logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії»

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті відбулася І Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії».

Конференція була організована та проведена кафедрою журналістики та реклами факультету торгівлі та маркетингу 19 березня 2019 року.

Співорганізатором конференції виступила Вища школа економіки та менеджменту суспільного управління в Братиславі.

Відкрила конференцію заступник міністра соціальної політики України з питань європейської інтеграції Чуркіна Олександра Ігорівна. Пані Олександра наголосила на необхідності проведення ініційованої конференції і підкреслила актуальність та важливість проблем, які заплановано до обговорення, оскільки всі інструменти комунікаційної діяльності: журналістика, реклама, PR - спрямовано на розбудову іміджу нашої країни в Європейському та Світовому просторі.

Проректор з наукової роботи Мельниченко Світлана Володимирівна від імені ректора КНТЕУ професора Мазаракі Анатолія Антоновича привітала учасників та гостей конференції – студентів, аспірантів і викладачів КНТЕУ, а також представників інших закладів вищої освіти з України, Німеччини, Канади, Польщі, Нідерландів, США, Італії, Франції, Грузії та побажала плідної роботи конференції, а також перспективних зв’язків зі стейкхолдерами, партнерство з якими сприятиме генерації нового покоління фахівців медіасфери.

Декан факультету торгівлі та маркетингу КНТЕУ Осика Віктор Анатолійович подякував колегам, учасникам та гостям конференції за небайдужість, висловив побажання, щоб започаткована конференція та інші ініціативи КНТЕУ стали традиційним майданчиком для обговорення проблем розвитку інформаційного суспільства у галузі журналістики та реклами.

Під час пленарного засідання організатор та модератор конференції, завідувач кафедри журналістики та реклами КНТЕУ Дубовик Тетяна Віталіївна висловила очікування щодо обміну між учасниками накопиченим позитивним досвідом з метою сприяння інтеграції системи вищої освіти з рекламною та журналістською галуззю, українським бізнесом.

Науковці та практики обговорювали та шукали шляхи вирішення актуальних проблем в галузі журналістики та реклами.

На пленарному засіданні виступили та брали участь у дискусійній платформі представники бізнесу, університетів, наукових установ, а саме:

Курбан Олександр Васильович – к.н.с.к., доцент кафедри військової журналістики, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доцент кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка з темою «Інформаційні онлайн-процеси в рекламі та PR»;

Москальчук Євгенія – PR-менеджер прес-служби ТОВ «Телекомпанія «Студія 1+1» із темою «PR-кампанія телевізійного продукту (серіал «Школа»);

Кендюхов Олександр Володимирович – д.е.н., професор кафедри управління персоналом та маркетингу Запорізького національного університету з темою «Рекламні комунікації у брендингу: функції та ефективність»;

Потієнко Олена – директор зі стратегій у бутік-агенції Uptimal із темою «Нові звички споживача: інструменти реклами і тренди дизайну»;

Родіонова Євгенія – засновниця агенції контент-маркетингу «Content.UA» з темою «Контент-маркетинг як засіб розвитку бізнесу»;

Волошина Наталя – виконавчий директор Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів України «АВІРСУ, головний редактор журналу «В2В» із темою «Професійні складові фахівця рекламно-комунікаційної сфери»;

Shylo Bogdan – студент University Grenoble Alpes, Grenoble France із темою  «Instagram: test web version of direct post»;

Ковтун Н., к.н.с.к., доцент кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького, Новіков Артем – студент ЧНУ ім. Б. Хмельницького з темою «Прихована реклама у відеоіграх для смартфонів»;

Баюра Дмитро Олександрович – д.е.н., професор кафедри економіки підприємства Київського національного університету імені Тараса Шевченка з темою «Соціальні комунікації в умовах цифрової економіки»;

Копитюк Михайло – інтернет-маркетолог із темою «Епоха даних в інтерне-рекламі»;

Hrechka Diana – студентка Akademia WS, Dabrowa, Gornicza, Poland із темою "Content in Social Media";

Забуга Катерина – керівник відділу маркетингових комунікацій ТОВ «ВОЛЯ-КАБЕЛЬ» із темою «Побудова рекламних комунікацій на прикладі компанії «ВОЛЯ»;

Семехін Євген - директор з маркетингу FANTON, керуючий партнер в Україні Агентства прикладного нейромаркетингу «AGNY» із темою «Ефективність рекламного звернення: аналіз емпатичного профілю споживача»;

Лісневська Аліна Леонідівна – к.пед.н., доцент кафедри журналістики та нових медіа Київсього університету імені Бориса Грінченка із темою «Storytelling transmedia в аудіовізуальному контенті»;

Коваль Світлана – старший викладач кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького, Завгородня Тетяна - студентка ЧНУ ім. Б. Хмельницького з темою «Користувацька реклама як різновид UGC».

Активну участь у дискусії та обговоренні взяли викладачі та студенти кафедри журналістики та реклами КНТЕУ – Брюханова Г. В., Бучацька І. О., Кияниця Є. О., Лісун Я. В., Мельникович О. М., Савчук А. М., Файвішенко Д. С., Юсупова О.  В., Яцюк Д. В., а також представники Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Запорізького національного університету, Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, Київського університету імені Бориса Грінченка, Київського національного університету харчових технологій, Уманського національного університету садівництва, ДонНУ імені Василя Стуса, Інституту економіки та бізнес-освіти, УДПУ ім. Павла Тичини та ін.

Під час обговорення учасники міжнародної науково-практичної конференції відзначили актуальність взаємодії журналістської та рекламно-комунікаційної діяльності в сучасному інформаційному суспільстві, визначили важливість дослідження яке здійснює кафедра журналістики та реклами щодо становлення медіалогії як науки, важливості соціально-відповідальної поведінки журналіста, міжнародного співробітництва, активізацію студентських наукових досліджень, високий професійний рівень організації та проведення конференції.

Загалом на конференцію було надіслано тези 79 доповідей учасників із 9 країн. У тезах доповідей науково-практичної конференції висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій, стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні, відображено результати наукових досліджень науковців, молодих учених, аспірантів та студентів щодо новітніх напрямів розвитку журналістики та рекламних комунікацій.

Наприкінці роботи конференції учасники затвердили резолюцію.

19.03.2019
42265
2519
остання редакція 21.03.2019
Vega