logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Наукова робота студентів

Центр досліджень Суспільства 5.0

Наукові статті
  • BONDAR K., Competitiveness of the chain in the global market of services // International hotel and restaurant business trends: articles’s collection of master programs students / [executive editor A. A. Mazaraki]. – K.: State University of Trade and Economics, 2023. – 42p.
  • KAPRALOVA D., Marketing strategy of premier palace hotels in the global market // International hotel and restaurant business trends: articles’s collection of master programs students / [executive editor A. A. Mazaraki]. – K.: State University of Trade and Economics, 2023. – 42p.
  • KOSENKO K., Corporate HR management system of an international hotel chain // International hotel and restaurant business trends: articles’s collection of master programs students / [executive editor A. A. Mazaraki]. – K.: State University of Trade and Economics, 2023. – 42p.
  • MOSIIUK A., Branding of the national hotel chain on the global service market // International hotel and restaurant business trends: articles’s collection of master programs students / [executive editor A. A. Mazaraki]. – K.: State University of Trade and Economics, 2023. – 42p.
  • MOTORNYI Y., Corporate service quality standards of the international restaurant chain // International hotel and restaurant business trends: articles’s collection of master programs students / [executive editor A. A. Mazaraki]. – K.: State University of Trade and Economics, 2023. – 42p.
  • RIABYTSIA O., Sales management system of the hotel and restaurant business // International hotel and restaurant business trends: articles’s collection of master programs students / [executive editor A. A. Mazaraki]. – K.: State University of Trade and Economics, 2023. – 42p.
  • UZHVA D., New technologies in the hospitality // International hotel and restaurant business trends: articles’s collection of master programs students / [executive editor A. A. Mazaraki]. – K.: State University of Trade and Economics, 2023. – 42p.
  • VOLYNETS A., Types of diversification of services in the international hotel bussines // International hotel and restaurant business trends: articles’s collection of master programs students / [executive editor A. A. Mazaraki]. – K.: State University of Trade and Economics, 2023. – 42p.
  • ZAHORUIKO A., Distribution system of services of international hotel chains // International hotel and restaurant business trends: articles’s collection of master programs students / [executive editor A. A. Mazaraki]. – K.: State University of Trade and Economics, 2023. – 42p.
  • БІЛІЧЕНКО А.,Персоніфікація продажів у преміум-сегменті: маштабування переваг та  оптимізація  VIP-досвіду // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • ГЕРАЩЕНКО Я., Стратегування сервісу суб‘єкта гостинності // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • ГОНЧАРЕНКО В., Диверсифікація як інструмент управління бізнес-процесамипідприємства сфери гостинності Lyxary – сегменту // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • ІЛЬЧЕНКО А., Розроблення програм лояльності споживачів Lyxary – сегменту // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • ІВАЩИШИН М., Технології дистрибуції VIP- послуг суб‘єкта гостинності // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • КОВАЛЬ А., Концепти обслуговування VIP- споживачів суб‘єкта гостинності // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • МОСКАЛЕНКО О., Цифрові технології дистрибуції VIP-послуг суб‘єкта гостинності // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • СІКОРСЬКА Є., Персонал у системі персоніфікації VIP-послуг у готельному бізнесі // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • СУЧЕК Л., Детермінанти VIP-сервісу у сфері гостинності // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • ТРЕБУКОВ М., Управління конкурентоспроможністю суб'єкта гостинності на ринку Luxary-послуг // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • АНДРУШКО Д., Брендинг суб‘єкта гостинності на ринку Luxary-послуг // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • БАГАТИР Д., Стандарти VIP-сервісу у сфері гостинності // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • БАГАТИР Д., Стандарти VIP-сервісу у сфері гостинності // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • ЖИВОТОВСЬКА І., Корпоративні стандарти обслуговування VIP-споживачів суб‘єкта гостинності // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • КОВАЛЬЧУК К., Стратегії диверсифікації послуг суб’єкта  гостинності на ринку Luxary –послуг // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • КРИВОЙ В., Цифровізація дистрибуції VIP- послуг у сфері гостинності // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • ЛІТВІНЕНКО В.,Концептуальні засади формування персонального маркетингу суб'єкта гостинності для сегментів VIP споживачів // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • МАРГУШЕВА О., Технології та моделі управління поведінкою VIP-споживачів суб‘єкта гостинності // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • ПЕДЧЕНКО М., Стратегії просування послуг суб’єкта гостинності для сегментів VIP споживачів // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • РОТАЧ Ю.,Інструменти побудови бренду у Digital-середовищі // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • ШАЛИГІНА А.,Поведінкові фактори управління поведінкою VIP-споживачів суб‘єкта гостинності. // Luxary Industry: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  123c.
