logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

ЧЕРНИШ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

маркетингу

ЧЕРНИШ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

кандидат економічних наук, доцент
доцент кафедри маркетингу

e-mail: t.chernysh@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus

Scopus
Web of Science
Google Scholar
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Цифровий маркетинг, соціальний медіа маркетинг, стратегічний маркетинг, маркетинг інновацій, соціально-відповідальний маркетинг.

ДИСЦИПЛІНИ

“Маркетинг”, "Маркетинг у фармацевтичному бізнесі"

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • доцент кафедри менеджменту, 2019 р.
  • кандидат економічних наук, 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами» (за видами економічної діяльності), тема дисертації: «Організаційно-економічна система корпоративного управління на підприємствах легкої промисловості», 2013 р.
  • магістр з економіки за спеціальністю «Економіка підприємства», Державна академія легкої промисловості України, 1999 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • доцент кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2020 р. до цього часу.
  • доцент кафедри економіки підприємства та менеджменту Академії праці, соціальних відносин і туризму, 2020р.
  • доцент кафедри менеджменту Київського національного університету технологій та дизайну МОН України, 2010 – 2013 рр., 2013 – 2019 рр.
  • старший викладач кафедри менеджменту Київського національного університету технологій та дизайну МОН України, 2010 – 2013 рр.
  • асистент кафедри менеджменту Київського національного університету технологій та дизайну МОН України, 2002 – 2010 рр.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

 Загальна кількість публікацій – 95, з них: монографії – 1, статті у фахових виданнях України та у наукових виданнях інших держав, які включені до міжнародних наукометричних баз – 16, тези доповідей в закордонних виданнях/виданнях, які включені до міжнародних наукометричних баз – 12, тези доповідей на конференціях різних рівнів – 66.

Публікації

Монографія:

1. Заєць Т.О. Удосконалення системи корпоративного управління на підприємствах легкої промисловості України в контексті сталого розвитку. – Методичні засади переходу до нової архітектури легкої промисловості України на базі моделей сталого економічного розвитку : монографія / [Грищенко І.М., Гончаров Ю.В., Бокій В.І., Бондаренко С.М., Бєляєва Н.С., Волошенко О.О., Дворецький А.О., Денисенко Л.О., Діденко Є.О., Заєць Т.О., Федоряк Р.М., Цимбаленко Н.В., Шабатин Н.Ю., Щербіна І.В.]; за ред. Ю.В. Гончарова. – К.:Кафедра, 2012. – 400 с., с. 55-67, с. 269-318

2. Заєць Т.О. Реорганізація корпоративного управління та соціальна відповідальність бізнесу як першооснова сталого економічного розвитку. – Методичні засади переходу до нової архітектури легкої промисловості України на базі моделей сталого економічного розвитку : монографія / [Грищенко І.М., Гончаров Ю.В., Бокій В.І., Бондаренко С.М., Бєляєва Н.С., Волошенко О.О., Дворецький А.О., Денисенко Л.О., Діденко Є.О., Заєць Т.О., Федоряк Р.М., Цимбаленко Н.В., Шабатин Н.Ю., Щербіна І.В.]; за ред. Ю.В. Гончарова. – К.:Кафедра, 2012. – 400 с., с. 55-67

3. Заєць Т.О. Діагностика сучасного стану підприємств легкої промисловості. – Теоретико-методичні засади функціонування підприємств легкої промисловості України на базі оптимізації системи управління витратами : монографія / за ред. Ю.В. Гончарова. – К., 2014. – 327с., с. 44-64

4. Kharchenko T. Factors affecting Ukrainian higher education  institutions’ development – Szczecin, Trends and mechanisms providing economic security of European education under the conditions of globalization [collective scientific monograph] / Under the editing of Dr.sc.ec., Prof. Gryshchenko І.М., Dr.sc.ec., Prof. Тarasenko І.О., Dr.sc.ec., Prof. Kasych А.О., Dr.sc.ec. Skrypnyk M.I. – Szczecin, 2018. – 363 p., P. C.161-168.

