logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Напрями наукових досліджень

Центр досліджень стратегічного управління брендами

Сучасні маркетингові технології та інструменти брендингу

У цьому напрямі дослідження зосереджені на розробці пропозицій щодо забезпечення впізна­ва­ності та позитивного іміджу бренду, підвищення лояльності споживачів та, як наслідок, підвищення ефективності діяльності та розвитку підприємства у довгостроковій перспективі. Сьогодні станов­лення та розвиток цифрового брендингу підприємства потребує систематизації роз­різнених його інструментів, встановлення взаємозв’язку між цілями і завданнями брен­дингу з цифровими інструментами.


Цифрові маркетингові комунікації брендів

У цьому напрямі дослідження зосереджені на визначенні цифрових показників маркетингових комунікацій,оцінці капіталу бренду, розробці цифрових комунікаційних стратегій, цифрових рекламних кампаній та медіа планівдля досягнення поставлених цілей розвитку підприємств.

11.01.2024
43630
105
остання редакція 26.04.2024
43845