logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Напрями наукових досліджень

Центр досліджень інтегрованих інформаційних технологій

Інтегрована Web-система управління бізнес-процесами підприємства електронної торгівлі

Нові інформаційно-комунікаційні технології та процеси торговельної глобалізації сприяли революційним змінам у всіх сферах людської діяльності. Особливої актуальності набуває застосування сучасних моделей та інформаційних технологій управління в області електронної торгівлі, що на даному етапі розвитку суспільства сприяє виникненню нових бізнес-структур, які за допомогою інформаційної мережі встановлюють партнерські відносини і здійснюють свою економічну діяльність. Проблема, на вирішення якої спрямовано дослідження - комплексна проблема пошуку ефективних механізмів електронної торгівлі на основі сучасних методів, моделей та інформаційних технологій управління.

В рамках наукового напрямку здійснюється: дослідження механізмів функціонування ринку електронної торгівлі; моделювання процесів формування, функціонування і розвитку ринку електронної торгівлі; розробка моделей, методів та програмно-інструментальних засобів електронної торгівлі з використанням інтелектуального аналізу даних і систем управління бізнес-правилами в рамках взаємодії суб'єктів електронної торгівлі; розробка моделей і методів побудови інтегрованих інформаційних систем для автоматизації бізнес-процесів підприємств електронної торгівлі; розробка інформаційної технології управління взаємодією суб’єктів електронної торгівлі.


Інформаційна технологія ідентифікації споживчих пріоритетів в електронній торгівлі

Моделювання процесів визначення споживчих пріоритетів на ринку електронної торгівлі на сьогодні є однією з найбільш актуальних в силу динамічного зростання цього напряму економічної діяльності, як за обсягами торговельних операцій, так і за територіальним охопленням потенційних учасників. У зв'язку з даними обставинами, виникає завдання дослідження механізмів ідентифікації споживчих пріоритетів та розробки економіко-математичного інструментарію, який може застосовуватися для вивчення складних закономірностей взаємодії в електронній торгівлі і бути основою для розробки ефективних інформаційних технологій управління. Проблематика наукового напряму - дослідження механізмів формування та виявлення споживчих пріоритетів на ринку електронної торгівлі та розробка економіко-математичного інструментарію, який може застосовуватися для дослідження складних закономірностей взаємодії суб’єктів в електронній торгівлі і бути основою для розробки сучасних інформаційних технологій управління взаємодією з клієнтами.  

В рамках наукового напрямку здійснюється:: проведення досліджень механізмів формування споживчих пріоритетів в електронній торгівлі; моделювання процесів виявлення споживчих пріоритетів на ринку електронної торгівлі; розробка моделей, методів та прикладних програмно-інструментальних засобів виявлення споживчих пріоритетів на основі методів ІАД та кластеризації даних; формування структури клієнтської бази підприємства електронної торгівлі із врахуванням клієнтських та споживчих характеристик; розробка системи управління бізнес-правилами взаємодії із клієнтами різних кластерів; розробка моделей і методів побудови інформаційної системи для автоматизації процесів виявлення клієнтських уподобань з урахуванням споживчого профілю і набору особистісних клієнтських характеристик;, розробка інформаційної технології ідентифікації споживчих пріоритетів в електронній торгівлі.

22.01.2024
433884
53
остання редакція 18.06.2024
43630