журналістики та реклами
|
ФАЙВІШЕНКО ДІАНА СЕРГІЇВНА
доктор економічних наук,
професор кафедри журналістики та реклами
гарант освітньо-професійної програми 1 рівня вищої освіти
«Реклама і зв’язки з громадськістю»
e-mail: d.fayvishenko@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ
АВТОРА |
Scopus
Web of
Science
Google Scholar
ORCID
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ
ІНТЕРЕСІВ |
бренд-менеджмент, маркетингові дослідження, PR, реклама
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ |
"Медіадизайн", "Реклама"
|
|
|
АКАДЕМІЧНА
КВАЛІФІКАЦІЯ |
- доктор економічних наук, 08.00.04 - Економіка та управління
підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації:
"Стратегічне управління брендом на ринку мінеральної води ", 2021
р.
- кандидат економічних наук, 08.00.04 - Економіка та управління
підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації:
"Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу ",
2011 р.
- магістр з обліку та аудиту, Донецький національний технічний
університет, 2004 р.
|
|
|
ДОСВІД
РОБОТИ |
- завідувач кафедри журналістики та реклами Державного
торговельно-економічного університету (КНТЕУ), з 2021 р. до цього
часу.
- доцент кафедри журналістики та реклами Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України, 2018-2021
рр.
- доцент кафедри маркетингу Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України, 2016 – 2018
рр.
- доцент кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького
національного університету економіки і торгівлі імені Михайла
Туган-Барановського, 2012 – 2014 рр.
- старший викладач кафедри маркетингу і комерційної справи
Донецького національного університету економіки і торгівлі імені
Михайла Туган-Барановського, 2011-2012 рр.
- заступник директора з економіки та фінансів КП
«Східно-Українське шахтне будівництво», 2000-2008 рр.
- економіст КП «Східно-Українське шахтне будівництво», 1996-2000
рр.
|
|
|
ОСНОВНІ
ПУБЛІКАЦІЇ |
- Медіалогія: монографія / Д. С. Файвішенко, Є.О. Кияниця, Г.В.
Алданькова, Г.В. Брюханова, І.В. Гамова, О.В. Голік., А.Л.
Лісневська Я.В. Лісун О.В. Юсупова, Д.В. Яцюк– Київ : Держ. торг.
екон. ун‑т, 2023. – 324 c.
- L., Bondarenko, I., ...Sypchenko, I., Lebid, N. THE IMPACT OF
BRAND SOCIAL MEDIA MARKETING ON THE DYNAMICS OF THE COMPANY’S SHARE
VALUE Business: Theory and Practicethis link is disabled, 2023,
24(1), pp. 24–32 (Scopus)
- Fayvishenko, D. Sidielnikov D./ Media transformation of
socially responsible projects of the football club brand //
/Науковий журнал Scientia Fructuosa, — № 2 (148). – 2023.
(Особистий внесок: систематизовано інтсрументи
медіатрансформації соціально-відповідальнних проєктів на ринку
спортивних послуг ( 0, 5 д. а.) (Index Copernicus)
- Fayvishenko D, Dubovyk T., Savchuk A.,. Romanshenko Т.
Strategic impact of innovations on enterprises financial state //
Збірник наукових праць «Фінансово-кредитна діяльніть: проблеми
теорії та практики». V. 4 (35). 2020. C.411-417 URL: http://fkd.org.ua (Особистий внесок:
обґрунтовано стратегічний вплив інновацій на фінансовий стан
підприємства на основі побудови кореляційної моделі взаємозв’язку
між узагальненими показниками реалізованої інноваційної продукції,
валовою доданою вартістю та валовим прибутком підприємств – 0, 2 д.
а.)(Web of Science)
- Fayvishenko D. Modeling of the strategic system brand
management // Вісник Херсонського національного технічного
університету. Херсон. № 3. 2020. С. 107–112. (0,4 д. а.) (Index
Copernicus).
- Fayvishenko D. Strategic brand management: conceptual basis //
Вісник Черкаського національного університету імені Богдана
Хмельницького. Серія «Економічні науки» (Bulletin of the Cherkasy
Bohdan Khmelnytsky National University. Series «Economic
Sciences»). № 1. 2020. С. 26–31. URL: http://econom-ejournal.cdu.edu.ua/issue/view/275.
