logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Програма конференції 2024

журналістики та реклами

Міжнародна науково-практична конференція
Журналістика та реклама: вектори взаємодії
29 березня 2024 року

Програма

Модератори конференції

Діана
ФАЙВІШЕНКО
Яніна
ЛІСУН
Катерина
ФЕДОРИШИНА

11:00

Відкриття конференції та вітання організаторів

Анатолій МАЗАРАКІ, ректор Державного торговельно-економічного університету

Наталія ПРИТУЛЬСЬКА, перший проректор з науково-педагогічної роботи Державного торговельно-економічного університету

Анжеліка ГЕРАСИМЕНКО, проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Державного торговельно-економічного університету

Діана ФАЙВІШЕНКО, завідувачка кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету

Яніна ЛІСУН, докторант кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету


11:05

Журналістика як четверта гілка влади в сучасному суспільстві

Namig ISAZADE
Professor, Deputy Director, Energy Economy Research Center of Azerbaijan,
The International Research Education & Training Center (IRETC MTÜ),
Tallinn, Estonia


11:10

Як місцеві медіа сьогодні допомагають вирішувати проблеми людям, громадам і заробляють гроші як платформи для комунікації

Олексій ПОГОРЕЛОВ
президент Української асоціації медіабізнесу (УАМБ)


11:20

Political Polarizations in the Age of Social Media

Mohsin Hassan KHAN
Senior Assistant Professor, Department of Media Studies Bahria University Islamabad, Pakistan.


11:40

Нативна реклама в медіа

Ірина ПЕРЕВОЗОВА
доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківський національний технічний університет нафти та газу

Олена МОСПАНЮК
виконавча директорка ГО Івано-Франківська асоціація медійників


11:50

Редполітика в бізнесі: що це і навіщо

Євгенія РОДІОНОВА
менторка, фахівчиня з маркетингу, засновниця агенції діджитал маркетингу Content.UA та курсу про бізнес і енергію


12:00

Чи варто інвестувати у блогерів TikTok?

Дар'я САЛЬНІКОВА
Власниця SMM-агенції Better Call Daria,
digital-спеціаліст з досвідом понад 6 років


12:10

Особливості взаємодії журналістики та PR у сучасних медіа

Юлія ТКАЧ
Head of News медіа Vector


12:20

The key archetype opposition "Center/Periphery" in political, ideological and marketing communications

Christo KAFTANDJIEV
Ph.D., Faculty of Journalism and Mass Communication (Sofia University "St. Kliment Ohridski"), Bulgaria


12:40

Вплив дискурсу соціальних мереж на медіаконтент в цифрових засобах масової інформації

Микола МАРАНЧАК
канд. нук. із соц. комунік , Редактор Forbes у відділі «Споживчі ринки»


12:50

Професійні журналістські стандарти та війна

Олександр САВЕНКО
Заслужений журналіст України, доцент кафедри зв'язків з громадкістю та журналістики Київського національного університету культури та мистецтв


13:30

Marketing Communications System of Higher Education Institutions

Wu LingLing
PhD, head of communications office, Henan institute science and technology, China


13:40

The importance role of implementing agile practices in Higher Educational Institutions

Mohammad JAMMAL
PhD in Educational management and leadership Policy,
The British University in Dubai, UAE


13:50

Благодійний фонд "Благомай": медіакейси

Карина УРАЗГІЛЬДЄЄВА
маркетолог, Благодійний фонд "Благомай"


14:00

Family Dynamics and Self-Esteem: A Character Study of Mirabel in Disney's 'Encanto' through the Lens of Self-Psychology

Maahum WAHEED, Laiba IQBAL, Eesha Rehan MALIK, Aqsa ZIA, Maria ZAFFAR
Students of Department of Media Studies, Bahria University Islamabad Pakistan


14:10

Медіалогія як нова наука інформаційного суспільства

Віталій МАТВЄЄВ
доктор філос. наук, доцент, кафедра соціально-гуманітарних та правових дисциплін Київського інституту Національної гвардії України, віце-президент Міжнародної Академії культури безпеки, екології та здоров’я


14:20

Культура мислення як невід'ємна складова професійної майстерності журналіста

Костянтин ВЕРГЕЛЕС
д. філос. н., професор, академік НАН ВО України, професор ЗВО кафедри філософії та суспільних наук

Павло КУЛІШ
к.філос.н., доцент, доцент ЗВО кафедри філософії та суспільних наук

Тетяна ВЕРГЕЛЕС
доктор філософії PhD, асистент ЗВО кафедри загальної гігієни та екології Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, м. Вінниця, Україна.


