logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

Робота/практика для студентів і випускників

Центр розвитку кар'єри

Шановні студенти, випускники, здобувачі вищої освіти ступеня "доктор філософії"! Керівництво університету всіляко дбає про своїх студентів  та намагається працевлаштувати кожного, звичайно, без шкоди для навчання. Звертайтесь до компаній, що наведені у переліку та отримуйте практичний досвід і можливість подальшого працевлаштування. 

Якщо у Вас виникли питання або пропозиції щодо працевлаштування (проходження практики), звертайтесь до Центру розвитку кар'єри.

Компанія Сфера діяльності Вимоги Вакансія/додаткова інформація Термін розміщення вакансії

Ашан

Вимоги:

  • Уважність до деталей
  • Розуміння основ ІБ
  • Знання операційних систем сімейства Windows
  • Базові знання і розуміння стека протоколів TCP/IP

Спеціаліст для виконання операційних задач ІТ безпеки (перегляд логів/журналів, налаштування політик, управління системами ІБ)

Місія:
Прийняття технічних та організаційних заходів для зменшення ІТ ризиків і забезпечення Інформаційної Безпеки компанії, а саме: 

  • Встановлення та налаштування технічних та пограмних засобів захисту
  • Знаходити можливі канали витоку інформації
  • Приймати часть у розслідуванні інцидентів ІБ
  • Аналіз ризиків ІТ
  • Складати правила, положення, інструкції та інші організаційно-розпорядчі документи для управління інформаційною безпекою
  • Навчання співробітників та розповсюдження культури ІБ
  • Спостереження розвитком та впровадження нових технологій і систем ІБ
  • Аудит і контроль вмісту системних журналів та журналів заходів захисту інформації

Інформація по зарплаті та графіку роботи на співбесіді.
Головне від студента - бажання розвиватись у цій сфері, а ми навчимо.

Asya Savtchenko
asavtchenko@auchan.ua

ZNOUA

ZNOUA - освітній проект, що займається підготовкою до зовнішнього незалежного оцінювання. Ми використовуємо найсучасніші технології викладання, кращий світовий досвід та власні унікальні доробки

Наш ідеальний кандидат:

  • Любить свій предмет та обожнює викладання
  • Прагне до особистісного та професійного розвитку
  • Має вищу освіту або навчається в університеті

Викладачі географії та математики в online

Ви не маєте великого досвіду у викладанні? Ми допоможемо здобути його і покажемо, що креативний підхід в освіті - це можливо! Якщо Ви живете своїм предметом, любите новітні технології й «свіженькі» методики, прагнете розвиватися та допомагати іншим, хочете працювати за гідну зарплатню, тоді наш проект саме для Вас!

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентну оплату праці (від 100 грн за робочу годину та розроблена система бонусів)
  • Гнучкий графік (пн-пт 16-20.30, на вихідних з 10-20.30, від 2 до 4 робочих днів)
  • Навчання, професійне та особистісне зростання
  • Оплачувану відпустку
  • Дружній колектив і постійну підтримку однодумців

Ми вже чекаємо на Ваше резюме ds@zno.ua Дар'я Сучкова, або заповняйте анкету на сайті

ITExpert Рекрутингове агентство, яке співпрацює з іноземними та українськими IT-компаніями. Ми допомагаємо знаходити таланти для технічних команд, збирати core team для стартапів або відкривати R&D-центри в Україні

Від вас очікуємо:

  • Розуміння специфіки роботи рекрутера в сфері IT
  • Вміння швидко засвоювати матеріал, чути Team Lead'а і показувати результат
  • Здатність аналізувати свої результати
  • Вже до кінця першого місяця оволодіти основними методами пошуку в рекрутменті
  • Досвід у IT-рекрутингу буде плюсом (проте готові розглянути кандидата без досвіду та студентів останніх курсів)

Trainee / Junior IT-рекрутер

Обов'язки:

  • Активний пошук технічних фахівців за різними джерелами: Linkedin, Djinni, Github та іншими
  • Комунікація з кандидатом від технічного скринінгу до пре-онбордінга
  • Підтримка зворотного зв'язку з кандидатом і передача фідбеку компаніям
  • Генерування нових ідей для пошуку, написання креативних листів і крутих описів вакансій

Що ми пропонуємо:

