маркетингу
![](/file/MjI2OTQ=/a2d7cc0f1fc1271d94218f41946c288d.jpg) |
КАРМАЗІНОВА ВІКТОРІЯ ДМИТРІВНА
Кандидат
економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
e-mail: v.karmazinova@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Web
of Science
ORCID
Google Scholar
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
бренд-менеджмент,
брендинг, лояльність, маркетингові комунікації
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Бренд-менеджмент»,
«Управління лояльністю споживачів», «Прямий маркетинг»,
«Моделювання фінансово-господарської діяльності»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- кандидата
економічних наук, 08.00.04 – економіка та управління підприємствами
(за видами економічної діяльності), тема дисертації «Управління
брендом маркетингового дослідного агентства», 2018
р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
- старший
викладач кафедри маркетингу, Київський національний
торговельно-економічного університету, 2018 р. – по теперішній
час.
- аспірант,
Київський національний торговельно-економічний університет, 2014 р.
– 2017 р.
- маркетолог,
Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕМ Груп», 2013 р. –2014
р.
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
Монографія:
Соціально-етичний маркетинг : монографія / Є.В. Ромат, В.Д.
Кармазінова та ін.; заг. ред. А.А. Мазаракі, Є.В. Ромата. – 2-ге
вид., перероб. і допов. – Київ.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017.
– 372 с. (Особистий внесок здобувача полягає у дослідженні етичних
проблем маркетингу суб’єктів ринку дослідних
послуг).
Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші):
-
Кармазінова
В.Д. Корпоративна соціальна відповідальність маркетингових
дослідних агентств / В.Д. Кармазінова // Вісн. Херсонського держ.
ун-ту, – 2016. - № 16 (3). – С. 39–43.
-
Кармазінова
В.Д. Формування бренду В2В послуг / В.Д. Кармазінова // Вісн.
Запорізької держ. академії, – 2016. – №5 (05). – С.
103–107.
-
Кармазінова
В.Д. Маркетингова комунікаційна політика маркетингових дослідних
агентств / В.Д. Кармазінова // Інтелект ХХІ. – 2017. – №5. – С.
113–118.
-
Кармазінова
В.Д. Аналіз брендів маркетингових дослідних агентств [Електронний
ресурс] / В.Д. Кармазінова // Економіка та суспільство. – 2017. –
№8. – Режим доступу до журналу: http: //
economyandsociety.in.ua.
-
Кармазінова
В.Д. Формування бренд-комунікацій маркетингових дослідних агентств
/ В.Д. Кармазінова // Вісн. Ужгород. нац. ун-т. – 2017. –№ 15. – С.
48-52. (Index Copernicus (ICV 2015: 32/42)).
-
Кармазінова
В.Д. Брендинг в електронній торгівлі / В.Д. Кармазінова, М.В.
Котова // Наук. вісник Херсонського державного університету, –
2019. – №34. – С. 45-51.
Матеріали конференцій (найвагоміші):
- Кармазінова
В.Д. Система управління брендом маркетингових дослідних агентств /
В.Д. Кармазінова // Реклама: інтеграція теорії та практики :
тези. доп. ІХ Міжнар. наук.-прак. конф. (м. Київ, 3 грудня 2015р.
). – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. – С. 70–
72.
- Кармазінова
В.Д. Бренд-менеджмент як сучасна концепція управління підприємством
/ В.Д. Кармазінова // Актуальні проблеми економіки в умовах
фінансової кризи : зб. тез. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ,
18–19 вересня 2015 р. ). – –: Нова економіка, 2015. – С. 89–
91.
- Кармазінова
В.Д. Підвищення конкурентоспроможності бренду маркетингового
дослідного агентства [Електронний ресурс] / В.Д. Кармазінова
// Проблеми та перспективи розвитку підприємництва в Україні :
матер. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 14–15 травня 2015
р. ) / відп. ред. А.А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг-економ.
ун-т., 2015. – С. 99– 101.
- Кармазінова
В.Д. Формування бренду маркетингового дослідного агентства / В.Д.
Кармазінова // Проблеми та перспективи розвитку інноваційної
діяльності в Україні : матер. VIII Міжнар. бізнес-форуму (м. Київ,
19 березня 2016 р.) : відп. ред. А.А. Мазаракі . – Київ : Київ.
нац. торг.-екон. ун-т, 2016. – С. 202–204.
- Кармазінова
В.Д. Корпоративний брендинг: сутність та особливості / В.Д.
Кармазінова // Економічні та інноваційні процеси: стан та
розвиток: Всеукр. наук-прак. конф. (м. Одеса, 25-26 березня 2016 р.
). / Одеса : ЦЕДР, 2016. – С. 45–47.
- Кармазінова
В.Д. Комунікаційні бренд-стратегії дослідних організацій / В.Д.
Кармазінова // Напрямки та сучасні чинники розвитку міжнародних
відносин: економічні та політичні аспекти : мат. доп. Міжнар.
наук.-прак. конф. (м. Запоріжжя, 8 вересня 2017 р.). – Запоріжжя :
Класичний приватний університет, 2017. – С.
62–64.
- Кармазінова
В.Д. Проблеми та перспективи розвитку бренд-менеджменту на ринку
В2В послуг / В.Д. Кармазінова, Н.В. Ясюченко// Бренд-менеджмент:
маркетингові технології: тези доп. Всеукр. наук.- практ.
конф. (м. Київ, 23 листоп. 2018 р.) / відп. ред. Є.В. Ромат. – Київ
: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. – 57 с.
- Кармазінова
В.Д. Вплив реклами на процес створення обізнаності про бренд / В.Д.
Кармазінова // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези
доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.) / за
заг. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2019. – 236 с.
|
|
|
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
|
- Лист
подяка Київського національного торговельно-економічного
університету за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті
успіхи в науково-педагогічній діяльності, 2019
р.
- Почесна
грамота Київського національного торговельно-економічного
університету за сумлінну і плідну працю, 2020 р.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- Вища
школа педагогічної майстерності КНТЕУ. Підготовлено комплект
науково-методичного матеріалу для дисципліни «Бренд-менеджмент у
некомерційній діяльності», 2019 рік.
- Спілка
рекламістів України. Результатом стажування є ситуаційна вправа
(кейс) «Бренд-менеджмент у некомерційній діяльності» для студентів
ОС «магістр», спеціальність «Маркетинг», 2020
рік.
|
|
|
ХОБІ
|
подорожі,
кулінарія, садівництво
|
остання редакція 23.05.2024