комп'ютерних наук та інформаційних систем
|
БАЗУРІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Кандидат педагогічних наук, доцент
e-mail: v.bazurin@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА |
Scopus
ResearcherID
Google Scholar
ORCID
|
|
|
СФЕРА
НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ |
Методика навчання програмування, структурне програмування,
комп´ютерне моделювання фізичних процесів
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ |
«Вступ до комп´ютерних наук», «Основи теорії інформаційних
систем», «Алгоритмізація і програмування»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА
КВАЛІФІКАЦІЯ |
1994-1999 рр. – Глухівський державний педагогічний інститут
ім..С.М.Сергеєва-Ценського (Спеціальність: Трудове навчання та
фізика). Кваліфікація: Вчитель трудового навчання та фізики).
Ступінь: спеціаліст
2003-2004 рр. – Глухівський державний педагогічний університет
(Спеціальність: Трудове навчання. Кваліфікація: Викладач трудового
навчання, креслення, безпеки життєдіяльності). Ступінь: магістр
2010-2012 рр. – Житомирський державний університет імені Івана
Франка (Спеціальність: Прикладна математика / Інформатика.
Кваліфікація: Спеціаліст з інформатики). Ступінь: спеціаліст
2012 р. – Інститут педагогіки Національної академії педагогічних
наук України, захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня
кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – «Теорія і
методика професійної освіти». Тема дисертації: «Розвиток
дослідницьких умінь майбутніх учителів математики та фізики у
процесі навчання інформаційно-комунікаційних технологій».
|
|
|
ДОСВІД
РОБОТИ |
1999-2001 рр. – Кучерівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Глухівського району Сумської області: учитель фізики
2001-2010 – Глухівський державний педагогічний університет:
старший лаборант кафедри фізики та математики
2010-2011 – Глухівський національний педагогічний університет
імені Олександра Довженка: асистент кафедри фізики та
математики
2011-2012 – Глухівський національний педагогічний університет
імені Олександра Довженка: асистент кафедри інноваційних освітніх
технологій та профорієнтології
2012-2014 – Глухівський національний педагогічний університет
імені Олександра Довженка: старший викладач кафедри інноваційних
освітніх технологій та профорієнтології
2014-2019 – Глухівський національний педагогічний університет
імені Олександра Довженка: старший викладач кафедри професійної
освіти та комп´ютерних технологій
2019-2021 рр. – Глухівський національний педагогічний
університет імені Олександра Довженка: доцент кафедри професійної
освіти та комп´ютерних технологій
2021 р. і дотепер – Київський національний
торговельно-економічний університет: доцент кафедри комп’ютерних
наук та інформаційних систем.
|
|
|
ОСНОВНІ
ПУБЛІКАЦІЇ |
- Базурін В.М. Python і C#: переваги і недоліки у якості першої
мови програмування/ Моделювання складних систем в економіці і
освіті. Монографія. За заг.ред. Кібальник Л.О., Соловйова В.М.
Черкаси: Видавець Вовчок О.Ю., 2018. С.13-20.
Навчально-методичні
видання
- Базурін В.М. WEB-програмування. HTML і CSS [Текст] : навч.
посіб. для студентів напрямів підгот. 6.010103 Технологічна освіта,
6.010104 Професійна освіта / В. М. Базурін ; Глухів. нац. пед. ун-т
ім. Олександра Довженка. - Суми : Цьома С. П., 2016. - 91 с.
- Базурін В.М. WEB-програмування на мові сценаріїв JavaScript
[Текст] : навч. -метод. посіб. для студентів спец. 015.10
"Професійна освіта. Комп'ютерні технології", 014.10 "Середня
освіта. Трудове навчання та технології" / В. М. Базурін ; Глухів.
нац. пед. ун-т ім. Олександра Довженка. - Суми : Цьома С. П.
[вид.], 2018. - 93 с.
- Базурін В.М. Об'єктно-орієнтоване програмування у середовищі
Delphi [Текст] : навч. посіб. для студентів спец. 7.01010301
"Технологічна освіта", які навчаються за спеціалізацією
"Інформатика", учнів загальноосвіт. шк. / В. М. Базурін ; Глухів.
нац. пед. ун-т ім. Олександра Довженка. - Суми : Цьома С. П., 2016.
- 167 с.
- Базурін В.М. Структурне програмування мовою С++ [Текст] : навч.
