маркетингу
|
КАРМАЗІНОВА ВІКТОРІЯ ДМИТРІВНА
Кандидат
економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
e-mail: v.karmazinova@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Web
of Science
ORCID
Google Scholar
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
бренд-менеджмент,
брендинг, лояльність, digital marketing
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Бренд-менеджмент»,
«Управління лояльністю споживачів», «Диджитал маркетинг»,
«Моделювання фінансово-господарської діяльності»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- кандидата
економічних наук, 08.00.04 – економіка та управління підприємствами
(за видами економічної діяльності), тема дисертації «Управління
брендом маркетингового дослідного агентства», 2018
р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
- доцент
кафедри маркетингу, Державного торговельно-економічного
університету, 2022 р. – по теперішній час
- старший
викладач кафедри маркетингу, Київський національний
торговельно-економічного університету, 2018 р. – 2022
р..
- аспірант,
Київський національний торговельно-економічний університет, 2014 р.
– 2017 р.
- маркетолог,
Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕМ Груп», 2013 р. –2014
р.
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
Статті
у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші):
- Karmazinova
V., (2023). Mobile tools for product promotion. INTERNATIONAL
CIENTIFIC-RACTICAL OURNAL COMMODITIES AND MARKETS, 47(3), 4–14.
https://doi.org/10.31617/2.2023(47)01
- Viktoriia
Karmazinova, Oleksandr Karkushka, Mobile tools for product
promotion. International scientific-practical journal "Commodities
and markets". 2023. № 3 (47). P. 4-14. https://doi.org/
10.31617/2.2023(47)01
- Tetiana
Ustik, Viktoriia Karmazinova, Svitlana Shurpa, Olena Zhuk, Olha
Boiko, Larysa Radkevych, The Impact of Digitalization on Marketing
Communications: New Challenges for Branding and Advertising
Business, vol.20, 2023, pp.344-355 WSEAS TRANSACTIONS on
INFORMATION SCIENCE and APPLICATIONS, 2023. DOI:
10.37394/23209.2023.20.37 (Scopus)
- Файвішенко,
Д. С., Романченко, Т. В., Кармазинова, В. Д. (2021). Шлях споживача
як компонент стратегічного маркетингу. Економічний простір, (170),
55-60.
https://doi.org/10.32782/2224-6282/170-10.
- Кармазінова
В.Д. Брендинг в електронній торгівлі / В.Д. Кармазінова, М.В.
Котова // Наук. вісник Херсонського державного університету, –
2019. – №34. – С. 45-51.
Матеріали
конференцій (найвагоміші):
- Кармазінова
В.Д. Перспективи використання штучного інтелекту в маркетингу /
Кармазінова В.Д., Білицька А.В. // The 11th International
scientific and practical conference “Problems of the development of
science and the view of society” (March 21 – 24, 2023). – Graz,
Austria.International Science Group, 2023. – с.
143-146.
- Кармазінова
В. Тренди бренд-менеджменту в Україні у воєнний час / Кармазінова
В., Кичкирук М. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології
[Електронний ресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф.
(Київ, 14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ.
торг.-екон. ун-т, 2023. – с. 79-81.
- Кармазінова
В. Реалії формування стратегії розвитку бренду / Кармазінова В.,
Проценко Д. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології
[Електронний ресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф.
(Київ, 14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ.
торг.-екон. ун-т, 2023. – с. 114-116.
- Кармазінова
В. Інструментарій брендингу підприємств / Кармазінова В., Войтюк А.
// Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс] :
тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.) /
відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – с.
162-165.
- Кармазінова
В. Маркетингові комунікації світових спортивних брендів /
Кармазінова В. Менжега Д. // Бренд-менеджмент: маркетингові
технології [Електронний ресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ.
конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ :
Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – с. 221-223.
- Кармазінова
В. / Концептуальні засади стратегічного маркетингового планування
на підприємстві / Кармазінова В., Шум О. // Бренд-менеджмент:
маркетингові технології [Електронний ресурс] : тези доп. V Міжнар.
наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А.
Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – с.
317-321.
- Кармазінова
В.Д. Підвищення ефективності програм лояльності за допомогою
цифрової трансформації / Кармазінова В.Д., Каркушка О.О. //
Журналістика та реклама: вектори взаємодії [Електронний ресурс] :
тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 22 берез. 2023
р.) / відп. ред. Д. С. Файвішенко. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т,
2023. – с. 122-126.
