logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Напрями наукових досліджень

Дослідницький центр з управління організаційними змінами

Управління розвитком підприємства в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення

В сучасному світі однією з головних проблем при зміні положенні на ринку є відсутність ефективних та дієвих механізмів управління розвитком підприємств. Зміни, які впливають на економічну, технологічну та соціальну складову управління підприємств, нині відбуваються в суспільстві та значно підвищують значущість теорії управління розвитком, яка потребує відповідного наукового забезпечення. Це має важливе значення для підтримки організації в необхідному конкурентному стані, що вимагає від керівників організації неперервного розвитку.

У цьому напрямі проводяться такі дослідження:

  • Організаційний розвиток підприємств різних галузей;
  • Цифрові технології розвитку підприємств;
  • Управління змінами в соціально-економічних системах

Розвиток публічно-приватного партнерства

Публічно-приватне партнерство – складний механізм, в нормативно-правових, фінансових та організаційних аспектах який здатен акумулювати фінансові ресурси у стратегічно значущих галузях залишаючи контролюючу та регулюю роль за державою. На сьогодні, українська держава, йде курсом євроінтеграції та має на меті розвиток співпраці публічного та приватного секторів. В Україні публічно-приватне партнерство застосовується переважно в транспортній та комунальній сфері. Натомість закордонний досвід демонструє ефективну взаємодію у високотехнологічних, інформаційних та соціальних галузях.

У цьому напрямі проводяться такі дослідження:

  • Роль та перспективи розвитку публічно-приватного партнерства
  • Розвиток державно-приватного партнерства в Україні

Розвиток соціальної відповідальності бізнесу та корпорацій

Розглядаються теоретичні, методичні соціальної відповідальності людини, держави та корпорації, практичні аспекти щодо її здійснення, еволюція розвитку, концепції та моделі соціальної відповідальності. Розкриваються механізми формування соціальної відповідальності на рівні відносин між роботодавцями та працівниками, контрагентами, корпораціями та владними структурами.

У цьому напрямі авторами приділено увагу таким аспектам:

  • інструментам розвитку соціальної відповідальності бізнесу та підприємства;
  • підходам щодо оцінювання ефективності соціальної відповідальності.

15.01.2024
433884
87
остання редакція 30.04.2024
05865