журналістики та реклами
ЛІСУН
ЯНІНА ВІКТОРІВНА
в. о. завідувача кафедри
журналістики та реклами,
кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами
yanaLw@ukr.net
Кандидат економічних наук, 08.00.04
«Економіка та управління підприємствами» (за видами економічної
діяльності) (2008 р.), вчене звання – доцент кафедри менеджменту
сфери послуг (2011 р.). Тема дисертації: «Організаційно-економічне
забезпечення підвищення якості менеджменту промислового
підприємства».
Закінчила Київський державний
університет технологій та дизайну. Отримала повну вищу освіту за
спеціальністю «Економіка підприємства», здобула кваліфікацію
магістра з економіки.
Керівник (гарант) бакалаврської
програми «Реклама і зв'язки з громадськістю».
Підвищення
кваліфікації: Підвищення кваліфікації наукових та
педагогічних працівників Вища Школа Менеджменту в Варшаві (Wyższa
Szkoła Menedżerska w Warszawie – WSM) (2015 р.). Міжнародний
науковий курс професійного розвитку в межах Європейського
освітнього проекту «Інноваційні технології та методи навчання:
новітні тенденції Європейської освітньої практики» Вища Школа
Менеджменту в Домброва Гурнича (Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie
Górniczej) (2017 р.)
Сфера наукових
інтересів: маркетинг взаємодії та партнерство,
бренд-менеджмент інтегрованих структур бізнесу, маркетинг
інтегрованих структур бізнесу.
Резюме...
Опубліковано більше 80 наукових та
навчально-методичних праць.
Монографії:
- Lisun Yanina. Garmonisation of the individual and society as a
basis for raising national security and quality of life // Person,
Family, and Society: Interdisciplinary Approach to the
Harmonization of Interests. Monograph. Opole: The Academy of
Managemant and Adminastration in Opole, 2016; ISBN
978-83-62683-89-5 (Paper); pp. 380, ilus., bibls.. - 2016. – P.
239-246.
- Лісун Я.В. Інноваційно-інвестиційний аспект формування
фінансово-економічної безпеки підприємств на основі партнерства //
Інвестиційно-інноваційні аспекти економічної безпеки на різних
ієрархічних рівнях національної економіки : монографія / за ред.
проф. В.В. Лойко. – К. : КНУТД, 2015. – 212 с. . (С. 87-98)
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Лісун Я.В., Хлістунова Н.В. Формування системи управління
стратегічною гнучкістю підприємств // Актуальні проблеми економіки.
2015. – № 8 (170). – С. 170-177.
- Лісун Я.В. Узгодження соціально-економічних інтересів
підприємств на основі рефлексивного підходу // Вісник Хмельницького
національного університету. Економічні науки. Том 3. - № 4. 2015. –
С. 27-31.
- Integration of enterprises in the domestic service as a factor
in increasing competitiveness: national and international
experience. р. 681-687. // British Journal of Science, Education
and Culture, 2014, No.1. (5) (January-June). Volume IV. «London
University Press». London, 2014. - 804 p.
Детальніше з публікаціями Лісун Я. В. можна ознайомитися за
посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
OrcID
Researcher
ID
|
ДУБОВИК
ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА
доктор економічних наук,
професор
tatiana_dubovik@i.ua
Доктор економічних наук, наукова
спеціальність 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами»,
вчене звання - доцент кафедри маркетингу та реклами (2011р.).
Тема
дисертації: «Управління інтегрованими інтернет-маркетинговими
комунікаціями підприємств торгівлі», доцент кафедри маркетингу та
реклами (2005 р.). Кандидат економічних наук із 2005 р.
Закінчила Київський державний
торговельно-економічний університет, (1999), спеціальність
«Маркетинг», кваліфікація «Магістр з маркетингу»; Київський
національний економічний університет, (2002), спеціальність
«Правознавство», кваліфікація «Магістр з правового
регулювання».
Бере участь у науково-дослідних
роботах «Управління рекламною діяльністю підприємств» (номер
держреєстрації роботи: 0113U000520), «Моделювання механізмів
функціонування міжнародної електронної торгівлі» (номер
держреєстрації роботи: 0117U000507).
Член спеціалізованої Вченої
Ради: Д 26.002.23 КПІ України ім. Ігоря Сікорського за
спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління
підприємствами.
Підвищення
кваліфікації: Вища технічна школа в Катовіцах, Польща,
сертифікат «Інноваційні технології в освіті» (01/2018-04/2018) (180
год.). Хуманітас університет в Сосновиці, Польща, сертифікат про
проходження міжнародного тренінгу «Сучасні методи навчання в
області: менеджменту, економіки і соціальних наук»,
(10/2016-03/2017) (108 год.). Пройшла стажування в рекламних
агентствах “Уамастер” (2012), “Біг Тайм” (2014).
Наукове керівництво
аспірантами: Здійснює наукове керівництво (консультування)
здобувачів.
Державні відзнаки та
премії: Нагороджена дипломами за сумлінну працю, значний
внесок у розвиток наукового комплексу Деснянського району в Києві з
нагоди Дня науки (2016), за участь у роботі Спілки рекламістів
України (2013).
Сфера наукових
інтересів: інтернет-маркетингова комунікаційна діяльність
підприємств: теорія, практика, проблеми.
Резюме...
Всього опубліковано 135 наукових та
навчально-методичних праць.
Монографії:
- Торгова реклама: теорія і практика управління: монографія /
А.А. Мазаракі, В.В. Ортинська, Т.В. Дубовик. – К.:
Київ.нац.торг.-екон.ун-т, 2009. – 188 с.
- Дубовик Т.В. Інтернет-маркетингові комунікацій: монографія. /
Т.В. Дубовик // – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. – 332
с.
- Mechanisms of interaction between competitiveness and
innovations in modern international economic relations: collective
monograph / edited by M. Bezpartochnyi, in 4 vol. / ISMA
Univerrsity. – Riga: @Landmark! SIA, 2017. – Vol.2. – 252 p.
- Management of innovative development the economic entities :
collective monograph / edited by M. Bezpartochnyi, I. Britchenko,
in 2 vol. / Higher School os Social and Economic.. – Przorsk:
Wydawnictwo i Drukarnia NOVA SANDEC, 2018. – Vol.2. – 260 p.
Підручники та навчальні посібники:
- Зв’язки з громадськістю : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Є.В.
Ромат, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик; МОНМС України, Київ. нац.
торг.-екон. ун-т. - К., 2016. - 283 c.
- Ділові переговори : навч. посіб. для студ. ВНЗ / І.О. Бучацька,
Т.В. Дубовик; МОНМС України, Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К.,
2012. - 251 c.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Dubovyk T. Online-marketing communications in the context of
ethic / T. Dubovyk // Actual Problems of economics – 2018. – № 1. –
Р. 79 –88
- Dubovyk T., Buchatska I., Savchuk A. The consumer segmentation
of clothing stores and internet marketing communications // T.
Dubovyk, I. Buchatska, A. Savchuk // Journal SEPIKA. – Edation 19.
