logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Ad Mind

журналістики та реклами

Всеукраїнський студентський конкурс
торговельної реклами

Запрошуємо студентів вищих навчальних закладів та школярів долучитись до участі у
Всеукраїнському студентському конкурсі торговельної реклами!

Для участі у Всеукраїнському студентському конкурсі торговельної реклами, необхідно у встановлені терміни надіслати електронну заявку на участь у конкурсі та творчу роботу (серію робіт) згідно з технічними вимогами.
Положення про конкурс

Номінації

Номінація
Вимоги
Електронна адреса 
Друкована реклама
Інфографіка
  • в оригінальній якості
  • у .JPG у форматі А3 (297х420 мм), до 5 МБ
  • макети мають бути виконані з роздільною здатністю 300 DPI
  • кольорова модель СMYK
h.bryukhanova@knute.edu.ua

Фірмовий стиль
  • в оригінальній якості
  • у .JPG у форматі А3 (297х420 мм), до 5 МБ
  • макети мають бути виконані з роздільною здатністю 300 DPI
  • кольорова модель СMYK
h.aldankova@knute.edu.ua

Відеореклама
  • в оригінальній якості у форматі MP4 не більше ніж 300 МБ;
  • хронометраж одного ролика не більше ніж 60 с; 
  • формати відеоматеріалу: 
    • •вертикальний формат, HD, 1080 x 1920, 25-60 кадрів/с;  • вертикальний формат, 4К, 2160 х 4096, 25 кадрів/c;
    • горизонтальний формат, HD, 1920 х 1080, 25-60 кадрів/c;
    • горизонтальний формат, 4К, 4096 х 2160, 25 кадрів/c;
    • Формат стиску (кодек) Н.264. 
e.shkurov@knute.edu.ua

Аудіореклама
  • аудіофайл
  • хронометраж одного ролика не більше 20 секунд
e.shkurov@knute.edu.ua

Інтернет-реклама
  • інтернет-банери подають у форматі GIF, JPG, PNG, SWF (Flash), HTML5 розміром не більше 150 КБ
  • тривалість анімації не повинна перевищувати 30 с.
  • анімовані GIF-оголошення мають відтворюватися зі швидкістю не більше 5 кадрів в секунду
d.yatsiuk@knute.edu.ua

Проєкт рекламної кампанії
  • презентація Power Point обсягом не більше 25 слайдів
  • хронометраж одного ролика не більше 20 секунд
i.buchatska@knute.edu.ua

Підсумки XI AdMind (2023)

Гран-Прі Ad Mind 2023 отримали студенти ДТЕУ:
Стрельчук Діана, 2 курс, 6м група, освітня програма «Фінансові технології в бізнесі», ФФО ДТЕУ, Комлик Максим, 4 курс, 31 група, освітня програма «Логістична діяльність» ФТМ ДТЕУ, Хомчак Олександр, 1 курс,  9м група, освітня програма «Маркетинг», ФТМ ДТЕУ, Вараді Карина, 3 курс, 8 група, освітня програма «Маркетинг», ФТМ ДТЕУ за роботу «Живи. Вивчай. Це – ДТЕУ!»
Нагородження та список переможців

Підсумки X AdMind (2022)

Гран-Прі Ad Mind 2022 отримали студенти ДТЕУ
Максим Комлик, Ілля Бардаченко, Аліна Беляк, Артем Чижов
за роботу "Мелодія ДТЕУ"

Засідання журі
Нагородження та шорт-лист
Переможці AdMind 2022

Підсумки IX AdMind (2021)

Гран-Прі Ad Mind 2021 отримала студентка ДТЕУ
Анастасія Гудим
за роботу "Pro Cheese. Жартівливий сирний лікбез"

Засідання журі
Нагородження та переможці

02.02.2019
42499
9288
остання редакція 17.03.2024
42499