logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Перелік тем ВКР студентів ОС "бакалавр"

журналістики та реклами

Орієнтовний перелік тем випускних кваліфікаційних робіт за спеціальністю 061 «Журналістика»
спеціалізацією «Реклама і зв’язки з громадськістю»

  1. Зв’язки з громадськістю у системі формування корпоративного бренду
  2. Зв’язки з громадськістю у формуванні корпоративної культури підприємства
  3. Зв’язки з громадськістю як засіб формування бренду
  4. Інтернет-реклама клієнтів комунікаційного агентства
  5. Організація участі підприємства рекламної галузі в тендерах
  6. Організація рекламних тендерів підприємством
  7. Формування рекламного бюджету підприємства
  8. Інноваційні технології в рекламній діяльності підприємства
  9. Управління рекламною діяльністю підприємства
  10. Управління рекламною діяльністю підприємства на зовнішньому ринку
  11. Організація роботи служб зі зв’язків з громадськістю на підприємстві.
  12. Управління інформаційною політикою на підприємстві;
  13. Організація та забезпечення функції моніторингу у зв’язках з громадськістю на підприємстві.
  14. Управління корпоративним іміджем підприємства;
  15. Інформаційне забезпечення роботи служб зі зв’язків з громадськістю на підприємстві;
  16. Організація досліджень в роботі служб зі зв’язків з громадськістю на підприємстві;
  17. Забезпечення процесу формування пабліситі компанії;
  18. Стратегічне планування у роботі з цільовими громадськостями на підприємстві;
  19. Організація роботи з внутрішніми громадськостями на підприємстві;
  20. Використання засобів ПР у позиціонуванні товарів та послуг компанії.
  21. Використання соціальних мереж для побудови корпоративного іміджу підприємства;
  22. Управління корпоративним іміджем підприємства рекламної галузі.
  23. Забезпечення системи комунікацій у підприємстві громадського харчування.
  24. Інтернет-рекламування клієнтів комунікаційного агентства
  25. Комунікаційна діяльність клієнта рекламної агенції
  26. Комунікаційна діяльність підприємства
  27. Комунікаційна діяльність підприємства в соціальних інтернет-мережах
  28. Комунікаційна підтримка бренду
  29. Комунікаційна політика підприємства ресторанного господарства
  30. Комунікації підприємства в соціальних мережах
  31. Організація діяльності аккаунт-менеджера в рекламному агентстві
  32. Організація діяльності рекламного агентства в мережі Інтернет
  33. Організація зв’язків з громадськістю на підприємстві
  34. Організація комунікаційних кампаній для клієнтів рекламного агентства
  35. Організація комунікаційної діяльності підприємства
  36. Організація корпоративних засобів масової інформації на підприємстві
  37. Організація нерекламних комунікаційних заходів підприємства
  38. Організація рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет
  39. Організація рекламної діяльності підприємства на ринку продовольчих товарів
  40. Організація роботи зі зв’язків з громадськістю на підприємстві
  41. Організація роботи комунікаційного  агентства
  42. Організація роботи медіаагентства
  43. Оцінювання результативності рекламної діяльності підприємства
  44. Планування зв’язків з громадськістю в рамках формування бренду
  45. Планування зв’язків з громадськістю на підприємстві
  46. Планування рекламної та PR-діяльності підприємства
  47. Реклама в системі комунікацій підприємства
  48. Реклама як засіб формування бренду
  49. Рекламна діяльність виробничого підприємства в кризових умовах
  50. Рекламна діяльність модельного агентства в соціальних мережах
  51. Рекламна діяльність підприємства в соціальних мережах
  52. Рекламна кампанія клієнтів комунікаційного агентства
  53. Рекламна підтримка позиціонування підприємства
  54. Рекламна та PR-діяльність підприємства
  55. Рекламне забезпечення позиціонування підприємства
  56. Рекламне забезпечення формування бренду підприємства
  57. Рекламне медіапланування на підприємстві
  58. Рекламні засоби в системі комунікацій підприємства
  59. Рекламні заходи підприємства в мережі Інтернет
  60. Рекламування послуг  рекламного агентства в мережі Інтернет
  61. Розробка PR-заходів підприємства сфери послуг
  62. Розробка комунікаційної кампанії клієнта комунікаційного агентства
  63. Розробка комунікаційної політики підприємства
  64. Розробка комунікаційної програми підприємства
  65. Розробка програми зі зв’язків з громадськістю вищого навчального закладу
  66. Розробка рекламних заходів  підприємства у мережі Інтернет
  67. Розробка рекламної кампанії підприємства
  68. Розробка рекламної кампанії підприємства в соціальних мережах
  69. Розробка рекламної програми підприємства
  70. Розробка рекламної програми просування бренду
  71. Розробка фірмового стилю підприємства
  72. Система зовнішніх комунікацій підприємства
  73. Система комунікацій громадської професійної організації
  74. Система комунікацій підприємства роздрібної торгівлі
  75. Управління зв’язками з громадськістю на підприємстві
  76. Управління рекламною діяльністю клієнтів підприємства в мережі Інтернет
  77. Управління рекламною діяльністю підприємства
  78. Управління рекламною діяльністю підприємства в соціальних мережах
  79. Фірмовий стиль в системі комунікацій підприємства
  80. Формування іміджу PR-агенції в мережі Інтернет
  81. Формування іміджу видавничого підприємства
  82. Формування іміджу підприємства засобами реклами та зв’язків з громадськістю
  83. Формування іміджу рекламного агентства
  84. Формування іміджу рекламного агентства в мережі Інтернет

19.09.2021
42499
741
остання редакція 19.09.2021