туризму та менеджменту креативних індустрій
|
ДУПЛЯК ТЕТЯНА ПЕТРІВНА
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри туризму та менеджменту креативних
індустрій,
гарант освітньої програми «Туристичний менеджмент»
e-mail: t.dupliak@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ
АВТОРА |
Scopus
ORCID
Web
of Science
Google Scholar
Researchgate
сертифікати
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ
ІНТЕРЕСІВ |
міжнародний туризм, діловий туризм, івент менеджмент,
виставковий бізнес
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ |
“Міжнародний туризм”, “Event менеджмент”, “Міжнародний МІСЕ
туризм”, “Управління якістю в
туризмі”, "Культурно-пізнавальний туризм".
|
|
|
АКАДЕМІЧНА
КВАЛІФІКАЦІЯ |
- доцент кафедри туризму та рекреації, 2016 р.
- кандидат економічних наук, 08.00.04 – економіка та
управління підприємствами (за видами
економічної діяльності), тема «Організаційно-економічний
механізм управління підприємствами виставкової діяльності», 2012
р.
- менеджер-економіст (ОС «магістр»), Київський національний
торговельно-економічний університет, 2005 р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ |
- доцент кафедри туризму та рекреації Київського національного
торговельно-економічного університету, з 2015 р. до цього
часу.
- доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу
Київського національного торговельно-економічного університету,
2013 – 2015 рр.
- старший викладач кафедри готельно-ресторанного та туристичного
бізнесу Київського національного торговельно-економічного
університету, 2012 – 2013 рр.
- асистент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу
Київського національного торговельно-економічного університету,
2008 – 2012 рр.
|
|
|
ОСНОВНІ
ПУБЛІКАЦІЇ |
Підручники
та навчальні посібники
1.Спеціалізований туризм: підручник / А.А. Мазаракі, Т.І.
Ткаченко, Т.П. Дупляк та ін.; за ред. А.А. Мазаракі. – Київ: Держ.
торг.-екон. ун-т, 2024. – 576 с.
2. Маркетинг у туризмі : навч. посіб. / Ю. Б. Забалдіна,.
Н. О. Роскладка, В. В. Білик, Т. П. Дупляк. – Київ : Київ. нац.
торг.-екон. ун-т, 2020. – 632 с.
1. Туристські дестинації (теорія,
управління, брендинг): монографія / А.А.
Мазаракі, Т.І. Ткаченко, С.В. Мельниченко та ін.; за заг. ред. А.А.
Мазаракі. – К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2013. – 388 с. (п.
3.2.4, с. 303-324)
2. Виставковий бізнес: монографія / Т.І. Ткаченко, Т.П. Дупляк.
- К.: Київ. нац. торг. - екон. ун-т, 2016. – 244 с.
3. Інновінг в туризмі: монографія / А.А. Мазаракі, Т.І.
Ткаченко, С.В. Мельниченко та ін.; за заг. ред. д-ра екон. наук,
проф. А. А. Мазаракі. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. –
531 с. (п. 2.5)
4. Туристичні кластери: монографія / за заг. ред. А.А. Мазаракі.
- К.: Київ. нац. торг. - екон. ун-т, 2018. – 184 с. (п. 3.3)
5. National brand of Ukraine: monograph / A. Mazaraki, S.
Melnychenko, T. Melnyk, T. Tkachenko, A. Hladkyi, S. Bai, G.
Piatnytska, O. Avdan, O. Hryhorenko, T. Dupliak, J. Zabaldina, K.
Kandahura, L. Lukashova, A. Prysiazhnyuk, A. Varibrusova, 2018 –
250 pages (section 4.2)
6. Ukraine and the World: the Tourism System: monograph /
A. Mazaraki, S. Melnychenko, N. Vedmid, M. Boiko, 2019 – 324 pages
(part 1, pp. 56-67).
