logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Команда

RapidSkills. Рітейл

Марина КОТОВА, кандидат економічних наук, доцент кафедри торговельного підприємництва та логістики ДТЕУ.

Марина захистила кандидатську дисертацію на тему «Логістичні стратегії підприємства оптової торгівлі». Пріоритетними напрямами наукових досліджень є фундаментальні і прикладні дослідження у сфері електронної комерції та логістики, зокрема щодо трансформації торговельного бізнесу в умовах цифровізації, розвитку онлайн-платформ і мобільних додатків, удосконалення логістичних стратегій підприємств торгівлі, забезпечення безпеки персональних даних споживачів та підвищення ефективності логістичних процесів із застосуванням сучасних цифрових технологій.

Є авторкою та співавторкою понад 60 науково-методичних та наукових праць з питань розвитку електронної комерції, логістичного менеджменту, організації торговельної діяльності в цифровому середовищі, брендингу в онлайн-просторі, використання мобільних технологій у торгівлі та забезпечення інформаційної безпеки в процесах електронної взаємодії з клієнтами.

Брала участь у науково-дослідних роботах «Проведення навчальних курсів «HoReCa», «Харчове виробництво», «Рітейл»; «Впровадження мультимедійних продуктів у сфері наукових послуг за напрямами HoReCa, Харчові продукти, Рітейл».

У проєкті відповідальна за розробку навчально-методичного забезпечення та викладання науково-практичних курсів для офлайн та онлайн форматів.

Ольга КАВУН, кандидат економічних наук, доцент кафедри торговельного підприємництва та логістики ДТЕУ.

Ольга захистила кандидатську дисертацію на тему “Стратегія формування торговельних мереж у роздрібній торгівлі продовольчими товарами”. Пріоритетними напрямами наукових досліджень є фундаментальні і прикладні дослідження у сфері торговельного бізнесу, зокрема щодо сучасних тенденцій розвитку роздрібної торгівлі, функціонування корпоративних торговельних мереж, розробки конкурентоспроможних бізнес-моделей, впровадження омніканальності та клієнтоорієнтованості, застосування інноваційних цифрових технологій суб’єктами ринку.

Є авторкою та співавторкою понад 100 науково-методичних та наукових праць з питань розвитку роздрібної торгівлі, оптимізації управління бізнес-процесами на засадах інноваційності і цифрової трансформації, а також імплементації світового досвіду.

Брала участь у науково-дослідних роботах «Проведення навчальних курсів «HoReCa», «Харчове виробництво», «Рітейл».

У проєкті відповідальна за розробку навчально-методичного забезпечення та викладання науково-практичних курсів для офлайн формату.

Аліна НЕЧИПОРУК, кандидат економічних наук, доцент кафедри торговельного підприємництва та логістики ДТЕУ.

Аліна захистила кандидатську дисертацію на тему «Організаційно-економічні основи ефективного управління вантажним вагонним парком в умовах реформування залізниць», а також є автором монографії на тему «Глобалізація транспортного ринку і сталий розвиток економіки залізничного транспорту України». Пріоритетними напрямами наукових досліджень є фундаментальні та прикладні дослідження у сфері логістики, зокрема адаптація ланцюгів постачання до умов воєнного стану; забезпечення безперервності постачань під час надзвичайних ситуацій; трансформація логістичних бізнес-процесів під час воєнного стану; експортна логістика та стратегічне партнерство в міжнародних логістичних ланцюгах постачання.

Є авторкою та співавторкою понад 60 науково-методичних та наукових праць з питань логістики, брала участь у науково-дослідній роботі на тему «Проведення навчальних курсів «HoReCa», «Харчове виробництво», «Рітейл».

У проєкті відповідальна за викладання науково-практичних курсів для офлайн формату.

Вікторія КАРМАЗІНОВА, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ДТЕУ.

Вікторія захистила кандидатську дисертацію на тему на тему «Управління брендом маркетингового дослідного агентства». Пріоритетними напрямами наукових досліджень є фундаментальні та прикладні дослідження у сфері маркетингу, зокрема щодо бренд-менеджменту, формування лояльності споживачів, застосування цифрових технологій у маркетингових комунікаціях, а також використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльності.

Є авторкою та співавторкою понад 60 науково-методичних та наукових праць з питань бренд-менеджменту, маркетингових досліджень, цифрового маркетингу, управління лояльністю споживачів та впровадження інноваційних технологій у маркетингові стратегії підприємств, брала участь у науково-дослідній роботі на тему «Проведення навчальних курсів «HoReCa», «Харчове виробництво», «Рітейл».

У проєкті відповідальна за викладання науково-практичних курсів для офлайн формату.

04.11.2025
43630
остання редакція 04.11.2025
43630