logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Голік Оксана Василівна

журналістики та реклами

ГОЛІК ОКСАНА ВАСИЛІВНА

кандидат наук із соціальних комунікацій,
доцент доцент кафедри журналістики та реклами

e-mail: o.holik@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar 
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

особливості написання рекламних та PR-текстів, спічрайтинг, проблеми професійної етики рекламіста та фахівця зі зв’язків з громадськістю

ДИСЦИПЛІНИ

“Основи редагування”, “Копірайтинг”


АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • доцент кафедри маркетингу та реклами, 2015 р.
  • кандидат наук із соціальних комунікацій, 27.00.04 «Теорія та історія журналістики», тема дисертації: "Взаємокореляція та взаємозбагачення жанрів: новітні тенденції розвитку журналістської творчості", 2009 р.
  • магістр з журналістики (ОС «магістр»), Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2006 р.
  • бакалавр з журналістики (ОС «бакалавр»), Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2004 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • доцент кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету (КНТЕУ) МОН України, 2018 р. до цього часу.
  • заступник декана факультету торгівлі та маркетингу Київського національного торговельно- економічного університету МОН України, 2016 р. до цього часу.
  • заступник декана факультету економіки, менеджменту і права Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2012 – 2016 рр.
  • доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2011 – 2018 рр.
  • старший викладач кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно- економічного університету МОН України, 2010 – 2011 рр.
  • асистент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2009 – 2010 рр.
  • кореспондент газети «Тавр&я», 2004 – 2006 рр.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

  1. Human Personality in the Conditions of Media Being / Nezhyva Olga, Teslenko Natalia, Holik Oksana, Kamianetska Oksana, Fedun Igor, and Zinaida V. Smutchak // The Importance of New Technologies and Entrepreneurship in Business Development: In The Context of Economic Diversity in Developing Countries. The Impact of New Technologies and Entrepreneurship on Business Development / Editors Bahaaeddin Alareeni, Allam Hamdan, Islam Elgedawy (Turkey, on 18-19 July, 2020). – Р. 402–413.
  2. Голік О.В. Маніпулятивні ознаки оманливої реклами / О.В. Голік // Вісник КНУ імені Тараса Шевченка. – К., 2015. – № 22 (1). – С. 39–42.– (Серія «Журналістика»).
  3. Голік О.В. Особливості функціонування різних груп лексики в рекламній комунікації / О.В. Голік // Держава та регіони : наук.-виробн. журн. – 2016. – № 3 (27). – С. 160–164. – (Соціальні комунікації).
  4. Голік О. В. Реклама продуктів харчування: етичні аспекти контентного наповнення / О. В. Голік // Наукові записки Інституту журналістики. – 2016. – Т. 3 (64) (лип.–верес.). – С. 49–54.
  5. Голік О.В. Сучасні форми основного рекламного тексту / О.В. Голік // Держава та регіони : наук.-виробн. журн. – 2017. – № 3 (31). – С. 145–149. – (Соціальні комунікації).
  6. Голік О.В. Рекламна аргументація у рекламному заголовку / Голік О.В. // Інформаційне суспільство. – 2017. – Вип. 26 (лип.–груд.) – С. 38–43.
  7. Formation of an enterprise strategy based on marketing monitoring of consumer behaviour / Natalya Metelenko, Larysa Ivanenko, Ievgeniia Kyianytsia, Oksana Holik, Marianna Konopliannykova, Galyna Briukhanova // International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET) Volume 11, Issue 4, April 2020, pp. 464-476, Article ID: IJARET_11_04_043.
  8. Hryhorchuk T. Gastronomic tourism as an element of small town tourism branding / Taras Hryhorchuk, Halyna Aldankova, Oksana Holik // Tourism of the XXI century: Clobal challenges and civilization values : ІІ International scientific and practical conference (Kyiv, June 01, 2020). – Kyiv : KNUTE, 2020. – Р. 226–232.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Почесна грамота КНТЕУ за досягнення у науково-педагогічній роботі, найвищий результат в університетському рейтингу «Викладач очима студентів» за 2011-2012н.р. та з нагоди Дня працівника освіти (4 жовтня 2012р.)
  • Почесна грамота від Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (березень 2013 р.).
  • Подяка за особистий внесок у розвиток консумеризму в Україні (12-15 березня 2013 року)
  • Почесна грамота КНТЕУ за сумлінну і плідну працю та з нагоди святкування Міжнародного жіночого дня 8 Березня (6 березня 2014р.)

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • міжнародне стажування 1 червня- 30 липня 2021 (Wyzsza Szkola Biznesu - National Louis University, Nowy Sacz, Poland), програма "Distance education: innovative methods and digital technologies"
  • Тренінг «Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі», організованого Всеукраїнською асоціацією маркетингу в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Берта в Україні, 2011 р.
  • Перший Всеукраїнський фестиваль організаційної, економічної та практичної психології «Мудрість поколінь», 2013 р.
  • Програма стажування ТОВ НВФ «Студцентр» (Київська редакція журналу «Маркетинг і реклама»), 2014 р.
  • Програма стажування ТОВ НВФ «Студцентр» (Київська редакція журналу «Маркетинг і реклама»), 2019 р.

ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Член групи забезпечення спеціальності 06 «Журналістика» спеціалізації «Реклама» ОС «магістр».

ХОБІ

волейбол, футбол, танці, в’язання

10.03.2021
43220
4959
остання редакція 11.07.2023
42499