VІ Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії»
Науково-дослідна робота
- VI Міжнародна науково-практична
онлайн-конференція «Журналістика та реклама: вектори
взаємодії» Підключитися до конференції
Zoom за посиланням Ідентифікатор: 858 023 3061 Код доступу: 818611 Обговорення специфіки журналістики та реклами у межах сучасного
цифрового середовища в Україні та світі, пошуку векторів взаємодії
теорії та практики, розроблення рекомендацій щодо розвитку
інноваційних каналів комунікацій, форматів медіаконтенту, нових
ролей журналістів та рекламістів. Організаційний внесок - 250 грн Код ЄДРПОУ 44470624 Рахунок UA958201720313281001201048699 Код платежу 25010100 Призначення платежу За участь у конференції «Журналістика
та реклама: вектори взаємодії», ПІБ першого автора Реєстрація – до 20 березня
2024 року Контактна
інформація: Файвішенко Діана, завідувач кафедри журналістики та реклами тел.: +38 050 908 48 10 Лісун Яніна, доцент кафедри журналістики та реклами тел.: +38 050 240-16-35 Бабак Анастасія, відповідальний секретар a.babak_ftm_3_22_b_d@knute.edu.ua тел.: +38 093 050 57 03
29.03.2024
11:00
українська, англійська
-
Місце проведення:
Мета:
-
Тематичні панелі:
Міжнародні та
європейські формати медіаосвіти
Медіалогія:
наукові підходи
Журналістика,
реклама та PR: гендерна чутливість
Глобальні
виклики у формуванні громадської думки
Інноваційні
підходи до формування репутаційних дивідендів та монетизація
медійних платформ
Рекламний
аудіовідеоконтент
Travel-журналістика
Етичні норми та
принципи в медіасередовищі
Питання миру і
війни в медіалогічних студіях
-
Інформація про оплату:
-
-


