logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Кияниця Євгенія Олегівна

журналістики та реклами

КИЯНИЦЯ ЄВГЕНІЯ ОЛЕГІВНА

кандидат наук з соціальних комунікацій,
доцент кафедри журналістики та реклами

e-mail: y.kyyanytsya@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Структура науково-практичного напряму «медіалогія»; аналіз застосування PR-технологій за кордоном; нові інструменти для PR та реклами; організаційне та психологічне забезпечення рекламних кампаній та PR-заходів; нові можливості ІТ-технологій, креативні підходи до реклами, PR-кампанії, соціальні ініціативи.

ДИСЦИПЛІНИ

«Історія реклами та зв’язків з громадськістю», «Організація зв’язків з громадськістю», «Рекламний креатив»


АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • Кандидат наук з соціальних комунікацій, КНУКіМ, 2017
  • Доцент (по кафедрі журналістики та реклами, КНТЕУ), 2020

ДОСВІД РОБОТИ

  • серпень 2017 р. - на даний момент - Доцент кафедри журналістики та Реклама Державного торговельно-економічного університету (КНТЕУ);
  • серпень 2013 - серпень 2017 Старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка;
  • жовтень 2010 - 2014 аспірантура в КНУКіМ;
  • червень 2007 - 2009 рр. Керівник відділу з питань зв'язків з громадськістю, ViDi Group;
  • березень 2007 - червень 2007 Комерційний директор телекомпанії ЛІК-ТВ ", телевізійний проект" Парк автомобільного періоду ";
  • 2005 - 2007 рр. Керівник рекламного відділу ділового тижневика «Інвестгазета»;
  • 2004 - 2005 рр. Менеджер відділу реклами, репортер видавництва “Економіка”;
  • 2002 - 2004 Координатор проектів Громадської організації «Товариство незалежних експертів»;
  • 1995 - 2002 рр. Провідний економіст операційного відділу АКБ "Україна".

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

  1. Ievgeniia Kyianytsia, Yanina Lisun, Yana Kyrylenko, Mariia Semenova, Iryna Biskub Impact of digitalization on the media sphere development / Ad alta journal of interdisc iplinary research. – № 3. 2021. Р. 32-37 
  2. Yanina Lisun, Yavgeniia Kyianytsia Competitive analysis of social media marketing of advertising agencies in Ukraine / KELM (Knowledge, Education, Law, Management) 2021 №8 (44), vol.2, р.74- 81 
  3. Файвішенко Діана Сергіївна, Кияниця Євгенія Олегівна, Богатирьова Катерина Василівна Характеристика сучасних соціальних комунікацій та аналіз тенденцій їх трансформації / Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки» // № 2(58), 2022 
  4. Є. Кияниця Тенденції використання культурного коду в сучасних медіа для розбудови соціокультурної ідентичності / Держава і регіони // №2. 2022. С. 4-11 
  5. Ievgeniia Kyianytsia1, Alina Lisnevska , Oksana Holik, Dmytro Yatsiuk, Oleksandr Kurban and Olena Brovko Axiological Fundamental Pillars of the Formation of Public Opinion in the Media / Economic Affairs, Vol. 67, No. 05. 2022. Р. 869-876 
  6. Іе. Kyianytsia Value orientation in audio-visual content as a tool of national identity development/ scientific journal of polonia university. №3. 2022. Р. 59-66 
  7. Кияниця Є.О. Роль класичних та інтерактивних медіа в інформативно-цифровому суспільстві / Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. - Том 31 (70). №4, 2020. - С. 205-210.
  8. Кияниця Є.О. Роль медіапсихології у формуванні контенту сучасних медіа / Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. - Том 31 (70). №1, 2020. - С. 200-205.
  9. Tetyana Semigina, Ievgeniia Kyianytsia, Zoriana Vysotska, Liudmyla Kotlova, Antonina Kichuk, Iryna Shostak METHODS OF REGULATING THE PSYCHOEMOTIONAL STATE OF STUDENTS. - International Journal of Management (IJM) Volume 11, Issue 6, June 2020, pp. 586-599. IAEME Publication Scopus Indexed IJM_11_06_050 DOI: 10.34218/IJM.11.6.2020.050.
  10. Natalya Metelenko, Larysa Ivanenko, Ievgeniia Kyianytsia, Oksana Holik, Marianna Konopliannykova And Galyna Briukhanova. Formation of an enterprise strategy based on marketing monitoring of consumer behaviour/ International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET) - Scopus Indexed IJARET_11_04_041 427 - 438 DOI 10.34218/IJARET.11.4.2020.041.
  11. Кияниця Є.О. Структура медіалогії як науково-практичного напряму / Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського Серія: філологія, соціальні комунікації. Том 30 (69). №2. Ч.2, 2019. – С. 146-150.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Підвищення кваліфікації в КНУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського» у видавничо- поліграфічному інституті на кафедрі видавничої справи та редагування за тематикою
  • «Педагогічна компетенція викладача спеціалізації «Реклама та зв'язки з громадськістю»
  • Міжнародний тренінг-семінар "Системний підхід до продажів", м.Київ
  • Міжнародний тренінг-семінар "Реклама та PR", м.Київ
  • Міжнародний тренінг «Менеджмент для керівників», м. Київ
  • Тренінг «Організація та проведення івент-заходів» м.Київ
  • Міжнародний тренінг «Кризові комунікації: інструменти, рекомендації, помилки», м. Київ
  • Міжнародний тренінг «Технології проведення переговорів», м. Київ
  • Стажування з 20 січня по 28 лютого 2020 року в Куявському університеті і Влоцлавеку (Республіка Польща), науково-педагогічне стажування на тему : «Новітні методики викладання для спеціальностей «Соціальні комунікації» і «Журналістика». За фахом
  • «Соціальні комунікації» в обсязі 6кредитів (180 годин)

ХОБІ

танці, музика, театр, мандри

11.03.2021
43220
2702
остання редакція 04.09.2023
42499