IV Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії»
Загальна інформація
У Державному торговельно-економічному університеті 16 березня 2022 року кафедра журналістики та реклами стала головним організатором IV Міжнародної науково-практичної конференції «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» | IV International Scientific Research Conference «Journalism and Advertising: Interaction Vectors».
Цього року метою конференції було обговорення актуальних питань журналістики та реклами, які є потужними мотиваторами для суспільства у нинішніх складних обставинах.
Урочисто відкрив конференцію вітальним словом доктор економічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України Анатолій Мазаракі, який наголосив на єдності, злагоді та підтримці один одного, згуртованості та розумінні свого культурного коду, основою якого є свобода та працелюбність. Акцентував увагу на зміцненні соціокультурної національної ідентифікації у медіасередовищі, візуалізації інструментами реклами та журналістики.
У виступі доктора технічних наук, професора, декана факультету торгівлі та маркетингу Віктора Осики підкреслено актуальність теми, де саме журналістика та реклама відіграють провідну роль, є дієвими інструментами впливу на суспільство та формування громадської думки, створюють платформу для підтримки та демонстрації сучасних правдивих реалій.
Основними координаторами конференції були доктор економічних наук, завідувач кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко та докторант кафедри Яніна Лісун.
Партнерами цьогорічної IV Міжнародної науково-практичної конференції «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» стали:
- Наукове культурне співтовариство, Наукова дослідницька асоціація, Індія (Research Culture Society, Scientific Research Association, India);
- Інститут освітніх технологій, Євразійський університет, (Institute of Educational Technology, Eurasian University);
- Паризька школа бізнесу, Франція;
- Бельско-Бялска школа фінансів та права, Польща;
- Університет Мануби, Туніс;
- Науково-дослідна лабораторія «Клуб Лідерів», Марокко.
Напрями наукової дискусії на конференції:
- Міжнародні та європейські формати медіаосвіти
- Наукові підходи до медіалогії
- Журналістика, реклама та PR: гендерна чутливість
- Глобальні виклики у формуванні громадської думки
- Інноваційні підходи до формування репутаційних дивідендів та монетизація медійних платформ
- Рекламний аудіовідеоконтент
- Travel-журналістика
- Етичні норми та принципи в медіасередовищі
У конференції активну участь взяли вчені, фахівці у сфері журналістики та реклами, науковці закладів вищої освіти, практики у сфері PR-комунікацій, представники вітчизняних та міжнародних громадських організацій журналістів та рекламістів з України, Польщі, Франції, Італії, Нідерландів, Туреччини, Греції, Грузії, Тунісу, Марокко.
Актуальними та мотивуючими були доповіді таких українських і зарубіжних практиків та викладачів у сфері реклами та PR-технологій, як:
- проф. Халед Гуесмі (Khaled Guesmi), директор центру дослідження енергетичних ресурсів та кліматичних змін, Паризька школа бізнесу, Франція (Paris School of Business, France);
- проф. Яцек Бінда (Jacek Binda), ректор; професор Олександер Сапінскі (Aleksander Sapinski), Бяльско Бяла школа фінансів та права, Польща (Bielsko-Biala School of Finance and Law, Poland);
- Катерина Федоришина, журналіст, старший викладач кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету;
- Вікторія Ковальова, head of brand Uklon, магістр з маркетингу, випускниця Державного торговельно-економічного університету;
- Євгенія Родіонова, засновниця контент-маркетингу «Content UA»;
- проф. Вяслав Пшибива (Wieslaw Przybyla), проректор з розвитку та дистанційного навчання;
- проф. Лежек Закревскі (Leszek Zakrzewski), Університет гуманітарних наук та економіки в Лодзь (University of Humanities and Economics in Lodz, Poland);
- проф. Айсун Кахраман (Aysun Kahraman), кафедра бізнес- адміністрування (Manisa Celal Bayar University, Turkey);
- доц. Ірина Гамова, спеціаліст з інформаційних війн, доцент кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету;
- Мерьем Угалава (Mariam Ugulava), уповноважений представник з прав людини, Грузія (Public Defender, ombudsman’s office Georgia);
- проф. Надія Абауб Оуертані (Nadia Abaoub Ouertani), Університет Мануби, Туніс (University of Manouba, Tunisia);
- проф. Юнес Карроук (Younes Karrouk), президент науково-дослідної лабораторії «Клуб Лідерів», Марокко;
- проф. Дріс Езуні (Driss Ezouine), член науково-дослідної лабораторії «Клуб Лідерів», Марокко (Recearch Leaders Club, Morocco)
До конференції долучилися студенти та викладачі українських та зарубіжних навчальних закладів, зокрема таких, як:
- Державний торговельно-економічний університет;
- Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця;
- Київський університет імені Бориса Грінченка;
- Запорізький національний університет;
- Національний університет «Львівська Політехніка»;
- Національний університет «Острозька академія»;
- Національний технічний університет «Харківський політехнічний iнститут»;
- Економічний університет у Вроцлаві;
- Cukurova University;
- University of Manouba;
- University of Humanities and Economics in Lodz, Poland
- Higher Business School, Tunisia;
- Manisa Celal Bayar University (Turkey);
- Paris School of Business;
- Telfer School of Management, University of Ottawa, Canada;
- University of Malaya, Malaysia;
- University of Management and Technology (Pakistan);
- Saxion University of Applied Sciences, Netherlands;
- The University of Milan, Italy.
На конференцію подано понад 50 тезисів учасників 7 закладів вищої освіти Києва, Львова, Харкова, Полтави, Запоріжжя та закладів вищої освіти інших країн.
Особлива подяка всім та кожному, хто приєднався до командної роботи, заклав фундамент конференції, підтримав та мав жагу й натхнення обговорити з міжнародними колегами питання щодо надзвичайної значущості засобів масової інформації в суспільстві, впливу критичного мислення на сприйняття інформації, взаємозв’язку тероризму і медіа, трендів сучасної журналістики та PR-діяльності на фронтах інформаційної війни з країною-агресором Росією, перспектив взаємодії закладів вищої освіти та соціальних медіа в умовах кризи та нестабільного зовнішнього середовища: Ользі Юсуповій, Катерині Федоришиній, Ірині Гамовій, Євгенії Кияниці, Дмитру Яцюку, Галині Брюхановій, Олександру Лєжнєву, Тетяні Дубовик, Олені Мельникович, Олені Семенець, Євгену Шкурову, Оксані Голік, Ірині Бучацькій, Оксані Мельніченко та Галині Алданьковій!
Висловлюємо вдячність українським брендам Uklon, Content.ua та Friends оf Brands за вагомий практичний внесок у роботу конференції та професійний погляд на медійну сферу в Україні.
Особлива подяка ТОВ «ФК «САН-РАЙЗ ФІНАНС» за розроблення та реалізацію платіжного рішення в онлайн-сфері; редакційній колегії Світлані Бойко, Тетяні Головеркіній, Ірині Віннік, Катерині Похилюк, Галині Поліщук, технічному супроводу Ярославу Шестаку, Єгору Щепанському!
Щиро бажаємо всім нам успіхів, професійного зростання та подальшої плідної співпраці для досягнення миру.
Чекаємо на нову зустріч у 2023 році!
Згуртований ДТЕУ – разом ми сила!
Більш детальна інформація на сайті кафедри.
Приєднуйся і дій!