  • Безкоштовне корпоративне навчання: ми навчимо тебе відрізняти frontend від backend-фахівця, як зацікавити кандидата в вакансії та використовувати рекрутингове ПО
  • Участь у міні-клубі з рекрутингу, де ми щотижня проводимо лекції
  • Доступ до бібліотеки, яка постійно поповнюється
  • Відвідування тематичних заходів
  • Офіс в 12 хвилинах від м. Лівобережна, стандартний робочий день - початок о 9-10:00
  • Заробітна плата за результатами співбесіди: ставка + бонус. Орієнтуємося на очікування і знання кандидата

В обов'язковому супровідному листі до відгуку вкажи:

  • Короткий супровідний лист: чому ти хочеш стати рекрутером?
  • Твої зарплатні очікування

Пишіть у телеграм @igor_shh, або на пошту: igor@itexpert.work

Департамент кіберполіції Національної поліції України

Інспектор
(з функціями спецагент) категорії цивільний персонал 1-го відділу 3-го управління (інформаційних технологій та програмування) Департаменту кіберполіції (міжрегіональний територіальний орган) Національної поліції України

Повний опис вакансії

Контактна особа
Яковенко Анастасія Олексіївна
050 971 13 10
093 766 70 25
anastasiia.yakovenko@cyberpolice.gov.ua

EY

Для позиції потрібно:

  • Вміти критично мислити та аналізувати інформацію
  • Знати англійську на рівні вище середнього
  • Бути знайомим з 1C
  • Досвід роботи близько року (не обов’язково)
  • Плюсом буде знання Sap, Oracle, Gj Edwards

Бухгалтер

Дана позиція передбачає підготовку фінансових, податкових та управлінських звітів для клієнтів різних галузей

Надсилати резюме необхідно на hr@ua.ey.com із вказанням у листі «Бухгалтер»

1+1

Якщо ви:

  • Маєте вищу освіту (бажано економічну)
  • Вмієте працювати в режимі обмеженого часу та багатозадачності
  • Точні у роботі з фактами та цифрами
  • Вмієте логічно викладати свої думки у письмовій формі
  • Вільно володієте українською та російською мовами (письмово та усно), бажано знання англійської мови
  • Ініціативні, комунікабельні, стресостійкі, з високим рівнем самоорганізації

Кореспондент відділу економічних новин ІА УНІАН

Ми шукаємо людину І, яка займатиметься:

  • Відстеженням виникнення оперативної інформації за темами: макроекономіка, новини компаній, діяльність органів державної влади — Уряду, міністерств та відомств, Верховної Ради
  • Своєчасно підготує до публікації текстові інформаційні повідомлення
  • Підготовкою власних матеріалів для публікації у новинних продуктах і на веб-сайтах Агентства у визначені терміни та відповідної якості

Пакет компенсацій, що пропонує компанія:

  • Офіційна оплата праці
  • Медичне страхування
  • 28 календарних днів щорічної оплачуваної відпустки
  • Оплачуваний лікарняний
  • Комп’ютер та ліцензійне ПО
  • Корпоративний мобільний зв’язок
  • Корпоративні пільги та знижки (на заняття в спортклубі, відпочинок на гірськолижному курорті та інші послуги чи товари від партнерів)
  • Корпоративний університет
  • Сучасний та комфортний офіс в центрі міста (м. Майдан незалежності)
  • Баланс робота-особисте життя (гнучкий графік, можливість отримати низку послуг на території офісу, наприклад, звернутися до лікаря або скористатися послугами хімчистки)

Прохання у резюме вказувати бажаний рівень заробітної плати

Посилання на опис вакансії та основне посилання для відгуків студентів

Liberta Trade

Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

(Бажано) на своєму власному автомобілі, для продажу тканин для штор оптом і в роздріб

ВИ нам підходите, якщо ВИ:

  • Чоловік або жінка, маєте вищу освіту
  • Досвід не потрібен, ми навчаємо
  • Бажаєте навчитися продавати
  • З відмінними комунікативними і презентаційними навичками
  • Маєте можливість подорожувати по різних регіонах України для продажів і збільшення клієнтської бази
  • Вільно володієте російською і українською мовами (бажано володіння англійською мовою)

Регіональний менеджер з продажу

Умови праці:

