Дослідницький центр з HR-менеджменту
- ПИЛИПЕНКО І. Методичні підходи до
формування кар’єрних карт розвитку працівників у міжнародній
компанії. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К.
: Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.95-104.
- БАКАЛЕЦЬ А. Методи оцінювання
результатів роботи персоналу. Менеджмент: імперативи та виклики:
зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023.
С.171-176.
- БУТАЄВА Т. Теоретичні засади
управління соціальним розвитком підприємства торгівлі. Менеджмент:
імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон.
ун-т, 2023. С. 203-209.
- ПОВОЗНЮК Ю. Теоретичні та
методичні аспекти управління розвитком бренду роботодавця.
Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ.
торг.-екон. ун-т, 2023. С.301-311
- СОЛОВЙОВА А. Моделювання кадрових
процесів в HR-менеджменті підприємства. Менеджмент: імперативи та
виклики: зб. наук. ст. студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023.
С.324-331.
- НІЛЬГА Д. Управління розвитком
підприємства. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст.
студ. К. : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. С.399-407.
- Бєляєва Н.С.,
Дика Я.В. Особливості побудови ділової кар’єри менеджера в
міжнародній корпораціі Збірник наукових праць Хмельницького
кооперативного торговельно-економічного інституту. 2020/ №16. С.
57-67.
- АКСЬОНОВА А. Діагностика
мотиваційного потенціалу персоналу підприємства. Менеджмент:
імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. Ч.1. : Київ. Нац.
торг.-екон. ун-т, 2020. С.90-96
- КОТЕНКО В. Управління розвитком
персоналу підприємства. Менеджмент: імперативи та виклики: зб.
наук. ст. студ. Ч.1. Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2020.
С.105-111.
- ПРОЦЕНКО К. Методичні підходи до
оцінювання рівня залученості персоналу на підприємстві. Менеджмент:
імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. Ч.1.: Київ. Нац.
торг.-екон. ун-т, 2020. С.142-146.
- ЦЕХ А. Цифрові тенденції у
формуванні активної кадрової політики компаній. Менеджмент:
імперативи та виклики: зб. наук. ст. студ. Ч.1. Київ. Нац.
торг.-екон. ун-т, 2020. С.171-176.
- ЧАЙКА Л. Формування HR-брендингу
підприємства. Менеджмент: імперативи та виклики: зб. наук. ст.
студ. Ч.1. Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2020.
С.188-196.
- ШЕВЧУК Ю. Управління соціальними
комунікаціями в організації. Менеджмент: імперативи та виклики: зб.
наук. ст. студ. Ч.1.: Київ. Нац. торг.-екон. ун-т, 2020.
С.199-207.
остання редакція 01.05.2024