logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Заходи

Центр досліджень стратегічного управління брендами

Гостьова лекція маркетинг-директорки Lviv Croissants Юлії Князик «Маркетинг великої мережі: гольфстрими та підводні камені»

23 жовтня в межах студентського театру експериментального маркетингу СТЕМ: Маркетинг 5.0 відбулася гостьова лекція маркетинг-директорки Lviv Croissants Юлії Князик «Маркетинг великої мережі: гольфстрими та підводні камені». Пані Юлія розповіла, що Lviv Croissants – одна з найбільших національних франчайзингових мереж пекарень швидкого харчування, в портфелі якої 5 брендів, 179 закладів, 1000000 гостей щомісяця, 1500 людей в команді і 80 партнерів. В Польщі відкрито 10 пекарень і ще 2 готуються до відкриття. Основними активами і компетенціями бренду лекторка визначила: ефективне виробництво і управління ланцюгом поставок, низькі операційні витрати, потужні R&D, високий рівень сервісу і якості, цільові продажі і міцна підтримка франчайзі від створення сценарію на відкриття, локальних акцій, індивідуальних рекламних матеріалів до налаштування додатку, діджитал-рішень, роботи з відгуками і підтримки національних акцій. На запитання здобувачів: «Як трьома словами можна описати бренд?» маркетинг-директорка відповіла: «Свідомі. Активні. Відповідальні». Це була неймовірно тепла, смачна і яскрава зустріч!


Бізнес-інтерв’ю з Денисом Каплуновим: копірайтинг, маркетинг, продажі

За ініціативою кафедри маркетингу 08 листопада 2023 року здобувачі та викладачі Державного торговельно-економічного університету зустрілися з Денисом Каплуновим, засновником агенції копірайтингу та дизайну рекламних матеріалів Kaplunoff Communications, автором 10-ти книжок, кожна з яких після видання стає бестселером: «Контент, маркетинг та рок-н-ролл», «Як писати комерційну пропозицію», «Нейрокопірайтинг 2.0», «Королі соціальних мереж», «Персональний бренд book» та інших. Жодних повторів, кожна книга унікальна. Сьогодні Денис є ментором з комунікацій в Board – міжнародній спільноті українських підприємців для ефективного, стійкого та швидкого зростання бізнесу.

Зустріч проходила у форматі бізнес-інтерв’ю. Денис щедро ділився як професійними секретами, так і цінними порадами щодо розвитку власного бренду та досягнення успіхів в обраній професії. Книгу Денис вважає маркетинговим інструментом та потужним соціальним доказом професійності автора.

 У роботі з людьми підприємець дотримується принципу «Кожна людина – це окрема історія». Професіоналізм без людяності не має шансу на успіх. Немає шаблонів, є унікальний шлях для кожного клієнта.


Гостьова лекції: «Як стати бестселером на міжнародних маркетплейсах виступила Product Lead Disqover Agency Соломія Павлик

Спікерка розповіла про особливості електронної комерції і переваги маркетплейсів, зробила огляд найбільших електронних платформ, визначила споживчі мотиви е-покупок і категорії товарів з переважною кількістю продажів у 2023 році на різних платформах, розкрила інструменти просування маркетплейсів і проілюструвала їх успішними кейсами продажів.


V міжнародна науково-практична конференція «БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ: МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»

В межах традиційного Консумерського фестивалю ДТЕУ кафедрою маркетингу 14.03.2023 року було проведено. У конференції взяли участь 415 учасників різних закладів вищої освіти, наукових установ та підприємств. Відкрив конференцію привітальним словом ректор університету, д.е.н., проф., академік Національної академії педагогічних наук України Анатолій МАЗАРАКІ. 

Спікерами заходу стали Євген Кудрявченко, засновник та СЕО Vintage Web Production; Світлана Винославська, генеральний директор Kantar Україна; Ніколас Мачарашвілі, СЕО маркетинг агенції Virno Consulting; Amit Kumar, Managing Director of AKG Global Support Services (OPC) Private limited; Іван Блажнов, к.ф.-м.н., співзасновник компаній «Розумні ігри» та «Individual Marketing», адміністратор «AI Club” Instagram; Олег Гелка, директор з маркетингу мережі магазинів «Світ Матраців» Instagram; Тетяна Янковець, к.е.н., доц., доцент кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету. Кращі фахівці своєї справи, актуальні маркетингові питання, досвід бізнесу воєнних реалій ринку, неймовірно зацікавлена аудиторія, жваві дискусії та обговорення й тривалий wow-ефект від проведеного заходу - це все про конференцію «БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ: МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»-2023.

Щиро вдячні всім спікерам та учасникам! 
До нових зустрічей!


Майстер-клас «Особистість як бренд» від Соломії Кревнюх

07 листопада 2022 року студенти ДТЕУ вкотре мали можливість спілкування з фахівцем своєї справи. На засіданні СТЕМ «Маркетинг 5.0» пройшов майстер-клас «Особистість як бренд» від Соломії Кревнюх, авторки однойменного практичного порадника, SMM - спеціалістки, фахівчині з Reels та наставниці експертів в Instagram.

Дискусія виявилася дуже жвавою, пані Соломія детально відповідала на всі питання студентів стосовно доцільності ведення сторінок в соціальних медіа офлайн бізнесам, репутаційних ризиків брендів в соціальних медіа, розрахунку бюджету на SMM власного бренду, технічних особливостей створення та розміщення контенту. Присутні отримали низку порад щодо актуальних трендів Reels та побудови контент-плану в Instagram.