– 2018. – P. 87-93
- Дубовик Т.В., Бучацька І.О. Інноваційна спрямованість розвитку
підприємств роздрібної торгівлі / Т.В. Дубовик, І.О. Бучацька //
Маркетинг і менеджмент інновацій – 2017. - № 1. – С. 223-230
- Мазаракі А.А., Дубовик Т.В. Інтернет-маркетингові комунікації
в програмах е-лояльності споживачів / А.А. Мазаракі, Т.В. Дубовик
// Актуальні проблеми економіки – 2015. – No 12. – С. 423–426
- Dubovyk Т., Ortunskay V. Internet-marketing communications of
trade business based on customer typology / Т. Dubovyk, V.
Ortunskay // Економічний часопис-ХХІ. – 2015. – № 5-6 (1). – С.
94–97
- Dubovyk Т. The online customers’ safety of and the ethics of
online stores / Т. Dubovyk // Security studies. – Tome IX. №1. 2015
– p. 160-171.
- Dubovyk Т. Ethics of online marketing communications of trade
business / Т. Dubovyk // Економічний часопис-ХХІ. - 2014 - No 5-6
(1). –– С. 94–97
- Дубовик Т.В. Інтеграція інтернет-маркетингових комунікацій //
Т.В. Дубовик / Економічний часопис-ХХІ. - 2014 - No 11-12 (6). ––
С.116-119 Дубовик Т.В. Маркетингова комунікаційна діяльність
торговельного підприємства в соціальних мережах / Т.В. Дубовик //
Актуальні проблеми економіки–– 2012. –– No 5 (131) –– С.
161––169
Детальніше з публікаціями Дубовик Т. В. можна ознайомитися за
посиланням:
Scopus
Індекси бібліографічних посилань у Google
Академія
OrcID
Researcher
ID
|
ЛАТИГІНА
НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
доктор політичних наук,
професор кафедри журналістики та реклами
latygina@ukr.net
Доктор політичних наук, наукова
спеціальність 23.00.02 – «Політичні інститути та процеси», тема
дисертації «Демократія: сутність, механізми здійснення та сучасні
світові тенденції розвитку» (2010 р.), вчене звання – професор
кафедри філософських та соціальних наук (2012 р.). Кандидат
політичних наук з 2000 р.
Закінчила Київський університет
імені Тараса Шевченка, 1994 р., спеціальність «Історія»,
кваліфікація «Історик, викладач історії».
Член спеціалізованої Вченої
Ради: Д.26.053.12 Національного педагогічного університету
імені М. П. Драгоманова за спеціальністю 23.00.03 – «Політична
культура та ідеологія».
Редактор міжнародного наукового
журналу «Atlas International Refereed Journal On Social
Sciences» (Туреччина) ISSN:2619-936Х.
Член правління Всеукраїнської
громадської організації «Всеукраїнська асоціація політичних
наук».
Підвищення
кваліфікації:
- The University of Presov, Presov; Merkur Academy of
Professional Education, Kaluza (09.04-12.04.2019 p.), видано
сертифікат 001/23-2019;
- Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, ступінь
вищої освіти – магістр, спеціальність «Філологія», спеціалізація
«Германські мови та літератури (переклад – включно), перша
англійська», диплом магістра з відзнакою М19 №102488 (2018-2019
рр.);
- Всеукраїнська громадська організація «Всеукраїнська асоціація
політичних наук» (01.10.2016-30.10.2016 р.);
- Інститут політичних та етнонаціональних досліджень імені І. Ф.
Кураса, навчання в докторантурі і захист докторської дисертації,
диплом доктора політичних наук ДД №008637 від 06.10.2010 р.
(2004-2007 рр.).
Наукове керівництво
аспірантами: Здійснює наукове керівництво (консультування)
здобувачів.
Сфера наукових
інтересів: міжнародна політика, політичні еліти і
лідерство, політичні конфлікти, політична модернізація в країнах
ісламського спрямування, демократія на Балканах і проблеми Косово,
іслам, демократія в сучасному світі, комунікативна лінгвістика
Резюме...
Всього опубліковано близько 300
наукових та навчально-методичних праць.
|
МЕЛЬНИКОВИЧ
ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
доктор економічних наук,
професор кафедри журналістики та реклами
olena_melnikov@ukr.net
Доктор економічних наук, наукова
спеціальність 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами
(за видами економічної діяльності)», тема дисертації: «Маркетинг
підприємств рекламної галузі» (2009р.), вчене звання - професор
кафедри маркетингу та реклами (2015р.). Кандидат економічних наук з
1997 р.
Закінчила Київський
торговельно-економічний інститут, 1989 р., спеціальність
«Товарознавство та організація торгівлі непродовольчими товарами»,
кваліфікація «Товарознавець вищої категорії».
Керівник (гарант) магістерської
програми «Реклама». Брала участь у науково-дослідній роботі
«Управління рекламною діяльністю підприємств» у 2018 р.; (номер
держреєстрації роботи: 0113U000520).
Підвищення
кваліфікації: ТОВ «Рекламне агентство «АІТІ», звіт про
стажування. Тема: «Організація роботи рекламної та ПР-агенції при
формуванні соціальних комунікацій», 30.11.2013 р. Пройшла навчання
та стажування у Великій Британії (1998 р.), Франції (2002 р.),
Німеччині (2005 р.) та Канаді (2006 р.). Зайняла 2 місце на ІІ
Всеукраїнському конкурсі ситуаційних вправ CEUME.
Наукове керівництво
аспірантами: Здійснювала наукове керівництво
(консультування) здобувачів, які одержали документи про присудження
наукового ступеня
Сфера наукових
інтересів: маркетингові дослідження, маркетингові
комунікації та маркетинг підприємств рекламної галузі.
Всього опубліковано 168 наукових та
навчально-методичних праць.
Монографії:
- Мельникович О.М. Рекламний бізнес: менеджмент маркетингу:
монографія / О.М. Мельникович. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2009 р. – 358 с.
- Соціально-етичний маркетинг: монографія / [А.А. Мазаракі,
Є.В.Ромат, Г.В. Алданькова та ін.]; за заг. ред. А.А. Мазаракі та
Є.В. Ромата. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – 540 с. (у
співавторстві,. О. М. Мельникович - С.280-291)
Підручники та навчальні посібники:
- Ортинська В.В. Маркетингові дослідження. Підручник./ В.В.
Ортинська, О.М. Мельникович. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2015. – 455с.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Мельникович О. М. Процес позиціонування рекламних агентств / О.
М. Мельникович, О. В. Юсупова // Science and Education a New
Dimension. Humanities and Social Sciences. – 2017. – V(23), I.:
139. – С. 66-70. (Index Copernicus)
- Мельникович О.М. Сучасні напрями діяльності
підприємств-виробників реклами / О. М. Мельникович, Д.В.Яцюк //
Ефективна економіка. – 2016. – №2. – Режим доступу до статті :
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4770
- Мельникович О.М. Методичні основи проведення рекламних та
ПР-тендерів / О. М. Мельникович, Д.В.Яцюк // Науковий вісник
Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки» ––
Херсон, Херсон. держ. ун-т, випуск 7, ч.3. – 2014. –– С.
121-124.
- Мельникович О.М. Методичні основи проведення рекламних та
ПР-тендерів / О.М. Мельникович, Д.В.Яцюк // Науковий вісник
Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки» ––
Херсон, Херсон. держ. ун-т, випуск 7, ч.3. – 2014. –– С.
121-124.
