маркетингу
|
ЧЕРНИШ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
кандидат
економічних наук, доцент
доцент кафедри маркетингу
e-mail: t.chernysh@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Scopus
Scopus
Web
of Science
Google Scholar
ORCID
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
Цифровий
маркетинг, соціальний медіа маркетинг, стратегічний маркетинг,
маркетинг інновацій, соціально-відповідальний
маркетинг.
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
“Маркетинг”,
"Маркетинг у фармацевтичному бізнесі"
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- доцент
кафедри менеджменту, 2019 р.
- кандидат
економічних наук, 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами»
(за видами економічної діяльності), тема дисертації:
«Організаційно-економічна система корпоративного управління на
підприємствах легкої промисловості», 2013 р.
- магістр
з економіки за спеціальністю «Економіка підприємства», Державна
академія легкої промисловості України, 1999 р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
- доцент
кафедри маркетингу Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України, з 2020 р. до
цього часу.
- доцент
кафедри економіки підприємства та менеджменту Академії праці,
соціальних відносин і туризму, 2020р.
- доцент
кафедри менеджменту Київського національного університету
технологій та дизайну МОН України, 2010 – 2013 рр., 2013 – 2019
рр.
- старший
викладач кафедри менеджменту Київського національного університету
технологій та дизайну МОН України, 2010 – 2013
рр.
- асистент
кафедри менеджменту Київського національного університету
технологій та дизайну МОН України, 2002 – 2010
рр.
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
Загальна кількість публікацій – 95, з них: монографії – 1,
статті у фахових виданнях України та у наукових виданнях інших
держав, які включені до міжнародних наукометричних баз – 16, тези
доповідей в закордонних виданнях/виданнях, які включені до
міжнародних наукометричних баз – 12, тези доповідей на конференціях
різних рівнів – 66.
Монографія:
1. Заєць Т.О. Удосконалення системи корпоративного управління на
підприємствах легкої промисловості України в контексті сталого
розвитку. – Методичні засади переходу до нової архітектури легкої
промисловості України на базі моделей сталого економічного розвитку
: монографія / [Грищенко І.М., Гончаров Ю.В., Бокій В.І.,
Бондаренко С.М., Бєляєва Н.С., Волошенко О.О., Дворецький А.О.,
Денисенко Л.О., Діденко Є.О., Заєць Т.О., Федоряк Р.М., Цимбаленко
Н.В., Шабатин Н.Ю., Щербіна І.В.]; за ред. Ю.В. Гончарова. –
К.:Кафедра, 2012. – 400 с., с. 55-67, с. 269-318
2. Заєць Т.О. Реорганізація корпоративного управління та соціальна
відповідальність бізнесу як першооснова сталого економічного
розвитку. – Методичні засади переходу до нової архітектури легкої
промисловості України на базі моделей сталого економічного розвитку
: монографія / [Грищенко І.М., Гончаров Ю.В., Бокій В.І.,
Бондаренко С.М., Бєляєва Н.С., Волошенко О.О., Дворецький А.О.,
Денисенко Л.О., Діденко Є.О., Заєць Т.О., Федоряк Р.М., Цимбаленко
Н.В., Шабатин Н.Ю., Щербіна І.В.]; за ред. Ю.В. Гончарова. –
К.:Кафедра, 2012. – 400 с., с. 55-67
3. Заєць Т.О. Діагностика сучасного стану підприємств легкої
промисловості. – Теоретико-методичні засади функціонування
підприємств легкої промисловості України на базі оптимізації
системи управління витратами : монографія / за ред. Ю.В. Гончарова.
– К., 2014. – 327с., с. 44-64
4. Kharchenko T. Factors affecting Ukrainian higher education
institutions’ development – Szczecin, Trends and mechanisms
providing economic security of European education under the
conditions of globalization [collective scientific monograph] /
Under the editing of Dr.sc.ec., Prof. Gryshchenko І.М., Dr.sc.ec.,
Prof. Тarasenko І.О., Dr.sc.ec., Prof. Kasych А.О., Dr.sc.ec.
Skrypnyk M.I. – Szczecin, 2018. – 363 p., P.
C.161-168.
5. Т. О. Kharchenko Strategic management of a banking structure in
the conditions of transformation of the banking system. Economic
Development: Global Trends and National Peculiarities. Collective
monograph. Poland: “Publishing House “Baltija Publishing”, 2020. Р.