посіб. для студ. напрямів підготов. 6.010103 Технологічна освіта,
6.040203 Фізика*, 6.040201 Математика* / В. М. Базурін ; Глух. нац.
пед. ун-т ім. Олександра Довженка. - Суми : Мрія, 2013. - 44
с.
- Базурін В.М. Лабораторні роботи з інформатики. Інформатика.
Бібліотека. К. : Шкіл. світ, 2010. № 3. 128 с.
- Базурін В.М. Методичні рекомендації до виконання індивідуальних
навчально-дослідницьких завдань з інформатики для студентів
фізико-математичних спеціальностей [Текст] / Базурін В. М. ;
Глухів. нац. пед. ун-т ім. О. Довженка. - Глухів : РВВ ГНПУ ім. О.
Довженка, 2010. - 31 с.
- Базурін В.М. Методичні рекомендації до лабораторних робіт з
інформатики. Розділ "Графічні редактори" для студентів
спеціальностей 6.020401 Математика і 6.020403 Фізика [Текст] :
[посібник] / Базурін В. М. ; Глух. нац. пед. ун-т ім. Олександра
Довженка. - Глухів : РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2011. - 63 с.
- Базурін В.М. Основи WEB-програмування. Ч.1. HTML і CSS. Суми:
ВВП «Мрія», 2013. 48 с.
- Базурін В.М. Візуальне програмування у середовищі Delphi. Суми:
ВВП «Мрія», 2014. 70 с.
- Базурін В.М. Операційні системи та системне програмне
забезпечення : Методичні рекомендації до виконання індивідуального
завдання. Суми : ВВП «Мрія», 2014. 20 с.
- Базурін В.М. Теорія інформації та кодування : методичні
рекомендації до лабораторних робіт. Суми: ВВП «Мрія», 2014. 28
с.
- Базурін В.М. Структурне програмування мовою С++: Лабораторний
практикум. Суми: ВВП «Мрія», 2015. 48 с.
- Базурін В.М. Основи WEB-програмування. Ч.2. JavaScript. Суми:
ВВП «Мрія», 2015. 60 с.
- Базурін В.М. Основи WEB-програмування. Ч.3. РНР. Суми: ВВП
«Мрія», 2015. 36 с.
- Базурін В.М. Загальна фізика на комп’ютерних моделях:
Лабораторний практикум. Суми: ВВП «Мрія», 2016. 67 с.
- Базурін В.М. Теорія інформації та кодування. Збірник задач.
Суми: ВВП «Мрія», 2017. 122 с.
- Базурін В.М. Вища математика з комп’ютерною підтримкою. Суми:
ВВП «Мрія», 2017. 53 с.
- Базурін В.М. Загальна фізика з елементами комп’ютерного
моделювання: збірник задач. Суми: ФОП Цьома С.П., 2017. 272 с.
- Базурін В.М. Комп’ютерні презентації і засоби мультимедіа.
Суми: ФОП Цьома С.П., 2018. 39 с.
- Базурін В.М. Вища математика : Завдання і вправи для
самостійної роботи. Суми: ФОП Цьома С.П., 2018. 23 с.
- Базурін В.М. Об´єктно-орієнтоване програмування на мові С#/
Суми: ФОП Цьома С.П., 2019. 124 с.
- Базурін В.М. Системне програмування на мові С#/ Суми: ФОП Цьома
С.П., 2020. 120 с.
- Базурін В.М. Технології сайтобудування. Система керування
контентом Joomla. Методичні рекомендації до практичних робіт. Суми:
ФОП Цьома С.П., 2021 р. 51 с.
- Базурін В.М. Технології сайтобудування. HTML і CSS.
Лабораторний практикум. Суми: ФОП Цьома С.П., 2021 р. 104 с.
Статті у фахових
виданнях
- Базурін В.М. Гуртки-курси як ефективна форма здобуття професії
«Оператор комп’ютерного набору» // Наукові записки : зб. наук. ст.
/ М-во освіти і науки України ; Нац. пед. ун-т ім. М. П.
Драгоманова ; уклад.: П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко. Київ :
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2005. Вип. LX (60). С.
35-43.
- Базурін В.М. Визначення змісту поняття «самостійна робота в
педагогічній літературі». Вісник Глухівського державного
педагогічного університету. Глухів : ГДПУ, 2007. Вип.9.
С.191-196.
