logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Ad Mind. Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами

журналістики та реклами

Запрошуємо студентів вищих навчальних закладів долучитись до участі у
Всеукраїнському студентському конкурсі торговельної реклами!
 

 
Мета Конкурсу – розвиток творчих здібностей студентів (майбутніх маркетологів, рекламістів, фахівців зі зв’язків з громадськістю та інших спеціальностей) та генерування оригінальних рішень для подальшого їхнього втілення на практиці.

Завдання Конкурсу – підвищення рівня підготовки майбутніх фахівців із реклами, зв’язків з громадськістю, маркетингу і суміжних спеціальностей, відпрацювання ними отриманих навичок з розробки ідей рекламних матеріалів та їх втілення з використанням сучасних графічних редакторів, програм монтажу відеоматеріалів, настільних видавничих систем та інших спеціалізованих програмних продуктів. Усе це сприятиме закріпленню необхідних теоретичних знань та перенесення їх у площину безпосередньої практики, виявленню індивідуальності та подальшому розвитку творчого потенціалу студентів - майбутніх фахівців та споживачів послуг ринку маркетингових комунікацій.

Конкурс проводиться за такими номінаціями:
Друкована реклама [ D ]
Зовнішня реклама [ Z ]
Фірмовий стиль [ F ]
Відеореклама [ V ]
Радіореклама [ R ]
Інтернет-Реклама [ Int ]
Проект рекламної кампанії [ PRK ]
Окрема тематична номінація 2020 року:
Реклама, створена школярами [ S ]
Завантажити інформаційний лист конкурсу 2020 року >>
Завантажити положення конкурсу 2020 року >>

29.10.2020
42499
236
остання редакція 30.10.2020
42499