logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Публікації

Центр досліджень медіасуспільства

Монографії, розділи монографії
  1. Файвішенко, Д. С., Кияниця, Є. О., ін.  / за ред. Мазаракі А.А. (2023). Медіаландшафт. Т. 1. : наук.-практ. вид. Київ: Держ. торг.-екон. ун-т. (Серія «Медіалогія»). 320 с.
  2. Шкуров, Є. (2023). Цифрові комунікації університетів у трансформації освітнього та культурного простору міста. У Development of sustainable communications of higher education institutions in social media: the collective monograph (с. 105-112). Warsaw: Zof
  3. Шкуров, Є. (2021). «Екумена» Хенри Лајона Олдија: синкретизам научне фантастике и митопоетическог мишљења : монографија. У Словенка научна фантастика код Срба. Зборник радова (с. 309-314). Београд.
  4. Файвішенко, Д. С. (2020). Ринок мінеральної води: потенціал, конкуренція, управління брендом: монографія. Київ: Київський національний торговельно-економічний університет. 436 с. 
  5. Мельникович, О. М., Крепак, А. С. (2017). Зовнішня реклама: монографія. Київ: Київський національний торговельно-економічний університет. 219 с.
  6. Gamova I. «Digital PR» (2019) «Strategies for sustainable socio-economic development and mechanisms their implementation in the global dimension»: collective monograph / editet by M. Bezpartochnyi, in 3 Vol. // VUZF University of Finanac
Статті
  1. Fayvishenko, D., Mitchuk, O., Lorvi, І., Konopliannykova, M., Chernobrovkina, S., & Sytnyk, O. (2023). Communication Strategies of Brand Management and Online Marketing of Digital Products. Economic Affairs, 68(01s), 289-298.
  2. Fayvishenko, D., Cherniavska, L., Bondarenko, I., Sypchenko, I., & Lebid, N. (2023). The impact of brand social media marketing on the dynamics of the company’s share. Review of Economics and Finance, 21, 186-201.
  3. Fayvishenko, D., Sidielnikov, D. (2023). Media transformation of socially responsible projects. Науковий журнал Scientia Fructuosa, (2)(148).
  4. Dubovyk, T., Pursky, O., Selivanova, A., Dubovyk, T., Buchatska, I., Tomashevska, T., & Palchuk, P. (2023). Agent Modeling of Educational Motivation in Online Learning Conditions. PIC S&T′2022. IEEE.
  5. Dobrodum, O. (2023). The problem of death and immortality in the material of O. Wilde's work “The birthday of the Infanta”. Вісник Львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії, 48, 48-58.
  6. Kyianytsia, Іе., Holik, O., Yatsiuk, D., Kurban, O., & Shkurov, Yе. (2023). Information hygiene in the media space as a factor of environmental consciousness of society. Ad Alta Journal of Interdisciplinary Research, (3), 73-79. 
  7. Hurova, I. V., Shkurov, Y. V,  (2023). Man in Digitized Urban Socio-Cultural Space. Anthropological Measurements of Philosophical Research, 24, 75–87.
  8. Shkurov, Y. Yahelska, K., Vasylyshyna, L., (2023). Development of information and communication technologies of the consumer behavior research in the process of brand management. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(13)(123). https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.279615
  9. Файвішенко, Д. С.,  Шкуров, Є.В. (2023). Соціально-комунікаційний простір: тенденції, медіа, рефлексії війни. Economic Theory and Law, (1)(52), 105-123.
  10. Голік, О.В., Файвішенко, Д.С. (2023). Особливості стилістики рекламного тексту в новій медіареальності. Держава та регіони, (1)(53), 135–140. 
  11. Кияниця, Є. (2023). Праксеологічний підхід до медіаграмотності як запорука формування сучасного медіапросьюмера. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, (3)(73), 319-324. https://doi.org/10.32782/2710-4656/2023.4/54
  12. Кияниця, Є. (2023). Мультидисциплінарне забезпечення медіаосвітньої компетентності та навичок медіаграмотності. Держава та регіони. Серія: соціальні комунікації, (2)(54), 153-158. https://doi.org/10.32840/cpu2219-8741/2023.2(54).19
  13. Шкуров, Є.В. (2023). Унікальність як виклик та можливість у становленні SmartCity. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки, 2(94), 140-150. https://doi.org/10.35433/PhilosophicalSciences.2(94).2023.140-150
  14. Лісун, Я.В. (2023). Цифровий маркетинг і брендинг вищої освіти в Україні та повідних країнах Європи. Економіка та управління бізнесом, 14(3), 84-101. http://dx.doi.org/10.31548/economics14(3).2023.073
  15. Kyianytsia, Ie. (2022). Impact of digitalization on the media sphere development. Ad Alta Journal of Interdisciplinary Research, (2), 32-35. 
  16. Кияниця, Є. (2022). Тенденції використання культурного коду в сучасних медіа для розбудови соціокультурної ідентичності. Держава та регіони. Серія: соціальні комунікації, (2)(50), 4-11. 
  17. Kyianytsia, Іе. (2022). Value orientation in audio-visual content as a tool of national identity development. Scientific journal of Polonia University, (3), 59-66. 
  18. Kyianytsia, Ie., Lisnevska, A., Holik, O., Yatsiuk, D., Kurban, O., & Brovko, O. (2022). Axiological Fundamental Pillars of the Formation of Public Opinion in the Media. Economic Affairs, 67(05), 869-876. 
  19. Gamova, I., Fayvishenko, D., Bryikhanova, H., Shkurov, Ye., & Holik, O. (2022). The impact of computer graphics on the popularity of a social media account. Proceedings of the 2022 IEEE the 10th International Conference on Information, Communication and Networks (ICICN), 14, 228-245. 
  20. Perevozova, I., Fayvishenko, D., Melnykovych, O., Nemish, Yu., & Shkurov, Ye. (2022). Formation of a brand of sustainable industrial development in the postwar period. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 3, 179–184. 
  21. Chornomordenko, I., Dobrodum, O., Khrypko, S., Gold, O., & Osadcha, O. (2022). Modification of Religion in the Future under the Influence of IT. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(8), 135-144. 
  22. Stoliarchuk, О., Khrypko, S., & Dobrodum, O. (2022). Academic procrastination as a challenge for students’ mental health in the context of distance learning and the virtual world during the COVID-19 pandemic. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(3), 276-284. 
  23. Fayvishenko, D., & Melnichenko, O. (2021). Corporate style with media design tools. International scientific journal "Internauka". Series: Economic Sciences, (7). 
  24. Kyianytsia, Yav. (2021). Competitive analysis of social media marketing of advertising agencies in Ukraine. KELM. Knowledge, Education, Law, Management, 8(44), vol.2, 74-81. 
  25. Levyk, B., Maletska, M., Khrypko, S., Kryvyzyuk, L., & Dobrodum, O. (2021). Videogames in Cybersecurity: Philosophical and Psychological Review of Possible Impact. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 21(7), 249-256. 
  26. Dobrodum, O., & Kyvliuk, O. (2021). Transhumanism and Posthumanism: Reflection of the Human Civilization Future. Philosophy and Cosmology, 26, 77-89. 
  27. Шкуров, Є., Єнін, М., Коломієць, Т., & Лаундра, К. (2021). Глобалізаційні процеси в сучасному місті. Вісник НТУУ "КПІ" Політологія. Соціологія. Право, 3(51), 19-30. 
  28. Кияниця Є.О. (2020) Роль класичних та інтерактивних медіа в інформативно-цифровому суспільстві. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. 31 (70):4. 2020, С. 205-210. 
  29. Tetyana, S., Ievgeniia, K., Zoriana, V., Liudmyla, K., Antonina, K., & Iryna, S. (2020). Methods of regulating the psychoemotional state of students. International Journal of Management (IJM), 11, 586-599. 
  30. Natalya, M., Larysa, I., Ievgeniia, K., Oksana, H., Marianna, K., & Galyna, B. (2020). Formation of an enterprise strategy based on marketing monitoring of consumer behavior. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), 11, 464-476. 
Підручники, навчальні посібники
  1. Мельникович, О. М. (2023). Організація роботи рекламного та PR-агентства: підручник. Київ: Київський національний торговельно-економічний університет. 460 с.
  2. Гамова, І. В. (2022). Інформаційні війни: підручник. 184 с. Київ: Державний торговельно-економічний університет.
  3. Брюханова, Г. В. (2018). Комп’ютерні дизайн технології: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури. 180 с.
  4. Алданькова, Г.В. (2018). Комп’ютерна графіка в рекламі: навчальний посібник. Київ: Київський національний торговельно-економічний університет. 262 с.
  5. Яцюк Д. В. Реклама в Інтернеті : навч. посіб. /. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. – 296 с. ISBN 978-966-629-907-2