- Базурін В.М. Формування дослідницьких умінь учнів у процесі
вивчення інформатики. Наукові записки : зб. наук. ст. / М-во освіти
і науки України ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; уклад.: П.
В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко. Київ : Вид-во НПУ ім. М. П.
Драгоманова, 2007. Вип. LXVIII (68). С. 18-24. (Серія: Пед. та
істор. науки).
- Базурін В.М. Порівняльний аналіз WEB-редакторів. Комп’ютер у
школі та сім’ї. 2007. № 6. С. 19–23.
- Базурін В.М. Показники вагомості інформаційно-комунікаційних
технологій для розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики і фізики // Інформаційні технології і засоби навчання.
2009. – Т.12, вип.4. – С.25-37. Режим доступу:
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/76
- Базурін В.М. Електронний посібник у розвитку дослідницьких
умінь майбутніх учителів математики і фізики. Проблеми сучасного
підручника : зб. наук. праць. Київ : Пед. думка, 2009. Вип. 9. С.
151–156.
- Базурін В.М. Особливості дослідницьких умінь учителів
математики та фізики. Вісник Глухівського державного педагогічного
університету. Глухів : ГДПУ, 2009. Вип. 14. С. 116–119. (Серія:
Пед. науки).
- Базурін В.М. Педагогічна модель процесу розвитку дослідницьких
умінь майбутніх учителів математики і фізики у процесі навчання
інформаційно-комунікаційних технологій. Педагогіка і психологія.
2009. № 4. С. 51–56.
- Базурін В.М. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики та фізики. Фізика і астрономія в школі. 2009. № 4. С.
31–33.
- Базурін В.М. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики та фізики у процесі вивчення апаратного забезпечення на
лабораторних заняттях. Педагогічна освіта: теорія і практика : зб.
наук. пр. – Кам’янець-Подільський, 2009. Вип. 3. С. 262–268.
- Базурін В.М. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики та фізики у процесі вивчення табличного процесора.
Математика в школі. 2010. № 1/2. С. 39–42.
- Базурін В.М. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики і фізики у процесі дослідження функцій з використанням
Microsoft Excel. Математика в школі. 2010. № 5. С. 41–43.
- Базурін В.М. Роль і місце інформаційно-комунікаційних
технологій у професійній діяльності учителів математики і фізики.
Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Глухів :
ГНПУ ім. О. Довженка, 2010. Вип. 15, ч. 1. С. 221–225.
- Базурін В.М. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики і фізики у процесі вивчення системного програмного
забезпечення. Вісник Житомирського державного університету імені
Івана Франка. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. Вип. 56. С.
9–13.
- Базурін В.М., Олефір Л.А. Формування дослідницьких умінь учнів
старшої школи у процесі вивчення фізики. Комп'ютер у школі та
сім'ї. - 2013. - № 6. - С. 32-33.
- Базурін В.М. Характеристика текстового редактора Microsoft Word
2013 / В. М. Базурін // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 7.
- С. 37-39.
- Базурін В.М. Особливості редактора електронних таблиць
Microsoft Excel 2013 / В. М. Базурін // Комп'ютер у школі та сім'ї.
- 2013. - № 8. - С. 34-37.
- Базурін В.М. Практичні завдання на тему "Текстовий редактор
Word 2013" / В. М. Базурін // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. -
№ 1. - С. 26-29.
- Базурін В.М. Особливості навчання веб-програмування мовою
JavaScript студентів-математиків. Вісник Житомирського державного
університету імені Івана Франка. Житомир: ЖДУ ім.І.Франка, 2014.
Вип. 1 (73). С.79-83.
- Базурін В.М. Особливості розвитку складових дослідницьких умінь
майбутніх учителів математики й фізики в процесі навчання
інформатики у ВНЗ / В. М. Базурін // Педагогічні науки: теорія,
історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 295-302.
- Базурін В.М. Структура та інтерфейс програмних засобів для
дослідження фізичних процесів на комп’ютерних моделях / В.М.Базурін
// Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип.
6. - С. 171-181. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_18
- Базурін В.М. Методика навчання учнів розв’язування задач з
опрацювання масивів у середовищі візуального програмування Delphi /
В. М. Базурін // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015.
- Т. 47, вип. 3. - С. 25-35. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_47_3_5
- Базурін В.М. Дослідницький підхід у навчанні структурного
програмування студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Актуальні питання природничо-математичної освіти [зб.наук праць] /
голов. ред.О.С.Чашечникова. 2017. №1(9). Суми: СумДПУ ім.