  • БАСЕНКО О., Технологічні іннвації в готельному бізнесі // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ЗИМКА І., Особливості концепції мережевих готелів // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • КРАВЧУК А., Проєктування готелю у туристичній дестинації міста Києва // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • КУДРЕНКО М., Туристична дестинація та її інфраструктура // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ЛАХТУНОВ Б., Проєкт готелю у туристичній дестинації «Пуща Водиця» міста Києва // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • МАКСИМЕНКО А., Тренди розвитку бутік-готелів в Україні // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • НЕГРІЙ О., Тенденції розвитку і функціонування СПА-готелів // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ПАНАСЮК Є., Функціональні вимоги проектування бізнес готелю // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • РОМАНЬОК В., Особливості розробки бізнес плану для Смарт-готелю // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • САВІН В.,  Перспективи розвитку Бутик-готелю у м. Одеса // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • СКРИПКА Т., Аналіз перспективи розвитку сфери гостинності Закарпаття // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • СУПРУНЕНКО В., Перспективи розвитку конгрес-готелів в Україні // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ЧЕЧЬОТКА Ю., Вплив легалізації грального бізнесу на розвиток готельної справи // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ШПІЛЬКА І., Система операційного менеджменту готельного комплексу // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ГОЛОВКО В., Особливості функціонування готельної індустрії в Україні // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ГРИГОР О., Особливості концептуального рішення готелів в туристичних дестинаціях // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ДАРМЕНКО Т., Курортні готелі: стан та перспективи розвитку // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • КАПКАНЕЦЬ А.,Сучасний стан та проблеми розвитку конгрес-готелів // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • КРАВЧЕНКО С., Тенденції розвитку готельного бізнесу в Україні // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • КУКСА Д., Реалізація концепції смарт-готелю можливості і виклики // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • МЕЛЬНИК Л., Передумови розвитку готельного бізнесу туристичної дестинації «Оболонь», м. Київ // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • НОВИК А., Функціональні особливості бізнес-проектування СПА готелю // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • РОМАНЕНКО О., Дестинація як територіальна туристична система. // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • СЛОБОДЯНИК Л., Брендинг готельного концепту в процесі проєктування готелю // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ЦІХОЦЬКА Ю., Еко-концепції у сфері гостинності // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ЩУР А., Інноваційні технології в операційній діяльності готелю // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ЮРЧЕНКО Я., Процес визначення цільових аудиторій споживачів в сфері гостинності  // Готельний і ресторанний девелопмент: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • АНТОНЮК Ю., Інвестиційна привабливість суб’єкта гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • БЄЛЯВСЬКА А., Система performance менеджменту готелю // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ВОЛОЩУК К., Управління розвитком суб’єкта сфери гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ГРАЖДАН Б., Бізнес-адміністрування каналів дистрибуції суб‘єкта гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ГУРОВА К., Digital-менеджмент якості в індустрії гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • КЛИМЕНКО Є., Управління інноваційними процесами суб’єкта гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ЛУГОВА К., Методичний базис антикризового управління // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ТІЩЕНКО К., Стратегія економічної безпеки суб’єкта гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ХАРИТОНОВА К.,Передумови формування цифрових стратегій ресторану // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ЯКИМЕЦЬ А., Цифрові стратегії в управлінні суб’єктом гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • АТАМАНЧУК К., Стратегія конкурентоспроможності суб’єкта гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • БАБІК Л., Особливості управління операційною діяльністю підприємства сфери гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ВАВРИК Д., Cистема професійного навчанняперсоналу суб'єкта ресторанного бізнесу // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ВИНІЧЕК К, Автматизація інформаційно-комунікаційних систем готельного підприємства // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • КОВБА Д., Менеджмент якості суб’єкта гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • МАРЧЕНКО М., Цифрові технології та цифровий маркетинг: інновації в сфері гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • МОВЧАН А., Особливості управління персоналом у сфері гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ПИВОВАРЕНКО І., Корпоративна стратегія суб‘єкта гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ФЛЕРКО А., Стратегія цифровізації суб'єктів готельного бізнесу // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ХОМЕНКО Р., Науковий базис стратегічного управління суб’єктом гостинності // Готельний і ресторанний менеджмент: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. –  146c.
