logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

VI Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології»

Науково-дослідна робота

VI Міжнародна науково-практична конференція

«Бренд-менеджмент: маркетингові технології»

  14.03.2024    10:00   українська, англійська 
-

  Місце проведення:

Teams за посиланням

 Мета:

Пошук шляхів інтеграції теорії та практики бренд-менеджменту, адаптація маркетингових технологій для формування стратегій розвитку брендів.

 -

 Тематичні панелі:

 Тренди формування й розвитку бренд-менеджменту.

 Сучасні маркетингові технології та інструменти брендингу.

 Цифрові маркетингові комунікації брендів.

 Публічний маркетинг для посилення іміджу держави.

 Територіальний маркетинг та брендинг територій.

  -

 Інформація про оплату:

Вартість публікації для учасників конференції становить 175 грн за дві повні сторінки формату А4, вартість опублікування кожного наступного аркушу формату А4 (повного чи неповного) – 70 грн.

Одержувач: ДТЕУ
Код ЄДРПОУ: 44470624
№ рахунку: UA958201720313281001201048699
Призначення: 25010100, за участь у конференції «Бренд-менеджмент: маркетингові технології», ПІБ першого автора

   -

Реєстрація – до 12 березня  2024 року

 

Контактна інформація:

Бондаренко Олена Сергіївна

д-р екон. наук, проф.

завідувач кафедри маркетингу,

тел.: +380 (67) 995 99 08

Відповідальний секретар

Черниш Тетяна Олександрівна

канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу

тел.: +380 (68) 350 37 01

-

02.02.2024
41787
2212
остання редакція 02.02.2024
41787