logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Наукова робота студентів

Дослідницький центр з управління організаційними змінами

Наукові статті
  1. ЄВДОКИМЕНКО С.-С. Теоретичні та методичні аспекти управління продажами на підприємстві. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.38-44.
  2. КОМЛЯКОВА В. Сутність та параметри визначення якості надання послуг на підприємстві. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.44-50.
  3. НЕВГАД І. Комунікаційні технології в управлінні підприємством. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.72-77.
  4. МОРАЧКОВСЬКИЙ Д. CRM-стратегія у системі управління підприємством торгівлі. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С. 66-72.
  5. Шага Р. Управління системою взаємовідносин з клієнтами: еволюція та сучасні тенденції. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.152-161.
  6. БУТАЄВА Т. Теоретичні засади управління соціальним розвитком підприємства торгівлі. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С. 203-209.
  7. ВОЛОХ А. Розвиток торговельного бізнесу в умовах цифровізації та війни. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.349-357.
  8. КОНДРАШИНА Н. Організаційний розвиток підприємства: сутність та фактори впливу . Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.375-380.
  9. нІЛЬГА Д. Управління розвитком підприємства. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.399-407.
  10. РИБАК А. Розвиток малого підприємства торгівлі у нестабільному ринковому середовищі. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.411-421.
  11. ФІЛОНЕНКО А. Модель діагностики конкурентної політики підприємства на основі симптоматичного підходу. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.439-446.
  12. ЧЕКІНА Є.  Система управління інноваційним розвитком підприємства. С.452-458.
  13. ЧЕРНЕНКО К. Сутність та особливості стратегії розвитку підприємства в умовах економічної нестабільності. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.458-466.
  14. МІНАКОВ В. Проблеми та тенденції впровадження інноваційного проектів на підприємствах. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.489-493.
  15. АНДРУШКО О. Методичні підходи до формування системи менеджменту на підприємстві. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.15-22.
  16. КОНОВАЛ В. Формування системи методів управління бізнесом. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. Ч. 1.Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2020. С.53-61.
  17. САВЧЕНКО Н. Методи оцінки соціально відповідальної діяльності торговельних підприємств. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. Ч. Київ: Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2020. С.152-160.

10.01.2024
433884
43
остання редакція 09.05.2024
43630