  • ДІДОРЕНКО В., Діяльність ресторанного бізнесу в сучасних умовах ринку // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ А., Програми лояльності в готельній індустрії // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ А., Брендинг національної готельної\ресторанної мережі на світовому ринку послуг // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ДЯЧУК М., Використання інформаційних технологій  у просуванні туристичного продукту // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ЗАЙЧУК Т., Корпоративна культура як інструмент управління персоналом // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • КАТАНЕНКО І., Стратегія маркетингу міжнародної готельної мережі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • КЛІНДУХОВ В., Особливості технологічного процесу обслуговування споживачів ресторанного господарства // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ОСТАПЕНКО А., Конкурентоспроможність міжнародних ресторанних мереж // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ПІВЕНЬ К., Стратегії маркетингу суб’єктів ресторанного бізнесу // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • РОМАНЕНКО Р., Стратегія диференціації готельного продукту // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • СИЛКО Д., Розвиток міжнародного ринку готельних послуг // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • СИСОЄВА Ю., Цифровізація операційної діяльності міжнародної готельної мережі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ТЕРЕХОВ В., Споживача лояльність підприємств гостинності // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ТЮТЮННИК К., Стратегії цифрового менеджменту // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ТЮТЮННИК К., Стратегії цифрового менеджменту // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • МЕНОЦЦІ М., Роль диверсифікації послуг у залученні нових сегментів ринку для готельного бізнесу // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • АХМУЛЛАЄВА В., Брендинг та лояльність в ресторанному бізнесі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • БАБІК Н., Інтернет-бронювання послуг міжнародної готельної/ресторанної мережі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • БАРАНОВА Д., Корпоративної культури підприємства та її роль у формуванні конкурентоспроможності підприємства // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ВИСОЦЬКА М., Системи управління продажами міжнародної готельної мережі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ГАЦЕНКО А., Система Revenue-менеджмент міжнародної готельної мережі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ДРАНІНА В., Інтернет-дистрибуція послуг міжнародної ресторанної мережі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • КОНДРАТЮК М., Диверсифікація послуг ресторанної мережі на світовому ринку // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • КОЗЛОВЕЦЬ О., Формування корпоративної системи менеджменту якості міжнародної ресторанної мережі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • КОРОТЮК А., Цифровізація маркетингової діяльності міжнародної готельної мережі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • КОРСУНОВА А., Системи бронювання в індустрії гостинності // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • КРИЖОВА С., Програми розвитку міжнародної ресторанної мережі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • КУЗЬМЕНКО Ю., Програми підвищення конкурентоспроможності мережі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ЛІТНАРОВИЧ В., Стратегії цифровізації менеджменту міжнародної готельної мережі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • МИХАЛЬЧУК А., Міжнародні програми споживчої лояльності готельних мереж  // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ПЕЛЕШОК Г., Інформаційно-комунікаційне забезпечення стратегічного маркетингу // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ПОЛОСЕНКО А., Вертикальна інтеграція як складова формування взаємовідносин в готельному бізнесі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • РИБАЛЬЧЕНКО А., Цифрова маркетингова стратегія міжнародної готельно-ресторанної справи // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • САВЧЕНКО А., Диверсифікація послуг міжнародних готельних мереж // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • САУЛЕВИЧ В., Корпоративна культура готельного бізнесу: генеза та особливості формування // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ТУРЧИНА Я., Теоретичні аспекти дистрибуції готельних послуг // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
  • ФЕСУН Л., Управління кадровим потенціалом в готелі // Міжнародний готельний і ресторанний бізнес нові виклики: пріоритети відновлення та розвитку: зб. наук. ст. здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навч. / [за ред. А.А. Мазаракі]. – Київ : Держ. торг.- екон. ун-т, 2023. – 204c.
