logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Алданькова Галина Василівна

журналістики та реклами

АЛДАНЬКОВА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА

кандидат економічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами

e-mail: h.aldankova@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science 
Google Scholar
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

дизайн реклами, комп’ютерна графіка в рекламі, маркетингові комунікації торговельних мереж

ДИСЦИПЛІНИ

«Комп’ютерна графіка в рекламі»; «Дизайн в рекламі»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • Кандидат економічних наук, 08.00.04. – «Економіка та управління підприємствами», тема дисертації: «Управління маркетинговими комунікаціями торговельної мережі», 2018 р.
  • КПІ, інженер-електромеханік, спеціальність «Приладобудування. Технологія приладобудування», 1993 р.

ДОСВІД РОБОТИ

2019 - до цього часу – доцент кафедри журналістики та реклами ДТЕУ (КНТЕУ);

2018 - 2019 – старший викладач кафедри журналістики та реклами;

2007 - 2018 – старший викладач кафедри маркетингу та реклами;

2007 - 2007 – старший викладач кафедри маркетингу та комерційної діяльності;

2006 - 2007 – асистент кафедри маркетингу та комерційної діяльності на 0,5 ставки;

2005 - 2006 – асистент кафедри маркетингу та комерційної діяльності за сумісництвом; 

2002 - 2004 – асистент кафедри маркетингу за сумісництвом;

2000 - 2006 – методист вищої категорії навчально-методичного відділу КНТЕУ.


ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Навчальні посібники:

  • Алданькова Г.В. Комп’ютерна графіка в рекламі: лабораторний практикум. Навч. посіб. – К.: Київ. нац. торг – екон. ун –т, 2018. – 262с.
  • Алданькова Г.В. Практикум «Комп’ютерні технології в рекламі   та   зв’язках   із   громадськістю»   / Г.В. Алданькова. – К. : Київ. нац. торг – екон. ун –т, 2018 р. - 82 с.

Монографія:

Соціально-етичний маркетинг : монографія / Є. В. Ромат, Г. В. Алданькова, К. В. Березовик та ін. ; за заг. ред. А. А. Мазаракі та Є. В. Ромата. – 2-ге вид., перероб. і допов. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. – 372 с. (19,22 д.а.) (Особистий внесок: п. 2.4.3 «Впровадження засад соціально-етичного маркетингу на ринку побутової техніки та електроніки» – 1,4 д. а., с. 218-246).

Статті у наукових періодичних виданнях України та інших держав, що включені до міжнародних наукометричних баз:

  • Prokopenko O., Rusavska V., Maliar N., Tvelina A., Opanasiuk N., Aldankova H. Digital-Toolkit for Sports Tourism Promoting, International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), 11(5), 2020, pp. 84-96. - scopus indexed.
  • Алданькова Г.В. Методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингових комунікацій торговельних мереж/ Г.В. Алданькова // Ефективна економіка. – 2020. – № 3.
  • Алданькова Г.В. Інтегровані маркетингові комунікації в місцях   продажу   електротехнічних   товарів / Г.В. Алданькова, М.А. Коноплянникова // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». – 2020. – №3. – С. 22-28.
  • Алданькова Г.В. Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж/ Г.В. Алданькова, М.А. Коноплянникова // Причорноморські економічні студії. – 2020. – Вип. 55. Ч. 1. – С. 62-70.
  • Лабурцева О.І., Алданькова Г.В. Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі/ О.І. Лабурцева, Г.В. Алданькова // Економіка України. – 2018. – №9 (682). – С. 139-152.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Подяка КНТЕУ за організацію VІІI Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами, 24-25 листопада 2020 р.
  • Подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку кваліфікованих спеціалістів та плідну педагогічну діяльність, 2017 р.
  • Диплом-подяка за підготовку студентів до фестивалів УСФР-СФЕРА, 2011-2019 рр.
  • Грамота за високі досягнення у навчально-виховній роботі, визнання у номінації «Найкращій наставник академічної групи за 2011-2012 н.р.» та з нагоди Дня працівників освіти, 2012 р.
  • Подяка за активну участь у науковій, громадській, навчальній роботі та з нагоди святкування Дня факультету економіки, менеджменту та права, 2012 р.
  • Почесна грамота Спілки рекламістів України за досягнення у вихованні молодих рекламістів, 2010 р.
  • Подяка кращому наставнику академічної групи та кращого профорієнтатора та з нагоди Дня факультету, 2008 р.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • ТОВ «Дінтернал Ед’юкейшн». Семінар «Microsoft Certified Educator як запорука професійного розвитку». Міжнародний сертифікат, № DE-40-2403202111-18724 від 24.03.2021.
  • ТОВ «Новий друк». Тема стажування: «Комп’ютерна графіка в рекламі», 2020 р.
  • Курси з англійської мови Pearson, КНТЕУ, 2019 р.
  • KNUTE, Workshops (3rd Forum for ELT Professionals: Reforming Higher Education in Ukraine), 2019:
    • Perfect combo: preparing students for exams as well as the world beyond the classroom.
    • Digital learning: tools for motivation.
  • Академічне співтовариство імені Михайла Балудянського, стажування в Європейських університетах: Пан-європейський університет (м. Братислава), Кошицький технічний університет (м. Кошице), Віденський університет (м. Відень). Тема стажування: «Сучасні методи та інноваційні технології у вищій освіті: Європейський досвід та провідні тенденції», 2018 р.
  • Навчально-методичні семінари, КНТЕУ: «Тайм-менеджмент», 2017 р., «Методика підготовки та проведення вебінарів», 2015 р.
  • Рекламне агентство «Папа АДВ». Тема стажування: «Комп’ютерно-технічні засоби в рекламі та зв’язках із громадськістю», 2015 р.
  • Учбовий центр комп’ютерних технологій міжнародного науково-навчального центру Юнеско/МПІ інформаційних технологій та систем НАН України та Міносвіти України, спец. «Комп’ютерізовані системи обробки інформації та управління».

ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

Член Спілки рекламістів України.


ХОБІ

Подорожі

10.03.2021
43220
2004
остання редакція 11.07.2023
42499