Мельникович Олена Миколаївна
журналістики та реклами
МЕЛЬНИКОВИЧ ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА доктор економічних наук, професор гарант освітньо-професійної програми 2 рівня вищої
освіти «Реклама» e-mail: o.melnykovych@knute.edu.ua ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ маркетинг підприємств рекламної галузі, маркетингові
дослідження, маркетингові комунікації ДИСЦИПЛІНИ «Маркетингові дослідження в рекламі та зв’язках з
громадськістю», «Рекламний бізнес», «Організація роботи рекламного
та PR-агентства», «Маркетингові комунікації» АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ професор кафедри маркетингу та реклами, 2015 р. доктор економічних наук, 08.00.04 «Економіка та управління
підприємствами (за видами економічної діяльності)», тема
дисертації: " Маркетинг підприємств рекламної галузі", 2010 р. доцент кафедри маркетингу, 2003 р. кандидат економічних наук, 08.00.04 «Економіка та управління
підприємствами (за видами економічної діяльності)», тема
дисертації: "Організація маркетингової діяльності підприємств на
ринку меблів", 1997 р. товарознавець вищої кваліфікації, Київський
торговельно-економічний інститут, 1989 р. ДОСВІД РОБОТИ професор кафедри журналістики та реклами Державного
торговельно-економічного університету (КНТЕУ) МОН України, з 2018
р. до цього часу. професор кафедри маркетингу та реклами Київського національного
торговельно- економічного університету МОН України, 2010-2018
рр. доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного
торговельно- економічного університету МОН України, 2000 – 2010
рр. старший викладач кафедри маркетингу Київського національного
торговельно- економічного університету МОН України, 1997– 2000
рр. асистент кафедри організації і техніки торгівлі (у подальшому
назва – кафедра маркетингу) Київського торговельно-економічного
інституту МОН України, 1992 – 1997 рр. старший лаборант кафедри організації і техніки торгівлі
Київського торговельно- економічного інституту МОН України, 1990 –
1992 рр. заст. зав. магазину Ленінського райгастрономторгу м. Києва,
1989-1990 рр. ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ Понад 160 публікацій, з них підручників - 3, навчальних
посібників – 4, монографій – 3, статей у наукових фахових виданнях
– 42. Автор монографії "Рекламний бізнес: менеджмент маркетингу".
Співавтор монографій «Соціально-етичний маркетинг» і «Зовнішня
реклама», підручників з грифом МОН України «Маркетинг»,
«Маркетингові дослідження» та «Організація роботи рекламного та
PR-агентства», навчальних посібників з грифом МОН України
«Маркетинг: ситуаційні вправи», «Маркетинг: методичні вказівки до
ситуаційних вправ», «Аналіз ділових ситуацій», навчального
посібника без грифу «Основи маркетингових досліджень ринку». НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ Подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну
сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку
кваліфікованих спеціалістів та плідну науково- педагогічну
діяльність, 2018 р. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ Стажування в ТОВ «Нова медіа група», м. Київ (2023 р.) Стажування в ТОВ «Майбутнє будуємо разом», м. Київ (2017 р.) Стажування в рекламному агентстві «АІТІ», м. Київ (2012 р.) Стажування в університеті МакГілл, м. Монреаль, Канада (2006
р.), Тренінг та стажування за Президентською програмою «Українська
ініціатива» в Німеччині (2005 р.), Тренінг та стажування за Президентською програмою «Українська
ініціатива» у комерційній школі м. Мец, Франція (2002 р.)., Стажування за програмою TACIS в університетах м. Лафборо, м.
Бірмінгем, Великобританія (1998 р.). ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ Запрошений рецензент статей наукового журналу SCIENTIA FRUCTUOSA
з 2018 р. до цього часу. ХОБІ подорожі, художня література, вивчення живопису, театр,
квіти
професор кафедри журналістики та реклами