563-579 (600 p.)
http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/59/1174/2549-1
Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші):
1. Khaustova, Y. Breus, S. Nevmerzhytska, S. Tsalko, T. and
Kharchenko, T.. (2019). Features of social entrepreneurship as a
factor in the development of social innovation. Journal of
Entrepreneurship Education, Volume 22, Special Issue. Retrieved
from:
https://www.abacademies.org/articles/Features-of-social-entrepreneurship-1528-2651-22-S1-338.pdf.
2. T. Tsalko, S. Nevmerzhytska, Y. Didenko, T. Kharchenko, S.
Bondarenko Optimization of goods implementation on the basis of
development of business process re-engineering. Journal of
Management Information and Decision Sciences Volume 23, Issue 2,
2020. Р. 42-48 (Print ISSN: 1524-7252; Online ISSN: 1532-5806) –
Режим доступу:
https://www.abacademies.org/journals/journal-of-management-information-and-decision-sciences-inpress.html
3. Харченко Т.О. Прийняття стратегічних рішень на підприємствах в
умовах невизначеності. Стратегія економічного розвитку України:
Вісник КНЕУ. (46) 2020. С. 63-75
http://sedu.kneu.edu.ua/article/view/209361/209401
4. Харченко Т.О., Коваль А.А. Управління електронною логістикою в
туристичному бізнесі. Ефективна економіка. – 2020. – № 5. – Режим
доступу:
http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2020/52.pdf
5. Харченко Т.О. Соціально-відповідальний маркетинг як основа
розвитку підприємств / Ефективна економіка. – 2019. – № 6. – Режим
доступу:
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7135
6. Харченко Т.О., Атаманенко О.О. Моделі управління кадровою
політикою підприємств: вітчизняний та зарубіжний досвід. "Східна
Європа: економіка, бізнес та управління" Випуску № 5 (22)/2019.
(фахове видання). 2019. С. 169-175
7. Харченко Т.О., Коваленко І.Г., Петренко М.О. Інноваційні методи
управління персоналом підприємства. «БІЗНЕС-НАВІГАТОР» Випуск 4
(53)/2019. (фахове видання). 2019 р. С. 126-130.
8. Харченко Т. О., Громов О.О. Управління стратегією розвитку
організації на основі аналізу помилок в умовах невизначеності.
Електронне наукове фахове видання «Східна Європа: економіка, бізнес
та управління». (фахове видання) 2018. Випуск № 3(14). URL:
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/42.pdf
9. Харченко Т. О., Бут С.С. Моделі управління персоналом в сучасних
умовах / Т. О. Харченко, С.С. Бут / Virtus: Scientific Journal /
Editor-in-Chief M.A. Zhurba – December №28, 2018. С.
212-216.
10. Харченко Т. О., Патлайчук А.І. Особливості формування стратегії
розвитку організації на основі життєвого циклу. Збірник наукових
праць «Проблеми системного підходу в економіці» Національного
авіаційного університету. (фахове видання) 2017. Випуск 6(62) Ч. 2.
С. 32-37.
11. Kharchenko T. О. Innovative climate as the main Concept of the
state innovation policy // Virtus: Scientific Journal /
Editor-in-Chief M.A. Zhurba – March № 12, 2017.
Матеріали конференцій
(найвагоміші):
1. Харченко Т.О. Прийняття управлінських рішень у сфері соціального
медіа-маркетингу з метою покращення послуг у готельному бізнесі.
Наукові розробки, передові технології, інновації [матеріали VІ
Міжнародної науково-практичної конференції]. Nemoros s.r.o.,
Prague, - 2020. - 414 с. С. 189-192
https://drive.google.com/file/d/1BdJLfQZLO0tFNxMmOyJUWJiDhM63_hMq/view
2. Кришталь Б.О., Харченко Т.О. Соціальний медіа маркетинг у
системі просування продукту підприємства. [матеріали V Міжнародної
науково-практичної конференції] «Аctual trends of modern scientific
research», 8-10 ноября 2020 года Мюнхен, Германия
3. Kharchenko T. Marketing innovations in industry. Science and
practice: Collection of scientific articles. - Midas S.A.,
Thessaloniki, Greece, 2019. рр. 91-93.
