Коноплянникова Маріанна Анатоліївна
маркетингу
КОНОПЛЯННИКОВА МАРІАННА
АНАТОЛІЇВНА кандидат
економічних наук, доцент, e-mail: m.konoplyannykova@knute.edu.ua
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ ринкові
дослідження, маркетинг, промисловий маркетинг, маркетингові
дослідження
ДИСЦИПЛІНИ “Маркетинг”,
“Маркетинговий аналіз”, “Промисловий
маркетинг”
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
ДОСВІД РОБОТИ
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Статті у фахових виданнях, матеріали
конференцій 1.
Коноплянникова М. А. Формування маркетингової діяльності
підприємства на засаді комунікативних технологій / М. А.
Коноплянникова // Актуальні проблеми ринкової економіки. – 2009. –
№ 5. – С. 122–128. 2.
Коноплянникова М. А. Інформаційно-комунікаційні технології в
картографії: рівень застосування / М. А. Коноплянникова //
Маркетинг в Україні. – 2010. – № 6. – С. 42–45. 3.
Коноплянникова М. А. Формування структури інформаційних потоків
промислового підприємства в умовах глобалізації товарних ринків /
М. А. Коноплянникова // Екон. вісн. НТУУ «КПІ» ВПІ ВПК
«Політехніка». – 2011. – № 8. – С. 358–362. 4.
Коноплянникова М. А. Генезис ринкових умов розвитку управління
маркетинговою діяльністю підприємств у сфері картографічних послуг
/ М. А. Коноплянникова [Електронне видання «Ефективна економіка»] –
2014. – № 6. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3101. 5.
Коноплянникова М. А. Фактори інтенсифікації розвитку маркетингової
діяльності на ринку картографічних послуг / М. А. Коноплянникова //
Глобалізація у сфері економіки та технологій : матеріали ХІІІ
Міжнар. наук.-практ. конф., (Чернівці, 26–27 квітня 2014 р.). –
Чернівці, 2014. – С. 90–92. 6.
Коноплянникова М. А. Оцінка ефективності управління маркетинговою
діяльністю підприємств у сфері картографічних послуг / М. А.
Коноплянникова // Ольвійський форум-2014: механізм формування і
розвитку ринкової економіки : матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ.
конф. молодих вчених, (Миколаїв-Коблево, 16–18 травня 2014 р.). –
Миколаїв-Коблево, 2014. – С. 90–92. 7.
Коноплянникова М. А. Особливості функціонування ринку
картографічних послуг в умовах інтенсифікації дії факторів
макросередовища / М. А. Коноплянникова // Актуальні проблеми
соціально-економічного розвитку : матеріали ХІІІ
Міжнар.наук.-практ. конф., (Чернівці, 24–25 травня 2014 р.). –
Чернівці, 2014. – С. 90–92. 8.
Програма. Промисловий маркетинг К.:Київ. нац. торг-екон.
ун-т, 2012. 9.
Робоча программа. Промисловий маркетинг К.:Київ. нац.
торг-екон. ун-т, 2012. 10.
Промисловий маркетинг Опорний конспект лекцій К.:Київ. нац.
торг-екон. ун-т, 2013. 11.
Коноплянникова М. А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття,
принципи, підходи. / М. А. Коноплянникова // Глобальні та
національні проблеми економіки., 17 червня 2017
р. 12.
Коноплянникова М. А. Маркетингова збутова стратегія в умовах
інтенсифікації конкуренції. / М. А. Коноплянникова // Перспективні
напрямки розвитку економіки, фінансів, обліку, менеджменту та
права: теорія та практика. м. Полтава, Україна. 9 березня.
2019 р. 13.
Коноплянникова М. А. Завдання вибору інформаційно-комунікаційних
технологій. / М. А. Коноплянникова // Clobal Marketing: Аnalysis
and challenges of our time. May 16-17, 2019, Batumi, Georgia. 2019
р. 12.
Коноплянникова М. А. Задачі вибору інформаційного
забезпечення маркетингової діяльністю підприємств /М. А.
Коноплянникова [Електронне видання «Ефективна економіка»] – 2020. –
№ 3. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7740
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ХОБІ подорожі,
спорт
доцент кафедри маркетингу