logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Заходи

Центр досліджень цифрового маркетингу та рекламного бізнесу

Лекція-тьюторіал Middle PPC specialist міжнародного агентства Performance-маркетингу iProspect Ukraine Катерина Медведєва

Тема зустрічі «Пошукова реклама як сучасний засіб маркетингових комунікацій» є надзвичайно актуальною в умовах цифровізації суспільства, трансформації традиційного маркетингу на цифровий, що обумовлює розвиток та активне використання сучасних інструментів цифрового маркетингу. Були розглянуті такі питання: основні принципи пошукової реклами; цілі, типи та етапи запуску рекламних кампаній в Google Ads; підбір ключових слів. Теоретичні аспекти були підкріплені практичними поясненнями, як складати медіа-план, розраховувати базові метрики пошукової реклами.

Завершилась лекція практичним тьюторіалом, в якому Катерина в режимі реального часу продемонструвала, як створюється рекламна кампанія в рекламному кабінеті Google Ads. Такий симбіоз теорії і практики викликав неабиякий інтерес здобувачів, які задавали багато уточнюючих питань стосовно практики налаштування й різних практичних нюансів пошукової реклами.

Організатором та модератором зустрічі була к.е.н., доц., доцент кафедри маркетингу, гарант освітньої програми «Цифровий маркетинг» Янковець Тетяна Миколаївна.


Використання сучасних сервісів на основі штучного інтелекту в маркетингу

11 квітня 2023 року на відкритій лекції «Використання сучасних сервісів на основі штучного інтелекту в маркетингу» студенти дізналися багато нового та цікавого про сучасні інструменти цифрового маркетингу. 

Іван БЛАЖНОВ, к.ф.-м.н., співзасновник компаній «Розумні ігри» та «Individual Marketing» розказав про можливості ChatGPT та MidJourney для маркетологів, надав практичні рекомендації щодо складання ефективних промтів. 

А також лектор запросив учасників СТЕМ «Маркетинг 5.0» вступити до унікального в Україні клубу по роботі з можливостями штучного інтелекту в маркетингу «AI Club».


 Відкрита лекція Євгена Шевченка «Відео-реклама в інтернеті: медіапланування та креатив»

У Державному торговельно-економічному університеті за ініціативи кафедри маркетингу 24 березня 2023 р. в рамках дисципліни «Мобільний маркетинг» було проведено відкриту лекцію з актуальною темою «Відео-реклама в інтернеті». Доповідач – Євген Володимирович Шевченко, випускник КНТЕУ, інтернет-діяч, блогер, співорганізатор найбільшого в Україні форуму інтернет-діячів iForum, засновник та керівник агенції цифрового маркетингу UaMaster.

У заході взяли участь більше 200 здобувачів вищої освіти та викладачів ДТЕУ. Організатором та модератором проведення зустрічі в інтерактивному форматі на платформі Microsoft Teems виступила доктор філософії, викладач кафедри маркетингу Тетяна Романченко.

За планом лекції було освітлено такі питання:

  • Чому Youtube в Україні найкраща площадка для розміщення реклами;
  • Чи застосувується відео-реклама для B2B як для В2С;
  • Переваги розміщення відео-реклами на Youtube порівняно із Facebook;
  • Як налаштовувати таргетинг та обирати аудиторії;
  • Як створюються ефективні рекламні повідомлення та скільки це коштує;

Лекція передбачала залучення студентів до обговорення у чаті платформи Microsoft Teems студенти відповідали на запитання лектора та ставили реакції. До активного обговорення приєдналися як представники студентства, так і науково-педагогічний склад кафедри маркетингу ДТЕУ.


Хакатон «Як побудувати діджитал маркетингову комунікацію на ринку послуг»

27 жовтня 2022 року в рамках діяльності  СТЕМ «Маркетинг 5.0» відбувся  хакатон «Як побудувати діджитал маркетингову комунікацію на ринку послуг» від Тетяни Юрко, діджитал маркетологині німецького міжнародного інституту сертифікації ІТ спеціалістів “iSQI Group”. Лекторка розповіла про дотримання балансу застосування діджитал разом із традиційними маркетинговими методами, детально познайомила з моделлю 5D цифрового маркетингу. Тетяна поділилася досвідом, які задачі та способи їх реалізації виконує діджитал маркетолог згідно моделі STARS. Також гостя продемонструвала розроблений нею з колегами алгоритм DPASD, який допомогає цифровим маркетологам провести аудит відповідно до бізнес-процесів та цілей цифрового маркетингу компанії або продукту. Щиро вдячні всім учасникам процесу за цікавий та насичений хакатон! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.