5. Т. О. Kharchenko Strategic management of a banking structure in the conditions of transformation of the banking system. Economic Development: Global Trends and National Peculiarities. Collective monograph. Poland: “Publishing House “Baltija Publishing”, 2020. Р. 563-579 (600 p.) http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/59/1174/2549-1

Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях (найвагоміші):

1. Khaustova, Y. Breus, S. Nevmerzhytska, S. Tsalko, T. and Kharchenko, T.. (2019). Features of social entrepreneurship as a factor in the development of social innovation. Journal of Entrepreneurship Education, Volume 22, Special Issue. Retrieved from: https://www.abacademies.org/articles/Features-of-social-entrepreneurship-1528-2651-22-S1-338.pdf.

2. T. Tsalko, S. Nevmerzhytska, Y. Didenko, T. Kharchenko, S. Bondarenko Optimization of goods implementation on the basis of development of business process re-engineering. Journal of Management Information and Decision Sciences Volume 23, Issue 2, 2020. Р. 42-48 (Print ISSN: 1524-7252; Online ISSN: 1532-5806) – Режим доступу: https://www.abacademies.org/journals/journal-of-management-information-and-decision-sciences-inpress.html

3. Харченко Т.О. Прийняття стратегічних рішень на підприємствах в умовах невизначеності. Стратегія економічного розвитку України: Вісник КНЕУ. (46) 2020. С. 63-75 http://sedu.kneu.edu.ua/article/view/209361/209401

4. Харченко Т.О., Коваль А.А. Управління електронною логістикою в туристичному бізнесі. Ефективна економіка. – 2020. – № 5. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2020/52.pdf

5. Харченко Т.О. Соціально-відповідальний маркетинг як основа розвитку підприємств / Ефективна економіка. – 2019. – № 6. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7135

6. Харченко Т.О., Атаманенко О.О. Моделі управління кадровою політикою підприємств: вітчизняний та зарубіжний досвід. "Східна Європа: економіка, бізнес та управління" Випуску № 5 (22)/2019. (фахове видання). 2019. С. 169-175

7. Харченко Т.О., Коваленко І.Г., Петренко М.О. Інноваційні методи управління персоналом підприємства. «БІЗНЕС-НАВІГАТОР» Випуск 4 (53)/2019. (фахове видання). 2019 р. С. 126-130.

8. Харченко Т. О., Громов О.О. Управління стратегією розвитку організації на основі аналізу помилок в умовах невизначеності. Електронне наукове фахове видання «Східна Європа: економіка, бізнес та управління». (фахове видання) 2018. Випуск № 3(14). URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/42.pdf

9. Харченко Т. О., Бут С.С. Моделі управління персоналом в сучасних умовах / Т. О. Харченко, С.С. Бут / Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba – December  №28, 2018. С. 212-216.

10. Харченко Т. О., Патлайчук А.І. Особливості формування стратегії розвитку організації на основі життєвого циклу. Збірник наукових праць «Проблеми системного підходу в економіці» Національного авіаційного університету. (фахове видання) 2017. Випуск 6(62) Ч. 2. С. 32-37.

11. Kharchenko T. О. Innovative climate as the main Concept of the state innovation policy // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba – March № 12, 2017.

Матеріали конференцій (найвагоміші):

1. Харченко Т.О. Прийняття управлінських рішень у сфері соціального медіа-маркетингу з метою покращення послуг у готельному бізнесі. Наукові розробки, передові технології, інновації [матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції]. Nemoros s.r.o., Prague, - 2020. - 414 с. С. 189-192 https://drive.google.com/file/d/1BdJLfQZLO0tFNxMmOyJUWJiDhM63_hMq/view

2. Кришталь Б.О., Харченко Т.О. Соціальний медіа маркетинг у системі просування продукту підприємства. [матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції] «Аctual trends of modern scientific research», 8-10 ноября 2020 года Мюнхен, Германия

3. Kharchenko T. Marketing innovations in industry. Science and practice: Collection of scientific articles. - Midas S.A., Thessaloniki, Greece, 2019. рр. 91-93.

