logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Сідєльніков Данило Сергійович

маркетингу

СІДЄЛЬНІКОВ ДАНИЛО СЕРГІЙОВИЧ

Доктор філософії з маркетингу, старший викладач кафедри маркетингу

e-mail: d.sidіelnikov@knute.edu.ua 

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus

Web of Science

ORCID
Google Scholar

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Бренд-маркетинг, соціально-відповідальний маркетинг. 

ДИСЦИПЛІНИ

"Прямий маркетинг", "Маркетинг"

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • ​2024 - Доктор філософії (Ph.D.) з маркетингу. Тема дисертації «Стратегії соціально-відповідального маркетингу підприємств у сфері спорту»
  • 2022 - Бренд-менеджмент (ОС «магістр») Державний торговельно-економічний університет

ДОСВІД РОБОТИ

  • з 2025 - старший викладач кафедри маркетингу
  • 2024-2025 рр. - асистент кафедри маркетингу 
  • з 2023 до цього часу - начальник відділу організаційно-виховної роботи Центру молодіжної та інформаційної політики  Державного торговельно-економічного університету
  • 2020-2022 рр. - провідний спеціаліст відділу організаційно-виховної роботи та інформаційного забезпечення Київського національного торговельно-економічного університету

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

  1. Fayvishenko D., Kovalchuk S., Sidielnikov D., Holik O., Kyianytsia I. The effectiveness of digital communications for promoting brands on social media platforms Journal of Theoretical and Applied Information Technology. 2025. №6. P. 2348-2361. https://www.jatit.org/volumes/Vol103No6/18Vol103No6.pdf (Scopus).
  2. Holik O., Sidielnikov D. Brand partnership based on the principles of socially responsible marketing. State and Regions. Series: Economics and Business. 2025. № 1 (131). P. 82-87.
  3. Sidielnikov D. Peculiarities of socially responsible marketing strategies of the football clubs. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука» Серія «Економічні науки» International scientific journal "Internauka". Series: "Economic Sciences". — № 7 (87). – 2024.
  4. Holik O., Sidielnikov D. Brand of student sports development as a tool to increase the competitiveness of HEI. State and Regions. Series: Economics and Business, 1 (131). – 2024. – P. 80-88.
  5. Ustik T., Morokhova V., Savras I., Golda N., Lukhanina K. and Sidielnikov D. Strategies of Socially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises «Economic Affairs», — № 2 (49). – 2023. – P. 353-360. (Scopus)http://ndpublisher.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf
  6. Fayvishenko D., Sidielnikov D. Media transformation of socially responsible projects. Scientia Fructuosa. 2023. № 2 (148). P. 48-58. https://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/article/view/1797
  7. Mainka M. K., Melnichenko O. I., Tsybrovskyi А. І., Sidielnikov D. S., Nitsenko V. S. , Zakharin S. V. . Strategies of socially responsible marketing of companies in the sphere of sports. Financial And Credit Activity: Problems of Theory and Practice. 2023. № 2 (49). Р. 433-446. https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3988 (Web of science).
  8. Sidielnikov D. Socially responsible marketing: a gnoseological approach. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія «Економічні науки». 2023. № 1 (69). С. 43-47. https://www.inter-nauka.com/issues/economic2023/1/8524

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • 2024 - почесна грамота Державного торговельно-економічного університету за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи в професійній діяльності та з нагоди Дня працівників освіти

ХОБІ

Спорт, пазли.

19.08.2024
43283
остання редакція 14.09.2025
43587