Кваліфікаційні дослідження
  • Atmazhova, A. (2023) Innovation trends of development of boutique hotels.DTEU
  • Blok, Y. (2023) Leaving the russian market as a pr must for global hotel chains. DTEU
  • Filonenko, N. (2023) Internet distribution system of «Hilton» hotel chain.DTEU
  • Kurilov, D. (2023) Using branding in the hotel business .DTEU
  • Milcheva, T. (2023) Diversification of services in restaurants.DTEU
  • Myronchuk, D. (2023) The activism of business for the environment and society.DTEU
  • Prikhodko, A. (2023) Entertainment in the hotel business. DTEU
  • Vintsyk, L. (2023) Мarketing strategy in hotel business. DTEU
  • Zlateva, M. (2023) Space hotel-vacation of the future: myth or reality? DTEU 
  • Антонюк, Ю.О. (2023) Готельний бізнес: виклики сьогодення. ДТЕУ
  • Бойко, М.В. (2023). Пост-воєнне відновлення туризму в Україні. ДТЕУ
  • Виноградний, О.Р. (2023). Характеристика КВЕДУ  у сфері обслуговування. ДТЕУ
  • Волошина, В. Б. (2023). Сучасні тенденції розвитку готельного бізнесу. ДТЕУ
  • Вощинська, А. А. (2023). Управління персоналом в умовах воєнного стану. ДТЕУ
  • Гавліцький, Д. Г. (2023). Розвиток туризм в контексті реновації. ДТЕУ
  • Гавліцький, Д. Г. (2023). Світова співпраця готельних підприємств, як підтримуючий фактор під час війни.. ДТЕУ
  • Гаврилюк, В. В. (2023). Деймінг готельного бізнесу . ДТЕУ
  • Гурова, К. В. (2023). Digital-менеджмент якості в індустрії гостинності. ДТЕУ
  • Гурова, К. В. (2023). Індустрія гостинності України у фокусі війни. ДТЕУ
  • Дасік, О. В. (2023). Прояви та методи боротьби з недобросовісною конкуренцією у сфері гостинності. ДТЕУ
  • Добровольський, А. Г. (2023). Поведінка споживачів під час війни на прикладі ресторану «За двома зайцями». ДТЕУ
  • Долінська, А. А. (2023). Технології оцінювання професійних компетентностей персоналу готелів. ДТЕУ
  • Дядюк, О.О. (2023). Технології стрес-менеджменіу в управлінні персоналом ресторану. ДТЕУ
  • Ель-Хаж, К.Б. (2023). Стратегічні напрями розвитку ресторанного бізнесу Україні. ДТЕУ
  • Завеля, Ю. О. (2023). Клієнтоорієнтованість як інструмент формування конкурентних переваг підприємств ресторанного господарства. ДТЕУ
  • Зайчук, Т. М. (2023). Корпоративна культура як інструмент управління персоналом. ДТЕУ
  • Зайчук, Т. М. (2023). Оцінка якості послуг в сфері гостинності. ДТЕУ
  • Ігнатенко, С. В. (2023). Реалії готельно-ресторанного справи: «Як розвивається готельний бізнес під час війни?». ДТЕУ
  • Коваленко, В.А. (2023). Принципи роботи готелів високого класу під час воєнного положення. ДТЕУ
  • Куцокінь, К. О. (2023). Особливості організації обліку на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. ДТЕУ
  • Левицький, А.В. (2023). Залучення клієнтів в готельному бізнесі. ДТЕУ
