logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Напрями наукових досліджень

Центр досліджень цифрового маркетингу та рекламного бізнесу

Управління цифровим маркетингом

У цьому напрямі дослідження зосереджені нарозробці рекомендацій щодо управління цифровим маркетингом та забезпечення ефективності функціонування підприємствна основі поєднання навичок використання цифрових технологій, розробки цифрових маркетингових стратегій, аналізу даних, створення контенту, цифрової реклами.


Прогнозування цифрової поведінки споживачів

У цьому напрямі дослідження включають пошук дієвих підходів до аналізу клієнтських даних, оцінки пошукової поведінки та залученості в соціальних мережах. Отримана інформація про цифрову поведінку споживачів забезпечує розробку рекомендацій для компаній з адаптування маркетингових стратегій та покращення загального досвіду клієнтів.


Цифрові рекламні кампанії

У цьому напрямі здійснюється дослідження та розробка цифрових рекламних кампаній. Дослідження мають два аспекти. По-перше, аналізуються підходи до стратегічного планування, створення та виконання рекламних заходів у різних онлайн-каналах для охоплення та залучення цільової аудиторії. По-друге, оцінюються можливості підвищення впізнаваності бренду, залучення трафіку та досягнення конкретних маркетингових цілей.

09.01.2024
43630
107
остання редакція 08.04.2024
43845