logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Конференція

журналістики та реклами

«Журналістика та реклама: вектори взаємодії»
Міжнародна науково-практична конференція
"Журналістика та реклама: вектори взаємодії"
Проведення наступної конференції планується у березні 2022 року.


Конференція проводиться на кафедрі журналістики та реклами Київського національного торговельного університету з 2019 року.
Мета конференції – науковий розгляд актуальних проблем в сферах журналістики, медіа, і реклами в умовах діджиталізації медіапростору, обмін ідеями та технологіями, досвідом їх запровадження в цифровому суспільстві з метою гармонізації соціально-етичних відносин.

Тематичні напрями конференції:

  • Актуальні процеси та тренди в соціально-економічній та медійній сферах
  • Наукові підходи до медіалогії як основи для побудови сучасних медіа
  • Провідні технології створення медійних каналів та медійних продуктів
  • Дослідження сучасного ринку діджитал-медіа
  • Сучасні тенденції та виклики в світі рекламних технологій та просуванні цифрового контенту
  • Формування медіа компетентності фахівців у сфері журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю
  • Розвиток журналіста як бренду в цифровому інтерактивному середовищі
  • Етичні норми та принципи в медіа середовищі та інформаційному суспільстві
  • Перспективи розвитку журналістики та рекламної діяльності в Україні та світі

У роботі конференції беруть участь учені, фахівці у сфері журналістики та реклами, науковці закладів вищої освіти, представники вітчизняних та міжнародних громадських організацій журналістів та рекламістів.
Завантажити інформаційний лист 2021 >>


Конференція 2021 року

ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» відбулась 24 березня 2021 р. у дистанційному режимі

У режимі online-конференції брали активну участь студенти з України, Польщі, Марокко, Тунісу. Партнерами конференції стали Паризька школа бізнесу (Франція), Жешувський політехнічний університет (Польща), Бельско-Бялска школа фінансів та права (Польща); Британський університет в Дубаї (ОАЕ), Університет Мануби (Туніс).

На конференцію подано більше 70 тезисів учасників 13 вітчизняних закладів вищої освіти Києва, Тернополя, Харкова, Полтави, Запоріжжя та закладів вищої освіти інших країн.
Висловлюємо вдячність за участь у конференції колегам-дослідникам із Польщі, Італії, Туреччини, Франції, Тунісу, Об'єднаних Арабських Еміратів, Марокко, Пакістану.
Переглянути звіт >>
Завантажити програму конференції 2021 року >>
Завантажити тези доповідей конференції 2021 року>>


Конференція 2020 року

ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» відбулась 19 березня 2020 р. у дистанційному режимі
 

Загалом на конференцію було надіслано тези 72 доповідей учасників із 9 країн.
Завантажити тези доповідей конференції 2020 року>>


Конференція 2019 року

І Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» відбулась 19 березня 2019 р.

Загалом на конференцію було надіслано тези 79 доповідей учасників із 9 країн. У тезах доповідей науково-практичної конференції висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій, стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні, відображено результати наукових досліджень науковців, молодих учених, аспірантів та студентів щодо новітніх напрямів розвитку журналістики та рекламних комунікацій.
Переглянути звіт >>
Завантажити програму конференції 2019 року >>
Завантажити тези доповідей конференції 2019 року>>

11.01.2019
42499
2822
остання редакція 12.09.2021
42499