logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Ad Mind

журналістики та реклами

Запрошуємо студентів вищих навчальних закладів та школярів долучитись до участі у
Всеукраїнському студентському конкурсі торговельної реклами!
 

 
Мета Конкурсу – розвиток творчих здібностей студентів та школярів (майбутніх маркетологів, рекламістів, фахівців зі зв’язків з громадськістю та інших спеціальностей) та генерування оригінальних рішень для подальшого їхнього втілення на практиці.

Завдання Конкурсу – підвищення рівня підготовки майбутніх фахівців із реклами, зв’язків з громадськістю, маркетингу і суміжних спеціальностей, відпрацювання ними отриманих навичок з розробки ідей рекламних матеріалів та їх втілення з використанням сучасних графічних редакторів, програм монтажу відеоматеріалів, настільних видавничих систем та інших спеціалізованих програмних продуктів. Усе це сприятиме закріпленню необхідних теоретичних знань та перенесення їх у площину безпосередньої практики, виявленню індивідуальності та подальшому розвитку творчого потенціалу здобувачів освіти - майбутніх фахівців та споживачів послуг ринку маркетингових комунікацій.

Конкурс проводиться за такими номінаціями:
Друкована реклама [ D ]
Зовнішня реклама [ Z ]
Фірмовий стиль [ F ]
Відеореклама [ V ]
Радіореклама [ R ]
Інтернет-Реклама [ Int ]
Проект рекламної кампанії [ PRK ]
Реклама, створена школярами [ S ]
Завантажити інформаційний лист конкурсу 2021 року >>
Завантажити положення конкурсу 2021 року >>

29.10.2021
42499
2715
остання редакція 10.06.2022
42499