  • Бажано наявність вашого автомобіля (є можливість працювати на автомобілі компанії)
  • Зарплата + Комісія (% з продажу), від 10 000 до 15 000 грн + витрати на відрядження і оренда машини

Обов'язки:

  • Подорожувати по містах України, продавати штор тканини і тюль
  • Періодично відвідувати всіх покупців, демонструвати і продавати нові тканини
  • Шукати нових покупців, збільшувати клієнтську базу
  • Робити консультації і додаткові продажі

Телефонуйте за номером:
(067) 465-71-27 ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА

«Держгідрографія»

  • Вища освіта (ступінь бакалавр/магістр) у галузі економіки;
  • Аналітичне і стратегічне мислення у плануванні та виконанні пріоритетних завдань у сфері закупівель;
  • Розуміння механізму закупівель товару, робіт та послуг, у тому числі через електронну систему закупівель;
  • Здатність до навчання;
  • Досвід роботи від 1 року (бажано).

Фахівець із закупівель

Основні завдання:

  • Проводити аналіз потреб для планування закупівель і затвердження річного плану закупівель;
  • Здійснювати підготовку технічних завдань та інших документів тендерної документації для проведення закупівель;
  • Брати участь у підготовці проєктів господарських договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг;
  • Контролювати обробку первинної бухгалтерської документації: збір та отримання первинних документів (видаткові накладні, акти виконаних робіт, актів звіряння тощо).

Контактна особа Туровська Надія
Відділ кадрів і соціальної роботи
(044) 296-60-29
kadry@hydro.gov.ua

  • Досвід у налаштуванні серверів «з нуля» на MS Windows Server та FreeBSD (або іншій UNIX-подібній системі);
  • Досвід встановлення та налаштування «з нуля» гіпервізора віртуалізації (бажано VMware, але не обов’язково);
  • Розуміння  служб routing, NAT, DNS, DHCP, iptables;
  • Відповідальність;
  • Здатність до навчання та самонавчання;
  • Вища освіта (ступінь бакалавр/магістр) у сфері інформаційних технологій;
  • Досвід роботи від 1 року (бажано).

 Адміністратор системи

Основні завдання:

  • Адміністрування вебсерверів (Apache, IIS), поштового сервера (Zimbra), сервера застосунків, сервера бухгалтерського обліку, сервера документообігу, сервера AD, сервера WSUS;
  • Адміністрування систем віртуалізації VMware. Переведення відокремлених апаратних серверів у віртуальні;
  • Адміністрування мережевого обладнання (маршрутизатори Mikrotik, комутатори), антивірусного ПЗ;
  • Налаштування групових політик AD, політик безпеки, резервного копіювання серверів; налаштування VPN, RPD;
  • Участь у розробці нормативної документації щодо політики безпеки ІТ-інфраструктури установи;
  • Участь у підготовці технічних завдань для закупівлі комп’ютерної та периферійної техніки, витратних матеріалів;
  • Консультація співробітників із технічних питань.

Контактна особа Туровська Надія
Відділ кадрів і соціальної роботи
(044) 296-60-29
kadry@hydro.gov.ua

«Монделіс Україна»

Власник брендів "BelVita", “Барні", “TUC", “Picnic”, "OREO", "Milka", “Корона”, "ЛЮКС" та інших

Подавай заявку на «Growing together program» – річне стажування на виробництві у компанії «Монделіс Україна»

Для кого? Студентів 4-5 курсів та випускників інженерно-технічних, технологічних, харчових та агрономічних спеціальностей.

Що ти отримаєш на «Growing together program»?

– Практичний досвід роботи на виробництві з високими міжнародними стандартами та сучасним обладнанням.

– Стабільну заробітну плату, харчування на підприємстві, медичне страхування, компенсацію проживання.

– Для найкращих учасників програми стажування – перспективи подальшого працевлаштування в компанії.

Посади та міста стажування (на вибір):

  • інженер-технолог, інженер з обслуговування обладнання у м.Тростянець;
  • агроном у м.Вишгород.

Кандидатам з інших міст забезпечуємо допомогу з переїздом.

Початок програми – 14 вересня.
Тривалість – 1 рік.

Щоб подати заявку на стажування, заповнюй форму: https://forms.gle/PBYpZh4cXzXANCc97.

