logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Савчук Анастасія Миколаївна

журналістики та реклами

САВЧУК АНАСТАСІЯ МИКОЛАЇВНА

кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами

e-mail: a.savchuk@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

інформаційне забезпечення маркетингової діяльності

ДИСЦИПЛІНИ

“Ділові переговори”, “Реклама в торгівлі”, “Маркетингові комунікації”


АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • кандидат економічних наук, 08.00.04 «Економічна та управління підприємствами», тема дисертації: "Інформаційне забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі", 2016 р.

  • магістр з маркетингу, Київський національний торговельно-економічний університет, 2013 р.

  • бакалавр з філології, Київський національний торговельно-економічний університет, 2013 р.


ДОСВІД РОБОТИ

  • доцент кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету (КНТЕУ) МОН України, з 2019 р. до цього часу.

  • старший викладач кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно- економічного університету МОН України, 2017 – 2019 рр.

  • асистент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 20016 – 2017 рр.


ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

  1. Савчук А. М. Джерела інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі/ А.М Савчук// Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – №4. – С.95-104

  2. Савчук А. М. Оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємств/ А.М. Савчук // Вісн. КНТЕУ. – 2015. – №5. – С. 27-38.

  3. Савчук А. М. Інформаційна основа стратегічного маркетингу підприємств торгівлі / А. М. Савчук // Вісн. Одесь. нац. ун- ту. Серія : Економіка. – 2016. – Т. 21, Вип. 3. – С. 91-96.

  4. Савчук А. М. Омніканальні стратегії підприємств торгівлі: інформаційне забезпечення / А.М. Савчук // Вісн. КНТЕУ. – 2017. – №6 (116). – С. 73-81.

  5. Savchuk A. M. The consumer segmentation of clothing stores and internet marketing communications.


ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Вища школа педагогічної майстерності Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2018 р.


ХОБІ

подорожі, мистецтво

10.03.2021
43220
1373
остання редакція 07.03.2023
42499