7. Гладкий О. В., Дупляк Т. П., Гашімов М. Ф. Застосування
мультимедійних та ГІС технологій в цифровому менеджменті
туристичного підприємства // Туристична галузь України під час
війни: виклики, загрози, шляхи виходу з кризи: монографія / [за
заг. редакцією д. е. н., проф. М. Ю. Барна]. – Львів: ЛТЕУ, 2024. –
С. 192-211.
8. Oleksandr Hladkyi, Tetiana Dupliak, Mikael Hashimov
Innovative technologies of digital management of the tourist
enterprise // Exploring the digital landscape: interdisciplinary
perspectives. Ed. by Edited by Olha Blaha and Iryna Ostopolets.
University of Technology in Katowice Press. – 2024. – P.
517-528.
Статті
у наукових фахових виданнях
1.Державна системи статистичного спостереження за виставковою
діяльністю України: стан та проблеми / Т.П. Дупляк // Статистика
України. – 2007. – № 3. – С. 44 – 50
2. Ринок послуг з організації виставок та ярмарок в Україні:
стан та проблеми розвитку / Т.І. Ткаченко, Т.П. Дупляк // Маркетинг
в Україні. – 2008. – № 2. – С. 44 – 49
3. Інтернет-технології у виставковій діяльності / Т.І. Ткаченко,
Т.П. Дупляк // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 3. – С. 23 – 28
4. Виставкові центри України: стан та проблеми розвитку / Т.П.
Дупляк // Маркетинг в Україні – 2008. – № 5. – С. 40 – 43
5. Рейтингова оцінка регіонального рівня розвитку виставкової
діяльності в Україні / Т.І. Ткаченко, Т.П. Дупляк // Товари і
ринки. – 2009. – № 2. – С. 30–37
6. Оцінка інвестиційної привабливості виставкового продукту /
Т.І. Ткаченко, Т.П. Дупляк // Вісник Волинського інституту
економіки та менеджменту. – 2011. - № 1. – С. 268 - 276
7. Оцінка ефективності управління підприємствами виставкової
діяльності / Т.П. Дупляк // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 2. –
С. 29 – 34
8. Виставкова діяльність в Україні: стан, проблеми та шляхи їх
розв’язання / І.Я. Антоненко, Т.П. Дупляк // Економічний часопис
ХХІ. – 2013. – №11-12(1) – С. 74 – 78 (Scopus, Index
Copernicus)
9. Прикладні аспекти використання інтернет-технологій в
управлінні туристичним підприємством / Т.П. Дупляк, К.А. Шеєнкова
// Економічний простір. – 2015 - № 99. – С. 222 – 232 (Index
Copernicus)
10. Організаційно-правові засади державного регулювання
виставкової діяльності в Україні / Т.П. Дупляк // Ефективна
економіка. – 2015 – № 9. – Режим доступу: www.ekonomy.nayka.com.ua
(Index Copernicus)
11. Інвестиційна привабливість підприємств виставкової
діяльності / Т.П. Дупляк // Інвестиції: практика та досвід. –
2015 - № 19. – С. 22-27 (Index Copernicus)
12. Маркетингова комунікаційна стратегія туристської дестинації
«Хорли» / Т.П. Дупляк // Інноваційна економіка. – 2015 - № 4
(59). – С. 205-210 (Index Copernicus)
13. Вплив виставкового бізнесу на економіку міста / М.В.
Босовська, Ю.Б. Забалдіна, Т.П. Дупляк, А.В. Ткаченко //
Інвестиції: практика та досвід. – 2017 - № 23. – C. 16 – 22 (Index
Copernicus)
14. Методологічні підходи до стратегічного планування розвитку
туристичної дестинації / Т.П. Дупляк, Ю.Б. Забалдіна, В.Г. Жученко
// Ефективна економіка. – 2018 - № 12. – Режим доступу:
www.ekonomy.nayka.com.ua (Index Copernicus)
15. Конвергентність ринку туристичних послуг / Т.І. Ткаченко,
Т.П. Дупляк // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. –
2018. – № 6. – С. 32–41 (Index Copernicus)
16. Формування програм споживчої лояльності в туризмі / Ю.Б.