А.С.Макаренка, 2017. С.151-154.
- Базурін В.М. Середовища програмування як засіб навчання учнів
основ програмування / В. М. Базурін // Інформаційні технології і
засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 13-27.
- Bazurin V. Practical-oriented approach in field of physics of
future teachers of professional education and teachers of
technologies. Physical and Mathematical Education : scientific
journal. 2017. Issue 3(13). Р. 20-25. URL:
https://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/publ/2-1-0-199
- Bazurin V. Interdisciplinary problems as one of the ways of
implementation of practical-oriented approach in teaching of
general physics of future teachers of labor education and
technologies. Physical and Mathematical Education. 2018. №1(15).
p.103-107. URL:
https://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/publ/2-1-0-318
- Базурін В.М., Антіпова В.М. Формування інтелектуальних умінь
майбутніх інженерів-будівельників у процесі вивчення теми «Зовнішнє
та внутрішнє опорядження будівель і споруд». Актуальні проблеми
природничо-математичної освіти. Збірник наукових праць. Вип.1(11).
Суми: ФОП Цьома, 2018. С.59-68.
- Базурін В.М., Білітюк Р.В., Нечитайло Р.М. Формування у
майбутніх інженерів будівельної галузі вміння застосовувати
фізико-математичний апарат у процесі вивчення фізичних основ
розрахунку систем водопостачання // Актуальні проблеми
природничо-математичної освіти. Збірник наукових праць. Вип. 1(11).
Суми: ФОП Цьома, 2018. С.69-77.
- Базурін В.М. Методика ознайомлення учнів з середовищем
програмування (на прикладі NetBeans). Актуальні питання
природничо-математичної освіти. 2018. №2. С.62-68.
- Базурін В.М. Методика навчання основ об’єктно-орієнтованого
програмування учнів закладів загальної середньої освіти //
Актуальні питання природничо-математичної освіти. 2018. №2 (14).
С.104-112.
- Bazurin V., Vasenok T. Formation of students’ professional
competencies in the process of research on the strength of fabrics
on computer models // Physics&Mathematic Education. 2019. №2
(20) Part 2. Р.6-9.
- Bazurin V. A method of studying students work in the edraw max
environment // Physics&Mathematic Education. 2020. №2 (25).
Р.13-16.
- Bazurin V. The pedagogical conditions of successful system
programming studying students of the speciality "сomputer
engineering" // Physics&Mathematic Education. 2020. №1 (24).
Р.7-10.
- Базурін В.М. Особливості навчання програмування на мові Рython
учнів на початковому етапі. Актуальні питання
природничо-математичної освіти. 2021. Вип.1(17). С.161-167
Статті і тези доповідей на
конференціях
- Базурін В.М. Визначення поняття «дослідницькі уміння» у
психолого-педагогічній літературі. Анотовані результати
науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2007 рік : зб.
наук. праць : тези доп. / Звітна науково-практ. конф. Інституту
педагогіки АПН України (14-15 березня 2008 р., м. Київ). Київ :
Пед. думка, 2008. С. 261–263.
- Базурін В.М. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики і фізики у процесі вивчання інформаційно-комунікаційних
технологій. Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту
педагогіки за 2008 рік (Звітна науково-практична конф. Інституту
педагогіки АПН України, м.Київ, 11-12 березня 2008 р.): інформ.
видання. Київ : Пед. думка, 2009. С. 364–366.
- Базурін В.М. Критерії оцінки можливостей математичних пакетів
для розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики та
фізики. Перший крок у науку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.,
(м.Луганськ, 7–8 квітня 2009 р.). Луганськ : Поліграфресурс, 2009.
Т. 6. С. 14–17.
- Базурін В.М. Особливості індивідуальних навчально-дослідницьких
завдань з інформатики для майбутніх учителів математики і фізики.
New Information Technologies in Education for All : Innovation
Methods and Models (24–26 November 2009, Kyiv). Ukraine, IRTC,
Kyiv, 2009. P. 471–480.
- Базурін В.М. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики та фізики у процесі розв'язання додаткових завдань з
інформатики. Наукові дослідження: теорія та експеримент 2009 :
матеріали п’ятої Міжнар. наук.-практ. конф. (18–20 травня 2009 р.,
м.Полтава) : тези доп. Полтава : ІнтерГрафіка, 2009. С. 17–18.
