журналістики та реклами
|
КИЯНИЦЯ ЄВГЕНІЯ ОЛЕГІВНА
кандидат наук з соціальних комунікацій,
доцент кафедри журналістики та реклами
e-mail: y.kyyanytsya@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Scopus
Web of
Science
Google
Scholar
ORCID
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
Структура науково-практичного напряму «медіалогія»; аналіз
застосування PR-технологій за кордоном; нові інструменти для PR та
реклами; організаційне та психологічне забезпечення рекламних
кампаній та PR-заходів; нові можливості ІТ-технологій, креативні
підходи до реклами, PR-кампанії, соціальні ініціативи.
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Історія реклами та зв’язків з громадськістю», «Організація
зв’язків з громадськістю», «Рекламний креатив»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- Кандидат наук з соціальних комунікацій, КНУКіМ, 2017
- Доцент (по кафедрі журналістики та реклами, КНТЕУ), 2020
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
- серпень 2017 р. - на даний момент - Доцент кафедри журналістики
та Реклама Державного торговельно-економічного університету
(КНТЕУ);
- серпень 2013 - серпень 2017 Старший викладач кафедри реклами та
зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса
Грінченка;
- жовтень 2010 - 2014 аспірантура в КНУКіМ;
- червень 2007 - 2009 рр. Керівник відділу з питань зв'язків з
громадськістю, ViDi Group;
- березень 2007 - червень 2007 Комерційний директор телекомпанії
ЛІК-ТВ ", телевізійний проект" Парк автомобільного періоду ";
- 2005 - 2007 рр. Керівник рекламного відділу ділового тижневика
«Інвестгазета»;
- 2004 - 2005 рр. Менеджер відділу реклами, репортер видавництва
“Економіка”;
- 2002 - 2004 Координатор проектів Громадської організації
«Товариство незалежних експертів»;
- 1995 - 2002 рр. Провідний економіст операційного відділу АКБ
"Україна".
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
- Ievgeniia Kyianytsia, Yanina Lisun, Yana Kyrylenko, Mariia
Semenova, Iryna Biskub Impact of digitalization on the media sphere
development / Ad alta journal of interdisc iplinary research. – №
3. 2021. Р. 32-37
- Yanina Lisun, Yavgeniia Kyianytsia Competitive analysis of
social media marketing of advertising agencies in Ukraine / KELM
(Knowledge, Education, Law, Management) 2021 №8 (44), vol.2, р.74-
81
- Файвішенко Діана Сергіївна, Кияниця Євгенія Олегівна,
Богатирьова Катерина Василівна Характеристика сучасних соціальних
комунікацій та аналіз тенденцій їх трансформації / Міжнародний
науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки» // № 2(58),
2022
- Є. Кияниця Тенденції використання культурного коду в сучасних
медіа для розбудови соціокультурної ідентичності / Держава і
регіони // №2. 2022. С. 4-11
- Ievgeniia Kyianytsia1, Alina Lisnevska , Oksana Holik, Dmytro
Yatsiuk, Oleksandr Kurban and Olena Brovko Axiological Fundamental
Pillars of the Formation of Public Opinion in the Media / Economic
Affairs, Vol. 67, No. 05. 2022. Р. 869-876
- Іе. Kyianytsia Value orientation in audio-visual content as a
tool of national identity development/ scientific journal of
polonia university. №3. 2022. Р. 59-66
- Кияниця Є.О. Роль класичних та інтерактивних медіа в
інформативно-цифровому суспільстві / Вчені записки ТНУ імені В.І.
Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. - Том 31
(70). №4, 2020. - С. 205-210.
- Кияниця Є.О. Роль медіапсихології у формуванні контенту
сучасних медіа / Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія:
Філологія. Соціальні комунікації. - Том 31 (70). №1, 2020. - С.
200-205.
- Tetyana Semigina, Ievgeniia Kyianytsia, Zoriana Vysotska,
Liudmyla Kotlova, Antonina Kichuk, Iryna Shostak METHODS OF
REGULATING THE PSYCHOEMOTIONAL STATE OF STUDENTS. - International
Journal of Management (IJM) Volume 11, Issue 6, June 2020, pp.
586-599. IAEME Publication Scopus Indexed IJM_11_06_050 DOI:
10.34218/IJM.11.6.2020.050.
- Natalya Metelenko, Larysa Ivanenko, Ievgeniia Kyianytsia,
Oksana Holik, Marianna Konopliannykova And Galyna Briukhanova.
Formation of an enterprise strategy based on marketing monitoring
of consumer behaviour/ International Journal of Advanced Research
in Engineering and Technology (IJARET) - Scopus Indexed
IJARET_11_04_041 427 - 438 DOI 10.34218/IJARET.11.4.2020.041.
- Кияниця Є.О. Структура медіалогії як науково-практичного
напряму / Вчені записки Таврійського національного університету
імені В.І.Вернадського Серія: філологія, соціальні комунікації. Том
30 (69). №2. Ч.2, 2019. – С. 146-150.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- Підвищення кваліфікації в КНУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського» у
видавничо- поліграфічному інституті на кафедрі видавничої справи та
редагування за тематикою
- «Педагогічна компетенція викладача спеціалізації «Реклама та
зв'язки з громадськістю»
- Міжнародний тренінг-семінар "Системний підхід до продажів",
м.Київ
- Міжнародний тренінг-семінар "Реклама та PR", м.Київ
- Міжнародний тренінг «Менеджмент для керівників», м. Київ
- Тренінг «Організація та проведення івент-заходів» м.Київ
- Міжнародний тренінг «Кризові комунікації: інструменти,
рекомендації, помилки», м. Київ
- Міжнародний тренінг «Технології проведення переговорів», м.
Київ
- Стажування з 20 січня по 28 лютого 2020 року в Куявському
університеті і Влоцлавеку (Республіка Польща), науково-педагогічне
стажування на тему : «Новітні методики викладання для
спеціальностей «Соціальні комунікації» і «Журналістика». За
фахом
- «Соціальні комунікації» в обсязі 6кредитів (180 годин)
|
|
|
ХОБІ
|
танці, музика, театр, мандри
|
остання редакція 04.09.2023