 |
ЮСУПОВА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами
e-mail: o.yusupova@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Scopus
Web of
Science
Google Scholar
ORCID
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
економічна вища освіта, освітній менеджмент, ефективність
маркетингових комунікацій
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
"Медіапланування"
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
-
кандидат економічних наук, 08.00.04 "Економічна та управління
підприємствами", тема дисертації: "Стимулювання продажів товарів
підприємствами роздрібної торгівлі ", 2017 р.
-
магістр з маркетингу, Київський національний
торговельно-економічний університет, 2013 р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
-
доцент кафедри журналістики та реклами Державного
торговельно-економічного університету (КНТЕУ) МОН України, з 2020
р. до цього часу.
-
старший викладач кафедри журналістики та реклами Київського
національного торговельно-економічного університету МОН України,
2018 – 2020 рр.
-
асистент, старший викладач кафедри маркетингу та реклами
Київського національного торговельно-економічного університету МОН
України, 20016 – 2018 рр.
-
дизайнер ТОВ "Красива плитка", 2011-2013 рр.
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
-
Юсупова О. В. Значення стимулювання продажів в досягненні
стратегічних цілей роздрібної торгівлі / О.М. Мельникович, О.В.
Юсупова // Економіка розвитку. – 2015. – № 1 (73). – С.70-76.
-
Юсупова О. В. Ефект від стимулювання продажів: основні поняття і
терміни / О. В. Юсупова // Маркетинг і менеджмент інновацій. –
2015. – № 2. – С.88-96. (Web of Science).
-
Юсупова О. В. Складні промоакції на підприємствах роздрібної
торгівлі / О. В. Юсупова // Вісн. Київ. нац. ун-ту імені Тараса
Шевченка. Економіка. – 2015. – № 11 (176). – С.43-49.
-
Юсупова О. В. Цінове стимулювання продажів непродовольчих
товарів торговельними мережами України / О. В. Юсупова // Маркетинг
і менеджмент інновацій. – 2016. – № 1. (Web of Science).
-
Мельникович О.М., Юсупова О. В. Благодійні акції – інструмент
маркетингових комунікацій / О.Мельникович, О.Юсупова // Вісн. Київ.
нац. торг.-екон. ун-ту. – 2018. – №5.
|
|
|
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
|
-
Лист подяки Київського національного торговельно-економічного
університету МОН України за сумлінну і плідну працю та з нагоди Дня
факультету торгівлі та маркетингу, 2016 р.
-
Лист подяки Київського національного торговельно-економічного
університету МОН України за особистий внесок в організацію наукових
заходів та з нагоди Дня науки, 2017 р.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
-
"Штучний інтелект та майбутнє освіти", Міністерство
цифрової трансформації України, 2023 р.
-
"International events management logistics, contents and
communication", University of Applied Sciences in Nysa, 2023.
-
"Social Media Marketing: базовий курс викладача", Сумський
державний університет, 2022 р.
-
General English C1.1, Перший Кембриджський освітній центр, 2023
р.
-
Вища школа педагогічної майстерності Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України, 2018 р.
-
Он-лайн курс Data Analysis and Statistical Inference by Duke
University (Coursera), 2014 р.
-
Он-лайн курс Principles of Microeconomics by the University of
Pennsylvania (Coursera), 2013 р.
|
|
|
ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
|
-
Заступниця декана ФТМ Державного торговельно-економічного
університету, 2023 р.
-
Відповідальна за набір на спеціальності 061 "Журналістика", 075
"Маркетинг" приймальної комісії Державного торговельно-економічного
університету, 2019-2023 рр.
-
Технічний секретар приймальної комісії Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України, 2017-2019
рр.
|
|
|
ХОБІ
|
художня література, опера, комп’ютерні ігри
|