logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Урочисте нагородження переможців ХІ Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами

Загальна інформація

У рамках Global Trade Day 29 листопада 2023 року в залі засідання ректорату ДТЕУ відбулось урочисте нагородження дипломами, грамотами, подарунками від університету та партнерів конкурсу й організаторів переможців ХІ Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами.

Щороку в Державному торговельно-економічному університеті за ініціативою ректора Мазаракі Анатолія Антоновича й сприяння кафедри журналістики та реклами проводиться всеукраїнський конкурс.

Цей грандіозний традиційний конкурс має на меті підвищення рівня підготовки майбутніх фахівців для сфери реклами, зв’язків із громадськістю, маркетингу та суміжних спеціальностей, відпрацювання ними навичок розробки ідей рекламних матеріалів та їх втілення за допомогою сучасних графічних редакторів, програм монтажу й відео, надихає на нові ефективні рішення.

Цього року на ХІ Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами було подано 640 робіт. Учасники заходу – здобувачі вищої освіти та юніори.

Конкурс-2023 набуває статусу міжнародного, активну участь у ньому взяли представники університетів Mykolas Romeris University (Литва), Edinburgh Napier University (Великобританія), 16 закладів вищої освіти України, найкращі факультети ДТЕУ, представники коледжів, а також юніори шкіл, гімназій та ліцеїв.

Основні учасники:

  • Державний торговельно-економічний університет (ДТЕУ);
  • Дніпровський державний аграрно-економічний університет (ДДАЕУ);
  • Волинський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк);
  • ВТЕІ ДТЕУ Вінницький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету;
  • Відокремлений структурний підрозділ «Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету», ВСП «ХТЕФК ДТЕУ»;
  • ВСП Технічний коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя; 
  • Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука (КДАДПМІД);
  • Київський університет імені Бориса Грінченка;
  • Львівський торговельно-економічний університет (ЛТЕУ);
  • Національний авіаційний університет (НАУ);
  • Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (НТУ ХПІ);
  • Одеський національний технологічний університет (ОНТУ);
  • Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу;
  • Хмельницький кооперативний торговельно-економічний університет;
  • Mykolas Romeris University;
  • Edinburgh Napier University.

Школи, ліцеї та гімназії:

  • Економіко-правовий ліцей Деснянського району, м. Київ;
  • ТОВ «Ліго-школа»;
  • Гімназія міжнародних відносин №323;
  • Навчально-виховний комплекс №176;
  • Гімназія 191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземної мови;
  • Загальноосвітня школа №222, м. Київ;
  • Спеціалізована школа №124 м. Києва з поглибленим вивченням інформаційних технологій.

Визначення кращих творчих робіт провели відомі члени журі:

  • Мазаракі Анатолій, ректор Державного торговельно-економічного університету, д-р екон. наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки;
  • Янков Ілля, незалежний креативний директор, засновник Yankov Club,  перше в Україні золото Cannes Lions, 12+ європейських нагород, креатив для Snickers, Pepsi, Lexus, Toyota, Сільпо, Sense Bank;
  • Петрусяк Михайло, керівник відділу дизайну та креативний директор Lexus та Toyota в BBDO Ukraine, міжнародні нагороди на фестивалях реклами та дизайну, креатив для Lays, Pepsi, Stella Artois, Lexus, Toyota;
  • Бучинська Олена, голова Київського регіонального представництва ІГКР (Індустріального гендерного комітету реклами), канд. екон. наук, доцент;
  • Гринчук Інна, директор по роботі з клієнтами BRAIN TANK;
  • Делюков Олексій, директор дослідницької агенції «Reasearch.ua»;
  • Попель Анатолій, засновник та керівник CASES та Креативної Практики
  • Добровольська Вікторія, директор з репертуару мережі кінотеатрів «Оскар»;
  • Євлаш Ілля, начальник прес-служби Східного угруповання військ Збройних сил України;
  • Жупікова Олена, засновниця компанії |KA Group;
  • Колейчик Оксана, власник українського бренду взуття «Взутік»;
  • Хомік Наталія, директор з маркетингу мережі шопінг центрів «Територія мінімальних цін»;
  • Рубцова Анастасія, PR Lead ProCheese, Ardis Group;
  • Мевша Марія, керівник проєктів регіонального розвитку АТ «Укргазвидобування»;
  • Родіонова Євгенія, засновниця агенції диджитал-маркетингу «Content.UA»;
  • Сокальська Ольга,  marketing Specialist, Universe;
  • Таран Олександра, співзасновниця та SMM-менеджер українського бренду авторського чаю «Гербата»;
  • Шуляк Богдан, засновник студії анімації і маркетингових комунікацій «Goodstory Studio»;
  • Лєжнєв Олександр, доцент кафедри графічного дизайну, кандидат мистецтвознавства з дизайну, заслужений художник України.

