logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Файвішенко Діана Сергіївна

журналістики та реклами

ФАЙВІШЕНКО ДІАНА СЕРГІЇВНА

доктор економічних наук,
професор кафедри журналістики та реклами

гарант освітньо-професійної програми 1 рівня вищої освіти
«Реклама і зв’язки з громадськістю»

e-mail: d.fayvishenko@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

бренд-менеджмент, маркетингові дослідження, PR, реклама

ДИСЦИПЛІНИ

"Медіадизайн", "Реклама"

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
  • доктор економічних наук, 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації: "Стратегічне управління брендом на ринку мінеральної води ", 2021 р.
  • кандидат економічних наук, 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації: "Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу ", 2011 р.
  • магістр з обліку та аудиту, Донецький національний технічний університет, 2004 р.

ДОСВІД РОБОТИ
  • завідувач кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету (КНТЕУ), з 2021 р. до цього часу.
  • доцент кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2018-2021 рр.
  • доцент кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2016 – 2018 рр.
  • доцент кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2012 – 2014 рр.
  • старший викладач кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2011-2012 рр.
  • заступник директора з економіки та фінансів КП «Східно-Українське шахтне будівництво», 2000-2008 рр.
  • економіст КП «Східно-Українське шахтне будівництво», 1996-2000 рр.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
  • Медіалогія: монографія / Д. С. Файвішенко, Є.О. Кияниця, Г.В. Алданькова,  Г.В. Брюханова, І.В. Гамова, О.В. Голік., А.Л. Лісневська Я.В. Лісун О.В. Юсупова, Д.В. Яцюк– Київ : Держ. торг. екон. ун‑т, 2023. – 324 c.
  • L., Bondarenko, I., ...Sypchenko, I., Lebid, N. THE IMPACT OF BRAND SOCIAL MEDIA MARKETING ON THE DYNAMICS OF THE COMPANY’S SHARE VALUE Business: Theory and Practicethis link is disabled, 2023, 24(1), pp. 24–32 (Scopus)
  • Fayvishenko, D. Sidielnikov  D./ Media transformation of socially responsible projects of the football club brand  // /Науковий журнал Scientia Fructuosa, — № 2 (148). – 2023. (Особистий внесок: систематизовано інтсрументи  медіатрансформації соціально-відповідальнних проєктів на ринку спортивних послуг  ( 0, 5 д. а.) (Index Copernicus)
  • Fayvishenko D, Dubovyk T., Savchuk A.,. Romanshenko Т. Strategic impact of innovations on enterprises financial state // Збірник наукових праць «Фінансово-кредитна діяльніть: проблеми теорії та практики». V. 4 (35). 2020. C.411-417 URL: http://fkd.org.ua (Особистий внесок: обґрунтовано стратегічний вплив інновацій на фінансовий стан підприємства на основі побудови кореляційної моделі взаємозв’язку між узагальненими показниками реалізованої інноваційної продукції, валовою доданою вартістю та валовим прибутком підприємств – 0, 2 д. а.)(Web of Science)
  • Fayvishenko D. Modeling of the strategic system brand management // Вісник Херсонського національного технічного університету. Херсон. № 3. 2020. С. 107–112. (0,4 д. а.) (Index Copernicus).
  • Fayvishenko D. Strategic brand management: conceptual basis // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Економічні науки» (Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University. Series «Economic Sciences»). № 1. 2020. С. 26–31. URL: http://econom-ejournal.cdu.edu.ua/issue/view/275. (0,64 д. а.) (Index Copernicus)
  • Fayvishenko D. Digital Technologies in media design // Вісник КНТЕУ. 2019. № 5. С. 15–22. URL: http://visnik.knteu.kiev.ua/files/2019/ 05/4.pdf (0,5 д. а.)(Index Copernicus).
  • Fayvishenko D. Formation of brand position strategy // Baltic Journal of Economic Studies. Riga: Publishing Hous «Baltija Publishing». Vol. 4. No. 2. 2018. Р. 245–249. ISSN 2256-0963. (0,5 д. а.) (Web of Science.)

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
  • Лист-подяка Київського національного торговельно-економічного університету МОН України за сумлінну і плідну працю та з нагоди Дня факультету торгівлі та маркетингу.
  • Лист-подяка Київського національного торговельно-економічного університету МОН України за особистий внесок в організацію наукових заходів та з нагоди Дня науки.
  • Грамота «Кращий молодий науковець» Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган -Барановського
  • Грамота    за    раціоналізаторські     пропозиції    щодо    вдосконалення      виробничо-економічної системи управління підприємством, «Східно-Українське шахтне будівництво»

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
  • Науково-педагогічне міжнародне стажування  з 03.04-14.05.2023 р. Балтійська міжнародна академія, : м. Рига, Латвійська Республіка, тема «Сучасні підходи до підготовки фахівців у сфері журналістики, реклами та PR» (отримано сертифікат № JSI-030408-BSA від 14.05.2023).
  • Науково-педагогічне стажування за програмою «Distance education: innovative methods and digital technologies» у Вищій школі бізнесу Національного університету Луїса, м. Новий Сонч (Республіка Польща), 01 червня – 30 липня 2021 року, 180 годин, сертифікат № 213/2020/2021 від 30.07.2021 р.
  • Онлайн-школа для журналістів від ГО “Інтерньюз-Україна” , (Україна, м. Київ), 2020 р.
  • Global Inspiring Forum 2019 (Україна, м. Київ), 2019 р.
  • Стажування/підвищення кваліфікації ТОВ «Телеканал «Прямий», (Україна, м. Київ) 2019 р. («Розробка та впровадження фірмового стилю»
  • Курс з французької мови за спеціальністю «Поглиблене вивчення французької мови», КНТЕУ, FEFU, AFLEFU, 2018 р.
  • Науково-педагогічне стажування у Міжнародному університеті Шиллера (Франція, м.Париж,) («Організація навчального процесу, інноваційні методи та технології навчання: досвід міжнародного університету Шиллера»), 2017 р.
  • Курс з французької мови за спеціальністю «Поглиблене вивчення французької мови», «Ділова французька мова» КНТЕУ, FEFU, AFLEFU, 2017 р.
  • Курс «Marketing | Digital | PR» HIGHER School communication (EEVO company, Gres Todorchuk PR, 1+1 Media, VISOTSKY CONSULTING KIEV ) 2017 р.
  • Стажування у Празькому інституті підвищення кваліфікації (м. Прага, Чехія) («Міжнародні публікації, індекси цитування»), 2016 р.
  • Курс з французької мови за спеціальністю «Розмовна французька мова», КНТЕУ, FEFU, AFLEFU, 2016 р.
  • Школа педагогічної майстерності Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2013/2014 рр.
  • Курс практичного маркетингу Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу» 2013 р.
  • Інститут післядипломної освіти Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського та отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації, розроблено методику інтерактивного навчання студентів при викладанні економічних дисциплін, 2013 р.

ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
  • Керівник Творчого рекламного об’єднання студентів Державного торговельно- економічного університету.
  • Експерт з питань міжнародної діяльності та PR, Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME.
  • Член спілки рекламістів.

ХОБІ

іноземна мова, читання, подорожі

10.03.2021
43220
5652
остання редакція 16.12.2023
42499