Напрями наукових досліджень
Центр досліджень стратегічного управління брендами
Сучасні маркетингові технології та інструменти брендингу
У цьому напрямі дослідження зосереджені на розробці пропозицій щодо забезпечення впізнаваності та позитивного іміджу бренду, підвищення лояльності споживачів та, як наслідок, підвищення ефективності діяльності та розвитку підприємства у довгостроковій перспективі. Сьогодні становлення та розвиток цифрового брендингу підприємства потребує систематизації розрізнених його інструментів, встановлення взаємозв’язку між цілями і завданнями брендингу з цифровими інструментами.
Цифрові маркетингові комунікації брендів
У цьому напрямі дослідження зосереджені на визначенні цифрових показників маркетингових комунікацій,оцінці капіталу бренду, розробці цифрових комунікаційних стратегій, цифрових рекламних кампаній та медіа планівдля досягнення поставлених цілей розвитку підприємств.