маркетингу
![](/file/MjI2OTQ=/89a9775f4eb3d25cded176ae2cec0c8f.jpg) |
САМЧУК ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ
кандидат
філософських наук,
старший викладач кафедри маркетингу
e-mail: v.a.samchuk@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Web
of Science
ORCID
GoogleScholar
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
сучасні
напрями маркетингу та роль філософських ідей у їх становленні і
розвитку
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
“Івент-маркетинг”,
“Поведінка споживачів”
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- асистент
кафедри маркетингу, 2020 р.
- кандидат
філософських наук, 09.00.05 «Історія філософії», тема дисертації:
"Філософія прагматизму Дж. Г. Міда (історико-філософський
аналіз) ", 2018 р.
- філософія
(ОС «магістр»), Національний університет «Києво-Могилянська
академія», 2012 р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
- старший
викладач кафедри маркетингу Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України, з 2023 р. до
цього часу.
- асистент
кафедри маркетингу Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України, з 2020 до 2023
р.
- провідний
спеціаліст кафедри сучасних європейських мов Київського
національного торговельно-економічного університету МОН України, з
2016 до 2020 р.
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
- Самчук
В. Подієвий маркетинг у стратегії просування бренду. Scientia
Fructuosa. 2022. № 5. S. 113-123. https://doi.org/10.31617/1.2022(145)07
- Самчук
В. Всесвіт порозуміння і властивості значущої комунікації. Multiversum.
Philosophical Almanac 1 (1):18-34
(2022)
- Самчук В.
Академічна доброчесність і репутаційний капітал бренду ЗВО. V
Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент:
маркетингові технології» (березень 2023), Київ,
ДТЕУ
- Самчук В.
Репутація торговельного ЗВО та академічна доброчесність. VI
Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Підприємництво,
торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації» (травень
2023), Київ, ДТЕУ
- Самчук В. А.
Організація івентів і маркетингова стратегія підприємства матеріали
XVIIІ Міжнародної науково-практичної конференції. – НАУ, м. Київ,
2022. С. 201-202
- Самчук В. А.
Подієвий маркетинг і взаємини зі споживачами / Володимир Самчук //
Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології,
інновації. V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція –
Київ: Державний торговельно-економічний університет,
2022
- Самчук В. А.
Соціальне дистанціювання і доречний цифровий контент / Володимир
Самчук // Глобалізаційні виклики розвитку національних економік:
Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції. – Київ:
Київський національний торговельно-економічний університет, 2021. –
С. 343-346.
- Самчук В. А.
Огляд актуальних маркетингових інструментів розвитку бренду /
Володимир Самчук // Бренд-менеджмент: маркетингові технології
[Електронне видання]: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної
конференції. – Київ: Київський національний торговельно-економічний
університет, 2021. – С. 235-238.
|
|
|
ХОБІ
|
література,
спорт
|
остання редакція 23.05.2024