- Базурін В.М. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики і фізики у процесі навчання технологій обробки графічної
інформації. Сучасний соціокультурний простір 2009 : матеріали
шостої Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (24–26 вересня 2009 р.,
м.Київ) : тези доп. / Ін-т наук. прогнозування. К., 2009. Ч. 1. С.
38–40.
- Базурін В.М. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики і фізики у процесі вивчення текстових редакторів.
Простір і час сучасної науки : Матеріали шостої Всеукр.
наук.-практ. інтернет-конф., (22–24 жовтня 2009 р., м.Київ) : тези
доп. / Ін-т наук. прогнозування. К., 2009. Ч. 2. С. 14–15.
- Базурін В.М. Комп’ютерні презентації як засіб розвитку
дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики.
Розвиток наукових досліджень 2009 : матеріали п’ятої Міжнар.
наук.-практ. конф. (23–25 листопада 2009 р., м. Полтава ): тези
доп. Полтава : Інтер-Графіка, 2009. Т. 9. С. 16–18.
- Базурін В.М. Види дослідницьких завдань, які використовуються
для розвитку дослідницьких умінь студентів фізико-математичних
спеціальностей у процесі навчання інформаційно-комунікаційних
технологій. Розвиток інтелектуальних умінь та творчих здібностей
учнів і студентів в процесі навчання математики : матеріали Всеукр.
наук.-метод. конф., (3–4 грудня 2009 р., м.Суми): тези доп. Суми :
Вид-во СумДПУ ім.А. С. Макаренка, 2009. С. 119–120.
- Базурін В.М. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики і фізики у процесі навчання інформаційно-комунікаційних
технологій. Стан та перспективи підготовки вчителя математики в
Україні : матеріали Всеукр. наук.-метод. конф., (10–11 грудня 2009
р., м. Вінниця). Вінниця : Планер, 2009. С. 139–141.
- Базурін В.М. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики і фізики у процесі індивідуальної роботи з інформатики.
Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації : матеріали V
Всеукр. наук. конф., Тернопіль, 23-24 грудня 2009 р. : тези доп.
Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. Ч. І : Педагогіка,
психологія, мовознавство. С. 24–25.
- Базурін В.М. Роль і місце інформаційно-комунікаційних
технологій у розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів
математики і фізики. Анотовані результати науково-дослідної роботи
Інституту педагогіки за 2009 р. : інформаційне видання / звітна
науково-практична конференція Інституту педагогіки НАПН України (18
березня 2010 р., м.Київ). Київ : Пед. думка, 2010. С. 252–253.
- Базурін В.М. Інтернет-технології у розвитку дослідницьких умінь
майбутніх учителів математики і фізики. Сучасність. Наука. Час :
матеріали сьомої Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (18–20
листопада 2010 р., м.Київ): тези доп. Київ, 2010. Ч. 3. С.
51–53.
- Базурін В.М. Методика розвитку дослідницьких умінь майбутніх
учителів математики і фізики у процесі вивчення табличного
процесора. Теорія та методика навчання математики, фізики,
інформатики : зб. наук. праць : в 3 т. Кривий Ріг : Видав. відділ
НМетАУ, 2010. Вип. VIII. Т. 3 : Теорія та методика навчання
інформатики. С. 3–9.
- Базурін В.М. Поєднання практичних і дослідницьких компонентів
завдань до лабораторних робіт з інформатики. Освіта в
інформаційному суспільстві: до 25-річчя шкільної інформатики :
матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., (13–14 травня 2010 р.,
м.Київ) / редкол.: Огнев’юк В. О., Хоружа Л. Л., Биков В. Ю. [та
ін.]. Київ : Київ. пед. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. С. 87–90.
- Базурін В.М., Олефір Л.А. Розробка математичної моделі
інформаційних процесів. Матеріали V Всеукраїнської
науково-практичної конференції «Перший крок у науку». Луганськ,
2010 р. Т.5. Луганськ, 2010. С.26-30.
- Базурін В.М. Вибір програмних засобів для створення моделей
фізичних процесів та явищ. Теорія та методика навчання математики,
фізики, інформатики : зб. наук. праць. Кривий Ріг : Видав. відділ
НМетАУ, 2011. Вип. ІХ. С. 225–230.
