logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ХІІ Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами

Науково-дослідна робота

ХІІ Всеукраїнський студентський  конкурс торговельної реклами

  

22 листопада 2024 р. (Фінал)

  українська, англійська
-

 Мета:

Підвищувати рівень підготовки майбутніх фахівців сфери реклами, зв’язків із громадськістю, маркетингу та дизайну, відпрацьовувати набуті навички з розроблення ідей рекламних матеріалів та утілювати їх у практичну діяльність за допомогою сучасних графічних редакторів, програм монтажу відео, настільних видавничих систем, інших спеціалізованих програмних продуктів.

 Місце проведення:

  • Ідентифікатор конференції: 858 023 3061
  • Код доступу: 818611
  • Приєднання учасників  за посиланням

 Тематика конкурсних робіт:

 Друкована реклама [ D ]

 Інфографіка в рекламі [ Y]

 Фірмовий стиль [ F ]

 Відеореклама [ V ]

 Аудіореклама [ А ]

 Інтернет-реклама [ Int ]

 Проєкт рекламної кампанії [ PRK ]

 Реклама, створена юніорами [ S ]

 Гендерно-чутлива реклама [G]

 «Вільні. Нескорені. Час переосмислення себе!» | Ukrainian Bravery | Будь сміливим (Be Brave Like Ukraine)

 -

Реєстрація – до 11 листопада 2024 року

Контакти:

Файвішенко Діана,

завідувач кафедри журналістики та реклами

d.fayvishenko@knute.edu.ua

тел.: +380 (50) 908 48 10

Алданькова Галина,

доцент кафедри журналістики та реклами

h.aldankova@knute.edu.ua

Афанасієнко Василь,

відповідальний секретар

konkur_red@ukr.net

17.09.2024
41787
1575
остання редакція 17.09.2024
41787