- Кармазінова
В.Д. Інтернет-комунікації та їх використання в сучасних
реаліях країни / Кармазінова В.Д., Каркушка О.О. // Актуальні
проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії
гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей
Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., (2 листопада 2022 р.) /
Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. –
Харків, 2022. – с. 128-131.
- Кармазінова
В.Д. Репутаційний менеджмент міжнародної компанії в умовах війни /
Кармазінова В.Д., Масло М.Є. // Бренд-менеджмент: маркетингові
технології [Електронне видання]: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ.
інт.-конф. (Київ, 8 листопада 2022 р.) / відп. Ред. А.А. Мазаракі.
– Київ: Держ. Торг.-екон. Ун-т, 2022. – с.
36-39.
- Кармазінова
В.Д.Соціальні медіа у системі просування брендів індустрії краси /
Кармазінова В.Д., Ясько Є.В. // Бренд-менеджмент: маркетингові
технології [Електронне видання]: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ.
інт.-конф. (Київ, 8 листопада 2022 р.) / відп. Ред. А.А. Мазаракі.
– Київ: Держ. Торг.-екон. Ун-т, 2022. – с.
192--195.
- Karmazinova
V.D. Internet site as one of the tools to increase the
competitiveness of the compan / Karmazinova V.D., Karkushka O.O. //
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронне видання]:
Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інт.-конф. (Київ, 8 листопада
2022 р.) / відп. Ред. А.А. Мазаракі. – Київ: Держ. Торг.-екон.
Ун-т, 2022. – с. 195-196.
- Кармазінова
В.Д. Customer journey map для B2B брендів / Кармазінова В.Д.,
Довганець Т.О. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології
[Електронне видання]: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інт.-конф.
(Київ, 8 листопада 2022 р.) / відп. Ред. А.А. Мазаракі. – Київ:
Держ. Торг.-екон. Ун-т, 2022. – с. 225-228.
- Кармазінова
В.Д. Використання бренд-технологій підприємствами торгівлі в умовах
пандемії. Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії,
технології та інновації»[Електронне видання]: матеріали ІІІ Міжнар.
наук.-практ. конф.(Київ, 27 травня 2020 р.)/відп. ред. АА
Мазаракі.–Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020.–257
с.
- Кармазінова
В.Д. Вплив реклами на процес створення обізнаності про бренд.
Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. Міжнар.
наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.) / за заг. ред. А. А.
Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. – 236
с.
|
|
|
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
|
- Лист
подяка Київського національного торговельно-економічного
університету за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті
успіхи в науково-педагогічній діяльності, 2019
р.
- Почесна
грамота Київського національного торговельно-економічного
університету за сумлінну і плідну працю, 2020 р.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- Участь
в Тренінг SMM для бізнесу, що була проведена за підтримки проєкту
«SendPuls», 2024 р.
- Участь
в Тренінгу "Маркетингові комунікації та люди: як збільшити
лояльність, довіру і продажі", 2024.
- Участь
у підготовці заявки для виконання гранту напряму Жан Моне в рамках
Програми ЄС Еразмус+.
- Участь
у міжнародному науковому проекті «Industry 5.0, Marketing 5.0,
Society 5.0, Education 5.0: Research, Innovation and Humanity»,
IAIS, (тривалість проекту: 01.05.2023-20.06.2023), сертифікат
№ 0623-0036
- Участь
в проекті «Uni-Biz Bright» присвячений розвитку soft-skill
викладача, отримано сертифікат №781.
- Підвищення
кваліфікації за програмою «Social Media Marking: базовий курс
викладача», свідоцтво № 05408289/1116-22.
- Вища
школа педагогічної майстерності КНТЕУ. Підготовлено комплект
науково-методичного матеріалу для дисципліни «Бренд-менеджмент у
некомерційній діяльності», 2019 рік.
- Спілка
рекламістів України. Результатом стажування є ситуаційна вправа
(кейс) «Бренд-менеджмент у некомерційній діяльності» для студентів
ОС «магістр», спеціальність «Маркетинг», 2020
рік.
|
|
|
ХОБІ
|
подорожі,
кулінарія, садівництво
|
остання редакція 24.08.2024