logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Коноплянникова Маріанна Анатоліївна

маркетингу

КОНОПЛЯННИКОВА МАРІАННА АНАТОЛІЇВНА  

кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу 

e-mail: m.konoplyannykova@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Web of Science

Scopus
Google Scholar
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Маркетинг, маркетингові дослідження

ДИСЦИПЛІНИ

 “Маркетинг”, “Маркетинг послуг”

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • доцент кафедри маркетингу, 2021 р.
  • кандидат економічних наук, 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами», тема дисертації: "Управління маркетинговою діяльністю у сфері картографічних послуг", 2016 р.
  • асистент кафедри маркетингу та реклами, 2009-2016 р.
  • економіст-маркетолог (ОС «спеціаліст»), Київський політехнічний інститут «Національний технічний університет  України, 1999 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • доцент кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2019 р. до цього часу.
  • старший викладач кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2016 – 2019 рр.
  • асистент кафедри маркетингу та реклами  Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2009 – 2016 рр.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Публікації

Статті у фахових виданнях, матеріали конференцій

1.  Konopliannykova, M. (2025). Marketing research and analysis of consumer trends in the fashion industry, (6) 2025. http://doi.org/10.31617/1.2025(161)08

2. Коноплянникова, М., & Біда, І. (2025). Детермінанти розвитку публічного маркетингу в Україні Ефективна економіка, (5) 2025. https://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.5.94

3. Konopliannykova, M. (2024). Influence marketing in social media. Scientia fructuosa, 154(2), 118–144. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2024(154)07.

4. Konopliannykova, M. (2024). Personalization as a loyalty strategy in electronic commerce. International Scientific Practical Journal Commodities and Markets, 49(1), 4–26. DOI: https://doi.org/10.31617/2.2024(49)01

5. Коноплянникова, М. (2024). Показники капіталу бренду. Ефективна економіка, (3). DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.3.27

6. Коноплянникова, М., & Живодер Д. (2024). Marketing tools for brand development and creation Ефективна економіка, (6). DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.6.55

7. Коноплянникова, М. (2024). Тренди інфлюенс-маркетингу. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки", 10(90).  DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-10-10377

8. Коноплянникова, М. А., & Шмиглюк Є.Г. (2024). Інструменти трейд-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки", 12(92). DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-12-10550

9. Sytnyk, O., Hrozna, O., Filonenko, D., Konoplyannikova, M., & Serduk, O. (2024). Development of interactive forms of communications through artificial intelligence. Journal of Theoretical and Applied Information Technology102(21), 7749–7762. URL: http://www.jatit.org/volumes/Vol102No21/14Vol102No21.pdf (Scopus).

10. Konoplyannikova, M., Radkevych, L., Netreba, M., Bilan, M., Lorvi, I., & Nahorna, O. (2024). Digital marketing and communication strategies of agri-food enterprises on social media platforms. Agronomy Research22(S1), 444–463. DOI: https://doi.org/10.15159/AR.24.020 (Scopus).

11. Fayvishenko, D., Mitchuk, O., Lovri, I., Konopliannykova, M., Chernobrivkina, S., & Sytnyk, O. (2023). Communication Strategies of Brand Management and Online Marketing of Digital Products. Economic Affairs68(1), 289–298. DOI: https://doi.org/10.46852/0424-2513.1s.2023.31 (Scopus). 

12. Likarchuk N., Jarvis M., Varenyk O., Malykhina S., & Konoplyannikova M. (2022). Current trends and current problems of marketing communications manager training. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice1(42), 522–528. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.42.2022.3646 (Web of science).

13. Metelenko, N., Ivanenko, L., Kyianytsia, I., Holik, O., Konopliannykova, M., & Briukhanova, G. (2020). Formation of an Enterprise Strategy Based on Marketing Monitoring of Consumer Behaviour. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET)11(4), 427–438. URL: https://ssrn.com/abstract=3599824 (Scopus)

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • MINISTRY OF ECONOMY OF UKRAINE. Economic Training for Businesses Affected by the War in Ukraine (74 год.), 2025 р.

  • TEADMUS Латвія «Marketing: theory and practice» (180 год.), 2024 р.

  • Курси англійської мови на рівень B2, 2024 р.

  • Сумський національний аграрний університет, м. Суми, 27 березня - 7 травня 2023 р., Формування іміджу закладу освіти на основі  сучасних комунікаційних технологій, 2023 р.

  • Курс ділової англійської мови, 2020 р.
  • Навчальний семінар щодо інформаційної трансформації освіти, Університет м. Верони (Італія), 2019 р.
  • Курс англійської мови з отриманням сертифіката B2, 2019 р.

ХОБІ

подорожі, спорт

06.03.2021
43220
остання редакція 21.09.2025
43587