  • Логвинюк, В. О. (2023). Тайм-менеджмент керівника в умовах цифровізації управлінських процесів. ДТЕУ
  • Логвинюк, В. О. (2023). Вплив економічної кризи на діяльність готелів під час війни. ДТЕУ
  • Лугова, К. О. (2023). Стратегії відновлення готельного бізнесу. ДТЕУ
  • Лугова, К. О. (2023). Штучний інтелект в сфері гостинності.. ДТЕУ
  • Марусіч, Д.В. (2023). Тайм менеджмент керівника ресторану. ДТЕУ
  • Марусіч, Д. В. (2023). Поствоєнні перспективи автоматизації закладів ресторанного бізнесу. ДТЕУ
  • Мацібора, Д. В. (2023). Брендинг суб’єкта готельного бізнесу. ДТЕУ
  • Мацібора, Д. В. (2023). Маркетинговий євангелізм у сфері гостинності. ДТЕУ
  • Мосійчук, Ю. В. (2023). Сфера обслуговування: адаптація до нових реалій. ДТЕУ
  • Небесня, Л. Р. (2023). Альтернативна енергетика та її перспективи в Україні. ДТЕУ
  • Негрій, Н. Ю. (2023). Перспектива інвестиційної діяльності у готельному бізнесі України. ДТЕУ
  • Негрій, Н. Ю. (2023). Виклики готельного бізнесу під час війни. ДТЕУ
  • Негрій, Н. Ю. (2023). Виклики, що постали перед український готельний бізнесом після російського вторгнення в україну. ДТЕУ
  • Остапенко, А.Ю. (2023). Моделювання поведінки споживача послуг гостинності під час воєнного стану. ДТЕУ
  • Полуніна, А. В. (2023). Методи подолання професійного вигорання персоналу суб’єкта ресторанного бізнесу. ДТЕУ
  • Приймак, М. О. (2023). Різноманітність готелів України і різних країн світу. ДТЕУ
  • Ракович, В. О. (2023). Класифікація методів управління то особливості їх використання в готелях. ДТЕУ
  • Ракоча, К. В. (2023). Відвідування іноземних туристів України, їх обслуговування. ДТЕУ
  • Ракоча, М. В. (2023). Перспективи післявоєнного відновлення готельно-ресторанної галузі в Україні. ДТЕУ
  • Ракоча, М. В. (2023). Мотивація персоналу суб’єкта готельного бізнесу. ДТЕУ
  • Розмаїта, О. О. (2023). Інновації в управлінні персоналом ресторану. ДТЕУ
  • Ситнік, В. О. (2023). Перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. ДТЕУ
  • Стригунова, С. О. (2023). Аромамаркетинг в готельному бізнесі. ДТЕУ
  • Таргонська, Л. В. (2023). HR-стратегія в індустрії гостинності. ДТЕУ
  • Титарчук, С. А. (2023). Формування професійних компетентностей на засадах концепції Life Long Learning. ДТЕУ
  • Ткаленко, Я. І. (2023). формування команди в ресторанному бізнесі. ДТЕУ
  • Ткаленко, Я. І. (2023). Векторний розвиток інформаційних технологій у ресторанному бізнесі. ДТЕУ
  • Товма, В. Р. (2023). Впровадження еко-ініціатив в готельно-ресторанному бізнесі: переваги та виклики. ДТЕУ
  • Томишинець, Ю. С. (2023). "Як функціонує готельна нерухомість в умовах війни та чого очікувати у 2023 році". ДТЕУ
  • Тропотяга, С. С. (2023). Поведінкові фактори споживачів послуг гостинності.
