Урочисте нагородження переможців ІХ Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами
Загальна інформація
Щороку в Київському національному торговельно-економічному університеті за ініціативи ректора Мазаракі Анатолія Анатолійовича та сприяння кафедри журналістики та реклами проводиться Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами.
Цей традиційний конкурс має на меті підвищення рівня підготовки майбутніх фахівців для сфери реклами, зв’язків із громадськістю, маркетингу та суміжних спеціальностей, відпрацювання ними навичок розробки ідей рекламних матеріалів та їх втілення за допомогою сучасних графічних редакторів, програм монтажу відео, надихає на проривні ефективні рішення.
18 листопада 2021 року у залі засідань ректорату КНТЕУ відбулось урочисте нагородження дипломами, грамотами, подарунками від університету та партнерів конкурсу переможців та організаторів. В онлайн форматі зустрілись високопрофесійні експерти для обговорення та презентації робіт.
В цьому році на ІХ Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами було подано 459 робіт, що у двічі більше ніж у минулому році. Учасниками стали студенти факультетів КНТЕУ та представники понад 25 університетів України, коледжів, шкіл та гімназій.
Основні університети:
- Київський національний торговельно-економічний університет;
- Запорізький національний університет;
- Вінницький національний технічний університет;
- Львівський торговельно-економічний університет;
- Національний університет «Одеська юридична академія»;
- Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука;
- Київський національний економічний університет;
- Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету;
- Хмельницький національний університет;
- Ужгородський національний університет;
- Київський університет імені Бориса Грінченка;
- Національний університет «Києво-Могилянська академія»;
- Донецький національний університет імені Василя Стуса;
- Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу;
- Сумський державний університет.
Коледжі:
- Вінницький торговельно-економічний фаховий коледж Київського національного торговельно-економічного університету;
- Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж Київського національного торговельно-економічного університету;
- Відокремлений структурний підрозділ «Київський торговельно-економічний фаховий коледж Київського національного торговельно-економічного університет.
Школи:
- Гімназія Міжнародних відносин № 323;
- Навчально-виховний комплекс №176;
- Гімназія 191 з поглибленим вивченням іноземної мови;
- Загальноосвітня школа №222, м. Київ;
- Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 129 м. Києва з поглибленим вивченням англійської мови;
- Спеціалізована школа №124 м. Києва з поглибленим вивченням інформаційних технологій.
На розгляд журі було представлено роботи 8 номінацій, найпопулярнішими з яких стали «Зовнішня реклама» та «Друкована реклама», «Фірмовий стиль». Особливістю конкурсу цього року є зростання на 25 % популярності номінацій «Інтернет-реклама», «Відеореклама», «Радіореклама».
До складу журі увійшли:
- Мазаракі Анатолій, д.е.н., професор, ректор Київського національного торговельно-економічного університету;
- Демуцька Алевтина, прес-секретар та керівник відділу по зв’язках із громадськістю ГК «Фокстрот»;
- Делюков Олексій, директор дослідницької агенції «Reasearch.ua»;
- Добровольська Вікторія, директор з репертуару мережі кінотеатрів «Оскар»;
- Жупікова Олена, засновниця компанії «KA Group premium business events»;
- Колейчик Оксана, власник бренду «Vzutik»;
- Лукашик Катерина, фешн дизайнер;
- Матченко Алла, маркетинг-менеджер ТОВ «Гипермаркет АШАН Україна»;
- Нижник Тетяна, менеджер із комунікацій ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед»;
- Петрусяк Михайло, управляючий творчим відділом BBDO Ukraine;
- Родіонова Євгенія, засновниця агенції діджитал-маркетингу «Content.UA»;
- Рубцова Анастасія, PR-менеджер «Ardis Group»;
- Самковський Роман, діджитал-менеджер ТОВ «Лореаль Україна»;
- Щупак Аві, начальник відділу маркетингових комунікацій «Lifecell»;
- Шуляк Богдан, засновник студії анімації і маркетингових комунікацій «Goodstory Studio».