4. Бреус С., Харченко Т. Стратегічні рішення в умовах ризику та невизначеності [Strategic solutions in risk and uncertainties conditions] / Education, Law, Business: Collection of scientific articles. - Cartero Publishing House, Madrid, Spain, 2019. - 200 p. С. 95-98.

5. Харченко Т.О. Формування стратегії розвитку корпоративних структур на основі життєвого циклу /  Т.О. Харченко, С.М. Невмержицька, Т.Р. Цалко / Економічний розвиток: теорія, методологія, управління: збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 листопада 2018 р., м. Прага). – Nemoros s.r.o., - Prague, - 2018. - 290c. С. 105-112 https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12524

6. Харченко Т.О., Адаменко А.В. Обґрунтування управлінських рішень в системі менеджменту підприємства / Т. О. Харченко, А.В. Адаменко / Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні», м. Київ, 12 квітня. – Київ: КНУТД, 2018. – С. 372-376.

7. Харченко Т. О. Формування стратегії розвитку організації / Т. О. Харченко, А. І. Патлайчук // Матеріали ХХХVІІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку». Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди – Переяслав-Хмельницький. – 14 грудня 2017р.

8. Харченко Т. О. Павленко Я. В. Особливості формування товарно-продуктової стратегії підприємств легкої промисловості України // Topical issues of contemporary science: Collection of scientific articles. – Valencia. Venezuela, 2017. - P. 159-161.

9. Харченко Т. О. Формування корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах / Т. О. Харченко, К. П. Вєдєніна // Міжнародна науково-практична конференція «Тенденції розвитку економіки у 2017 році: аналітичний та теоретико-методологічний аспекти». – Одеса. – 1-2 грудня 2017 року.

10. Kharchenko T.A. Features of functioning of tourist business in the Ukrainian economy // Geopolitical processes in the world today: Collection of scientific articles. – «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education. Vienna, 2016. - P. 245-246.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Програма стажування, Університет Collegium Civitas у місті Варшава «Інтернаціоналізація вищої освіти. Організація навчального процесу та інноваційні методи навчання у вищих навчальних закладах Польщі» (Польща), 2019 р.
  • Підвищення кваліфікації, Київський Університет ім. Б. Гринченка «Набуття компетентностей з інноваційних методів навчання та європейського досвіду викладання навчальних дисциплін», 2017 р.
  • Програма стажування Mendel University in Brno у рамках проекту Eastern European Center of the Fundamental Researcher (Чехія), 2017 р.
  • Підвищення кваліфікації, Інститут післядипломної освіти з питань впровадження інноваційних технологій навчання, КНУТД., 2014 р.
  • Навчально-методичні семінари, Літній інститут Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти за програмою «Інноваційні технології організації навчання у вищій школі», 2010р.

ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Член Громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу», 2024 р
  • Член журі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт  за напрямом «Менеджмент інвестиційної та інноваційної діяльності»: Київський національний університет технологій та дизайну, 2019 р.
  • Член Галузевої конкурсної комісій ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів за спеціалізацією «Менеджмент персоналу», 2018-2019 н.р.
  • Наукове консультування та проведення семінарів в рамках проекту Профспілки працівників оборонної промисловості України «Гендерна діяльність у профспілці. Конвенція МОП №190» у співпраці з Фондом Еберта., 2016-2020рр.
  • Асоційований член Української Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, 2010-2020 рр.

ХОБІ

Читання книжок, спорт, історія, прогулянки

06.03.2021
43220
3141
остання редакція 22.08.2024
43283