ХІІ Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами
Науково-дослідна робота
ХІІ
Всеукраїнський
студентський
конкурс торговельної
реклами 22 листопада 2024 р. (Фінал) Мета: Підвищувати рівень підготовки майбутніх фахівців сфери реклами,
зв’язків із громадськістю, маркетингу та дизайну, відпрацьовувати
набуті навички з розроблення ідей рекламних матеріалів та утілювати
їх у практичну діяльність за допомогою сучасних графічних
редакторів, програм монтажу відео, настільних видавничих систем,
інших спеціалізованих програмних продуктів. Місце проведення: Тематика конкурсних
робіт: Друкована реклама [ D
] Інфографіка в рекламі [
Y] Фірмовий стиль [ F
] Відеореклама [ V
] Аудіореклама [ А
] Інтернет-реклама [ Int
] Проєкт рекламної
кампанії [ PRK ] Реклама, створена
юніорами [ S ] Гендерно-чутлива реклама
[G] «Вільні. Нескорені. Час
переосмислення себе!» | Ukrainian Bravery | Будь сміливим (Be Brave
Like Ukraine) Реєстрація – до 11 листопада 2024
року Контакти: Файвішенко Діана, завідувач кафедри журналістики та реклами тел.: +380 (50) 908 48 10 Алданькова Галина, доцент кафедри журналістики та реклами Афанасієнко Василь, відповідальний секретар
українська, англійська
-
-