Центр досліджень стратегічного управління брендами
- Алєксєєв Г. (2023) Customer
development як частина бренд-стратегії. Маркетинг в умовах цифрової
трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1.
ДТЕУ.
- Войтюк А. (2023) Стратегічне
управління комунікаціями підприємства. Маркетинг в умовах цифрової
трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1.
ДТЕУ.
- Коротков Д. (2023) Тенденції
стратегічного розвитку підприємств фармацевтичної галузі. Маркетинг
в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів.
Частина 1. ДТЕУ.
- Дембіцька О. (2023)
Формування стратегії ребрендингу підприємства роздрібної
торгівлі. Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник
наукових статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
- Жидченко К. (2023) Результативний
інтернет – маркетинг: розробка та реалізація. Маркетинг в умовах
цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина
1. ДТЕУ.
- Запривода Д. (2023)
Концепція розвитку бренду торгової мережі мегаспорт.
Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей
магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
- Сюйва Ю. (2023) Стратегічне
позиціювання підприємства торгівлі. Маркетинг в умовах цифрової
трансформації. Збірник наукових статей магістрів. Частина 1.
ДТЕУ.
- Халіна Д. (2023) Формування
стратегії позиціонування бренду на ринку косметичних засобів.
Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей
магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
- Ходзицька А. (2023) Стратегічна
комунікація в системі бренд-менеджменту: кейс ДТЕУ. Маркетинг в
умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів.
Частина 1. ДТЕУ.
- Цибульська Л. (2023) Маркетингові
інструменти у сфері малого і середнього бізнесу України. Маркетинг
в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових статей магістрів.
Частина 1. ДТЕУ.
- Чайковська Ю. (2023) CRM-система в
управлінні взаємозв’язками зі споживачами на підприємстві ТОВ «NEW
SIDE». Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Збірник наукових
статей магістрів. Частина 1. ДТЕУ.
Випускні кваліфікаційні
роботи
- Войтюк Анна Віталіївна (2023)
Стратегічне управління комунікаціями закладу громадського
харчування. ДТЕУ
- Корунець Сергій
Михайлович (2023) Просування бренду готельно-ресторанного
комплексу у соціальних мережах. ДТЕУ
- Поляруш Олександра
Олександрівна (2023) Іміджеві цифрові бренд-комунікації
закладу вищої освіти.ДТЕУ
- Милаш Дарина
Олександрівна (2023) Маркетингова стратегія розвитку бренду.
ДТЕУ
- Сачик Юлія Вікторівна (2023)
SMM-стратегія підприємствава (Social Media Marketing). ДТЕУ
- Здаєвський Євгеній Олексійович
(2023) Цифрова стратегія маркетингу впливу підприємства. ДТЕУ
- Дмитрійчук Валерія Олегівна (2022)
Формування стратегії бренд-комунікацій підприємства на ринку
послуг. ДТЕУ
- Кіріленко Максим Олегович (2022)
Збалансована система показників як інструмент стратегічного
розвитку бренду. ДТЕУ
- Петровська Людмила Сергіївна
(2022) Стратегічне управління комунікаціями бренду. ДТЕУ
- Семенюк Катерина Сергіївна (2022)
Клієнтоорієнтованість як основа розвитку сучасного брендинг.
ДТЕУ
- Соколова Олена Артемівна (2022)
Формування бренд-комунікацій на основі Інтернет-технологій.
ДТЕУ
- Стаучан Ксенія Вадимівна (2022)
Стратегічне позиціонування підприємства в бренд-менеджменті.
ДТЕУ
остання редакція 26.04.2024