logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Юсупова Ольга Володимирівна

журналістики та реклами

ЮСУПОВА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА

кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами

e-mail: o.yusupova@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

економічна вища освіта, освітній менеджмент, ефективність маркетингових комунікацій

ДИСЦИПЛІНИ

"Медіапланування"


АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • кандидат економічних наук, 08.00.04 "Економічна та управління підприємствами", тема дисертації: "Стимулювання продажів товарів підприємствами роздрібної торгівлі ", 2017 р.

  • магістр з маркетингу, Київський національний торговельно-економічний університет, 2013 р.


ДОСВІД РОБОТИ

  • доцент кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету (КНТЕУ) МОН України, з 2020 р. до цього часу.

  • старший викладач кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2018 – 2020 рр.

  • асистент, старший викладач кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 20016 – 2018 рр.

  • дизайнер ТОВ "Красива плитка", 2011-2013 рр.


ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

  1. Юсупова О. В. Значення стимулювання продажів в досягненні стратегічних цілей роздрібної торгівлі / О.М. Мельникович, О.В. Юсупова // Економіка розвитку. – 2015. – № 1 (73). – С.70-76.

  2. Юсупова О. В. Ефект від стимулювання продажів: основні поняття і терміни / О. В. Юсупова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 2. – С.88-96. (Web of Science).

  3. Юсупова О. В. Складні промоакції на підприємствах роздрібної торгівлі / О. В. Юсупова // Вісн. Київ. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. Економіка. – 2015. – № 11 (176). – С.43-49.

  4. Юсупова О. В. Цінове стимулювання продажів непродовольчих товарів торговельними мережами України / О. В. Юсупова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 1. (Web of Science).

  5. Мельникович О.М., Юсупова О. В. Благодійні акції – інструмент маркетингових комунікацій / О.Мельникович, О.Юсупова // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. – 2018. – №5.


НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Лист подяки Київського національного торговельно-економічного університету МОН України за сумлінну і плідну працю та з нагоди Дня факультету торгівлі та маркетингу, 2016 р.

  • Лист подяки Київського національного торговельно-економічного університету МОН України за особистий внесок в організацію наукових заходів та з нагоди Дня науки, 2017 р.


ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • "Штучний інтелект та майбутнє освіти", Міністерство цифрової трансформації України, 2023 р.

  • "International events management logistics, contents and communication", University of Applied Sciences in Nysa, 2023.

  • "Social Media Marketing: базовий курс викладача", Сумський державний університет, 2022 р.

  • General English C1.1, Перший Кембриджський освітній центр, 2023 р.

  • Вища школа педагогічної майстерності Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2018 р.

  • Он-лайн курс Data Analysis and Statistical Inference by Duke University (Coursera), 2014 р.

  • Он-лайн курс Principles of Microeconomics by the University of Pennsylvania (Coursera), 2013 р.


ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Заступниця декана ФТМ Державного торговельно-економічного університету, 2023 р.

  • Відповідальна за набір на спеціальності 061 "Журналістика", 075 "Маркетинг" приймальної комісії Державного торговельно-економічного університету, 2019-2023 рр.

  • Технічний секретар приймальної комісії Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2017-2019 рр.


ХОБІ

художня література, опера, комп’ютерні ігри

11.03.2021
43220
2292
остання редакція 01.02.2024
42499