4. Бреус С., Харченко Т. Стратегічні рішення в умовах ризику та
невизначеності [Strategic solutions in risk and uncertainties
conditions] / Education, Law, Business: Collection of scientific
articles. - Cartero Publishing House, Madrid, Spain, 2019. - 200 p.
С. 95-98.
5. Харченко Т.О. Формування стратегії розвитку корпоративних
структур на основі життєвого циклу / Т.О. Харченко, С.М.
Невмержицька, Т.Р. Цалко / Економічний розвиток: теорія,
методологія, управління: збірник статей V Міжнародної
науково-практичної конференції (26-28 листопада 2018 р., м. Прага).
– Nemoros s.r.o., - Prague, - 2018. - 290c. С. 105-112
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12524
6. Харченко Т.О., Адаменко А.В. Обґрунтування управлінських рішень
в системі менеджменту підприємства / Т. О. Харченко, А.В. Адаменко
/ Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної
Інтернет-конференції «Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів
в Україні», м. Київ, 12 квітня. – Київ: КНУТД, 2018. – С.
372-376.
7. Харченко Т. О. Формування стратегії розвитку організації / Т. О.
Харченко, А. І. Патлайчук // Матеріали ХХХVІІІ Всеукраїнської
наукової інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох:
проблеми та перспективи розвитку». Переяслав-Хмельницький державний
педагогічний університет ім. Г. Сковороди – Переяслав-Хмельницький.
– 14 грудня 2017р.
8. Харченко Т. О. Павленко Я. В. Особливості формування
товарно-продуктової стратегії підприємств легкої промисловості
України // Topical issues of contemporary science: Collection of
scientific articles. – Valencia. Venezuela, 2017. - P.
159-161.
9. Харченко Т. О. Формування корпоративної соціальної
відповідальності на підприємствах / Т. О. Харченко, К. П. Вєдєніна
// Міжнародна науково-практична конференція «Тенденції розвитку
економіки у 2017 році: аналітичний та теоретико-методологічний
аспекти». – Одеса. – 1-2 грудня 2017 року.
10. Kharchenko T.A. Features of functioning of tourist business in
the Ukrainian economy // Geopolitical processes in the world today:
Collection of scientific articles. – «East West» Association for
Advanced Studies and Higher Education. Vienna, 2016. - P.
245-246.
Монографія:
1.
Заєць Т.О. Удосконалення системи корпоративного управління на
підприємствах легкої промисловості України в контексті сталого
розвитку. – Методичні засади переходу до нової архітектури легкої
промисловості України на базі моделей сталого економічного розвитку
: монографія / [Грищенко І.М., Гончаров Ю.В., Бокій В.І.,
Бондаренко С.М., Бєляєва Н.С., Волошенко О.О., Дворецький А.О.,
Денисенко Л.О., Діденко Є.О., Заєць Т.О., Федоряк Р.М., Цимбаленко
Н.В., Шабатин Н.Ю., Щербіна І.В.]; за ред. Ю.В. Гончарова. –
К.:Кафедра, 2012. – 400 с., с. 55-67, с. 269-318
2.
Заєць Т.О. Реорганізація корпоративного управління та соціальна
відповідальність бізнесу як першооснова сталого економічного
розвитку. – Методичні засади переходу до нової архітектури легкої
промисловості України на базі моделей сталого економічного розвитку
: монографія / [Грищенко І.М., Гончаров Ю.В., Бокій В.І.,
Бондаренко С.М., Бєляєва Н.С., Волошенко О.О., Дворецький А.О.,
Денисенко Л.О., Діденко Є.О., Заєць Т.О., Федоряк Р.М., Цимбаленко
Н.В., Шабатин Н.Ю., Щербіна І.В.]; за ред. Ю.В. Гончарова. –
К.:Кафедра, 2012. – 400 с., с. 55-67
3.
Заєць Т.О. Діагностика сучасного стану підприємств легкої
промисловості. – Теоретико-методичні засади функціонування
підприємств легкої промисловості України на базі оптимізації
системи управління витратами : монографія / за ред. Ю.В. Гончарова.
– К., 2014. – 327с., с. 44-64
4.
Kharchenko T. Factors affecting Ukrainian higher education
institutions’ development – Szczecin, Trends and mechanisms
providing economic security of European education under the
conditions of globalization [collective scientific monograph] /
Under the editing of Dr.sc.ec., Prof. Gryshchenko І.М., Dr.sc.ec.,
Prof. Тarasenko І.О., Dr.sc.ec., Prof. Kasych А.О., Dr.sc.ec.