Шорт-лист Конкурсу склав 50 робіт, серед яких визначені основні переможці:
Гран-прі – Кубок ректора отримала Гудим Анастасія, студентка 3 курсу, 5 групи Київського національного торговельно-економічного університету, проєкт рекламної кампанії «Pro Cheese. Жартівливий сирний лікбез».
Урочисто нагороджено грамотою та нагородою символом Конкурсу розумної реклами АDMIND:
- Файвішенко Діану Сергіївну, доктора економічних наук, завідувача кафедри журналістики та реклами, КНТЕУ;
- Фундатора традицій Алданькову Галину Василівну, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, КНТЕУ;
- Голік Оксану Василівну, к.н. із соц. комунікацій, заступника декана ФТМ;
Керівників номінацій, організаторів конкурсу:
- Лісун Яніну Вікторівну, докторантку кафедри журналістики та реклами, КНТЕУ;
- Брюханову Галину В‘ячеславівну, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, КНТЕУ;
- Яцюка Дмитра Васильовича, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, КНТЕУ;
- Бучацьку Ірину Олександрівну, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, КНТЕУ;
- Кияницю Євгенію Олегівну, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, КНТЕУ;
- Юсупову Ольгу Володимирівну, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами, КНТЕУ;
- Шкурова Євгена Владленовича, кандидата філологічних наук, старшого викладача кафедри журналістики та реклами, КНТЕУ.
Підтримали Конкурс провідні компанії, які є досвідченними фахівцями в сфері реклами та креативу, а партнерська інтеграція допомогла підсилити репутацію КНТЕУ та підвищити інтерес до конкурсу.
- Компанія ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» надала переможцям солодкі фірмові напої;
- Мережа кінотеатрів «Оскар» запросила на перегляд улюблених кінострічок;
- Компанія «KA Group premium business events» подарувала іменні квитки на подію преміум класа Global Inspiring Forum 2021| Світовий інтелект на одній сцені;
- Бренд «Vzutik» передав іменні сертифікати на шкіряну продукцію взуття українського виробництва;
- Бренд «LUKASHYK» презентував переможницям фірмовий дизайнерський одяг від фешн дизайнерки Лукашик Катерини;
- Дослідницька агенція «Reasearch.ua» надала призерам можливість професійного онлайн-тестування свого рекламного продукту та креативу;
- Агенція діджитал-маркетингу «Content.UA» запросила відвідати стратегічний брейншторм у агенції у змішаному форматі;
- «Ardis Group» підтримала номінантку на Гран-Прі фірмовою продукцією від компанії та можливістю пройти співбесіду у компанії;
- ТОВ «Лореаль Україна» надала чудові подарунки косметики;
- «Lifecell» – оператор вільного мобільного спілкування забезпечив усіх переможців сувенірною фірмовою продукцією компанії;
- ГК «Фокстрот» привітала організаторів цінними подарунками.
Окрема подяка за майстер-класи та консультації, об’єктивність судження робіт компанії BBDO Ukraine; студії анімації і маркетингових комунікацій «Goodstory Studio», ТОВ «Гіпермаркет АШАН Україна».
Окрема подяка начальнику та співробітникам відділу організаційно-виховної роботи та інформаційного забезпечення Кладченко Марії, Кваші Альоні, Сідєльнікову Данилу, Сколибогу Сергію, найкращим представникам РСС КНТЕУ Белінському Максиму, Анні Войтюк.
Тематичні фотозони створили атмосферу свята та подарували море емоцій та позитивного настрою! Чекаємо всіх на ювілейному 10-му Всеукраїнському конкурсі торговельної реклами!
Більш детальна інформація:
- на сайті кафедри
- у
- у
Приєднуйся і дій!
У зв’язку з карантинними обмеженнями участь у заході брали студенти, які мають сертифікат про повний курс вакцинації.