Коноплянникова Маріанна Анатоліївна
маркетингу
КОНОПЛЯННИКОВА МАРІАННА
АНАТОЛІЇВНА кандидат
економічних наук, доцент, e-mail: m.konoplyannykova@knute.edu.ua
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ Маркетинг,
маркетингові дослідження
ДИСЦИПЛІНИ “Маркетинг”,
“Маркетингові дослідження”, “Маркетинг послуг”, "Маркетинговий
аналіз"
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
ДОСВІД РОБОТИ
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Статті у фахових виданнях, матеріали
конференцій 1.
Коноплянникова М. А. Формування маркетингової діяльності
підприємства на засаді комунікативних технологій / М. А.
Коноплянникова // Актуальні проблеми ринкової економіки. – 2009. –
№ 5. – С. 122–128. 2.
Коноплянникова М. А. Інформаційно-комунікаційні технології в
картографії: рівень застосування / М. А. Коноплянникова //
Маркетинг в Україні. – 2010. – № 6. – С. 42–45. 3.
Коноплянникова М. А. Формування структури інформаційних потоків
промислового підприємства в умовах глобалізації товарних ринків /
М. А. Коноплянникова // Екон. вісн. НТУУ «КПІ» ВПІ ВПК
«Політехніка». – 2011. – № 8. – С. 358–362. 4.
Коноплянникова М. А. Генезис ринкових умов розвитку управління
маркетинговою діяльністю підприємств у сфері картографічних послуг
/ М. А. Коноплянникова [Електронне видання «Ефективна економіка»] –
2014. – № 6. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3101. 5.
Коноплянникова М. А. Фактори інтенсифікації розвитку маркетингової
діяльності на ринку картографічних послуг / М. А. Коноплянникова //
Глобалізація у сфері економіки та технологій : матеріали ХІІІ
Міжнар. наук.-практ. конф., (Чернівці, 26–27 квітня 2014 р.). –
Чернівці, 2014. – С. 90–92. 6.
Коноплянникова М. А. Оцінка ефективності управління маркетинговою
діяльністю підприємств у сфері картографічних послуг / М. А.
Коноплянникова // Ольвійський форум-2014: механізм формування і
розвитку ринкової економіки : матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ.
конф. молодих вчених, (Миколаїв-Коблево, 16–18 травня 2014 р.). –
Миколаїв-Коблево, 2014. – С. 90–92. 7.
Коноплянникова М. А. Особливості функціонування ринку
картографічних послуг в умовах інтенсифікації дії факторів
макросередовища / М. А. Коноплянникова // Актуальні проблеми
соціально-економічного розвитку : матеріали ХІІІ
Міжнар.наук.-практ. конф., (Чернівці, 24–25 травня 2014 р.). –
Чернівці, 2014. – С. 90–92. 8.
Програма. Промисловий маркетинг К.:Київ. нац. торг-екон.
ун-т, 2012. 9.
Робоча программа. Промисловий маркетинг К.:Київ. нац.
торг-екон. ун-т, 2012. 10.
Промисловий маркетинг Опорний конспект лекцій К.:Київ. нац.
торг-екон. ун-т, 2013. 11.
Коноплянникова М. А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття,
принципи, підходи. / М. А. Коноплянникова // Глобальні та
національні проблеми економіки., 17 червня 2017
р. 12.
Коноплянникова М. А. Маркетингова збутова стратегія в умовах
інтенсифікації конкуренції. / М. А. Коноплянникова // Перспективні
напрямки розвитку економіки, фінансів, обліку, менеджменту та
права: теорія та практика. м. Полтава, Україна. 9 березня.
2019 р. 13.
Коноплянникова М. А. Завдання вибору інформаційно-комунікаційних
технологій. / М. А. Коноплянникова // Clobal Marketing: Аnalysis
and challenges of our time. May 16-17, 2019, Batumi, Georgia. 2019
р. 12.
Коноплянникова М. А. Задачі вибору інформаційного
забезпечення маркетингової діяльністю підприємств /М. А.
Коноплянникова [Електронне видання «Ефективна економіка»] – 2020. –
№ 3. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7740 13. Likarchuk
N., Jarvis M., Varenyk O., Malykhina S., Konoplyannikova M. Current
trends and current problems of training the manager of marketing
communications / Problems of theory and practice of financial and
credit activities, 2022, 1 (42), pp. 522–528. https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.42.2022.3646
(Web of science). 14. Diana
Fayvishenko, Olha Mitchuk, Iryna Lovri, Marianna
Konopliannykova, Svitlana Chernobrivkina, Oleksii Sytnyk (2023).
Communication strategies of brand management and online marketing
of digital products. Economic Affairs (New Delhi)., 2023, 68(1), p.
289–298 (Feb 2023): 289-298.
DOI:10.46852/0424-2513.1s.2023.31
(Scopus). 15. M.
Konoplyannikova, L. Radkevych, M. Netreba, M. Bilan, I. Lorvi and
O. Nahorna. Agronomy Research 22(S1), 444–463, 2024, Digital
marketing and communication strategies of agri-food enterprises on
social media platforms. Agronomy Research https://doi.org/10.15159/AR.24.020 16. Коноплянникова
М. Живодер Д. Маркетингові инструменти створення та розвитку бренду
Efektyvna ekonomika No. (6) (2024). DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.6.55 17.Коноплянникова
М. (2024). Показники капіталу бренду. Efektyvna ekonomika No.
(3) (2024). DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.3.27 18. Коноплянникова
М. (2024). Personalization as a loyalty strategy in electronic
commerce. "International Scientific Practical Journal
Commodities and Markets", 49 (1), 4–26. https://doi.org/10.31617/2.2024(49)01. 19. Коноплянникова
М. (2024). Інфлюенсер-маркетинг у соціальних мережах. Scientia
fructuosa. 2024 154(2), 118–144. https://doi.org/10.31617/1.2024
(154)07.
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Курси англійської мови на рівень B2, 2024 р.
Сумський національний аграрний університет, м. Суми, 27 березня - 7
травня 2023 р., Формування іміджу закладу освіти на основі
сучасних комунікаційних технологій, 2023 р.
ХОБІ подорожі,
спорт
доцент кафедри маркетингу