Skrypnyk M.I. – Szczecin, 2018. – 363 p., P.
C.161-168.
5. Т.
О. Kharchenko Strategic management of a banking structure in the
conditions of transformation of the banking system. Economic
Development: Global Trends and National Peculiarities. Collective
monograph. Poland: “Publishing House “Baltija Publishing”, 2020. Р.
563-579 (600 p.)
http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/59/1174/2549-1
Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші):
1.
Khaustova, Y. Breus, S. Nevmerzhytska, S. Tsalko, T. and
Kharchenko, T.. (2019). Features of social entrepreneurship as a
factor in the development of social innovation. Journal of
Entrepreneurship Education, Volume 22, Special Issue. Retrieved
from:
https://www.abacademies.org/articles/Features-of-social-entrepreneurship-1528-2651-22-S1-338.pdf.
2. T.
Tsalko, S. Nevmerzhytska, Y. Didenko, T. Kharchenko, S. Bondarenko
Optimization of goods implementation on the basis of development of
business process re-engineering. Journal of Management Information
and Decision Sciences Volume 23, Issue 2, 2020. Р. 42-48 (Print
ISSN: 1524-7252; Online ISSN: 1532-5806) – Режим доступу:
https://www.abacademies.org/journals/journal-of-management-information-and-decision-sciences-inpress.html
3.
Харченко Т.О. Прийняття стратегічних рішень на підприємствах в
умовах невизначеності. Стратегія економічного розвитку України:
Вісник КНЕУ. (46) 2020. С. 63-75
http://sedu.kneu.edu.ua/article/view/209361/209401
4.
Харченко Т.О., Коваль А.А. Управління електронною логістикою в
туристичному бізнесі. Ефективна економіка. – 2020. – № 5. – Режим
доступу:
http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2020/52.pdf
5.
Харченко Т.О. Соціально-відповідальний маркетинг як основа розвитку
підприємств / Ефективна економіка. – 2019. – № 6. – Режим доступу:
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7135
6.
Харченко Т.О., Атаманенко О.О. Моделі управління кадровою політикою
підприємств: вітчизняний та зарубіжний досвід. "Східна Європа:
економіка, бізнес та управління" Випуску № 5 (22)/2019. (фахове
видання). 2019. С. 169-175
7.
Харченко Т.О., Коваленко І.Г., Петренко М.О. Інноваційні методи
управління персоналом підприємства. «БІЗНЕС-НАВІГАТОР» Випуск 4
(53)/2019. (фахове видання). 2019 р. С. 126-130.
8.
Харченко Т. О., Громов О.О. Управління стратегією розвитку
організації на основі аналізу помилок в умовах невизначеності.
Електронне наукове фахове видання «Східна Європа: економіка, бізнес
та управління». (фахове видання) 2018. Випуск № 3(14). URL:
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/42.pdf
9.
Харченко Т. О., Бут С.С. Моделі управління персоналом в сучасних
умовах / Т. О. Харченко, С.С. Бут / Virtus: Scientific Journal /
Editor-in-Chief M.A. Zhurba – December №28, 2018. С.
212-216.
10.
Харченко Т. О., Патлайчук А.І. Особливості формування стратегії
розвитку організації на основі життєвого циклу. Збірник наукових
праць «Проблеми системного підходу в економіці» Національного
авіаційного університету. (фахове видання) 2017. Випуск 6(62) Ч. 2.
С. 32-37.
11.
Kharchenko T. О. Innovative climate as the main Concept of the
state innovation policy // Virtus: Scientific Journal /
Editor-in-Chief M.A. Zhurba – March № 12, 2017.
Матеріали конференцій (найвагоміші):
1.
Харченко Т.О. Прийняття управлінських рішень у сфері соціального
медіа-маркетингу з метою покращення послуг у готельному бізнесі.
Наукові розробки, передові технології, інновації [матеріали VІ
Міжнародної науково-практичної конференції]. Nemoros s.r.o.,
Prague, - 2020. - 414 с. С. 189-192
https://drive.google.com/file/d/1BdJLfQZLO0tFNxMmOyJUWJiDhM63_hMq/view
2.
Кришталь Б.О., Харченко Т.О. Соціальний медіа маркетинг у системі
просування продукту підприємства. [матеріали V Міжнародної
науково-практичної конференції] «Аctual trends of modern scientific
research», 8-10 ноября 2020 года Мюнхен, Германия
3.
