logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Публікації

Центр досліджень цифрового маркетингу та рекламного бізнесу

Статті
  1. Bohdan Danylyshyn, Olena Bondarenko, Maryna Gudz, Olеna Ptashchеnko, Anastasiia Mohylova, Larysa Radkevych. Marketing Tools to Increase Regional Investment Attractiveness. Review of Economics and Finance, 2023, 21, 1101-1108
  2. BONDARENKO, O., & YASHCHENKO,M. (2023). Content marketing at trade enterprises.· SCIENTIA·FRUCTUOSA, 148(2), 24–38.
  3. Olena Bondarenko, Tetiana Ustik, Zoreslava Liulchak, Kateryna Horska, Olena Nahorna, Оksana Stets, Crowdfunding Development in the Social Media Marketing System WSEAS Transactions on Business and Economics, vol. 19, pp. 1678-1688.
  4. Bondarenko, O., Kovalchuk, S., Rodionov, S., Miroshnik M., Kitchenko, O., Franchuk, L. (2021) Improving approaches to the formation of enterprise's marketing budgets. Studies of Applied Economics, vol. 39, No 5.
  5. Chunikhina, T., Saiensus, M., Sinko, A., Klimovych, O., Siryk, R. Communication Strategies of Internet Marketing of Trading Enterprises. Journal of Law and Sustainable Development, 2023, 11(3), 820
  6. Vasyl Buhas, Ihor Ponomarenko, Andrii Ramskyi, Andrii Fedorchenko,Andrii Roskladka. Blockchain Applications in Digital Marketing. Proceedings of the Cybersecurity Providing in Information and Telecommunication Systems co-located with International Conference on Problems of Infocommunications. Science and Technology, Kyiv, Ukraine, 28, 2023. P. 77-86.
  7. Зайцева O., Шукліна V., & Воскресенська O. (2023). Соціальний медіамаркетинг у системі бізнес-взаємодії підприємства. ·SCIENTIA·FRUCTUOSA, 148(2), 39–47.
  8. ЯНКОВЕЦЬ, Т. (2023). Вебсайт у цифровому маркетингу. SCIENTIA·FRUCTUOSA, 150(4), 85–104.
  9. Зайцева, О. І., & Троцюк, В. О. (2020). Використання інструментів електронного маркетингу в управлінні поведінкою споживачів. Вісник Херсонського національного технічного університету, (4 (75), с. 245-252.
  10. Пономаренко, І., & Красуля, А. (2023). Оптимізація маркетингової стратегії кампанії у соціальних мережах методами машинного навчання. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (17), 120-125.
  11. Пономаренко І. Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізації. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, 2021, 7: 91-96.
  12. Черниш Т.О. (2022) Роль інструментів цифрового маркетингу у формуванні сучасної бізнес-моделі підприємства. Ефективна економіка. 2023. № 6.
  13. Зайцева, О. І., Шукліна, В. В. Формування культури усвідомленого цифрового споживання. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць, 2023. 92-100с.
  14. T Ustik, V Karmazinova, S Shurpa, O Zhuk, O Boiko. The Impact of Digitalization on Marketing Communications: New Challenges for Branding and Advertising Business. WSEAS Transactions on Information Science and, 2023. 344-355p.
  15. Karmazinova V. Karkushka, O. Mobile tools for product promotion. Commodities·and·markets, 47(3), 2023. 4–14p.

09.01.2024
43630
126
остання редакція 08.04.2024
43845