Савчук Анастасія Миколаївна
журналістики та реклами
САВЧУК АНАСТАСІЯ МИКОЛАЇВНА кандидат економічних наук, e-mail: a.savchuk@knute.edu.ua ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ інформаційне забезпечення маркетингової діяльності ДИСЦИПЛІНИ “Ділові переговори”, “Реклама в торгівлі”, “Маркетингові
комунікації” АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ кандидат економічних наук, 08.00.04 «Економічна та управління
підприємствами», тема дисертації: "Інформаційне забезпечення
стратегічного маркетингу підприємств торгівлі", 2016 р. магістр з маркетингу, Київський національний
торговельно-економічний університет, 2013 р. бакалавр з філології, Київський національний
торговельно-економічний університет, 2013 р. ДОСВІД РОБОТИ доцент кафедри журналістики та реклами Державного
торговельно-економічного університету (КНТЕУ) МОН України, з 2019
р. до цього часу. старший викладач кафедри журналістики та реклами Київського
національного торговельно- економічного університету МОН України,
2017 – 2019 рр. асистент кафедри маркетингу та реклами Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України, 20016 – 2017
рр. ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ Савчук А. М. Джерела інформаційного забезпечення стратегічного
маркетингу підприємств торгівлі/ А.М Савчук// Маркетинг і
менеджмент інновацій. – 2015. – №4. – С.95-104 Савчук А. М. Оцінювання ефективності маркетингової діяльності
підприємств/ А.М. Савчук // Вісн. КНТЕУ. – 2015. – №5. – С.
27-38. Савчук А. М. Інформаційна основа стратегічного маркетингу
підприємств торгівлі / А. М. Савчук // Вісн. Одесь. нац. ун- ту.
Серія : Економіка. – 2016. – Т. 21, Вип. 3. – С. 91-96. Савчук А. М. Омніканальні стратегії підприємств торгівлі:
інформаційне забезпечення / А.М. Савчук // Вісн. КНТЕУ. – 2017. –
№6 (116). – С. 73-81. Savchuk A. M. The consumer segmentation of clothing stores and
internet marketing communications. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ Вища школа педагогічної майстерності Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України, 2018 р. ХОБІ подорожі, мистецтво
доцент кафедри журналістики та реклами