logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Заходи

Центр досліджень медіасуспільства

Центр досліджень медіасуспільства  Державного торговельно-економічного університету активно задіяний у різноманітних заходах, що сприяють розвитку медіаосвіти, журналістики та реклами.


Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Україна у просторі соціальних комунікацій: суспільство, медіа, рефлексії війни» – захід, що зосереджується на обговоренні питань миру та війни у медійному дискурсі, аналізу медіарефлексій російського вторгнення в Україну, дослідженню соціальних комунікацій в умовах війни, зокрема реалій журналістики, реклами та PR, обговоренню інновацій у підготовці фахівців у сфері соціальних комунікацій. 


Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» – науковий розгляд актуальних проблем у сферах журналістики, медіа, і реклами в умовах діджиталізації медіапростору, обмін ідеями та технологіями, досвідом їх запровадження в цифровому суспільстві з метою гармонізації соціально-етичних відносин.


Міжнародна науково-практична конференція «Образи сучасності в гуманітарному знанні» –  покликана об’єднати дослідників навколо сучасних тенденцій у гуманітарних науках, включаючи медіа та комунікації,  присвячена розгляду питань громадянського покликання журналістики, інформаційної безпеки, гібридних воєн та актуальних проблем медіалогії, медіаосвіти та медіареальності.


Міжнародний науковий симпозіум «Соціальні комунікації: виклики сьогодення (до Дня журналіста)» – присвячений обговоренню актуальних проблем та викликів, з якими стикаються медійники в сучасному світі, інновацій в сфері журналістики, реклами і зв’язках з громадськістю, а також особливостей підготовки фахівців цих напрямів.


Міжнародний круглий стіл «Журналістика та реклама: нова медіареальність» науковий розгляд актуальних проблем у сферах журналістики, медіа і реклами в умовах диджиталізації медіапростору, обмін ідеями та технологіями, досвідом їх запровадження в цифровому суспільстві в сучасних умовах соціальної взаємодії


Круглий стіл «Медіаосвіта в Україні» – частина Міжнародного наукового симпозіуму, присвячена обговоренню стану медіасуспільства та перспектив розвитку медіаосвіти в Україні.


Центр досліджень організовує  роботу Творчого рекламного об’єднання студентів та проведення конкурсів, що сприяє розвитку творчого потенціалу та професійних навичок здобувачів:

  1. Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами AdMind - цей конкурс дає студентам можливість демонструвати свої навички у сфері реклами, розробляючи креативні рекламні кампанії для реальних брендів.
  2. Міжнародний студентський конкурс фотографії та фотографіки - захід, що відкриває можливості для молодих фотографів та художників представити свої роботи широкій аудиторії, сприяючи розвитку візуального мистецтва та креативності.
  3. Робота з Творчим рекламним об’єднанням студентів - ця організація забезпечує студентам платформу для реалізації їхніх рекламних проектів, обміну досвідом та розвитку професійних зв'язків.

Центр ініціює та підтримує різноманітні  ініціативи, які включають:

  1. Спеціалізовані воркшопи та тренінги для студентів та молодих фахівців, спрямовані на розвиток конкретних навичок у сфері медіа, журналістики та реклами.
    Зокрема, реалізовано зустріч та офлайн-менторинг із представником рекламного агентства BBDO Ukraine Михайлом Петрусяком. Відбувся в офлайн-режимі менторинг із незалежним креативним директором Іллею Янковим. Відбулась онлайн-лекція та та Q&A-сесія Артема Пилипця, керівника SEO відділу в SEO7, присвячена актуальним SEO-трендам.
  2. Гостьові лекції від відомих медіаекспертів, журналістів та рекламістів, що дають студентам унікальну можливість набути знань від провідних фахівців галузі. 
  • Так відбулася лекція Надії Гергало-Домбек - PhD, експертки Центру Східної Європи  Університету Марії Кюрі-Склодовської в рамках XІV Консумерського фестивалю, присвячена впливу російсько-української війни на гастрономічні традиції польського суспільства.
  • Бінарна лекція піар-менеджерки спецпідрозділу аеророзвідки «Вихор» Яни Краміної була присвячена Digital-стратегіям та створенню ком’юніті.
  • Бінарна лекція Ігоря Сумлєнного, екологічного активіста, координатора руху "Fridays For Future" в Україні, присвячена темі «Соціальна відповідальність бізнесу і її репутаційний вплив» та проведена в рамках XІV Консумерського фестивалю.
  • Лекція Наталії Войтович, журналістки, медіатренерки, сертифікованого тренера з медіаграмотності, канд. наук із соц.ком., доц. каф. теорії та практики журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка, присвячена питанням медіакомунікацій та медіаграмотності в сучасному світі.
  • Лекція Артема Біденка, керівника Інституту інформаційної політики та експерта з питань комунікації проєкту Делегації ЄС в Україні, українського політика і громадського діяча, політолога, журналіста і волонтера, в минулому державного секретаря Міністерства культури та інформаційної політики України, присвячена брендингу країн та проекту UkraineNOW.
  • Лекція Віктора Гольдського, засновника медіахолдингу "Коментарі" та інтернет-ЗМІ Сomments.ua, кандидата економічних наук, підприємця, медійника на тему «Як стати топовим журналістом».
  • Лекція Олександра Савенка, колишнього заступника Міністра інформації України, екс-генерального директор Державного інформаційного агентства України та професора кафедри журналістики та мовної комунікації Національного університету біоресурсів і природокористування України, присвячена свободі слова в Україна та світі, а також майбутньому журналістики.
  • Лекція Євгена Федяя, провідного фахівця з виробництва медіаконтету ТОВ “FOZZI group”, присвячена виробництву аудіовізуального контенту для використання на різних медійних майданчиках.
  1. Участь у міжнародних дослідницьких проєктах та програмах обміну, що забезпечує студентам та викладачам можливості для міжнародного співробітництва та обміну досвідом. Так викладачі та студенти кафедри журналістики та реклами приймають участь у заходах Еразмус+, організованих ДТЕУ та іншими освітніми установами.
  2. Публікацію наукових та аналітичних матеріалів викладачами та студентами, що сприяє розвитку наукового потенціалу та підвищенню візибіліті центру в академічних та професійних колах.  Кафедрою журналістики та реклами презентовано перший том «Медіаландшафт» науково-практичного видання серії «Медіалогія», збірники матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції "Журналістика та реклама: вектори взаємодії", Міжнародної науково-практична інтернет-конференція «Україна у просторі соціальних комунікацій: суспільство, медіа, рефлексії війни», Міжнародного наукового симпозіуму «Соціальні комунікації: виклики сьогодення (до Дня журналіста)». Викладачами, аспірантами та студентами кафедри опубліковано низку авторських монографій, фахових статей та статей в індексованих базах даних Scopus/Web of Science.
  3. Організацію тематичних виставок та креативних змагань, які дозволяють здобувачам демонструвати свої таланти та інноваційні ідеї. Зокрема, регулярно відбуваються Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами AdMind та Міжнародний студентський конкурс фотографії та фотографіки, Літературна студія ДТЕУ.
  4. Співпраця з медіаорганізаціями та рекламними агенціями для проведення спільних проектів, стажувань та практик для студентів. Партнерами кафедри журналістики та реклами, які залучені до формування змісту навчання і практичної підготовки, спільних наукових та практичних заходів, стали підприємства медійної сфери, видавництва, телевізійні канали, інформаційні ресурси, великі виробничі підприємства: Медіабюро «Економіка+», «Територія мінімальних цін», Lifecell, Фокстрот, Оскар-кіно, Content.ua, KA Group, Взутік, Goodstory studio, Research.ua, Всеукраїнська Рекламна Коаліція, Асоціація виробників та імпортерів рекламних сувенірів України, ТОВ «Спорт Медіа Плюс», ТОВ «К-Медіа плюс».
  5. Участь у громадських ініціативах та соціальних кампаніях, що сприяє соціальній відповідальності та громадській активності студентів. Так, у рамках благодійної діяльності Державного торговельно-економічного університету та кафедри журналістики та реклами відбулось новорічне привітання дітлахів "Дарницького дитячого будинку-інтернату для дітей з дефектами фізичного і розумового розвитку", що в місті Київ.

Ці заходи не тільки сприяють академічному та професійному розвитку студентів, але й також відіграють важливу роль у формуванні міцної та динамічної спільноти молодих фахівців, які зацікавлені у дослідженні медіасуспільства.


Центр дослідження медіасуспільства активно займається науковою та освітньою діяльністю, співпрацює з бізнес структурами у сфері медіа та комунікацій: консультаційні послуги з питань медіакомунікацій, реклами, PR, медіастратегій та контент-маркетингу, розробка ефективних комунікаційих стратегій, які відповідають сучасним викликам ринку; дослідження ринку та медіааудиторії, організація тренінгів та майстер-класів для бізнесу у сферах медіа, журналістики та реклами; медіааналітика.

Переваги співпраці з центром:

  1. Експертні знання: наша команда складається з досвідчених фахівців та науковців, які володіють глибокими знаннями у сфері медіа, журналістики та реклами.
  2. Індивідуальний підхід: ми розробляємо унікальні рішення, виходячи з конкретних потреб та цілей кожного клієнта.
  3. Сучасні методики: використання передових технологій та методик дозволяє забезпечувати високу якість послуг.

Контакті дані: jr@knute.edu.ua

11.01.2024
43630
106
остання редакція 11.01.2024
43630