На розгляд журі було представлено роботи 10 номінацій, найпопулярнішими з яких стали «Інтернет-реклама» (211 роботи) і «Відеореклама» (104 роботи), що відображає сучасні тенденції в рекламі. Традиційно популярні номінації: «Друкована реклама» (102 роботи), «Фірмовий стиль» (57 робіт), «Гендерно-чутлива реклама» – 54 роботи, «Аудіореклама» – 29, «Проєкт рекламної кампанії» – 33, «Інфографіка» (нова)  – 9, «Реклама, створена юніорами» – 10. Реалії воєнного часу відображено у 31 студентській роботі в номінації «Ukrainian Bravery | Будь сміливим, як Україна (Be Brave Like Ukraine)».

Шорт-лист конкурсу склав 50 робіт, серед яких визначено основних переможців:

Номінація «Друкована реклама»

Дипломом 3 ступеня нагороджується:
Червоненко Аліна, Олешко Вікторія, студентки 4 курсу 9 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Коли доставила пиріжки Новою поштою».

Дипломом 2 ступеня нагороджується:
Вашека Юлія, студентка 4 курсу 10 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу «Біліший за білий».

Дипломом 1 ступеня нагороджується:
Грачова Анна, Собейко Єлизавета, студентки 4 курсу 8 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за серію робіт  «Бо хліб надихає на творчість».

Номінація «Інфографіка в рекламі» (NEW)

Дипломом 3 ступеня нагороджується:
Клименко Єва, студентка 4 курсу 8 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Sandora – лимонне задоволення».

Дипломом 2 ступеня нагороджується:
Диченко Вікторія, Бичко Ольга, Гордієнко Анастасія, Верхоля Олександра, Грицевич Дарина, студентки 3 курсу 10 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу «Здорове харчування».

Дипломом 1 ступеня нагороджується:
Мармута Олена, Собейко Єлизавета, Родіонова Марина, студентки 4 курсу 8 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Paladin. Органічна якість сиру».

Номінація «Фірмовий стиль»

Дипломом 3 ступеня нагороджуються:
Лазар Світлана, Синякова Євгенія, студентки 4 курсу 7 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Фірмовий стиль «Blik».

Дипломом 2 ступеня нагороджується:
Данич Вікторія, студентка 4 курсу 10 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу  «Фірмовий стиль велопрокату Velo».

Дипломом 1 ступеня нагороджується:
Багрій Аліна, студентка 4 курсу ГД-2 групи КДАДПМД імені М. Бойчука за роботу «Фірмовий стиль стоматології Andy».

Номінація «Відеореклама»

Дипломом 3 ступеня нагороджується:
Смолінська Єлизавета, студентка 1 курсу групи РЗГ-11д ФТМСО ВТЕІ ДТЕУ за роботу «Банка спецій».

Дипломом 2 ступеня нагороджується:
Босенко Ангеліна, студентка 1 курсу 13 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ, Коваленко Марія, студентка 1 курсу НаУКМА за роботу «Магазин прикрас».

Дипломом 1 ступеня нагороджується:
Черевко Тетяна, Даниленко Ярослав, Олейнікова Маргарита, студенти 3 курсу 8 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу «Печиво. Неможливо втриматись».

Номінація «Аудіореклама»

Дипломом 3 ступеня нагороджується:
Кравчук Софія, Зарва Аліна, Лагода Дар’я, Бєляєва Анастасія, студентки 3 курсу 14 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу «Кондитерська-книгарня».

Дипломом 2 ступеня нагороджується:
Кузнєцова Анастасія, студентка 4 курсу 7 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Шоколад «Світоч».

Дипломом 1 ступеня нагороджується:
Тарасенко Єлизавета, студентка 3 курсу 5 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Змінюй звичку разом з LOVARÈ».

Номінація «Інтернет-реклама»

Дипломом 3 ступеня нагороджується:
Накліцька Любов, студентка 1 курсу 3 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу  «Час піци».

Дипломом 2 ступеня нагороджується:
Голік Катерина, студентка 3 курсу 5 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу  «Довбуш».

Дипломом 1 ступеня нагороджується:
Понзель Олександра, студентка 3 курсу 5 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Смачні поїздки».                        

Номінація «Проєкт рекламної кампанії»

Дипломом 3 ступеня нагороджується:
Кібець Єлизавета, Станішевська Анастасія, Талаш Дарина, Каялайнєн Мар’яна,  Черевко Тетяна, студентки 3 курсу 8 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу «Нова пошта».