(0,64 д. а.) (Index Copernicus)
- Fayvishenko D. Digital Technologies in media design // Вісник
КНТЕУ. 2019. № 5. С. 15–22. URL: http://visnik.knteu.kiev.ua/files/2019/
05/4.pdf (0,5 д. а.)(Index Copernicus).
- Fayvishenko D. Formation of brand position strategy // Baltic
Journal of Economic Studies. Riga: Publishing Hous «Baltija
Publishing». Vol. 4. No. 2. 2018. Р. 245–249. ISSN 2256-0963. (0,5
д. а.) (Web of Science.)
|
НАГОРОДИ ТА
ВІДЗНАКИ |
- Лист-подяка Київського національного торговельно-економічного
університету МОН України за сумлінну і плідну працю та з нагоди Дня
факультету торгівлі та маркетингу.
- Лист-подяка Київського національного торговельно-економічного
університету МОН України за особистий внесок в організацію наукових
заходів та з нагоди Дня науки.
- Грамота «Кращий молодий науковець» Донецький національний
університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган
-Барановського
- Грамота за
раціоналізаторські
пропозиції щодо
вдосконалення виробничо-економічної
системи управління підприємством, «Східно-Українське шахтне
будівництво»
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ |
- Науково-педагогічне міжнародне стажування з
03.04-14.05.2023 р. Балтійська міжнародна академія, : м. Рига,
Латвійська Республіка, тема «Сучасні підходи до підготовки фахівців
у сфері журналістики, реклами та PR» (отримано сертифікат №
JSI-030408-BSA від 14.05.2023).
- Науково-педагогічне стажування за програмою «Distance
education: innovative methods and digital technologies» у Вищій
школі бізнесу Національного університету Луїса, м. Новий Сонч
(Республіка Польща), 01 червня – 30 липня 2021 року, 180 годин,
сертифікат № 213/2020/2021 від 30.07.2021 р.
- Онлайн-школа для журналістів від ГО “Інтерньюз-Україна” ,
(Україна, м. Київ), 2020 р.
- Global Inspiring Forum 2019 (Україна, м. Київ), 2019 р.
- Стажування/підвищення кваліфікації ТОВ «Телеканал «Прямий»,
(Україна, м. Київ) 2019 р. («Розробка та впровадження фірмового
стилю»
- Курс з французької мови за спеціальністю «Поглиблене вивчення
французької мови», КНТЕУ, FEFU, AFLEFU, 2018 р.
- Науково-педагогічне стажування у Міжнародному університеті
Шиллера (Франція, м.Париж,) («Організація навчального процесу,
інноваційні методи та технології навчання: досвід міжнародного
університету Шиллера»), 2017 р.
- Курс з французької мови за спеціальністю «Поглиблене вивчення
французької мови», «Ділова французька мова» КНТЕУ, FEFU, AFLEFU,
2017 р.
- Курс «Marketing | Digital | PR» HIGHER School communication
(EEVO company, Gres Todorchuk PR, 1+1 Media, VISOTSKY CONSULTING
KIEV ) 2017 р.
- Стажування у Празькому інституті підвищення кваліфікації (м.
Прага, Чехія) («Міжнародні публікації, індекси цитування»), 2016
р.
- Курс з французької мови за спеціальністю «Розмовна французька
мова», КНТЕУ, FEFU, AFLEFU, 2016 р.
- Школа педагогічної майстерності Донецького національного
університету економіки і торгівлі імені Михайла
Туган-Барановського, 2013/2014 рр.
- Курс практичного маркетингу Всеукраїнська громадська
організація «Українська Асоціація Маркетингу» 2013 р.
- Інститут післядипломної освіти Донецького національного
університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
та отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації, розроблено
методику інтерактивного навчання студентів при викладанні
економічних дисциплін, 2013 р.
|
|
|
ДОДАТКОВІ ВИДИ
ДІЯЛЬНОСТІ |
- Керівник Творчого рекламного об’єднання студентів Державного
торговельно- економічного університету.
- Експерт з питань міжнародної діяльності та PR, Асоціація
сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME.
- Член спілки рекламістів.
|
|
|
ХОБІ |
іноземна мова, читання, подорожі
|
остання редакція 16.12.2023