logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Самчук Володимир Андрійович

маркетингу

САМЧУК ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ

кандидат філософських наук,
старший викладач кафедри маркетингу

e-mail: v.a.samchuk@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Web of Science
ORCID

 GoogleScholar 

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

маркетинг взаємодії, соціально-етичний маркетинг, івент-маркетинг

ДИСЦИПЛІНИ

“Івент-маркетинг”, “Маркетинг", "Практичний курс «Бізнес-симуляція»"

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • асистент кафедри маркетингу, 2020 р.
  • кандидат філософських наук, 09.00.05 «Історія філософії», тема дисертації: "Філософія прагматизму Дж. Г. Міда (історико-філософський аналіз) ", 2018 р.
  • філософія (ОС «магістр»), Національний університет «Києво-Могилянська академія», 2012 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • старший викладач кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2023 р. до цього часу.
  • асистент кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2020 до 2023 р.
  • провідний спеціаліст кафедри сучасних європейських мов Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2016 до 2020 р.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях (найвагоміші):

  • Самчук В. (2023). Академічна доброчесність і репутація університету. Scientia Fructuosa, 150 (4), 138-152.
  • Victoria G., Wei M., Jing T., Samchuk V., Mosiiuk S. (2023) Restauración de conjuntos arquitectónicos urbanos: dinámica de imágenes visuales, marketing urbano y desarrollo turístico. REICE: Revista Electrónica de Investigación en Ciencias Económicas (Web of Science) 
  • Самчук В. Подієвий маркетинг у стратегії просування бренду. (2022) Scientia Fructuosa. № 5. S. 113-123.
  • Самчук В. Всесвіт порозуміння і властивості значущої комунікації. (2022) Multiversum. Philosophical Almanac 1 (1):18-34

Матеріали конференцій (найвагоміші):

  • Самчук В. Досвід споживача у сучасному маркетингу. (2024). Матеріали I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій», ЛНТУ, С. 56-58.
  • Самчук В. Роль контент-маркетингу у комунікаціях брендів. (2024).  Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології, інновації», ДТЕУ, С. 251-254.
  • Samchuk V. Event Marketing Experience Drivers. (2024). Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс] : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2024 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, С. 221-222.   
  • Самчук В. Академічна доброчесність і репутаційний капітал бренду ЗВО. (2023). Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології», Київ, ДТЕУ, С. 36-39.

ХОБІ

література, спорт

05.03.2021
43220
3275
остання редакція 22.08.2024
43283