logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Зустріч журі Х Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами

Загальна інформація

Відбулося засідання професійного журі та керівників номінацій для фахової оцінки найкращих творчих робіт у межах організаційних заходів з підготовки та проведення Х ювілейного Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами Державного торговельно-економічного університету.

11 листопада 2022 року протягом 5 годин жвавого обговорення зустрічі відбулося засідання та підведення підсумків представників журі та керівників 10 номінацій конкурсу.

Цього року Конкурс проводився за напрямами:

  • Друкована реклама [ D ]
  • Зовнішня реклама [ Z ]
  • Фірмовий стиль [ F ]
  • Відеореклама [ V ]
  • Аудіореклама [ А ]
  • Інтернет-реклама [ Int ]
  • Проєкт рекламної кампанії [ PRK ]

Окремими тематичними номінаціями стали:

  • Реклама, створена юніорами [ S ]
  • Чутлива реклама  [G ]
  • «Вільні. Нескорені. Час переусвідомлення себе!» [ Y ]

Найпопулярнішими номінаціями стали «Зовнішня реклама», «Друкована реклама» та нова номінація «Вільні. Нескорені. Час переусвідомлення себе!, далі позиції посіли «Відеореклама», «Фірмовий стиль», «Радіореклама», «Інтернет-реклама».

До складу журі увійшли:

  • Мазаракі Анатолій Антонович, д.е.н., професор, ректор Державного торговельно-економічного університету;
  • Петрусяк Михайло, управляючий творчим відділом BBDO Ukraine;
  • Гринчук Інна, директор по роботі з клієнтами BRAIN TANK;
  • Хомік Наталія, директор з маркетингу мережі шопінг центрів «Територія мінімальних цін»;
  • Нижник Тетяна, менеджер із зовнішніх комунікацій ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед»;
  • Добровольська Вікторія, директор з репертуару мережі кінотеатрів «Оскар»;
  • Рубцова Анастасія, PR-менеджер «Ardis Group»;
  • Жупікова Олена, засновниця компанії «KA Group premium business events»;
  • Колейчик Оксана, власник бренду «ВЗУТІК»;
  • Родіонова Євгенія, засновниця агенції діджитал-маркетингу «Content.UA»;
  • Делюков Олексій, директор дослідницької агенції «Reasearch.ua»;
  • Щупак Аві, начальник відділу маркетингових комунікацій «Lifecell»;
  • Шуляк Богдан, засновник студії анімації і маркетингових комунікацій «Goodstory Studio»;
  • Анатолій Попель, засновник та керівник CASES та Креативної Практики.

Координаторами конкурсу та керівниками номінацій виступили представники кафедри журналістики та реклами:

  • Файвішенко Діана Сергіївна – д.е.н., завідувач кафедри журналістики та реклами;
  • Алданькова Галина Василівна, к.е.н., доцент  (Фірмовий стиль [F], «Вільні. Нескорені. Час переосмислення себе!» [Y]);
  • Брюханова Галина В’ячеславівна, к.пед.н., доцент (Зовнішня реклама [Z], Друкована реклама [D]);
  • Шкуров Євген Владленович, к. філол.н., ст. викладач  (Відеореклама [V], Аудіореклама  [R] , Гендерно-чутлива реклама  [G]);
  • Яцюк Дмитро Васильович, к.е.н., доцент (Інтернет-Реклама [Int]);
  • Бучацька Ірина Олександрівна, к.е.н., доцент (Проєкт рекламної кампанії [PRK], Реклама, створена юніорами [S]);
  • Голік Оксана Василівна, к.н. із соц.комунік., доцент, заступник декана факультету торгівлі та маркетингу;
  • Богдан Кулинко,  Ілона Антонюк, Богдана Кришталь, Катерина Голік, Діана Гохберг - голова та представники Творчого рекламного обєднання студентів та РСС ФТМ.

Протягом двох місяців 462 роботи було надіслано до Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами, де учасниками могли бути як здобувачі вищої освіти, так і юніори.

Основними критеріями оцінювання Журі конкурсних робіт було:

  • Креативність (сила рекламної ідеї) – 60%;
  • Якість виконання – 40%.

У конкурсі брали участь представники закладів освіти.

Серед них здобувачі вищої освіти 21 університету та 2 міжнародних закладів, 6 коледжів та юніори, представники шкіл, гімназій та ліцеїв:

Основні університети:

  1. Державний торговельно-економічний університет;
  2. Запорізький національний університет;
  3. Запорізький національний університет (ЗНУ), Київський університет імені Бориса Грінченка (КУБГ);
  4. ННІЖ КНУ ім. Т. Шевченка (Навчально-науковий інститут журналістики Київського національного університету імені Т. Шевченка);
  5. Вінницький національний технічний університет;
  6. Львівський торговельно-економічний університет;
  7. Національний університет «Одеська юридична академія»;
  8. Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука;
  9. Хмельницький національний університет;
  10. Ужгородський національний університет;
  11. Національний університет «Києво-Могилянська академія»;
  12. Донецький національний університет імені Василя Стуса;
  13. Ужгородський національний університет;
  14. Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу;
  15. Сумський державний університет;
  16. Mykolas Romeris University;
  17. Edinburgh Napier University.

Коледжі:

  1. Вінницький торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету (ВТЕІ ДТЕУ);
  2. Львівський торговельно-економічний університет (ЛТЕУ);
  3. Ужгородський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ (УТЕФК ДТЕУ);
  4. Відокремлений структурний підрозділ «Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» (ВСП «ХТЕФК ДТЕУ»);
  5. Відокремлений структурний підрозділ «Вінницький торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету»  (ВСП «ВТЕФК ДТЕУ»);
  6. Відокремлений структурний підрозділ «Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» (ВСП «ХТЕФК ДТЕУ»).

Школи, ліцеї та гімназії:

  1. Економіко-правовий ліцей Деснянського району м. Київ;
  2. ТОВ «Ліго-школа»;
  3. Нікопольський ліцей 9 НМР;
  4. Гімназія Міжнародних відносин №323;
  5. Навчально-виховний комплекс №176;
  6. Гімназія 191 з поглибленим вивченням іноземної мови;
  7. Загальноосвітня школа №222, м. Київ;
  8. Спеціалізована школа №124 м. Києва з поглибленим вивченням інформаційних технологій. 

Протягом декілька днів в умовах нової реальності представники бізнесу жваво відбирали претендентів на номінації, визначали переможців та авторські подарунки від партнерів для кращих робіт.

Остаточне рішення щодо визначення номінанта на Гран-Прі та підготовка до урочистого вручення дипломів та нагород, презентація найкращих робіт та церемонія нагородженням відбудеться у Державному торговельно-економічному університеті  22 листопада 2022 року.

Більш детальна інформація про Конкурс за посиланням:

       

Чекаємо нових вражень та ім’я переможців!

Разом до перемоги!

Приєднуйся та дій!


ПАРТНЕРИ КОНКУРСУ:

10.11.2022
43630
2091
остання редакція 14.11.2022
43630