- Базурін В.М. Визначення ефективності дидактичної системи
навчально-дослідницьких завдань з інформатики для майбутніх
учителів математики й фізики. Анотовані результати
науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2010
р. : звітна науково-практична конференція Інституту педагогіки НАПН
України (21 березня 2011 р., м.Київ) : тези доп. Київ : Ін-т
педагогіки, 2011. С. 263–264.
- Базурін В.М., Гришанов С.В. Характеристика Delphi як
програмного забезпечення для моделювання фізичних явищ.
Науково-методична конференція викладачів, співробітників і
студентів, Конотоп, 28 квітня 2011 р. : тези доповідей: у 2-х ч. /
Відп. за вип. В.В. Бібик. Суми : СумДУ, 2011. Ч.1. С. 147-148.
- Базурін В.М. Дослідницький підхід у вивченні теми «Операційні
системи» майбутніми вчителями інформатики. Матеріали міжнародної
науково-методичної конференції «Розвиток інтелектуальних умінь і
творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін
природничо-математичного циклу» , ІТМ-2012 (6-7 грудня 2012 р.,
м.Суми) : у 3-х част. / упорядник Чашечникова О.С. Ч.3. Суми: Мрія,
2012. С.17-19.
- Базурін В.М. Програмна реалізація тестової оболонки на мові
РНР. Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації : матеріали
VIII Всеукраїнської наукової конференції (15 листопада 2012 р., м.
Тернопіль). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. С.19-20.
- Базурін В.М., Краснюк Ю.С., Козачек М. Програмне забезпечення
для вивчення wев-програмування у ВНЗ. Наука і життя: сучасні
тенденції, інтеграція у світову наукову думку / Матеріали дев’ятої
Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (23-25 травня
2013 р., м.Київ). Ч.3. С.9-11.
- Базурін В.М., Олефір Л.А. Критерії сформованості умінь
моделювати фізичні процеси в учнів старшої школи. Наукова
діяльність як шлях формування професійних компетентностей
майбутнього фахівця / Зб. мат. конф. НПК-2013 (м. Суми, 5-6 грудня
2013 р.). Суми: Мрія, 2013. С.134-135.
- Базурін В.М. Вибір програмного середовища для моделювання
фізичних явищ. Сучасна наука ХХІ століття: Матеріали ХІ Міжнародної
наукової інтернет-конференції (10-12 червня 2015 р., м.Київ). Київ,
2015. С.102-111.
- Базурін В.М. Зміст курсу за вибором «Основи теорії інформації
та кодування» для учнів старших класів загальноосвітньої школи.
Zbior artykulow naukowch. Konferencji Miedzynarodowej
Naukowo-Practycznej “Pedagogika. Priorytetowe obszary nauki”
(m.Zakopane, 29.11.2015-30.11.2015). Warszawa: Wydawca: Sp.O.Z.
“Diamond training tour”, 2015. P.117-120.
- Базурін В.М. Застосування програмного засобу Pinger 200 у
процесі вивчення системного програмного забезпечення. Актуальні
наукові дослідження сучасності : Матеріали ХІІІ Міжнародної
наукової інтернет-конференції (19-21 грудня 2016 р., м. Київ). К.,
2016. С.81-87.
- Базурін В.М. Дистанційні курси як засіб оптимізації навчання
об’єктно-орієнтованого програмування у вищому навчальному закладі.
Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та
студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного
циклу «ІТМ*плюс–2017»: матеріали ІІ Міжнародної дистанційної
науково-методичної конференції (березень 2017 р., м. Суми): у 2 ч.
Ч.2 / упорядн. Чашечникова О.С. Суми : видавничо-виробниче
підприємство «Мрія», 2017. С.14-15.
- Базурін В.М. Шляхи реалізації об’єктно-орієнтованого підходу у
навчанні основ програмування учнів загальноосвітньої школи.
Актуальні питання сучасної інформатики: Тези доповідей ІІ
Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю
«Сучасні інформаційні технології в освіті і науці», присвяченої
10-ій річниці функціонування Інтернет-порталу E-Olymp (9-10
листопада 2017 р., м. Житомир) / за ред. Т.А.Вакалюк. Житомир: Вид.
О.О.Євенок, 2017. Вип.5. С.53-54.
- Базурін В.М., Міцкан Л.Л., Вербицька Т.А. Порівняльний аналіз
мов Python і Free Pascal як перших мов програмування для учнів 8
класу. Актуальні питання природничо-математичної освіти. 2017. №10.
