logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Журналістика та реклама: вектори взаємодії

журналістики та реклами

Міжнародна науково-практична конференція
Журналістика та реклама: вектори взаємодії
Конференція відбудеться 29 березня 2024 року

 

Конференція проводиться на кафедрі журналістики та реклами Державного торговельного університету з 2019 року.

Мета конференції – науковий розгляд актуальних проблем в сферах журналістики, медіа, і реклами в умовах діджиталізації медіапростору, обмін ідеями та технологіями, досвідом їх запровадження в цифровому суспільстві з метою гармонізації соціально-етичних відносин.

Тематичні напрями конференції 2024 року:

  • Міжнародні та європейські формати медіаосвіти
  • Медіалогія: наукові підходи
  • Журналістика, реклама та PR: гендерна чутливість
  • Глобальні виклики у формуванні громадської думки
  • Інноваційні підходи до формування репутаційних дивідендів та монетизація медійних платформ
  • Рекламний аудіовідеоконтент
  • Travel-журналістика
  • Етичні норми та принципи в медіасередовищі
  • Питання миру і війни у медіалогічних студіях

У роботі конференції беруть участь учені, фахівці у сфері журналістики та реклами, науковці закладів вищої освіти, представники вітчизняних та міжнародних громадських організацій журналістів та рекламістів.
Детальніше

Програма


Конференція 2023 року

V Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» відбулась 22 березня 2023 р. у дистанційному режимі

П’ята щорічна міжнародна конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» організована в Державному торговельно-економічному університеті як ніколи актуалізується нагальними завданнями осмисленого сприйняття інформації.

У 2023 році до участі долучились вчені, фахівці у сфері журналістики та реклами, науковці закладів вищої освіти, практики в сфері PR-комунікацій, представники вітчизняних та міжнародних громадських організацій журналістів та рекламістів з 10 країн світу: Польща, Франція, Ізраїль, Турція, Казахстан, Естонія, ОАЕ, Туніс, Марокко. Всього доєдналось понад 200 учасників.
На конференцію подано 60 тез доповідей учасників 15 закладів вищої освіти України та науковців з інших країн.
Переглянути звіт

Програма конференції 2023 року >>
Завантажити тези доповідей конференції 2023 року>>

Переглянути записи доповідей >>


Конференція 2022 року

ІV Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» відбулась 16 березня 2022 р. у дистанційному режимі

У 2022 році метою конференції було обговорення актуальних питань журналістики та реклами, які є потужними мотиваторами для суспільства у нинішніх складних обставинах.

У конференції активну участь взяли вчені, фахівці у сфері журналістики та реклами, науковці закладів вищої освіти, практики у сфері PR-комунікацій, представники вітчизняних та міжнародних громадських організацій журналістів та рекламістів з України, Польщі, Франції, Італії, Нідерландів, Туреччини, Греції, Грузії, Тунісу, Марокко.
На конференцію подано понад 50 тезисів учасників 7 закладів вищої освіти Києва, Львова, Харкова, Полтави, Запоріжжя та закладів вищої освіти інших країн.
Переглянути звіт >>
Завантажити програму конференції 2022 року >>
Завантажити тези доповідей конференції 2022 року>>

Переглянути запис >>


Конференція 2021 року

ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» відбулась 24 березня 2021 р. у дистанційному режимі

У режимі online-конференції брали активну участь студенти з України, Польщі, Марокко, Тунісу. Партнерами конференції стали Паризька школа бізнесу (Франція), Жешувський політехнічний університет (Польща), Бельско-Бялска школа фінансів та права (Польща); Британський університет в Дубаї (ОАЕ), Університет Мануби (Туніс).

На конференцію подано більше 70 тезисів учасників 13 вітчизняних закладів вищої освіти Києва, Тернополя, Харкова, Полтави, Запоріжжя та закладів вищої освіти інших країн.
Висловлюємо вдячність за участь у конференції колегам-дослідникам із Польщі, Італії, Туреччини, Франції, Тунісу, Об'єднаних Арабських Еміратів, Марокко, Пакістану.
Переглянути звіт >>
Завантажити програму конференції 2021 року >>
Завантажити тези доповідей конференції 2021 року>>


Конференція 2020 року

ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» відбулась 19 березня 2020 р. у дистанційному режимі
 

Загалом на конференцію було надіслано тези 72 доповідей учасників із 9 країн.
Завантажити тези доповідей конференції 2020 року>>


Конференція 2019 року

І Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» відбулась 19 березня 2019 р.

Загалом на конференцію було надіслано тези 79 доповідей учасників із 9 країн. У тезах доповідей науково-практичної конференції висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій, стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні, відображено результати наукових досліджень науковців, молодих учених, аспірантів та студентів щодо новітніх напрямів розвитку журналістики та рекламних комунікацій.
Переглянути звіт >>
Завантажити програму конференції 2019 року >>
Завантажити тези доповідей конференції 2019 року>>

11.01.2019
42499
5749
остання редакція 27.03.2024
42499