Детальніше з публікаціями Мельникович О. М. можна ознайомитися
за посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google
Академія
OrcID
Researcher
ID
|
СЕМЕНЕЦЬ ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
доктор філологічних наук,
професор кафедри журналістики та реклами
Доктор філологічних наук, 10.02.01 –
«Українська мова» (2005 р.). Тема дисертації «Лінгвістична
синергетика ідіолекту Євгена Маланюка». У 2008 р. присвоєно вчене
звання професора кафедри видавничої справи та редагування.
У 1984 р. закінчила філологічний
факультет Кіровоградського державного педагогічного інституту ім.
О. С. Пушкіна за спеціальністю «Російська мова і література» та
отримала кваліфікацію «вчитель російської мови і літератури».
Підвищення
кваліфікації:
- MOOC “News Algorithms: The Impact of Automation and AI on
Journalism”, Knight Center for Journalism at the University of
Texas at Austin (February 11 – March 10, 2019)
- Запорізький національний університет, Інтенсивний тренінговий
інститут з методології медіадосліджень, IREX’s University
Administration Support Program (березень – жовтень 2017)
- Запорізький національний університет, Центр інтенсивного
вивчення іноземних мов (жовтень 2014 – червень 2015). Володіння
англійською мовою на рівні С1
- – Запорізький національний технічний університет, кафедра
журналістики (листопад 2013 – травень 2014). Тема стажування:
«Оптимізація роботи кафедри соціальних комунікацій щодо теоретичної
та практичної фахової підготовки студентів згідно вимог
кредитно-модульної системи; удосконалення методики викладання
дисципліни “Теорія та історія соціальних комунікацій”». Довідка про
проходження стажування № 37-80/2109 від 29.05.2014.
Державні відзнаки та
премії: Грамота Міністерства освіти і науки України
(2005).
Монографії:
- Семенець О. О. Синергетика поетичного слова : монографія. –
Кіровоград: Імекс ЛТД, 2004. – 338 с.
Підручники та навчальні посібники:
- Методологія досліджень мас-медіа : робоча книга (handbook) / за
заг. ред. К. Г. Сіріньок-Долгарьової. – Запоріжжя : ЗНУ, 2017. –
156 с. (у співавторстві)
- Основи медіакультури : навчальний посібник для здобувачів
ступеня вищої освіти бакалавра всіх напрямів підготовки / За заг.
ред. В. М. Манакіна ; відп. ред. О. О. Семенець. – Запоріжжя :
Кераміст, 2016. – 124 с. (у співавторстві).
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Семенець О. О. Синергетичні аспекти формування медійних
дискурсивних практик // Нова філологія : Зб. наук. праць. –
Запоріжжя : ЗНУ, 2018. – № 73. – С. 122–129.
- Семенець О. О. Публічна історія у фаховій журналістській освіті
(на прикладі міста Запоріжжя) // Наукові записки Інституту
журналістики. – Т. 2 (71). – 2018. – С. 21–31
- Semenets O. Public history through the eyes of future media
professionals // Média a vzdělávání 2018 – Media & Education
2018 : Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké
konference – Reviewed Papers of the International Scientific
Conference / Ed. Jan Chromý. – Praha : Extrasystem Praha,
2018.
Детальніше з публікаціями Семенець О. О. можна ознайомитися за
посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Researcher
ID
|
ГОЛІК
ОКСАНА ВАСИЛІВНА
кандидат наук із соціальних
комунікацій,
доцент кафедри журналістики та реклами,
заступник декана з навчальної роботи,
Oksanagolik83@gmail.com
Кандидат наук із соціальних
комунікацій, 27.00.04 – «Теорія та історія журналістики», доцент
кафедри маркетингу та реклами. Тема дисертації: «Взаємозбагачення
та взаємокореляція жанрів: новітні тенденції розвитку
журналістської творчості», (2009р.). Вчене звання - доцент кафедри
маркетингу та реклами з 2015р.
Закінчила Київський національний
університет ім. Тараса Шевченка, 2006р., спеціальність
«Журналістика», кваліфікація «Магістр журналістики».
Підвищення
кваліфікації: Київська редакція журналу «Маркетинг і
реклама» (Товариство з обмеженою відповідальністю «Студцентр»),
звіт про стажування. Тема: «Видавнича справа та редагування»,
08.02.2014 р. Стажування у ТОВ "НВФ "Студцентр" (київська редакція
журналу «Маркетинг і реклама»), 22.01.2019-22.02.2019., результат
стажування – програма і робоча програма з дисципліни «Основи
редагування».
Сфера наукових
інтересів: особливості написання рекламних та PR-текстів,
спічрайтинг, проблеми професійної етики рекламіста та фахівця зі
зв’язків з громадськістю
Резюме...
Всього опубліковано 72 наукові та
навчально-методичні праці.
Монографії:
- Соціально-етичний маркетинг : монографія / [А.А. Мазаракі, Є.В.
Ромат, Г.В. Алданькова та ін.] ; за заг. ред. А.А. Мазаракі та Є.В.
Ромата. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – – 328 с. –
Авторські С. 125–140.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Formation of an enterprise strategy based on marketing
monitoring of consumer behaviour / Natalya Metelenko, Larysa
Ivanenko, Ievgeniia Kyianytsia, Oksana Holik, Marianna
Konopliannykova, Galyna Briukhanova // International Journal of
Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET) Volume 11,
Issue 4, April 2020, pp. 464-476, Article ID: IJARET_11_04_043
- Голік О.В. Рекламна аргументація у рекламному заголовку / Голік
О.В. // Інформаційне суспільство. – 2017. – Вип. 26 (лип.–груд.) –
С. 38–43.
- Голік О.В. Сучасні форми основного рекламного тексту / О.В.
Голік // Держава та регіони : наук.-виробн. журн. – 2017. – № 3
(31). – С. 145–149. – (Соціальні комунікації).
- Голік О.В. Реклама продуктів харчування: етичні аспекти
контентного наповнення / О. В. Голік // Наукові записки Інституту
журналістики. – 2016. – Т. 3 (64) (лип.–верес.). – С. 49–54.
- Голік О.В. Особливості функціонування різних груп лексики в
рекламній комунікації / О.В. Голік // Держава та регіони :
наук.-виробн. журн. – 2016. – № 3 (27). – С. 160–164. – (Соціальні
комунікації).
- Голік О.В. Маніпулятивні ознаки оманливої реклами / О.В. Голік
// Вісник КНУ імені Тараса Шевченка. – К., 2015. – № 22 (1). – С.
39–42.– (Серія «Журналістика»).
Детальніше з публікаціями Голік О. В. можна ознайомитися за
посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
OrcID
Researcher
ID
|
АЛДАНЬКОВА
ГАЛИНА ВАСИЛІВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами
aldankova.gala@gmail.com
Кандидат економічних наук, 08.00.04. –
«Економіка та управління підприємствами». Закінчила
Київський політехнічний інститут, 1993р., спеціальність
«Приладобудування. Технологія приладобудування», кваліфікація
«Інженер- електромеханік».
Член Спілки рекламістів України.
Підвищення
кваліфікації:
- ТОВ «Новий друк». Тема стажування: «Комп’ютерна графіка в
рекламі», 2020 р.
- Академічне співтовариство імені Михайла Балудянського,
стажування в Європейських університетах: Пан-європейський
університет (м. Братислава), Кошицький технічний університет (м.