Відкрита онлайн зустріч «Як пошукові платформи та соціальні мережі справляються з воєнним контентом»

За ініціативної організації викладача кафедри маркетингу Тетяни Романченко та інформаційної підтримки Державного торговельно-економічного університету проведено online-лекцію з фахівцем у сфері медіакомунікацій Надією Баловсяк.

26 квітня 2022 року у рамках дисципліни «Мобільний маркетинг» в онлайн-форматі відбулась відкрита зустріч з експертом online-комунікацій, блогером, IT-аналітиком та журналістом для здобувачів вищої освіти.

Тема зустрічі «Як пошукові платформи та соціальні мережі справляються з воєнним контентом». У межах лекції студенти активно ставили питання, спілкувалися та обговорювали важливі напрями сьогодення та інструменти медіакомунікацій.

Особлива подяка спікеру за цікавий  досвід, організаторам зустрічі, найкращим представникам студентства  Іллі Ділігодіну, Валерії Куць, Єлизаветі Ясько, Тетяні Довганець,  Олені Повзун та Ілоні Левицькій та активну популяризацію університету й висвітлення подій у соціальних мережах Діані Файвішенко, Катерині Федоришиній, Ользі Юсуповій.


Лекція-тьюторіал для студентів-маркетологів
«Пошукова реклама як сучасний засіб маркетингових комунікацій»

18 квітня 2022 року для студентів кафедри маркетингу в рамках вивчення дисциплін «Маркетинг» та «Інтернет-маркетинг» відбулась відкрита лекція-тьюторіал, яку провела фахівець-практик К. Медведєва, Junior PPC specialist міжнародного агентства Performance-маркетингу iProspect Ukraine. Організатором та модератором зустрічі була доцент кафедри маркетингу, гарант освітньої програми «Цифровий маркетинг» Янковець Т.М.. Кафедра маркетингу продовжує проводити зустрічі з практиками і запрошує долучатися до наступних заходів.


Інноваційні методи аналізу цільової аудиторії:
онлайн-тренінг засновника рекламного агентства "Markidov agency"

На кафедрі маркетингу 23 лютого 2022 року в межах засідання СТЕМ «Маркетинг 5.0» проведено онлайн-тренінг з Денисом Маркідовим, засновником рекламного агентства «Markidov agency». Учасники були активно залучені в процес вирішення ситуаційного завдання щодо оцінки трендів рекламного бізнесу, аналізу конкурентного середовища рекламного агенства, побудови профілю цільового сегменту.

Як вже стало доброю традицією на засіданнях СТЕМ «Маркетинг 5.0», студенти проявили високу зацікавленість до теми та в прямому сенсі «не відпускали» гостя своїми запитаннями. Жвава дискусія пройшла в дружній атмосфері і всі учасники заходу отримали позитивні враження! Вдячні пану Денису за цікавий онлайн-тренінг та сподіваємося на подальшу співпрацю!


Глобальний офіційний партнер Youtube, компанія Air Mediatech запросила студентів спеціальності «Цифровий маркетинг» до офісу в Києві

Глобальний офіційний партнер Youtube, компанія Air Mediatech 17 березня 2021 р. запросила студентів спеціальності «Цифровий маркетинг» до офісу в Києві. Через карантинні обмеження майже всі співробітники працюють дистанційно, увагу студентам приділили керівники підрозділів. З презентації компанії стали зрозумілі масштаби діяльності Air Mediatech по всьому світі, корпоративні принципи та благодійні проекти. Приємно, що випускники КНТЕУ плідно працюють у відомих у всьому світі компаніях!

09.01.2024
43630
87
остання редакція 08.04.2024
43845