logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Наукова робота студентів

Центр досліджень медіасуспільства

Наукові статті
  • Fayvishenko D., Kryshtal B. Strategies of marketing online communications of Ukrainian cinemas: the best advertising cases // International scientific journal "Internauka". Series: "Economic Sciences". — 2022. — №6.
  • Базір Н., Дослідження особливостей внутрішньокорпоративних зв’язків із громадськістю event-агенцій // Студії з digital-реклами та прикладної лінгвістики : зб. наук. ст. студентів ден. та заочн. форми навч. / [під заг. ред. д-р.екон.наук, проф. Файвішенко Д.С.].  –  К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2022.  –  174 с.
  • Каліш Н., Сутність та значення ЗМІ у сучасному суспільстві // Студії з digital-реклами та прикладної лінгвістики : зб. наук. ст. студентів ден. та заочн. форми навч. / [під заг. ред. д-р.екон.наук, проф. Файвішенко Д.С.].  –  К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2022.  –  174 с.
  • Потоцька М., Просування рекламного агентства через соціальні мережі та масмедіа // Digital-реклама: зб. наук. ст. студентів ден. та заочн. форми навч. / [під заг. ред. д-р.екон. наук, проф. Файвішенко Д.С.].  –  К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023.  –  174 с.
  • Сокоренко М., Інтернет-реклама та тренди цифрового мистецтва // Digital-реклама: зб. наук. ст. студентів ден. та заочн. форми навч. / [під заг. ред. д-р.екон. наук, проф. Файвішенко Д.С.].  –  К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023.  –  174 с.
  • Стаднійчук О., SMM-програма підприємства сфери послуг на соціально-медійних платформах // Digital-реклама: зб. наук. ст. студентів ден. та заочн. форми навч. / [під заг. ред. д-р.екон. наук, проф. Файвішенко Д.С.].  –  К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023.  –  174 с.
  • Чуб А., Формування медіаіміджу редакції радіомовлення в умовах нової реальності // Digital-реклама: зб. наук. ст. студентів ден. та заочн. форми навч. / [під заг. ред. д-р.екон. наук, проф. Файвішенко Д.С.].  –  К. 
Кваліфікаційні  дослідження
  • Глушко, Д.О. (2023). Організація event-заходів для клієнта рекламної агенції. ДТЕУ
  • Голуб, К.В. (2023). Лідогенепація як засіб збільшення продажів у В2В секторі. ДТЕУ
  • Гоменюк, Д.В. (2023). Соціальний медіамаркетинг підприємства на ринку туристичних послуг. ДТЕУ
  • Дишлюк, П.О. (2023). Управління рекламною діяльністю підприємства торгівлі. ДТЕУ
  • Дяченко, М.О. (2023). Рекламна діяльність підприємства на ринку круп‘яних та борошняних виробів. ДТЕУ
  • Кривенко, Т.В. (2023). Інтернет-комунікації підприємства на ринку медичних послуг. ДТЕУ
  • Потоцька, М.О. (2023). Просування рекламного агентства через  соціальні мережі та масмедіа. ДТЕУ
  • Савченко, М.П. (2023). Інноваційні технології в рекламній діяльності підприємства. ДТЕУ
  • Сердюк, О.О. (2023). Формування та підтримка іміджу закладу вищої освіти. ДТЕУ
  • Стаднійчук, О.Ю. (2023). SMM-програма підприємства сфери послуг на соціально-медійних платформах. ДТЕУ
  • Толкач,  А.Г. (2023). Організація рекламної діяльності в ЗМІ. ДТЕУ
  • Фелістович, А.О. (2023). Розробка комплексу заходів рекламного просування нового товару на фармацевтичному ринку. ДТЕУ
  • Хомуха, Ю.С. (2023). Планування рекламної кампанії клієнта рекламного агентства. ДТЕУ
  • Чуб, А.Р. (2023). Формування медіаіміджу редакції радіомовлення в умовах нової реальності. ДТЕУ

11.01.2024
43630
104
остання редакція 01.02.2024
43630