Кошице), Віденський університет (м. Відень). Тема стажування:
«Сучасні методи та інноваційні технології у вищій освіті:
Європейський досвід та провідні тенденції», 2018 р. сертифікат №
038/1-2018.
- Навчально-методичні семінари, КНТЕУ: «Тайм-менеджмент», 2017
р., «Методика підготовки та проведення вебінарів», 2015 р.
- Рекламне агентство «Папа АДВ». Тема стажування:
«Комп’ютерно-технічні засоби в рекламі та зв’язках із
громадськістю», 2015 р.
- Учбовий центр комп’ютерних технологій міжнародного
науково-навчального центру Юнеско/МПІ інформаційних технологій та
систем НАН України та Міносвіти України, спец. «Комп’ютерізовані
системи обробки інформації та управління». Свідоцтво про підвищення
кваліфікації СПК № 2182.
Відзнаки:
Нагороджена Подякою міністерства освіти і науки України за вагомий
внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну
науково-педагогічну діяльність, Почесними грамотами і подяками
КНТЕУ та Спілки рекламістів України.
Сфера наукових
інтересів:дизайн реклами, комп’ютерна графіка в рекламі,
маркетингові комунікації торговельних мереж.
Резюме...
Всього обліковано 100 наукових та
навчально-методичних праць.
Монографії:
- Соціально-етичний маркетинг: монографія / [А.А. Мазаракі, Є.В.
Ромат, Г.В. Алданькова та ін.]; за заг. ред. А.А. Мазаракі та Є.В.
Ромата. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – с. 218-246.
Підручники та навчальні посібники:
- Алданькова Г.В. Комп’ютерна графіка в рекламі: лабораторний
практикум. Навч. посіб. – К.: Київ. нац. торг –екон. ун –т, 2014. –
262с.
- Алданькова Г.В. Практикум «Комп’ютерні технології в рекламі та
зв’язках із громадськістю» / Г.В. Алданькова. – К. : Київ. нац.
торг – екон. ун –т, 2010 р. - 82 с.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Алданькова Г.В., Коноплянникова М.А. Цифрові інструменти
маркетингових комунікацій торговельних мереж/ Г.В. Алданькова, М.
А. Коноплянникова // Причорноморські економічні студії. – 2020. –
Вип. 55. Ч. 1. – С. 62-70.
- Алданькова Г.В. Методичні підходи до оцінювання ефективності
маркетингових комунікацій торговельних мереж/ Г.В. Алданькова //
Ефективна економіка. – 2020. – № 3.
- Алданькова Г.В., Коноплянникова М.А. Інтегровані маркетингові
комунікації в місцях продажу електротехнічних товарів / Г.В.
Алданькова, М.А. Коноплянникова // Міжнародний науковий журнал
«Інтернаука». Серія: «Економічні науки». – 2020. – №3. – С.
22-28.
- Prokopenko O., Rusavska V., Maliar N., Tvelina A., Opanasiuk
N., Aldankova H. Digital-Toolkit for Sports Tourism Promoting,
International Journal of Advanced Research in Engineering and
Technology (IJARET), 11(5), 2020, pp. 84-96.
- Лабурцева О.І., Алданькова Г.В. Система маркетингових
комунікацій підприємств роздрібної торгівлі/ О.І. Лабурцева, Г.В.
Алданькова // Економіка України. – 2018. – №9 (682). – С.
139-152.
- Алданькова Г.В. Маркетингові комунікації у формуванні
рекламно-інформаційного простору торговельної мережі [Електронний
ресурс] / Г. В. Алданькова // Ефективна економіка. – 2017. – № 3. –
Режим доступу до ресурсу:
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5501
- Алданькова Г.В. Тенденції діяльності торговельних мереж на
ринку побутової техніки та електроніки України / Г. В. Алданькова
// Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія:
Економічні науки. – 2017. – Вип. 23. Ч. 1. – С. 130-133.
- Алданькова Г. В. Маркетингові комунікації торговельних мереж як
фактор впливу на покупців побутової техніки та електроніки
[Електронний ресурс] / Г. В. Алданькова // Економіка та
суспільство. – 2017. – №. 9. – С. 326-330.
- Алданькова Г. В. Проблеми управління маркетинговими
комунікаціями підприємств роздрібної торгівлі / Г. В. Алданькова //
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. –
2014. – Т. 19. Вип. 4. – С. 48-54.
Детальніше з публікаціями Алданькової Г. В. можна ознайомитися
за посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
OrcID
Researcher
ID
|
БРЮХАНОВА
ГАЛИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА
кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами
aglania@ukr.net
Кандидат педагогічних наук
(13.00.04, «Теорія і методика професійної освіти»). Тема
дисертації: «Професійна підготовка майбутніх фахівців з дизайну
друкованої продукції в Україні (60-ті роки ХХ – початок ХХІ
ст.)».
Закінчила Київський національний
університет будівництва і архітектури у 2000 р. Спеціальність
«Образотворче мистецтво, креслення». Кваліфікація
«Художник-педагог».
Підвищення
кваліфікації: Cтажування «Education in the field of
pedagogy and psychology: prospective and priority directions of
scientific research». Період проходження: 27 листопада – 1 грудня
2017 р. (Люблінський науково-технологічний парк та Університет
Марії Кюрі-Склодовської, Люблін, Польща).
Сфера наукових
інтересів: комп’ютерні технології в дизайні об’єктів
реклами, Інтернет-технології в освіті.
Резюме...
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Briukhanova G. Today’s Aspects in Continued Education of Print
Designers / Galyna Briukhanova // The Advanced Science Juornal. –
United States. – 2014, December. – P. 120–123. Index Copernicus,
CrossRef, EBSCO, Goole Scholar, РИНЦ
- Брюханова Г.В. Тенденції професійної підготовки фахівців
друкованої продукції в Україні: початок ХХІ століття // Брюханова
Г.В. /Педагогічний процес: теорія і практика, Київський університет
імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка.
Вип. 5-6, 2015 – C. 12-16. Index Copernicus, Goole Scholar,
РИНЦ
- Брюханова Г.В., Лєжнєв О.О. Новітні тенденції у дизайні
логотипів /Г.В. Брюханова, О.О. Лєжнєв //Вісник ХДАДМ. – Харків :
ХДАДМ, 2016. – Вип. 1. – С. 9–15. Index Copernicus, Goole Scholar,
РИНЦ
- Брюханова Г.В., Лєжнєв О.О. Проблеми формування змісту і
методики викладання навчальних дизайнерських дисциплін у вищій
школі / Г.В. Брюханова, О.О. Лєжнєв // Євроінтеграційні процеси в
сучасній Україні: культурно-мистецькі аспекти розвитку : матер. ХІІ
Міжнародн. наук.-практ. конф. – Рівне. Рівненський державний
гуманітарний університет, 2017 – С. 234–238. Index Copernicus,
Goole Scholar, РИНЦ
- Брюханова Г.В. Викладання «Комп’ютерної графіки та моделювання
упаковки» на базі ЕНК з урахуванням сучасних рекламних тенденцій /
Г.В. Брюханова // Вісник ХДАДМ. – Харків : ХДАДМ, 2017 – Вип. 2. –
С. 7–14. Index Copernicus, Goole Scholar, РИНЦ
Детальніше з публікаціями Брюханової Г. В. можна ознайомитися за
посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
OrcID
Researcher
ID
|
БУЧАЦЬКА
ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами
ira_buchatska@ukr.net
Кандидат економічних наук, 08.06.04
- «Підприємництво, менеджмент та маркетинг» (2000 р.), вчене звання
- доцент кафедри маркетингу (2006 р). Тема кандидатської
дисертації: «Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності
торговельних підприємств».