  • ДТЕУ
  • Тулінова, В. В. (2023). Система мотивації персоналу суб'єкта ресторанного бізнесу. ДТЕУ
  • Тулінова, В. В. (2023). Бекграунд автоматизації закладів ресторанного бізнесу в умовах війни. ДТЕУ
  • Тулінова, В. В. (2023). Управління професійною адаптацією персоналу суб'єкта ресторанного бізнесу. ДТЕУ
  • Тулінова, В. В. (2023). Рестарт автоматизованих систем управління у ресторанному бізнесі. ДТЕУ
  • Тютюнник, К. Ю. (2023). Сегментування як інструмент взаємодії зі споживачами. ДТЕУ
  • Уткіна, Ю. Д. (2023). Робота за кордоном: працевлаштування переселенців з України за умов воєнного часу. ДТЕУ
  • Шевченко, А. О. (2023). Проблеми розвитку ресторанного бізнесу в Україні. ДТЕУ
  • Шкаранда, А. В. (2023). Стратегія розвитку ресторанних мереж в Білій Церкві. ДТЕУ
  • Юрченко, Є. Л. (2023). Формування системи екологічного менеджменту на підприємстві. ДТЕУ
  • Ярошенко, В. О. (2023). Оздоровлення та спортивне життя у готельній сфері. ДТЕУ
  • Яцун, В. С. (2023). Відновлення готельно ресторанного бізнесуУкраїни після війни. ДТЕУ
  • Кисіль, Є. Є., Міняйло, В. П. (2023). Вплив сучасних маркетингових інструментів на аналіз туристичної господарської діяльності. НТУ ХПІ
  • Костенко, А. В., Файвішенко, Д. С. (2023). Маркетингові інструменти для відновлення туристичного потоку в Україну після війни. НТУ ХПІ
  • Кравчук, Є. А. (2023). Стратегії та інструменти розвитку туризму та гостинності в Україні після воєнного конфлікту. НТУ ХПІ
  • Манзюк, Е. С. (2023). Хостели. Перспективи та особливості. НТУ ХПІ
  • Плохова, М. О., Василишина, Л. М. (2023). Маркетингова стратегія просування туристичних послуг. НТУ ХПІ
  • Проц, В. О. (2023). Туристичний бізнес в Україні під час війни: Проблеми та перспективи розвитку. НТУ ХПІ
  • Степанова, С. В., Кармазінова, В. Д. (2023). Інструменти прямого маркетингу, ефективні узастосуванні для повоєнного розвитку туризму в Україні. НТУ ХПІ
  • Тулінова, В. В. (2023). Роль соціальних медіа в просуванні ресторану та залученні цільової аудиторії. НТУ ХПІ
  • Тулінова, К. В. (2023). Дослідження чат-ботів в роботі ресторанів. НТУ ХПІ
  • Зарва, А. О. (2023). Внутрішній туризм в Україні в умовах повномасштабної війни. НТУ ХПІ
  • Пономарьова, Е. П. (2023). Морський туризм в Одеській області під час воєнного стану. НТУ ХПІ
  • Ухова, П. О. (2023). Аналіз розвитку туризму та гостинності в регіонах України. НТУ ХПІ
  • Ткачук, С. Р. (2023). Стратегії економічного розвитку суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу України під час воєнного стану. НТУ ХПІ
  • Бойко, М. В. (2023). Сучасний інтернет-маркетинг у роботі ресторанних закладів. НТУ ХПІ
  • Лебедєва, А. А. (2023). DIGITAL-технології як основа розвитку туристичної діяльності в Україні. НТУ ХПІ
  • Дасік, О.С. (2023). SEO-оптимізація сайтів готелів. Unifying Scientific Approaches in Multifaceted Research». Amsterdam, Netherlands.
  • Таргонська, Л.В. (2023). Revenue management у сфері гостинності. Національний університет «Запорізька політехніка», м. Запоріжжя, Україна
  • Златєва, М.Д. (2023). Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства. Національний університет «Запорізька політехніка», м. Запоріжжя, Україна
  • Вощинська, А.А. (2022). Інновації в готельному господарстві України. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Крук, А.О. (2022). Інноваційні технології в ресторанному господарстві. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Дядюк, О. О. (2022). Розвиток ресторанів під час повномасштабного вторгнення. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Гавліцький, Д. Г. (2022). Підтримка України мережами готелів. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Томишинець, Ю. С (2022). Як працюють готелі в умовах війни. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Товма, В.Р. (2022). Вплив війни на готельний бізнес в Україні. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Яцун, В. С. (2022). Сфера гостинності України під час війни. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Бойко, М. О. (2022). Війна в Україні вплинула на європейський туризм. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Корсун, В.В (2022). Сучасний стан готельної індустрії України. Готельний бізнес під час війни. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Кузюра, А.В. (2022). Готельні підприємства під час війни. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Ніверчук, Є.О. (2022). Тенденції глобальних змін риноку готельного бізнесу під впливом війни. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Кондратова, В. Л. (2022). Психологія воєнного часу. Глухівські цитання, м.Глухів
  • Лісовська, В. О. (2022). Психологія обслуговування у засобах розміщення. Глухівські цитання, м.Глухів

30.01.2024
433884
223
остання редакція 30.01.2024