Детальніше: https://www.facebook.com/events/1878800888940528.

Xpand

ІТ-компанія

Ти студент останніх курсів спеціальності «Комп’ютерні науки» або ж маєш за плечима іншу технічну або фізико-математичну освіту.

• Володієш англійською на достатньому рівні, щоб читати та розуміти поставлені завдання.

• Можеш швидко та ефективно вирішувати поставлені завдання і хочеш працювати та професійно зростати у міжнародній ІТ-компанії.

• Математика ще зі школи є одним із твоїх улюблених предметів.

• Об’єктно-орієнтоване програмування тебе не лякає, так як ти сумлінно виконував/ла лабораторні роботи з інформатики в своєму навчальному закладі.

• Розумієш принципи побудови баз даних (SQL і NoSQL).

• Маєш досвід роботи з такими платформами, як Microsoft SQL Server, Oracle чи MySql.

• Можеш писати елементарні SQL скрипти (зчитування, видалення, додавання даних; створення/видалення таблиць, індексів та інше).

• Ось це не є лише набором літер для тебе: HTML, XHTML, XML і CSS.

Приймай участь у письмовому тестуванні онлайн 3-го вересня, 2020р.

Крок 1: до 31 серпня (включно) надішли заявку за

посиланням: http://cv.xpandsoftware.com/

Крок 2: до 2 вересня отримай запрошення на онлайн

тестування із усіма деталями

Крок 3: 3 вересня пройди письмове тестування онлайн

Крок 4: до 8 вересня отримай результати та запрошення

на співбесіду

Крок 5: з 9 по 16 вересня пройди співбесіду

Крок 6: з 21 вересня починай стажування

Крок 7: і з 23 листопада отримай роботу як Junior Software

Developer в Xpand!

Ми пропонуємо:

  • 2 місяці оплачуваного стажування у сфері Microsoft Dynamics NAV.
  • Цікаві заняття із кваліфікованими спеціалістами компанії Xpand.
  • Доступ до реальних проектів.
  • Працевлаштування найуспішніших кандидатів.

Більше за посиланням:
www.xpandsoftware.com/careers

Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області

Вимоги:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра - для посад категорії "В"
  • Запрошуємо здобувачів вищої освіти ступеня "доктор філософії"

Інформація щодо вакантних посад державної служби в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Київській області

Головний спеціаліст:

  • Відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства управління захисту споживачів
  • Відділу управління персоналом
  • Відділу правового забезпечення
  • Сектору внутрішнього аудиту
  • Сектору з питань запобігання корупції

Вакансії головних спеціалістів відносяться до посад державної служби

Умови:

  • Вступ на державну службу здійснюється шляхом призначення громадянина України на посаду державної служби за результатами конкурсу

Провідний фахівець:

  • Відділу управління об’єктами державної власності та державних закупівель управління бухгалтерського обліку, економіки та звітності
  • Відділу бухгалтерського обліку та звітності управління бухгалтерського обліку, економіки та звітності
  • Відділу управління персоналом

Вакансії провідних фахівців відносяться до посад недержавної служби, тому призначення на посаду відбувається на загальних засадах в установленому законодавством порядку згідно КЗпП України

Оголошення про вакансії розміщуються на Єдиному порталі вакансій державної служби

Олена Тітова
044 406 01 64
personal@dpssko.gov.ua 

Агентство ПОШУКІНФОРМ

Вимоги:

  • Студент старших курсів або випускник (Менеджмент інноваційної діяльності)
  • Створення спеціалізованого інтернет-видання про викривачів та викриття корупції в Україні ВИКРИВАЧ
  • Організаторські здібності, дисциплінованість, креативність

Умови:

  • Робота віддалена, в колективі стартап-команди професіоналів
  • Графік вільний
  • Після закінчення стартап-компанії – офісна, згідно графіку в м. Києві
  • Для студента. Практика в галузі інноваційного-менеджменту, стартап-технологій, з перспективою отримання постійної роботи на посаді інноваційного менеджера або іншої керівної посади в Інформагентстві ПОШУКІНФОРМ
  • Випускнику. Аналогічно
  • Умови зарахування - резюме, відбір, співбесіда

