logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Мельникович Олена Миколаївна

журналістики та реклами

МЕЛЬНИКОВИЧ ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА

доктор економічних наук, професор
професор кафедри журналістики та реклами

гарант освітньо-професійної програми 2 рівня вищої освіти «Реклама»

e-mail: o.melnykovych@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus 
Web of Science
Google Scholar
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

маркетинг підприємств рекламної галузі, маркетингові дослідження, маркетингові комунікації

ДИСЦИПЛІНИ

«Маркетингові дослідження в рекламі та зв’язках з громадськістю», «Рекламний бізнес», «Організація роботи рекламного та PR-агентства», «Маркетингові комунікації»


АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • професор кафедри маркетингу та реклами, 2015 р.

  • доктор економічних наук, 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)», тема дисертації: " Маркетинг підприємств рекламної галузі", 2010 р.

  • доцент кафедри маркетингу, 2003 р.

  • кандидат економічних наук, 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)», тема дисертації: "Організація маркетингової діяльності підприємств на ринку меблів", 1997 р.

  • товарознавець вищої кваліфікації, Київський торговельно-економічний інститут, 1989 р.


ДОСВІД РОБОТИ

  • професор кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету (КНТЕУ) МОН України, з 2018 р. до цього часу.

  • професор кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно- економічного університету МОН України, 2010-2018 рр.

  • доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно- економічного університету МОН України, 2000 – 2010 рр.

  • старший викладач кафедри маркетингу Київського національного торговельно- економічного університету МОН України, 1997– 2000 рр.

  • асистент кафедри організації і техніки торгівлі (у подальшому назва – кафедра маркетингу) Київського торговельно-економічного інституту МОН України, 1992 – 1997 рр.

  • старший лаборант кафедри організації і техніки торгівлі Київського торговельно- економічного інституту МОН України, 1990 – 1992 рр.

  • заст. зав. магазину Ленінського райгастрономторгу м. Києва, 1989-1990 рр.


ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Понад 160 публікацій, з них підручників - 3, навчальних посібників – 4, монографій – 3, статей у наукових фахових виданнях – 42. Автор монографії "Рекламний бізнес: менеджмент маркетингу". Співавтор монографій «Соціально-етичний маркетинг» і «Зовнішня реклама», підручників з грифом МОН України «Маркетинг», «Маркетингові дослідження» та «Організація роботи рекламного та PR-агентства», навчальних посібників з грифом МОН України «Маркетинг: ситуаційні вправи», «Маркетинг: методичні вказівки до ситуаційних вправ», «Аналіз ділових ситуацій», навчального посібника без грифу «Основи маркетингових досліджень ринку».


НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку кваліфікованих спеціалістів та плідну науково- педагогічну діяльність, 2018 р.


ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Стажування в ТОВ «Нова медіа група», м. Київ (2023 р.)

  • Стажування в ТОВ «Майбутнє будуємо разом», м. Київ (2017 р.)

  • Стажування в рекламному агентстві «АІТІ», м. Київ (2012 р.)

  • Стажування в університеті МакГілл, м. Монреаль, Канада (2006 р.),

  • Тренінг та стажування за Президентською програмою «Українська ініціатива» в Німеччині (2005 р.),

  • Тренінг та стажування за Президентською програмою «Українська ініціатива» у комерційній школі м. Мец, Франція (2002 р.).,

  • Стажування за програмою TACIS в університетах м. Лафборо, м. Бірмінгем, Великобританія (1998 р.).


ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Запрошений рецензент статей наукового журналу SCIENTIA FRUCTUOSA з 2018 р. до цього часу.


ХОБІ

подорожі, художня література, вивчення живопису, театр, квіти

11.03.2021
43220
2510
остання редакція 08.06.2024
42499