VI Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології»
Науково-дослідна робота
- VI Міжнародна науково-практична
конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові
технології» Місце проведення: Teams
за посиланням Мета: Пошук шляхів інтеграції теорії та практики бренд-менеджменту,
адаптація маркетингових технологій для формування стратегій
розвитку брендів. Тематичні панелі: Тренди
формування й розвитку бренд-менеджменту. Сучасні
маркетингові технології та інструменти брендингу. Цифрові
маркетингові комунікації брендів. Публічний
маркетинг для посилення іміджу держави. Територіальний
маркетинг та брендинг територій. Інформація про оплату: Вартість публікації для учасників конференції становить 175 грн
за дві повні сторінки формату А4, вартість опублікування кожного
наступного аркушу формату А4 (повного чи неповного) – 70 грн. Одержувач: ДТЕУ Реєстрація – до 14 березня
2024 року Контактна
інформація: Бондаренко Олена Сергіївна д-р екон. наук, проф. завідувач кафедри маркетингу, тел.: +380 (67) 995 99 08 Відповідальний секретар Черниш Тетяна Олександрівна канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу тел.: +380 (68) 350 37 01
14.03.2024
10:00
українська, англійська
-
-
-
Код ЄДРПОУ: 44470624
№ рахунку: UA958201720313281001201048699
Призначення: 25010100, за участь у конференції «Бренд-менеджмент:
маркетингові технології», ПІБ першого автора
-
-