Дипломом 2 ступеня нагороджується:
Понзель Олександра, Кононенко Дарина, Андрійчук Дарина, студентки 3 курсу 5 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Кока-Кола: новий маскот».

Дипломом 1 ступеня нагороджується:
Олійник Єлизавета, ​ВТЕІ ДТЕУ, МР-12д за роботу «Просто приходьте завтра!».   

Номінація «Реклама, створена юніорами»

Дипломом 2 ступеня нагороджується:
Павлик Ольга,  ТСШ №3, 11-А класс,  м. Тернопіль  за роботу «Зроби маленький внесок у велику перемогу!».

Дипломом 1 ступеня нагороджується:
Митяй Вероніка, СШ №294, м. Київ за роботу «Морозиво «Рудь».

Номінація «Гендерно-чутлива реклама»

Дипломом 3 ступеня нагороджується:
Кібець Єлизавета, Станішевська Анастасія, Амелькіна Світлана,  студентки 3 курсу 8 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу «Хто сказав, що балет – це тільки для дівчат?»

Дипломом 2 ступеня нагороджується:
Ромашко Анастасія, студентка 1 курсу 3 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Дотик краси для кожного».

Дипломом 1 ступеня нагороджується:
Гончар Михайло, студент 1 курсу 3 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу  «Краса з Nivea».

Ukrainian Bravery | Будь сміливим (Be Brave Like Ukraine)

Дипломом 3 ступеня нагороджується:
Романюк Софія, студентка 4 курсу 9 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Ти ж хотів землі цієї».

Дипломом 2 ступеня нагороджується:
Кохан Віталій, студент 4 курсу 16 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу  «24.02.22».
Файвішенко Єва, студентка 4 курсу 16 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу «Наша історія є зброєю».

Дипломом 1 ступеня нагороджується:
Собейко Єлизавета, Ніколенко Марія, студентки 4 курсу 8 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Без нас вони зникнуть».

Гран-Прі – КУБОК РЕКТОРА
отримує команда:

Стрельчук Діана, 2 курс,  6м група, освітня програма «Фінансові технології в бізнесі», ФФО ДТЕУ, Комлик Максим, 4 курс, 31 група, освітня програма «Логістична діяльність» ФТМ ДТЕУ, Хомчак Олександр, 1 курс,  9м група, освітня програма «Маркетинг», ФТМ ДТЕУ, Вараді Карина, 3 курс, 8 група, освітня програма «Маркетинг», ФТМ ДТЕУ за роботу «Живи. Вивчай. Це – ДТЕУ!»

Команда також отримала пам’ятну книгу з підписом ректора, особисті запрошення від мережі кінотеатрів «Оскар» на улюблені кінострічки, квитки на подію GET BUSINESS FEST.

НАГОРОДИ ВІД ПАРТНЕРІВ

Конкурс підтримали 15 провідних компаній, які є досвідченими фахівцями у сфері реклами, креативу та зв’язків з громадськістю, а партнерська інтеграція допомогла підсилити репутацію ДТЕУ й підвищити інтерес до конкурсу.

Всі переможці 1 ступеня  отримали доступ до офлайн та онлайн-подій упродовж року від КА Group, 1–3 ступеня – сертифікати до онлайн-курсів від компанії CASES та Креативної практики, еко-подарунки від мережі шопінг-центрів  «Території мінімальних цін» та продукцію компанії Coca-Cola.

З вітальним словом виступила Бучинська Олена, канд. екон. наук, доцент, голова Київського регіонального представництва (Індустріального гендерного комітету реклами), яка як член журі наголосила на високому рівні проведеного конкурсу та побажала плідного розвитку.

Подарунок від українського бренду авторського чаю «Гербата» отримали команди:

Войтенко Валерія, Козленко Анастасія, Король  Катерина, студентки 3 курсу 11 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу «Фірмовий стиль Mira».

Бегаль Владислава, Безпала  Анжеліка, Войтенко Валерія, Козленко Анастасія, студентки 3 курсу 11 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу «Farfi».

Подарунковими сертифікатами від українського бренду взуття «Взутік» нагороджено:

Керничну Мар’яну, студентку  ВСП «ТФК ТНТУ ім. Івана Пулюя» за роботу «Liceria & Co».

Шапкіну Катерину Вікторівну, КДАДПМД, факультет дизайну, 3 курс, ГД-1 за роботу «Комфорт твоїх ніг».

Зарву Аліну, студентку 3 курсу 14 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу «Зігріємо твої ніжки».

