logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Наукова робота студентів

Центр досліджень стратегічного управління брендами

Наукові статті
  • Алєксєєв Г.  (2023) Customer development як частина бренд-стратегії. Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
  • Войтюк А. (2023) Стратегічне управління комунікаціями підприємства. Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
  • Коротков Д. (2023) Тенденції стратегічного розвитку підприємств фармацевтичної галузі. Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
  • Дембіцька О. (2023)  Формування стратегії ребрендингу підприємства роздрібної торгівлі. Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
  • Жидченко К. (2023) Результативний інтернет – маркетинг: розробка та реалізація. Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
  • Запривода Д. (2023)  Концепція розвитку бренду торгової мережі мегаспорт. Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
  • Сюйва Ю. (2023) Стратегічне позиціювання підприємства торгівлі. Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
  • Халіна Д. (2023)  Формування стратегії позиціонування бренду на ринку косметичних засобів. Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
  • Ходзицька А. (2023) Стратегічна комунікація в системі бренд-менеджменту: кейс ДТЕУ. Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
  • Цибульська Л. (2023) Маркетингові інструменти у сфері малого і середнього бізнесу України. Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
  • Чайковська Ю. (2023) CRM-система в управлінні взаємозв’язками зі споживачами на підприємстві ТОВ «NEW SIDE». Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
Випускні кваліфікаційні роботи
  • Войтюк Анна Віталіївна (2023) Стратегічне управління комунікаціями закладу громадського харчування. ДТЕУ
  • Корунець Сергій Михайлович (2023) Просування бренду готельно-ресторанного комплексу у соціальних мережах. ДТЕУ
  • Поляруш Олександра Олександрівна (2023) Іміджеві цифрові бренд-комунікації закладу вищої освіти.ДТЕУ
  • Милаш Дарина Олександрівна (2023) Маркетингова стратегія розвитку бренду. ДТЕУ
  • Сачик Юлія Вікторівна (2023) SMM-стратегія підприємствава (Social Media Marketing). ДТЕУ
  • Здаєвський Євгеній Олексійович (2023) Цифрова стратегія маркетингу впливу підприємства. ДТЕУ
  • Дмитрійчук Валерія Олегівна (2022) Формування стратегії бренд-комунікацій підприємства на ринку послуг. ДТЕУ
  • Кіріленко Максим Олегович (2022) Збалансована система показників як інструмент стратегічного розвитку бренду. ДТЕУ
  • Петровська Людмила Сергіївна (2022) Стратегічне управління комунікаціями бренду. ДТЕУ
  • Семенюк Катерина Сергіївна (2022) Клієнтоорієнтованість як основа розвитку сучасного брендинг. ДТЕУ
  • Соколова Олена Артемівна (2022) Формування бренд-комунікацій на основі Інтернет-технологій. ДТЕУ
  • Стаучан Ксенія Вадимівна (2022) Стратегічне позиціонування підприємства в бренд-менеджменті. ДТЕУ

11.01.2024
43630
85
остання редакція 26.04.2024
43845