Просимо резюме надсилати на poshukinform@ukr.net

ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” Основним напрямком діяльності є те, що ми допомагаємо клієнтам придбати сертифіковане інтерактивне обладнання та програмне забезпечення, відповідно до державних стандартів

Вимоги:

  • Ми готові працевлаштувати молодих спеціалістів без досвіду роботи, головне для нас ясний розум, швидке мислення, порядність, готовність до навчання!
  • Запрошуємо здобувачів вищої освіти ступеня "доктор філософії"

Для студентів ми пропонуємо повний соціальний пакет:

  • Офіційне працевлаштування
  • Гнучкий графік роботи
  • Відпустка 24 календарних дні
  • Лікарняні

Менеджер з персоналу Юлія, за довідковою інформацією звертайтеся за телефоном 380687691681

Державна аудиторська служба України

Вимоги:

  • Економічна освіта
  • Запрошуємо здобувачів вищої освіти ступеня "доктор філософії"

Умови праці:

  • Посадовий оклад
  • Надбавки за вислугу років та за ранг державного службовця
  • Оплата щорічної основної відпустки

Актуальна інформація щодо вакантних посад, на які оголошено конкурс, розміщується на Урядовому вебпорталі

YESFRUKT

Вимоги до кандидата:

  • Готові взяти в команду людину без досвіду (бажано студента)
  • Розуміння роботи інтернет магазину
  • Базове володіння Інстаграм (розміщення постів, зйомка Сторіс, IGTC, листування з клієнтами), SEO, контекстна реклама
  • Комунікативні навички
  • Креативність і бажання працювати з маркетингом екзотичних фруктів

Інтернет маркетолог

Обов’язки:

  • Участь в розробці та реалізація комплексної стратегії просування продуктів та бренду YESFRUKT
  • Розробка та затвердження контент-плану для просування продуктів по різним каналам
  • Вивчення конкурентного середовища
  • Розробка, організація, контроль проведення та оцінка ефективності маркетингових заходів
  • Аналіз продажів, планування асортименту, розробка заходів по підвищенню ефективності продажів
  • Участь в ціноутворенні і формуванні асортименту
  • Складання аналітичних звітів
  • SMM сторінок в Facebook, Instagram, YouTube
  • Робота з клієнтською базою
  • Налаштування розсилок через месенджери (Viber, Telegram)
  • E-mail маркетинг
  • Аналіз каналів (контекстна реклама, SEO, SMM)

Умови:

  • Офіс в ЖК Паркленд, 15 хвилин від метро Васильківська (пішки), є тролейбуси і маршрутки

Наш сайт

partners@yesfrukt.com

Державна судова адміністрація України

Бухгалтер

Лариса Анатоліївна 044 285 18 70

Star Way Media

Що потрібно знати:

  • Порядок розподілу фінансових ресурсів, визначення ефективності фінансових вкладень
  • Макро- і мікроекономіки
  • Фінансову звітність та її аналіз
  • Управління портфельними інвестиціями
  • Похідні фінансові інструменти, інші інструменти фінансових ринків
  • Альтернативні інвестиції
  • Професійну етику та стандарти
  • Запрошуємо здобувачів вищої освіти ступеня "доктор філософії"

Фінансовий аналітик

Що потрібно робити:

  • Аналіз фінансової інформації для прогнозування економічних умов з метою подальшого використання при прийнятті інвестиційних рішень
  • Збирати економічну, юридичну та галузеву інформацію і фінансову періодику
  • Обчислювати фінансові показники, фундаментальні дані і їх вплив на фінансові ринки
  • Створення гіпотез про рух цін на фінансових ринках
  • Здійснювати фінансові дослідження, оцінювати рівень фінансового ризику
  • Давати рекомендації про час інвестування і операціях купівлі-продажу
  • Збирати дані для фінансових звітів, зведень та їх підготовка
  • Використовувати статистичні методи оцінки вартості

Ми пропонуємо:

  • Відрядну оплату праці
  • Часткову зайнятість, дистанційно чи в офісі
  • Можливість застосувати теоретичні знання на практиці

HR-менеджер Андрій
hr3@starway-media.com
050 783 56 21

Decathlon

Міжнародна компанія з більше ніж 1500 магазинами у 55 країнах. Ми є найбільшим у світі рітейлером товарів для спорту, зі штатом більше 95 000 працівників.

