logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Оголошеннявсі

Кармазінова Вікторія Дмитрівна

маркетингу

КАРМАЗІНОВА ВІКТОРІЯ ДМИТРІВНА

Кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу

e-mail: v.karmazinova@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Web of Science
ORCID

Google Scholar

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

бренд-менеджмент, брендинг, лояльність, digital marketing

ДИСЦИПЛІНИ

«Бренд-менеджмент», «Управління лояльністю споживачів», «Диджитал маркетинг», «Моделювання фінансово-господарської діяльності»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • кандидата економічних наук, 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Управління брендом маркетингового дослідного агентства», 2018 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • доцент кафедри маркетингу, Державного торговельно-економічного університету, 2022 р. – по теперішній час
  • старший викладач кафедри маркетингу, Київський національний торговельно-економічного університету, 2018 р. – 2022 р..
  • аспірант, Київський національний торговельно-економічний університет, 2014 р. – 2017 р.
  • маркетолог, Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕМ Груп», 2013 р. –2014 р.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Публікації

Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях (найвагоміші):

  • Karmazinova V., (2023). Mobile tools for product promotion. INTERNATIONAL CIENTIFIC-RACTICAL OURNAL COMMODITIES AND MARKETS, 47(3), 4–14. https://doi.org/10.31617/2.2023(47)01
  • Viktoriia Karmazinova, Oleksandr Karkushka, Mobile tools for product promotion. International scientific-practical journal "Commodities and markets". 2023. № 3 (47). P. 4-14. https://doi.org/ 10.31617/2.2023(47)01
  • Tetiana Ustik, Viktoriia Karmazinova, Svitlana Shurpa, Olena Zhuk, Olha Boiko, Larysa Radkevych, The Impact of Digitalization on Marketing Communications: New Challenges for Branding and Advertising Business, vol.20, 2023, pp.344-355 WSEAS TRANSACTIONS on INFORMATION SCIENCE and APPLICATIONS, 2023. DOI: 10.37394/23209.2023.20.37 (Scopus)
  • Файвішенко, Д. С., Романченко, Т. В., Кармазинова, В. Д. (2021). Шлях споживача як компонент стратегічного маркетингу. Економічний простір, (170), 55-60. https://doi.org/10.32782/2224-6282/170-10.
  • Кармазінова В.Д. Брендинг в електронній торгівлі / В.Д. Кармазінова, М.В. Котова // Наук. вісник Херсонського державного університету, – 2019. – №34. – С. 45-51.

Матеріали конференцій (найвагоміші):

  • Кармазінова В.Д. Перспективи використання штучного інтелекту в маркетингу / Кармазінова В.Д., Білицька А.В. // The 11th International scientific and practical conference “Problems of the development of science and the view of society” (March 21 – 24, 2023). – Graz, Austria.International Science Group,  2023. – с. 143-146.
  • Кармазінова В. Тренди бренд-менеджменту в Україні у воєнний час / Кармазінова В., Кичкирук М. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – с. 79-81.
  • Кармазінова В. Реалії формування стратегії розвитку бренду / Кармазінова В., Проценко Д. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – с. 114-116.
  • Кармазінова В. Інструментарій брендингу підприємств / Кармазінова В., Войтюк А. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – с. 162-165.
  • Кармазінова В. Маркетингові комунікації світових спортивних брендів / Кармазінова В. Менжега Д. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – с. 221-223.
  • Кармазінова В. / Концептуальні засади стратегічного маркетингового планування на підприємстві / Кармазінова В., Шум О. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – с. 317-321.
  • Кармазінова В.Д. Підвищення ефективності програм лояльності за допомогою цифрової трансформації / Кармазінова В.Д., Каркушка О.О. // Журналістика та реклама: вектори взаємодії [Електронний ресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ,  22 берез. 2023 р.) / відп. ред. Д. С. Файвішенко. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – с. 122-126.
  • Кармазінова В.Д. Інтернет-комунікації  та їх використання в сучасних реаліях країни / Кармазінова В.Д., Каркушка О.О. // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., (2 листопада 2022 р.) / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2022. – с. 128-131.
  • Кармазінова В.Д. Репутаційний менеджмент міжнародної компанії в умовах війни / Кармазінова В.Д., Масло М.Є. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронне видання]: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інт.-конф. (Київ, 8 листопада 2022 р.) / відп. Ред. А.А. Мазаракі. – Київ: Держ. Торг.-екон. Ун-т, 2022. – с. 36-39.
  • Кармазінова В.Д.Соціальні медіа у системі просування брендів індустрії краси / Кармазінова В.Д., Ясько Є.В. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронне видання]: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інт.-конф. (Київ, 8 листопада 2022 р.) / відп. Ред. А.А. Мазаракі. – Київ: Держ. Торг.-екон. Ун-т, 2022. – с. 192--195.
  • Karmazinova V.D. Internet site as one of the tools to increase the competitiveness of the compan / Karmazinova V.D., Karkushka O.O. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронне видання]: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інт.-конф. (Київ, 8 листопада 2022 р.) / відп. Ред. А.А. Мазаракі. – Київ: Держ. Торг.-екон. Ун-т, 2022. – с. 195-196.
  • Кармазінова В.Д. Customer journey map для B2B брендів / Кармазінова В.Д., Довганець Т.О. // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронне видання]: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інт.-конф. (Київ, 8 листопада 2022 р.) / відп. Ред. А.А. Мазаракі. – Київ: Держ. Торг.-екон. Ун-т, 2022. – с. 225-228.
  • Кармазінова В.Д. Використання бренд-технологій підприємствами торгівлі в умовах пандемії. Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації»[Електронне видання]: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Київ, 27 травня 2020 р.)/відп. ред. АА Мазаракі.–Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020.–257 с.
  • Кармазінова В.Д. Вплив реклами на процес створення обізнаності про бренд. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.) / за заг. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. – 236 с.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Лист подяка Київського національного торговельно-економічного університету за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи в науково-педагогічній діяльності, 2019 р.
  • Почесна грамота Київського національного торговельно-економічного університету за сумлінну і плідну працю, 2020 р.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Участь  в Тренінг SMM для бізнесу, що була проведена за підтримки проєкту «SendPuls», 2024 р.
  • Участь в Тренінгу "Маркетингові комунікації та люди: як збільшити лояльність, довіру і продажі", 2024.
  • Участь у підготовці заявки для виконання гранту напряму Жан Моне в рамках Програми ЄС Еразмус+.
  • Участь у міжнародному науковому проекті «Industry 5.0, Marketing 5.0, Society 5.0, Education 5.0: Research, Innovation and Humanity», IAIS,  (тривалість проекту: 01.05.2023-20.06.2023), сертифікат № 0623-0036
  • Участь в проекті «Uni-Biz Bright» присвячений розвитку soft-skill викладача, отримано сертифікат №781.
  • Підвищення кваліфікації за програмою «Social Media Marking: базовий курс викладача», свідоцтво № 05408289/1116-22.
  • Вища школа педагогічної майстерності КНТЕУ. Підготовлено комплект науково-методичного матеріалу для дисципліни «Бренд-менеджмент у некомерційній діяльності», 2019 рік.
  • Спілка рекламістів України. Результатом стажування є ситуаційна вправа (кейс) «Бренд-менеджмент у некомерційній діяльності» для студентів ОС «магістр», спеціальність «Маркетинг», 2020 рік.

ХОБІ

подорожі, кулінарія, садівництво

06.03.2021
43220
2802
остання редакція 24.08.2024
43283