VI Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології»
Науково-дослідна робота
- VI Міжнародна науково-практична
конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові
технології» Teams
за посиланням Пошук шляхів інтеграції теорії та практики бренд-менеджменту,
адаптація маркетингових технологій для формування стратегій
розвитку брендів. Вартість публікації для учасників конференції становить 175 грн
за дві повні сторінки формату А4, вартість опублікування кожного
наступного аркушу формату А4 (повного чи неповного) – 70 грн. Одержувач: ДТЕУ Реєстрація – до 14 березня
2024 року Контактна
інформація: Бондаренко Олена Сергіївна д-р екон. наук, проф. завідувач кафедри маркетингу, тел.: +380 (67) 995 99 08 Відповідальний секретар Черниш Тетяна Олександрівна канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу тел.: +380 (68) 350 37 01
14.03.2024
10:00
українська, англійська
-
Місце проведення:
Мета:
-
Тематичні панелі:
Тренди
формування й розвитку бренд-менеджменту.
Сучасні
маркетингові технології та інструменти брендингу.
Цифрові
маркетингові комунікації брендів.
Публічний
маркетинг для посилення іміджу держави.
Територіальний
маркетинг та брендинг територій.
-
Інформація про оплату:
Код ЄДРПОУ: 44470624
№ рахунку: UA958201720313281001201048699
Призначення: 25010100, за участь у конференції «Бренд-менеджмент:
маркетингові технології», ПІБ першого автора
-
-