Наша місія - зробити спорт доступним для українців

Вимоги:

  • Ви любите спорт і регулярно тренуєтеся
  • Ви зосереджені на задоволеності клієнтів і перевершенні очікуваннь
  • Ви є досвідченими та компетентними у всіх касових операціях (1 рік досвіду бажано але не обов'язково)
  • Ви можете спілкуватися та вести комунікацію на російській, українській та англійській мовах (бажаний рівень Pre-Intermediate)

Касир - неповна занятість

Основні обов'язки:

  • Проводити кассові операції (продаж, повернення, відшкодування, обміни)
  • Гарантувати відмінне обслуговування клієнтів
  • Підвищувати лояльність наших клієнтів (пояснювати всі переваги членства в "Decathlon")

Умови праці:

  • Конкурентна заробітня плата
  • Досвід в міжнародній компанії
  • 20% знижка на товари
  • Офіційне працевлаштування
  • Магазин поруч з м. Почайна
  • Участь у корпоративних спортивних подіях
  • Молода, амбіційна, спортивна та дружня команда
  • Неповна занятість (20 годин на тиждень)

Аліна Короленко +380931549828

Decathlon

Міжнародна компанія з більше ніж 1500 магазинами у 55 країнах. Ми є найбільшим у світі рітейлером товарів для спорту, зі штатом більше 95 000 працівників.

Наша місія - зробити спорт доступним для українців

Ти наш ідеальний кандидат, якщо:

  • Регулярно займаєшся спортом та маєш розуміння його специфіки (футбол та командні види спорту)
  • Маєш досвід 1 рік і більше (бажано)
  • Володієш англійською мовою (Рівень нижче середнього мін)

Продавець-консультант у відділ футболу (неповна занятість 24 год на тиждень)

Твої обов'язки:

  • Допомогати клієнтам з вибором товарів для спорту
  • Забезпечувати коректний сток товарів і їх наявність у магазині
  • Представляти бренд Decathlon у спільнотах спортсменів та друзів

Що ми пропонуємо:

  • Неповна занятість 24 год (сб і нед по 8 годин - обов'язково)
  • Конкурентну заробітну платню
  • Медичне страхування
  • Щорічний бонус
  • Бонус на заняття спортом
  • Офіційне працевлаштування
  • Знижки на усі наші товари

Kiril +380956416625

«ПрАТ Вікторія»

Обов’язки:

  • Контроль виробництва та розливу соків
  • Вміння працювати з технологічною та нормативно-законодавчою документацією

Технолог з виробництва соків

Ми пропонуємо:

  • Заробітню плату 15000 грн
  • Кар’єрний та професійний ріст 
  • Робоче місце біля метро Берестейська

Якщо вас зацікавила дана вакансія дзвоніть за номером +380996342823 Анатолій

Fozzy Group

Від вас:

  • Бажання розвиватись у сфері логістики, аналітичний склад розуму та комунікабельність
  • Досвід роботи необов’язковий
  • Запрошуємо здобувачів вищої освіти ступеня "доктор філософії"

Менеджери з впровадження проектів (навігаторів) у Логістику Fozzy Group

Від нас:

  • Безцінні знання, корисний досвід у цікавих проектах. Оце так старт кар'єри!

Приєднуйтесь до нашої команди та отримуйте:

  • Стабільну зарплату й офіційне працевлаштування
  • Кар'єру в компанії, що входить до топ-ритейлерів України
  • Комфортне робоче місце у сучасному розподільчому центрі
  • Допомогу колег і керівників у адаптації
  • Різноманітні тренінги, пільги на вивчення іноземної мови або відвідування спортивних закладів
  • Спеціальні пропозиції в компаніях, що входять до Fozzy Group
  • Насичене корпоративне життя, мотиваційні програми та конкурси
  • Медичну страховку
  • Гарячі обіди за рахунок компанії
  • Корпоративний транспорт до місця роботи із Києва та суміжних регіонів

Місце роботи: Броварський р-н, с. Квітневе

Чекаємо на Ваше резюме за адресою a.kiptila@fozzy.ua, або в Telegram @Nastyafozzy
У разі виникнення додаткових питань телефонуйте (099) 960-32-57

28.03.2019
43155
29877
остання редакція 26.10.2020
43155