С.130-139.
- Bazurin V. Computer Models as a Means of Teaching Physics in
Higher Educational Institutions. ICT in Education, Research and
Industrial Application: Integration, Harmonization and Knowledge
Transfer (Proceedings of the 14th International Conference, ICTERI
2018 (14-17 May 2018, Kyiv). Kyiv, 2018. P.469-472. URL:
http://ceur-ws.org/Vol-2105/10000469.pdf
- Базурін В.М., Омелечко Є.А., Ковтун А.В. Порівняльний аналіз
середовищ програмування на мові Python. Новітні комп’ютерні
технології. Кривий Ріг: Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький
національний університет», 2018. T. XVI. С.281-292.
- Базурін В.М., Білітюк Р.В., Нечитайло Р.М. Застосування MS
EXCEL у процесі навчання майбутніх інженерів-будівельників
проектування водопровідної мережі. Розвиток інтелектуальних умінь і
творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін
природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2018» : матеріали ІІІ
Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2018 р.,
м. Суми) : у 2 томах. Т. 1 / упорядн. Чашечникова О. С. Суми : ФОП
Цьома С. П., 2018. С.171-173.
- Базурін В.М., Зубков М.І. Застосування EDraw Max у процесі
навчання комп’ютерної графіки майбутніх інженерів-будівельників.
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві
та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку (м.Черкаси, 11-17
березня 2019 р.). Черкаси, 2019. С.176-178.
- Базурін В.М., Москаленко К.О. Комп’ютерна модель досліду з
визначення коефіцієнта тертя тканини // Проблеми вищої математичної
освіти: виклики сучасності (2020). URL:
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/viewFile/10024/8410
- Базурін В.М. Застосування комп’ютерних моделей фізичних явищ у
змішаному навчанні студентів вищих закладів освіти. Збірник
матеріалів конференції «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані
технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи
розвитку». Черкаси, 16-22 березня 2020 року. С.220-222.
- Базурін В.М. Застосування онлайн-середовищ у навчанні
програмування на мові Python. Актуальні питання сучасної
інформатики: Матеріали доповідей VІ Всеукраїнської
науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні
інформаційні технології в освіті та науці" (18-19 листопада 2021
р.) / за заг. ред. А. Федорчук, О. Наконечна. Житомир: Вид-во ЖДУ,
2022. Вип. 9. С.
Статті в періодичних
виданнях
- Базурін В.М. Дослідницький практикум з інформатики.
Інформатика. 2010. №6-7. С.23-34.
- Базурін В.М. Табличний процесор: лабораторно-дослідницький
практикум. Інформатика. 2010. №1-2. С.6-22.
- Базурін В.М. Робота з презентаціями. Лабораторно-дослідницький
практикум. Інформатика. 2012. №4(628). Вкл. С.1-20.
- Базурін В.М. Тести для перевірки знань з теми «Презентації».
Інформатика. 2012. №4(628). С.12-16.
- Базурін В.М. Створюємо сайт: лабораторний практикум.
Інформатика. 2009. №36. С.3-20.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ |
«Електронні засоби та дистанційні технології навчання», Сумський
державний університет, 2017 р., випускна робота на тему
«Організація дистанційного навчання фізики у педагогічних ВНЗ», 108
год.
Курс навчання з англійської мови, Перші Київські державні курси
іноземних мов, 2018 р., 608 год.
«Технологічні, методичні та педагогічні аспекти ефективної
реалізації дистанційного та змішаного навчання студентів ЗВО»,
Сумський державний університет, 2019 р., 10 год.
Наукове стажування «Академічна доброчесність», Вищий духовний
семінаріум Католицького апостольства, м. Варшава, Республіка
Польща, 2019 р., 120 год.
Курс «Основи Python програмування» на платформі
Campster тривалістю 2 місяці (сертифікат №5491 від 24.05.2021
р.)
Курс «Вступ до програмування» на платформі Campster тривалістю 2
місяці (сертифікат №5492 від 24.05.2021 р.)
Курс «Основи мови програмування Java» на платформі Campster
тривалістю 2 місяці (сертифікат №5495 від 24.05.2021 р.)
Курс «Adobe Photoshop» на платформі Campster тривалістю 3
місяці (сертифікат №5496 від 01.06.2021 р.)
|
|
|
ХОБІ |
подорожі |
остання редакція 09.09.2024