Закінчила Київський
торговельно-економічний інститут, спеціальність «Економіка і
управління в торгівлі і громадському харчуванні», кваліфікація
«Економіст – організатор» (1994р.).
Підвищення
кваліфікації: Стажування: Вища технічна школа в Катовицах,
Польща (180 год.), тема «Інноваційні технології в освіті», видано
сертифікат ( 10.01.2018 – 11.04.2018.); в рекламних агентствах ТОВ
“Біг Тайм” (2014р.); ТОВ “UaMaster” (2012р.), РЦТВ ТОВ «Тоніс-Юг»
(2003р.)
Наукове керівництво
аспірантами: Здійснювала наукове керівництво
(консультування) здобувачів, які одержали документи про присудження
наукового ступеня – 3 особи.
Аспіранти та теми
дисертацій
- Сова Владислава Вікторівна, тема дисертації: «Інформаційне
забезпечення інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств
торгівлі , захист дисертації на здобуття наукового ступеня к.е.н.
(2015 р.);
- Гурджиян Карина Владиславівна, тема дисертації: «Формування
туристичними підприємствами лояльності споживачів», захист
дисертації на здобуття наукового ступеня к.е.н. (2015 р.);
- Савчук Анастасія Миколаївна, тема дисертації: «Інформаційне
забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі», захист
дисертації на здобуття наукового ступеня к.е.н. (2016 р.).
Державні відзнаки та
премії: стипендіат Кабінету Міністрів України (2004-2007
рр.).
Сфера наукових
інтересів: маркетингові комунікації підприємств: теорія,
практика, проблеми, розвиток ринку інформаційно-комунікаційних
технологій, ділові переговори.
Резюме...
Всього опубліковано понад 100
наукових та навчально-методичних праць.
Монографії:
- Соціально-етичний маркетинг : монографія [А.А. Мазаракі, Є.В.
Ромат, Г.В. Алданькова та ін.] ; за ред. А.А. Мазаракі та Є.В.
Ромата. – К.: Київ. нац. екон. ун-т, 2013. – 328 с.
- Стабілізація економіки України: новітні механізми досягнення :
монографія / [Г.О. Дорошено, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик та ін.]
під заг. ред. Г.О. Дорошенко. – Харків, 2015.
Підручники та навчальні посібники:
- Маркетинг: Підручник/ В. Руделіус, О.М. Азарян та ін 2-
видання: Ред. –упор. О.І. Сидоренко.- К.: Навчально-методичний
центр „Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”,
2009.- 620с. (Бучацька І.О. \ Розділ 20 Мультимедійний та
багатоканальний маркетинг, 22с.).
- Бучацька І.О. Ділові переговори. Навчальний посібник/ І.О.
Бучацька, Т.В. Дубовик/ – К.: Київ.нац.торг.-екон.ун-т, 2012. –
234с.
- Зв’язки з громадскістю (базовий курс) : навч. посіб. для студ.
вищ. навч. закл. / Є.В. Ромат, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик. – Київ
: Київ нац торг.-екон. ун-т, 2016. – 284 с
Статті в наукових виданнях:
- Дубовик Т.В., Бучацька І.О. Інноваційна спрямованість розвитку
підприємств роздрібної торгівлі / Т.В. Дубовик, І.О. Бучацька //
Маркетинг і менеджмент інновацій – 2017. - № 1. – С. 223-230 / Web
of Science
- Dubovyk T., Buchatska I., Savchuk A. The consumer segmentation
of clothing stores and internet marketing communications // T.
Dubovyk, I. Buchatska, A. Savchuk // Journal SEPIKA. – Edation 19.
– 2018. – P. 87-93 / Research Bible, Cite Factor, Library of
Congress (US), World Cat, DNB, Google Scholar, INDEX
COPERNICUS)
- Зв’язки з громадскістю (базовий курс) : навч. посіб. для студ.
вищ. навч. закл. / Є.В. Ромат, І.О. Бучацька, Т.В. Дубовик. – Київ
: Київ нац торг.-екон. ун-т, 2016. – 284 с
Детальніше з публікаціями Бучацької І. О. можна ознайомитися за
посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
OrcID
Researcher
ID
|
ГАМОВА
ІРИНА В’ЯЧЕСЛАВІВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами
GamovaIryna@gmail.com
Кандидат економічних наук, 08.00.04.
– «Економіка та управління підприємствами». Тема дисертації:
«Управління маркетингом підприємств у сфері роздрібної електронної
торгівлі», (2016 р).
У 2011 р. закінчила Київський
національний торговельно-економічний університет, Спеціальність –
«Комерційна діяльність».
Підвищення
кваліфікації: Курси у Вищій школі педагогічної
майстерності КНТЕУ, тема: «Масові комунікації», 2016 р. Стажування
у ВГПО «Спілка рекламістів України», тема: «Ярмаркова та виставкова
діяльність», 2017 р.
Сфера наукових
інтересів: управління маркетингом онлайн підприємств,
інтерактивний маркетинг.
Резюме...
Всього обліковано 32 наукові та
навчально-методичні праці.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Gamova I. V. Development trends of electronic trade in Ukraine.
/ I. V. Gamova // Actual Problems of Economics. - 2014 (4). - № 11
(161). - Р. 371-379. (Бази даних: Index Copernicus Journals Master
List, SciVerse Scopus, EBSCOhost, Ulrich's Periodicals Directory,
EconLit, Cabell's Directories, ABI/Inform by ProQuest).
- Гамова И. В. Функционирование комплекса маркетинга предприятий,
работающих в сфере розничной электронной торговли в Украине. / И.
В. Гамова // Вестник Московского государственного областного
университета. Серия: "Экономика". - 2014 (5). - № 4. - С. 65 - 74.
(Базы данных: ВИНИТИ, РИНЦ, Ulrich's Periodicals Directory,
Directory of Open Access Journal).
- Гамова І. В. Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою
діяльністю підприємств електронної торгівлі. / І. В. Гамова //
Вісник Київського національного торговельно-економічного
університету. - 2017. - № 3 (113). - С. 82-93.
Детальніше з публікаціями Гамової І. В. можна ознайомитися за
посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
OrcID
Researcher
ID
|
КИЯНИЦЯ
ЄВГЕНІЯ ОЛЕГІВНА
кандидат наук із соціальних
комунікацій,
доцент кафедри журналістики та реклами
gane@i.ua
Кандидат наук із соціальних
комунікацій (27.00.03 Книгознавство, бібліотекознавство і
бібліографознавство). Тема дисертації: «Розвиток зв’язків бібліотек
з громадськістю в соціокультурному просторі регіону».
В 2010 році закінчила магітстратуру
Київського національного університету культури та мистецтв за фахом
«Менеджмент організацій», отримала диплом за спеціалізацію
«Менеджер зв'язків з громадськістю».