Круглий стіл «Соціологія торгівлі та брендингу»

18 жовтня 2022 року кафедрою маркетингу, кафедрою філософії, соціології та політолоії, кафедрою світової економіки та кафедрою  адміністративного, фінансового та інформаційного права спільно проведено круглий стіл «Соціологія торгівлі та брендингу». Обговорено питання соціальної ролі бренду, комунікацій бренду як відповідь на  соціальні процеси в суспільстві, бренд-поведінки цільової аудиторії воєнного періоду, а також виклики та перспективи післявоєнних реінтеграційних процесів для України та її ринків. Дискусія виявилися дуже жвавою, оскільки активну участь у обговорені  взяли всі учасники круглого столу. Пишаємося, що доповіді, підготовлені аспірантами та студентами від першого до старших курсів навчання, були наповнені патріотизмом та любов’ю до України. Захід вкотре довів, що наші студенти - найкреативніші, найрозумніші та саме вони - світле майбутнє України!


Зустріч з засновником бренду Ancient Smithy

Про нього писали відомі ЗМІ України та світу, а 2 травня він поділився своїм досвідом зі студентами ДТЕУ. Михайло Пересунько - засновник бренду Ancient Smithy @ancientsmithy - українські сокири і молоти для вікінгів, що відправляються в Європу, США та Австралію. Про ідею стартапу, досвід виходу на Etsy, eBay, Amazon та новинки для міжнародного ринку, які почали виготовляти під час війни, розкаже засновник бренду на тьюторіалі «Формування каналів продажу під час воєнних дій».


Відкрита зустріч магістрів та викладачів кафедри маркетингу з засновницею бренду "Дім варення" Оленою Гашинською

Відбулась очікувана зустріч з засновницею бренду «Дім варення» Оленою Гашинською, яка була запрошена, якдосвідчений практик в рамках вивчення студентами дисциплін «Стратегічний маркетинг», «Бренд-менеджмент»,«Технології цифрового маркетингу». Олена щедре ділилася практичним досвідом зі студентами про стратегії розвитку власного бренду та бізнесу. Цебуло яскравим підтвердженням теоретичних та прикладних основ маркетингу та бренд-менеджменту, які студенти вивчають в університеті для майбутнього професійного зростання. Говорили про стратегію й тактичні маркетингові інструменти просування бренду у цифровому просторі, пронеобхідність розділення власного бренду й бренду компанії (продуктів), важливість сервісу,клієнтоорієнтованість та їх вплив на фінансові результати бізнесу.Студенти задавали питання, активно залучались до обговорення, а таких було чимало! Всі активні студенти отримали від Олени смачні подарунки – малютки «Перцоус», який є одним з фаворитів серед продуктів бренду «Дім варення». Організатором та модератором зустрічі була доцент кафедри маркетингу Янковець Тетяна Миколаївна. Вдячні нашій гості за харизму, потужну енергію, почуття гумору, гарний настрій та готуємося до нових зустрічей!


ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології»

11 березня 2021 року відбулась ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології», яку проводила кафедра маркетингу КНТЕУ. У роботі конференції прийняли участь 188 науковців та практиків з 40-ка університетів, інститутів, провідних компаній з 15-ти міст України та інших країн. Особливістю роботи конференції була активна співпраця та співтворчість науковців і практиків з бізнесу. На пленарному засіданні виступили: Олена Іванівна Лабурцева, д.е.н., професор кафедри маркетингу КНТЕУ; Наталія Бухалова, співвласниця та директорUMG; Стас Чіглінцев, директор MASMIUKRAINE; Ірина Федоришина, к.психол.н., доцент кафедри маркетингу КНТЕУ; Н. Дубровіна, к.е.н., доцент кафедри економіки та фінансів Вищої школи економіки та менеджменту в публічному адмініструванні (Словаччина); Марина Лео, к. е. н., управляючий партнерdeolpartners; Віта Войнілович, директор ТОВ «СК Фешн»; Ольга Журба, бренд менеджер Медіа групи starlightmedia.


Фінал конкурсу «Айдентика бренду кафедри маркетингу КНТЕУ»

23 лютого 2021 року відбувся фінал конкурсу «Айдентика бренду кафедри маркетингу КНТЕУ», якийпроводився з метою ребрендингу кафедри і виявлення напрямів подальшого її розвитку. Свої проєкти презентували студенти магістратури кафедри маркетингу факультету торгівлі тамаркетингу КНТЕУ, зокрема:

  • Проєкт №1 «Кафедра маркетингу КНТЕУ – тут я навчусь усьому!» – Захарченко Каріна, студентка гр. ФТМ-1-4м.
  • Проєкт №2 «Реалізуй свій потенціал!» – Лазаренко Дмитро, студент гр. ФТМ-1-5м.
  • Проєкт №3 «Йдучи у ногу з часом – спрямовані в професійне майбутнє!» – Ткачук Ксенія та Андрєєва Дарина, студентки гр. ФТМ-1-3м.
  • Проєкт №4 «У світі буде ще багато подвигів, ми трансформуємо Вас у маркетологів!» – Юрко Тетяна, Віннікова Владислава, Бережна Ганна, студентки гр. ФТМ-1-5м.

До 1 березня на сторінці кафедри маркетингу КНТЕУ проходить голосування проєктів. Запрошуємо приєднатися до голосування, за результатами якого буде обрано переможця.

11.01.2024
43630
70
остання редакція 26.04.2024
43845