logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Про нас

Центр досліджень стратегічного управління брендами

 

Центр досліджень стратегічного управління брендами – це міждисциплінарний науково-аналітичний центр, який спеціалізується на дослідженнях стратегій брендів та розвитку цифрового брендингу, розробці пропозицій зі створення брендів в умов міжнародного впливу, підвищення ефективності бренд-менеджменту.

Крім генерування наукових рішень для актуальних проблем у сфері стратегічного  бренд-менеджменту Центр забезпечує функціонування постійно діючої дискусійної платформи, де академічна та бізнес спільнота, управлінці та професіонали-практики у сфері брендингу з України та інших країн світу мають можливість обговорювати найкращі теорії та практики.

Центр надає молодим науковцям та здобувачам вищої освіти унікальне міждисциплінарне дослідницьке середовище, яке сприяє проведенню якісних досліджень та розвитку наукової кар’єри.


Державний торговельно-економічний університет

 вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156   Телефон: +38(044) 531-48-37   E-mail: k.yahelska@knute.edu.ua

09.01.2024
43630
238
остання редакція 09.05.2024
43630