Підвищення
кваліфікації: Протягом березня-квітня 2017 року пройшла
підвищення кваліфікації в КНУУ "КПІ імені Ігоря Сікорського" у
видавничо-поліграфічному інституті на кафедрі видавничої справи та
редагування за тематикою «Педагогічна компетенція викладача
спеціалізації «Реклама та зв'язки з громадськістю»
Сфера наукових
інтересів: Дослідження креативних підходів до створення
рекламних та PR-кампаній, соціальних ініціатив. Інтегровані
комунікації. Вплив розважального контенту на мотивацію споживачів
різних суспільних груп. Організаційне та психологічне забезпечення
рекламних кампаній та PR заходів.
Резюме...
Протягом роботи опубліковано більше
20 наукових праць, в тому числі за кордоном.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Кияниця Є. О. Культурна комунікація як інструмент розбудови
діалогу між європейськими державами / Є. О. Кияниця // Діалог
культур: Україна – Греція: матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.,
20–21 верес.2012 р. – К. : НАККіМ, 2012. – С. 166 – 172.
- Кияниця Є. Еволюція зв’язків з громадськістю в діяльності
організацій соціально-культурної сфери України // Є. О. Кияниця
//«ScienceRise». – № 4 (9). – Харьков, 2015. – С. 78–83.
- Кияниця Є. Использование креативных технологий в политической
рекламе // Є. О. Кияниця // Гуманитарные, социально-економические и
общественные науки: науч. журн. – Краснодар : «Издательский
Дом-Юг», 2015. – № 1. – С. 56–61.
- Кияниця Є. О. Основні тенденції розвитку установ
соціально-кульутрної сфери / Є. О. Кияниця // Студії з філології та
журналістики: матер. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та аспір.
«Актуальні проблеми філології та журналістики», 21–22 квіт. 2016 р.
– Ужгород : Гражда, 2016. – Вип. 4. – С. 372 – 374.
- IevgeniiaKyianytsia The study of classification of event
communication in library sphere \\ Kyianytsia Ievgeniia \\ Eureka:
social and humanities. – Publisher «Scientificc Route», 2016. – №
5. – Р. 11–18.
- Кияниця Є.О. Нові PR-технології в бібліотеці: комунікаційний
підхід. Досвід США / Є.О. Кияниця // Матеріали всеукраїнської
науково- практичної конференції «Соціальні комунікації: інсрументи,
технологія і практика», 10-11 бер. 2017 р. – Запоріжжя: Класичний
приватний університет, 2017. – С. 81 - 84
Детальніше з публікаціями Кияниці Є. О. можна ознайомитися за
посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
Researcher
ID
|
ЛІСНЕВСЬКА АЛІНА ЛЕОНІДІВНА
кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами
lesnevskaya_alina@i.ua
Кандидат педагогічних наук за
спеціальністю 13.00.04 – «Теорія та методика професійної освіти»,
тема дисертації «Формування професійного мислення майбутніх
телевізійних репортерів в процесі фахової підготовки».
У 1997 р. закінчила Луганський
державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка
Східноукраїнського університету за спеціальністю «Музичне виховання
та художня культура» та отримала кваліфікацію «вчитель музики та
художньої культури».
Підвищення
кваліфікації:
- 2016 рік. Курси підвищення кваліфікації науково-педагогічних
працівників Київського університету імені Бориса Грінченка за
модулем з ІКТ.
- 2015 рік. Тренінги з лідерства служіння. Наказ по гуманітарному
інституту Київського університету імені Бориса Грінченка №166 від
07.04.2015
- 2016 рік. Стажування на кафедрі режисури телебачення Інституту
екранних мистецтв Київського національного університету театру,
кіно і телебачення імені І.К Карпенка-Карого. Наказ № 103 –Д від 10
листопада 2016 року.
- 2018 рік. Міжнародна сертифікаційна програма Інституту
журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
«Communicaitions security» (80 hours) з 10 лютого по 21 квітня 2018
року.
- Стажування в Європейських університетах: Пан-європейський
університет (м. Братислава), Кошицькийтехнічний університет (м.
Кошице), Віденський університет (м. Відень). Тема стажування:
«Сучасні методи та інноваційні технології у вищій освіті:
Європейський досвід та провідні тенденції», 2018 р. сертифікат №
038/1-2018.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Лісневська А.Л. Професійно-орієнтоване середовище як умова
формування компетентності фахівця (на прикладі професійноїї
підготовки телерепортера) / А.Л. Лісневська // Неперервна
професійна освіта: теорія і практика. - К.: Київ. Ун-т ім. Б.
Гринченка, 2015. – № 1-2. - с.68-72 (наукометіична база РІНЦ )
.
- Лісневська А.Л. Встановлення міждисциплінарних зв’язків фахових
дисциплін як складова міждисиплінарної інтеграції (на прикладі
підготовки телевізійних репортерів) / А. Л. Лісневська Т. О.
Коженовська // Наукові записки. – Серія : Педагогічні науки. –
Кіровоград. РВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2014. - Випуск 132. – с.
102-105.
- Лісневська А.Л. Режисерські аспекти тереперортажу / А. Л.
Лісневська [Електронний ресурс] // Синопсис : текст, контекст,
медіа – 2014. - № 5 (9) .
- Лісневська А. Л. Інфотейнмент та гра як складові технології
створення телевізійних новин [Електронний ресурс] / А. Л.
Лісневська // Синопсис: текст, контекст, медіа. – 2014. - № 3 (7)
.
- Лісневська А.Л. Футбол як екранне видовище / А.Л. Лісневська //
Sport w literaturze i kulturze. Tom II serii „Problemy współczesnej
humanistyki” Gdańsk–Kijów 2016 ISBN serii 978-83-64706-10-3 ISBN
tomu II 978-83-64706-24-0. С. 51-59.
- Лісневська А.Л. Журналістська освіта: теоретичні підходи до
формування професійного мислення телевізійних репортерів / А.Л.
Лісневська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -
К.: Київ. Ун-т ім. Б. Гринченка, 2016. – № (46-47). ISSN 1609-8595
(наукометрична база Copernicus) .
- Лісневська А. Професійно-орієнтоване середовище як умова
формування компетентності фахівця (на прикладі професійноїї
підготовки телерепортера) // А. Лісневська. - Неперервна професійна
освіта: теорія і практика. - К.: Київ. Ун-т ім. Б. Гринченка, 2015.
– № 1-2. - с.68-72 (База РІНЦ) .
- Лісневська А.Л. Телевізійний спецрепортаж в сучасному медіа
просторі / А.Л.Лісневська // Теле- та радіожурналістика. - збірка
наукових праць. – Л.: Львівський національний університет імені
Івана Франка. 2018. – Вип. 17. – 218 С. (Свідоцтво про державну
реєстрацію серія KB № 14757-3728 Р від 20.11. 2008 p.,
перереєстровано як фахове видання України (постанова ДАК
Міністерства освіти і науки України № 528 від 12 травня 2015 p.)
.
- Лісневська А.Л. Дезінфомація в новинному відеоконтенті: маркери
та методи розпізнавання / А.Л.Лісневська // Теле- та
радіожурналістика. - збірка наукових праць. – Л.: Львівський
національний університет імені Івана Франка. 2019. –ISSN 2078-7324
(база Copernicus) .
