logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Наукова робота студентів

Дослідницький центр з HR-менеджменту

Наукові статті
  • ПИЛИПЕНКО І. Методичні підходи до формування кар’єрних карт розвитку працівників у міжнародній компанії. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.95-104.
  • БАКАЛЕЦЬ А. Методи оцінювання результатів роботи персоналу. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.171-176.
  • БУТАЄВА Т. Теоретичні засади управління соціальним розвитком підприємства торгівлі. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С. 203-209.
  • ПОВОЗНЮК Ю. Теоретичні та методичні аспекти управління розвитком бренду роботодавця. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.301-311
  • СОЛОВЙОВА А. Моделювання кадрових процесів в HR-менеджменті підприємства. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.324-331.
  • НІЛЬГА Д. Управління розвитком підприємства. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.399-407.
  • Бєляєва Н.С., Дика Я.В. Особливості побудови ділової кар’єри менеджера в міжнародній корпораціі Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. 2020/ №16. С. 57-67.
  • АКСЬОНОВА А. Діагностика мотиваційного потенціалу персоналу підприємства. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. Ч.1. : Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2020. С.90-96
  • КОТЕНКО В. Управління розвитком персоналу підприємства. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. Ч.1. Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2020. С.105-111.
  • ПРОЦЕНКО К. Методичні підходи до оцінювання рівня залученості персоналу на підприємстві. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. Ч.1.: Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2020. С.142-146.
  • ЦЕХ А. Цифрові тенденції у формуванні активної кадрової політики компаній. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. Ч.1. Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2020. С.171-176.
  • ЧАЙКА Л. Формування HR-брендингу підприємства. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. Ч.1. Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2020. С.188-196.
  • ШЕВЧУК Ю. Управління соціальними комунікаціями в організації. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. Ч.1.: Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2020. С.199-207.

14.01.2024
433884
100
остання редакція 01.05.2024
05865