Kharchenko T. Marketing innovations in industry. Science and
practice: Collection of scientific articles. - Midas S.A.,
Thessaloniki, Greece, 2019. рр. 91-93.
4.
Бреус С., Харченко Т. Стратегічні рішення в умовах ризику та
невизначеності [Strategic solutions in risk and uncertainties
conditions] / Education, Law, Business: Collection of scientific
articles. - Cartero Publishing House, Madrid, Spain, 2019. - 200 p.
С. 95-98.
5.
Харченко Т.О. Формування стратегії розвитку корпоративних структур
на основі життєвого циклу / Т.О. Харченко, С.М. Невмержицька,
Т.Р. Цалко / Економічний розвиток: теорія, методологія, управління:
збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції (26-28
листопада 2018 р., м. Прага). – Nemoros s.r.o., - Prague, - 2018. -
290c. С. 105-112
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12524
6.
Харченко Т.О., Адаменко А.В. Обґрунтування управлінських рішень в
системі менеджменту підприємства / Т. О. Харченко, А.В. Адаменко /
Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної
Інтернет-конференції «Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів
в Україні», м. Київ, 12 квітня. – Київ: КНУТД, 2018. – С.
372-376.
7.
Харченко Т. О. Формування стратегії розвитку організації / Т. О.
Харченко, А. І. Патлайчук // Матеріали ХХХVІІІ Всеукраїнської
наукової інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох:
проблеми та перспективи розвитку». Переяслав-Хмельницький державний
педагогічний університет ім. Г. Сковороди – Переяслав-Хмельницький.
– 14 грудня 2017р.
8.
Харченко Т. О. Павленко Я. В. Особливості формування
товарно-продуктової стратегії підприємств легкої промисловості
України // Topical issues of contemporary science: Collection of
scientific articles. – Valencia. Venezuela, 2017. - P.
159-161.
9.
Харченко Т. О. Формування корпоративної соціальної відповідальності
на підприємствах / Т. О. Харченко, К. П. Вєдєніна // Міжнародна
науково-практична конференція «Тенденції розвитку економіки у 2017
році: аналітичний та теоретико-методологічний аспекти». – Одеса. –
1-2 грудня 2017 року.
10.
Kharchenko T.A. Features of functioning of tourist business in the
Ukrainian economy // Geopolitical processes in the world today:
Collection of scientific articles. – «East West» Association for
Advanced Studies and Higher Education. Vienna, 2016. - P.
245-246.
|
|
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- Програма
стажування, Університет Collegium Civitas у місті Варшава
«Інтернаціоналізація вищої освіти. Організація навчального процесу
та інноваційні методи навчання у вищих навчальних закладах Польщі»
(Польща), 2019 р.
- Підвищення
кваліфікації, Київський Університет ім. Б. Гринченка «Набуття
компетентностей з інноваційних методів навчання та європейського
досвіду викладання навчальних дисциплін», 2017
р.
- Програма
стажування Mendel University in Brno у рамках проекту Eastern
European Center of the Fundamental Researcher (Чехія),
2017 р.
- Підвищення
кваліфікації, Інститут післядипломної освіти з питань впровадження
інноваційних технологій навчання, КНУТД., 2014
р.
- Навчально-методичні
семінари, Літній інститут Асоціації з розвитку менеджменту та
бізнес-освіти за програмою «Інноваційні технології організації
навчання у вищій школі», 2010р.
|
|
|
ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
|
- Член
Громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу», 2024
р
- Член
журі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за
напрямом «Менеджмент інвестиційної та інноваційної діяльності»:
Київський національний університет технологій та дизайну, 2019
р.
- Член
Галузевої конкурсної комісій ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу
дипломних робіт студентів за спеціалізацією «Менеджмент персоналу»,
2018-2019 н.р.
- Наукове
консультування та проведення семінарів в рамках проекту Профспілки
працівників оборонної промисловості України «Гендерна діяльність у
профспілці. Конвенція МОП №190» у співпраці з Фондом Еберта.,
2016-2020рр.
- Асоційований
член Української Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти,
2010-2020 рр.
|
|
|
ХОБІ
|
Читання
книжок, спорт, історія, прогулянки
|
остання редакція 22.08.2024