Детальніше з публікаціями Лісневської А. Л. можна ознайомитися
за посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google
Академія
Researcher
ID
|
САВЧУК
АНАСТАСІЯ МИКОЛАЇІВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами
Anastsavchuk2016@gmail.com
Кандидат економічних наук за
спеціальністю 08.00.04 — «Економіка та управління підприємствами».
Тема дисертації: Інформаційне забезпечення стартегічного маркетингу
підприємств торгівлі», 2016 р.
Закінчила Київський національний
торговельно-економічний університет, 2013 р., спеціальність
«Маркетинг», кваліфікація «Магістр з маркетингу».
Сфера наукових
інтересів: інформаційне забезпечення маркетингу,
стратегічний маркетинг, інформаційні технології в маркетингу,
маркетинг підприємств торгівлі.
Резюме...
Опубліковано 13 наукових праць.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Савчук А.М. Оцінювання ефективності маркетингової діяльності
підприємств/ А.М. Савчук // Вісник КНТЕУ. –2015. – №5. – С.
27-38.
- Савчук А.М. Інформаційна основа стратегічного маркетингу
підприємств торгівлі / А. М. Савчук // Вісник Одеського
національного університету. Серія : Економіка. – 2016. – Т. 21,
Вип. 3. – С. 91-96.
- Савчук А.М. Джерела інформаційного забезпечення стратегічного
маркетингу підприємств торгівлі/ А.М Савчук А.М.// Маркетинг і
менеджмент інновацій. – 2015. – №4. – С.95-104
Детальніше з публікаціями Савчук А. М. можна ознайомитися за
посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
|
ФАЙВІШЕНКО
ДІАНА СЕРГІЇВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами
fayvishenko.ds@gmail.com
Кандидат економічних наук, 08.00.04.
– «Економіка та управління підприємствами». Тема дисертації:
«Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу»,
(2011р.).
Закінчила Донецький національний
технічний університет , 2004 р., спеціальність «Облік та аудит»,
кваліфікація «Магістр з обліку та аудиту».
Підвищення
кваліфікації:
- Курс «Marketing | Digital | PR» HIGHER School communication
(EEVO company, Gres Todorchuk PR, 1+1 Media, VISOTSKY CONSULTING
KIEV) (2017 р.).
- Стажування у Празькому інституті підвищення кваліфікації
(«Міжнародні публікації, індекси цитування») (2016 р.).
- Federation Echanges France Ukraine, курс французької мови за
спеціальністю «Communication en Français» (2016-2018 рр.).
- Донецький університет економіки та торгівлі ім. М.
Туган-Барановського: Школа педагогічної майстерності (2013/2014
рр.).
- Інститут післядипломної освіти донецького національного
університету ім. М. Туган-Барановського «Методика інтерактивного
навчання студентів при викладанні економічних дисциплін»
- Українська Асоціація маркетингу (25.04.1013 - 20.04.2013
рр.).
Сфера наукових
інтересів: бренд-менеджмент, маркетингові дослідження,
рекламний бізнес і PR.
Резюме...
Всього опубліковано понад 90
наукових та навчально-методичних праць.
Підручники та навчальні посібники:
- Кендюхов О.В., Ягельська К.Ю., Файвішенко Д.С.
Бренд-менеджмент. Навч. посіб. – Донецьк: ДВНЗ "ДонНТУ", 2013. –
460 с. ISBN 978-966-377-171-7.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- The concept of positioning brands/ D. S.
Fayvishenko//Міжнародний науково-практичний журнал «Товари і
ринки». - 2016. - № 1(21). – С. 25-32.
- Аnalytical forecasts as for the stabilization of mineral water
branch within the structure of industrial-and-economic system of
food industry/ D. S. Fayvishenko// Наук. фаховий журнал
«Економічний часопис-ХХІ». - 2014. - № 9-10 (1). – С. 49-53.
- Development of the productive-economic system of a food complex
of ukraine/ D. S. Fayvishenko // Науковий економічний журнал
«Актуальні проблемі економіки». – Київ: Національна Академія
Управління - 2014. - № 10 (160). С. 75 – 80. ISSN 1993-6788.
- Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування
інноваційного потенціалу/ Файвішенко Д.С. // Економічний вісник
Національного гірничого університету. - 2012. – 2 (38). -
квітень-червень. С. 124-128. ISSN 2073 -9982
- Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі
бенчмаркингу // О.В. Кендюхов, Файвішенко Д.С/ / Науковий
економічний журнал «Актуальні проблемі економіки». – Київ:
Національна Академія Управління - 2012. - № 11(137). С. – 131-138.
ISSN 1993-6788.
Детальніше з публікаціями Файвішенко Д. С. можна ознайомитися за
посиланням:
Scopus
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
OrcID
Researcher
ID
|
ЮСУПОВА
ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами
o.yusupova@knute.edu.ua
Кандидат економічних наук за
спеціальністю08.00.04 — «Економіка та управління підприємствами».
Тема дисертації: «Стимулювання продажів товарів на підприємствах
роздрібної торгівлі», 2017 р.
Закінчила Київський національний
торговельно-економічний університет, 2013 р., спеціальність
«Маркетинг», кваліфікація «Магістр з маркетингу».
Сфера наукових інтересів: ефективність
маркетингових комунікацій, благодійне стимулювання продажу,
маркетинг торговельних підприємств.
Резюме...
Опубліковано 25 наукових праць.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Юсупова О. В., Мельникович О.М. Благодійні акції – інструмент
маркетингових комунікацій / О.Мельникович, О.Юсупова // «Вісник
КНТЕУ» – 2018. – №5.
- Юсупова О. Цінове стимулювання продажів непродовольчих товарів
торговельними мережами України / О. В. Юсупова // Маркетинг і
менеджмент інновацій. – 2016. – № 1
- Юсупова О. В. Складні промоакції на підприємствах роздрібної
торгівлі / О. В. Юсупова // Вісн. Київ. нац. ун-ту імені Тараса
Шевченка. Економіка. – 2015. – № 11 (176). – С.43-49
- Юсупова О. В. Ефект від стимулювання продажів: основні поняття
і терміни / О. В. Юсупова // Маркетинг і менеджмент інновацій. –
2015. – № 2. – С.88-96
- Юсупова О. В. Значення стимулювання продажів в досягненні
стратегічних цілей роздрібної торгівлі / О.М. Мельникович, О.В.
Юсупова // Економіка розвитку. – 2015. – № 1 (73).
Детальніше з публікаціями Юсупової О.В. можна ознайомитися за
посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google
Академія
OrcID
Researcher
ID
|
ЯЦЮК
ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ
кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами
d.yatsiuk@knute.edu.ua
Кандидат економічних наук, 08.00.04.
– «Економіка та управління підприємствами». Тема дисертації:
«Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку
продовольчих товарів», (2008р.). Вчене звання - доцент кафедри
маркетингу та реклами з 2015 р.
Закінчив Київський національний
торговельно-економічний університет, 2003р., зі спеціальності
"Маркетинг" кваліфікація «Магістр з маркетингу».
Підвищення
кваліфікації: Стажування в рекламному агентстві ТОВ
УАМАСТЕР (2014 р.).
Сфера наукових
інтересів: реклама, маркетинг інновацій, маркетингові
комунікації, бренд-менеджмент.
