Про нас
Центр досліджень медіасуспільства
Центр досліджень медіасуспільства, створений на кафедрі журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету, спеціалізується на вивченні та аналізі ключових тенденцій медіаіндустрії, реклами та медіаосвіти.
Серед основних завдань та цілей центру проведення фундаментальних та прикладних досліджень у сфері журналістики, реклами та медіаосвіти, налагодження партнерства з міжнародними науковими установами та медіаорганізаціями для обміну досвідом та проведення спільних досліджень, організація конференцій, семінарів, круглих столів, де обговорюються актуальні питання медіаіндустрії.
Також центр здійснює консультативну підтримку, зокрема з надання експертної допомоги медіаорганізаціям та громадським інституціям у питаннях реклами, бренд-комунікацій, медіаполітики та медіаосвіти.
Центр активно співпрацює з науковими установами, медіаорганізаціями та освітніми закладами, сприяючи розвитку інноваційних підходів у медіасуспільстві, журналістиці, рекламі та медіаосвіті. Створено міцну наукову базу для підготовки кваліфікованих фахівців, які зможуть ефективно працювати в сучасному медіапросторі та вносити вагомий вклад у розвиток медіасуспільства та медіаіндустрії.
Центр досліджень співпрацює з науковцями, рекламістами, маркетологами, медіабізнесом, медіаекспертами, громадськими організаціями які зацікавлені у розвитку медіасуспільства, журналістики, реклами та медіаосвіти.
Державний торговельно-економічний університет
вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156 | Телефон: +38(050) 908-48-10 | E-mail: d.fayvishenko@knute.edu.ua |