Подарунок від «ProCheese», Ardis Group, (гурман сиру нагороджує  фірмовою продукцією) отримали команди:

Ляшко Христина, Понзель Олександра, Тітлова Крістіна, Кононенко Дарина, Лук’яненко Максим, Величко Вероніка, студенти 3 курсу 5 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Креативна стратегія для бренду «Bergader».

Кутя Катерина, Фігура Валерія, Кучинська Вероніка, Лазунько Анастасія, Мальцева Аліна, студентки 3 курсу 5 групи освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ФТМ ДТЕУ за роботу «Контент-стратегія ProCheez».

Подарунок від бренду «Smart Aqua», вода європейської якості:

Черевко Тетяна, студентка 3 курсу 8 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу «Smart Aqua».

Подарунки від торговельної мережі «Сільпо»:

Аксьонова Евеліна, ВСП КТЕФК ДТЕУ, 3 курс, група ТК-31 за роботу «Горіхи».
Сорока Катерина, КДАДПМД ім. М. Бойчука, дизайн, 4 курс ГД-4 гр. за роботу «На шляху до перемоги».
Поліщук Богдан, 4 курс, група 1 ФМЕВтІ, ЛТЕУ за роботу «Сервіс доставки «Meest Shopping».       

Клуб оригінального дозвілля «Київський код» дарує подарунковий сертифікат на екскурсії по місту Києву.

Команда: Багратіоні Кристина, Білоцерківець Ірина, Калитенко Анна, Кисіль Єлизавета, Кохан Віталій, Мовчан Руслана, Рогожинський Михайло, студенти 4 курсу 16 групи освітньої програми «Маркетинг» ФТМ ДТЕУ за роботу  «Будь сміливим, врятуй життя».

Дослідницька агенція «Reasearch.ua» нагороджує сертифікатом  професійного онлайн-тестування реклами та креатива  власного продукту Мазурок Владиславу, студентку 4 курсу 8 групи ФТМ ДТЕУ за роботу «Твої шанси на успіх від Genius Space».   

Від Янкова Іллі, незалежного креативного директора, засновника Yankov Club, керівника відділу дизайну та креативного директора Lexus та Toyota в BBDO Ukraine Михайла Петрусяка, агенції диджитал-маркетингу «Content.UA» Родіонової Євгенії та студії анімації і маркетингових комунікацій «Goodstory Studio» надано  бізнес-консультації та майстер-класи.

Урочисто нагороджено грамотою та символом Конкурсу розумної реклами АDMIND XІ Всеукраїнського конкурсу торговельної реклами: 

  • Файвішенко Діану Сергіївну, доктора економічних наук, завідувача кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Алданькову Галину Василівну, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ, фундатора конкурсу, яка провела онлайн-зустріч та презентацію робіт.

Відзначено керівників номінацій, організаторів конкурсу:

  • Кияницю Євгенію Олегівну, кандидата наук із соціальних комунікацій, доцента кафедри журналістики та реклами;
  • Яцюка Дмитра Васильовича, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Бучацьку Ірину Олександрівну, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Юсупову Ольгу Володимирівну, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Шкурова Євгена Владленовича, кандидата філологічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Брюханову Галину В’ячеславівну, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ (онлайн).

Ще раз дякуємо організаторам, членам журі за об’єктивну оцінку, а партнерам конкурсу – за натхнення та підтримку!

Окрема подяка Економіка + за допомогу в розміщенні інформації та популяризації події на онлайн платформах Delo.UA, WoMo, представникам кафедри журналістики та реклами Василю Афанасієнку, Сідєльнікову Данилу,  Анні Войтюк, Глебу Пучкову, Творчому рекламному об’єднанню студентів Богдану Кулинку, Анастасії Бабак, Гелеті Христині, Вікторії Артамоновій,  Єлизаветі Стеценко, Антону Галичому, Вероніці Гаченко, Марії Кравчук, а також за оперативність та допомогу Світлані Бойко, Галині Поліщук, популяризацію університету у соціальних мережах Катерині Федоришиній, Євгену Шкурову.

Тематичні фотозони, офлайн-виставка робіт та онлайн посилання на віртуальну галерею робіт створили атмосферу свята, подарували багато яскравих емоцій та позитивного настрою!

Чекаємо всіх на 12-му Всеукраїнському конкурсі торговельної реклами!

Більш детальна інформація про Конкурс – за посиланням на сайті кафедри.

Згуртований ДТЕУ. Разом ми сила!
Приєднуйся і дій!

    

Діана Файвішенко, завідувач кафедри журналістики та реклами

ПАРТНЕРИ КОНКУРСУ

05.12.2023
433884
1855
остання редакція 04.12.2023
433884