14:30

The Role of Digital Media in the Israel-Palestine Conflict and Its Impacts on Geopolitics: A Social Network Analysis

Sayyed SHEHZER ABBAS, Ariba RASHID AWAN, Ishmal SALEEM
Students of Department of Media Studies, Bahria University Islamabad Pakistan


14:40

A Content Analysis of “Zindagi Tamasha” and the Factors Leading to its Ban in Pakistan; the Perspective of University Students

Hafsa MAJEED, Sana MAQSOOD, Aisha BUTT
Students of Department of Media Studies, Bahria University Islamabad Pakistan


14:50

Хмарні історії успіху

Анастасія МЕНАЙЛОВА
CMO Giga Cloud


15:00

Питання іміджу в системі безпеки підприємства

Євген ШКУРОВ
доцент кафедри журналістики та реклами, Державний торговельно-економічний університет, Україна, Київ

Ольга СОНЮК
кандидат юридичних наук, доцент, доцент кафедри правового забезпечення безпеки бізнесу, Державний торговельно-економічний університет, Україна, Київ


15:10

Navigating the intersection: Climate change and the evolving energy market in the media

Khaled GUESMI
Director, Center of Research for Energy and Climate Change (CRECC),
Paris School of Business, France


15:20

Talent Managemant and artificial intelligence

Younes KARROUK
Dr. Associate professor Marketing and Law,
Presented Leaders Club, Morocco

Luis FORNIES
Dr. Associate professor,
Leaders Club, Morocco

Driss EZOUINE
Dr. Associate professor,
Leaders Club, Morocco


15:30

The History and Evolution of Sponsored Content in Journalism

Aleksander SAPIŃSKI, MBA
Rector's Plenipotentiray, Bielsko-Biala School of Finance and Law
Former specialist, Polskapresse media company, Poland
Jolanta SZARLEJ
Prof., University of Bielsko-Biala, Poland


15:40

Exploring consumers' thoughts and behaviors regarding sustainability: A qualitative study on US-American consumers.

Dr. Aysun KAHRAMAN
Assoc. Prof. at Manisa Celal Bayar University, Turkey


15:50

Державний брендинг: стратегії бренду для України

Артем БІДЕНКО
керівник Інституту інформаційної політики,
експерта з питань комунікацій проєкту CEU4U (Communicating EU in Ukraine)


16:00

Marketing communications in health and medicine field

Leszek ZAKRZEWSKI
University of Health Sciences in Bydgoszcz, Poland

Agnieszka MICHALSKA
University Colledge of Applied Sciences in Chelm, Poland


16:10

Алгоритми діяльності офісу промоції ЗВО

Ксенія БЛЮМСЬКА-ДАНЬКО
к.е.н., доцент, директор офісу промоції Сумського національного аграрного університету, дослідник університету Париж-Сакле (Франція)


16:20

Agricultural media war: grain at Ukrainian-Polish border case

Volodymyr PYSARENKO
Dr. Sc. (Economics), Professor, Head, Department of Marketing
Poltava State Agrarian University, Ukraine

Nataliia GERASYMCHUK
Doctor of Economic Sciences, Professor, Professor of Department of Marketing, Poltava State Agrarian University, Ukraine


16:30

Роль технологій у зміні рекламних стратегій та їх вплив на медіа в епоху цифрової трансформації

Олена ГУДЗЕНКО
доцент кафедри політології та публічного управління, кандидат філософських наук, доцент, Волинський національний університет імені Лесі Українки


16:40

Журналістика перед викликом сучасної війни

Ольга ДОБРОДУМ
д.ф.н., професор кафедри журналістики та реклами ДТЕУ


16:50

Заключне слово

Діана ФАЙВІШЕНКО
завідувачка кафедри журналістики та реклами
Державного торговельно-економічного університету

Яніна ЛІСУН
доцент кафедри журналістики та реклами
Державного торговельно-економічного університету

27.03.2024
42499
1098
остання редакція 28.03.2024
42499