Резюме...
Всього опубліковано близько 20
наукових та навчально-методичніих праць.
Монографії:
- Соціально-етичний маркетинг : монографія / [А.А. Мазаракі, Є.В.
Ромат, Г.В. Алданькова та ін.] ; за заг. ред. А.А. Мазаракі та Є.В.
Ромата. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – – 328 с. –
Авторські С. 125–140.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Ключові показники та критерії ефективності маркетингової
діяльності підприємства // Формування ринкової економіки : зб.
Наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. – К.:
КНЕУ, 2011 – 706 с. (С. 660 -667)
- Сучасна парадигма організації маркетингової комунікаційної
діяльності ВНЗ // Вісник Одеського національного університету.
Економіка. Том 19. Випуск 2/4.2014. – 243 с. (С.134-138)
- Методичні засади проведення рекламних та ПР-тендерів //
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія:
Економічні науки. Випуск 7 Частина 3. 2014. – 210 с. (С. 121
-124)
Детальніше з публікаціями Яцюка Д. В. можна ознайомитися за
посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія
OrcID
Researcher
ID
|
МЕЛЬНІЧЕНКО
ОКСАНА ІВАНІВНА
кандидат психологічних наук,
старший викладач кафедри журналістики та реклами
o.melnichenko@knute.edu.ua
Кандидат психологічних наук,
19.00.10 – організаційна психологія; економічна психологія. Тема
дисертації: «Психологічні чинники прийняття нововведень
науково-педагогічними працівниками вищого навчального закладу»,
(2017 р.).
Закінчила Кіровоградський державний
педагогічний університет ім. В. Винниченка, 2008 р.,
спеціальність: «Педагогіка та методика середньої освіти. Українська
мова та література»; кваліфікація: магістр педагогічної освіти,
викладач української мови і літератури.
Сфера наукових інтересів: особливості
написання рекламних текстів, організаційне та психологічне
забезпечення рекламних кампаній.
Резюме...
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Мельніченко О.І. Аналіз понять «система управління якістю»,
«ставлення суб’єкта до нововведень» / О.І. Мельніченко // Вісн.
Нац. ун-ту оборони України : зб. наук. праць. – Київ : НУОУ, 2013.
– Вип. 3 (34). – С. 243-248.
- Мельніченко О.І. Теоретичні засади психологічного супроводу
освітніх послуг у вищому навчальному закладі / О.І. Мельніченко //
Вісн. Нац. ун-ту оборони України : зб. наук. праць. – Київ : НУОУ,
2013. – Вип. 4 (35). – С. 233-238.
- Мельніченко О.І. Нововведення як один із факторів забезпечення
якості вищої освіти / О.І. Мельніченко // Вісн. Нац. ун-ту оборони
України : зб. наук. праць. – Київ : НУОУ, 2014. – Вип. 1 (38). – С.
103-110.
- Мельніченко О.І. Психологічний бар’єр у сприйнятті нововведень
/ О.І. Мельніченко // Актуальні проблеми психології : зб. наук.
праць Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України / [ред. кол. :
С.Д. Максименко (гол. ред.) та ін.]. – К. – Алчевськ : Донату,
2014. – Т. І : Організаційна психологія. Економічна психологія.
Соціальна психологія / за рад. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. –
2014. – Вип. 40. – С. 65-69.
- Мельніченко О.І. Впровадження системи управління якістю у ВНЗ /
О.І. Мельніченко // Междунар. науч.-практ. конгресс «Объединение
экономистов и правоведов – ключ к новому этапу развития»
(науч.-период. изд.). (Берн, 29 листоп. 2013 р.). – Т 1. – С.
69-72.
- Мельніченко О.І. Результати кореляційного аналізу за
дослідженням «Психологічні чинники прийняття нововведень
науково-педагогічними працівниками ВНЗ» (Будапешт, квіт. 2015 р.).
– Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology,
ІІІ (24), Issue : 48, 2015. – Budapest, Balogvar. – С. 95-99.
- Мельніченко О.І. Аналіз індивідуально-психологічних якостей, що
забезпечують позитивне прийняття нововведень науково-педагогічними
працівниками вищого навчального закладу // Правнич. вісн. Ун-ту
«КРОК» / Вищ. навч. заклад «Ун-т економіки та права «КРОК». – Вип.
21. – Київ, 2015. – С. 182-187.
- Мельниченко О.И. Психологические особенности реализации
программы нововведений в вузе // Проблеми сучасної психології : зб.
наук. праць Кам’янець-Подільсь. нац. ун-ту імені Івана Огієнка,
Ін-ту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / за наук. ред.
С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. – Вип. 34. –
Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2016. – С. 353-365.
- Мельніченко О.І. Психологічні аспекти прийняття споживачем
інформації в рекламі / О.І. Мельніченко // Вісн. Нац. ун-ту оборони
України : зб. наук. праць. – Київ : НУОУ, 2018. – Вип. 2 (50). – С.
82-87.
Детальніше з публікаціями Мельніченко О.І. можна ознайомитися за
посиланням:
Індекси бібліографічних посилань у Google
Академія
|
ШКУРОВ
ЄВГЕН ВЛАДЛЕНОВИЧ
кандидат філологічних наук,
старший викладач кафедри журналістики та реклами
shkurov@bigmir.net
Кандидат філологічних наук, 10.01.06
- «теорія літератури». Тема дисертації: «Антропологічна парадигма
сучасної наукової фантастики», 2018 р.
Закінчив Київський національний
університет імені Тараса Шевченка. Магістр літературної творчості,
філолог-дослідник, літературний співробітник, викладач вищого
навчального закладу.
Сфера наукових інтересів: теорія
комунікації, комунікативний маркетинг, історія та теорія
літератури, фантастознавство, соціологія інформаційного
суспільства, соціальна психологія, футурологія, освітологія,
соціокультурна та філософська антропологія.
Резюме...
Опубліковано 19 наукових праць.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Шкуров Є. Метаморфоз людини у фантастичному романі С. та М.
Дяченків «Vita nostra» / Є. Шкуров // Najnowsza słowiańska
literatura i kultura popularna. / pod redakcją naukową T. Haider,
R. Sapeńko, K. Grabias-Banaszewska. – Zielona Góra: Uniwersytet
Zielonogórski, 2019. – Р. 59-67.
- Шкуров Є. В. Деградація людини в повісті С. та М. Дяченків
«Лихоманка» / Є.В. Шкуров // Слов’янська фантастика : [зб. наук.
праць]. – К. : Освіта України, 2016. – Том 3. – С. 165–172.
- Shkurov Y. Ontology of Science Fiction Image / Yevhen Shkurov
// Spheres of Culture (Journalof Philological, Historical, Social
and Media Communication, Political Science and Cultural Studies) /
Editor-in-Chief prof. I. Nabytovych; Volume XІІІ. – Lublin : Maria
Curie-Sklodovska University, 2016. – Р. 263–272.
- Шкуров Є.В. Біотехнології та людина у науковій фантастиці (на
матеріалі циклу «Геном» Сергія Лук’яненка) / Є.В. Шкуров // Мова і
культура. ( Науковий журнал ). – К.:– К.: Видавничий дім Дмитра
Бураго, 2014. – Вип. 17. – Т. V (173). – С. 275-281.
|
остання редакція 14.01.2021