logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Конференція

журналістики та реклами

«Журналістика та реклама: вектори взаємодії»
Міжнародна науково-практична конференція
Проведення наступної конференції заплановано на березень 2021 року.


Конференція проводиться на кафедрі журналістики та реклами Київського національного торговельного університету з 2019 року.
Мета конференції – науковий розгляд актуальних проблем в сферах журналістики, медіа, і реклами в умовах діджиталізації медіапростору, обмін ідеями та технологіями, досвідом їх запровадження в цифровому суспільстві з метою гармонізації соціально-етичних відносин.

Тематичні напрями конференції:

  • Наукові підходи до визначення медіалогії.
  • Інформаційно-цифровий простір.
  • Етичні норми та принципи в медіа середовищі.
  • Формування медіа компетентності фахівців у сфері журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю.
  • Рекламна діяльність  в Україні та світі.
  • Глобальні виклики у формуванні громадської думки.
  • Інноваційні підходи до формування репутаційних дивідендів.

У роботі конференції беруть участь учені, фахівці у сфері журналістики та реклами, науковці закладів вищої освіти, представники вітчизняних та міжнародних громадських організацій журналістів та рекламістів.
Завантажити інформаційний лист 2020 >>


Конференція 2020 року

ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» відбулась 19 березня 20120 р. у дистанційному режимі

Загалом на конференцію було надіслано тези 72 доповідей учасників із 9 країн.
Завантажити тези доповідей конференції 2020 року>>


Конференція 2019 року

І Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» відбулась 19 березня 2019 р.

Загалом на конференцію було надіслано тези 79 доповідей учасників із 9 країн. У тезах доповідей науково-практичної конференції висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій, стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні, відображено результати наукових досліджень науковців, молодих учених, аспірантів та студентів щодо новітніх напрямів розвитку журналістики та рекламних комунікацій.
Переглянути звіт >>
Завантажити програму конференції 2019 року >>
Завантажити тези доповідей конференції 2019 року>>

11.01.2019
42499
2117
остання редакція 24.03.2020
42499