 

Інше
  1. Україна у просторі соціальних комунікацій: суспільство, медіа, рефлексії війни: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 27–28 лют. 2023 р., ДТЕУ). Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. 630 с.
  2. Журналістика та реклама: вектори взаємодії [Електронний ресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 22 берез. 2023 р., ДТЕУ). Київ  :Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. 232 с.
  3. Образи сучасності в гуманітарному знанні [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Київ, 23 жовт. 2023 р., ДТЕУ). Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. 302 с.
  4. Соціальні комунікації: виклики сьогодення (до Дня журналіста) : матеріали І Міжнар. наук. симпозіуму (Київ, 6–7 черв. 2023 р., ДТЕУ). Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. 387 с.
  5. Міжнародний дайджест до Дня журналіста «Медіаосвіта в Україні»: матеріали міжнар. Круглого столу (м. Київ, 2 черв. 2022 р., ДТЕУ). Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2022. 266 с.
  6. Журналістика та реклама: вектори взаємодії: тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 16 берез. 2022 р., ДТЕУ). Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2022. 182
  7. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 24 березня 2021 р., КНТЕУ). Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. 290 с.
  8. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р., КНТЕУ). Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. 232 с.
  9. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. І Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р., КНТЕУ). – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. – 236 с.

11.01.2024
43630
153
остання редакція 12.02.2024
43630