logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Публікації

Центр досліджень стратегічного управління брендами

Статті
  1. Bondarenko, O., & Melnychenko, O. (2023). Brand management of pharmaceutical enterprises under a large-scale crisis.·SCIENTIA·FRUCTUOSA151(5), 48–67.
  2. Yahelska, K., Vasylyshyna, L., Shkurov, Ye. Development of Information and Communication Technologies of the Consumer Behavior Research in the Process of Brand Management (2023). Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3/13 (123), 34–41.
  3. Yahelska, K. Y. Vasylyshyna, L. M.(2023). Brand strategy formation in the condition of transformation of consumer sentiment of Ukrainian society. International periodic scientific journal, 75.
  4. BERESTETSKA, O., IANKOVETS, T., OROZONOVA, A., VOITOVYCH, S., PARMANASOVA, A., & MEDVEDIEVA, K. (2023). Using CRM Systems for the Development and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: eu Experience. International Journal of Professional Business Review8(4), e01613.
  5. Communication Strategies of Brand Management and Online Marketing of Digital Products. D. Fayvishenko, O. Mitchuk, I. Lorvi, M. Konopliannykova, S. Chernobrovkina, O. Sytnyk. Economic Affairs, Vol. 68, No. 01s, pp. 289-298.
  6. MEDVEDIEVA, K. (2023). Digital branding in the marketing strategy of enterprises. ·SCIENTIA·FRUCTUOSA, 149(3, 33–43
  7. Fayvishenko, D., Mitchuk, O., Lorvi, I., Konopliannykova, M., Chernobrovkina, S., & Sytnyk, O. (2023). Communication Strategies of Brand Management and Online Marketing of Digital Products. Economic Affairs, 68(1s), 289-298.
  8. Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., & Medvedieva, K. (2023). Using Crm Systems for the Development and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: eu Experience. International Journal of Professional Business Review: Int. J. Prof. Bus. Rev., 8(4), 36.
  9. Самчук В. Подієвий маркетинг у стратегії просування бренду. Scientia Fructuosa. 2022.№ 5. S. 113-123.
  10. L., Bondarenko, I., Sypchenko, I., Lebid, N. The impact of brand social media marketing on the dynamics of the company’s share value. Business: Theory and Practicethis link is disabled, 2023, 24(1), pp. 24–32.
  11. Perevozova, I., Fayvishenko, D., Melnykovych, O., Nemish, Y., & Shkurov, Y. (2022). FORMATION OF A BRAND OF SUSTAINABLE INDUSTRIAL DEVELOPMENT IN THE POSTWAR PERIOD. Natsional'nyi Hirnychyi Universytet. Naukovyi Visnyk, (3), 179-184.

11.01.2024
43630
139
остання редакція 26.04.2024
43845