Забалдіна, Т.П. Дупляк, А.М. Клімова, Н.О. Роскладка // Ефективна
економіка. – 2019 - № 11. – Режим доступу: www.ekonomy.nayka.com.ua
(Index Copernicus)
17. Івент-індустрія та туризм у світовій економіці / Т.І.
Ткаченко, Т.П. Дупляк, Ю.Б. Забалдіна // Вісник КНТЕУ. – 2020. – №
4 (132). – С. 55–63 (Index Copernicus)
18. EUROPEAN
TRENDS OF INCLUSIVE TOURISM IN POST-COVID-19 / Мельниченко С.В.,
Дупляк Т.П., Кириленко А.В. // Зовнішня торгівля: економіка,
фінанси, право. - № 3 (116). - 2021. – С. 4-12. (Index
Copernicus)
19.
Melnychenko, S., Tkachenko, T., & Dupliak, T. DIGITALISATION AS A
TOOL OF TOURISM RECOVERY IN EUROPEAN UNION IN POST-COVID-19.
Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice,
2021, 6(41), 427–436, published: 2022-01-10. (Web of
Science)
20. ROLE OF
TOUCHLESS ECONOMY TECHNOLOGIES IN TOURISM DEVELOPMENT OF EUROPEAN
UNION COUNTRIES IN COVID-19 PERIOD / Т.П. Дупляк, С.С.
Кравцов, В.О. Лисяна// Ефективна економіка. – 2022 – № 1. –
Режим доступу: www.ekonomy.nayka.com.ua (Index
Copernicus)
21.
Yermachenko, V., Melnychenko, S., Mykola Sidak, M., Dupliak, T.,
Losytka, T. (2024). Sustainable tourism in the post-war
reconstruction of territorial communities in Ukraine. Access to
science, business, innovation in the digital economy, ACCESS Press,
5(1), 34-57 (Web of Science)
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ |
- успішно пройшла навчальну онлайн-програму «Підтримка креативної
економіки», яку було розроблено організацією Cultural Associates
Oxford спільно з Британською Радою. Навчання тривало з 6 грудня
2023 року по 2 лютого 2024 року. Програма складалася з двох
модулів: «Вступ до креативних і культурних індустрій та їхній
вплив», «Підтримка розвитку креативних індустрій». Відповідне
підвищення кваліфікації сприятиме покращенню ефективності
викладання дисциплін на новій освітній програмі ДТЕУ «Креативні
індустрії та управління бізнесом».
- Підвищення кваліфікації в туристичному операторі «ТРЕВЕЛ
ПРОФЕШНЛ ГРУП», м. Київ, 2023 р.
- Стажування в
Університеті економіки - Варна (м. Варна, Болгарія) в рамках
Програми ЄС Еразмус+ за напрямом КА1 «Навчальна (академічна)
мобільність», викладання англійською мовою дисципліни «Міжнародний
туризм», 2021 р.
- Стажування в Університеті Парі Ест Кретей (м. Париж, Франція)
в рамках Програми ЄС Еразмус+ за напрямом КА1 «Навчальна
(академічна) мобільність», викладання англійською мовою дисципліни
«Міжнародний туризм», 2019 р.
- Підвищення кваліфікації в Університеті менеджменту освіти
Національної академії педагогічних наук України, 2019 р.
- Стажування в Краківському економічному університеті (м. Краків,
Польща) в рамках Програми ЄС Еразмус+ за напрямом КА1 «Навчальна
(академічна) мобільність», викладання англійською мовою дисципліни
«Міжнародний туризм», 2018 р.
- Стажування в Університеті Центрального
Ланкаширу (м. Престон, Великобританія) в
рамках Програми ЄС Еразмус+ за напрямом КА1
«Навчальна (академічна) мобільність» , мовне стажування та
отримання сертифікату з англійської мови рівня В2, 2017 р.
- Підвищення кваліфікації в туристичному операторі «Тіс-Тур», м.
Київ, 2016 р.
- Стажування в Університеті д’Овернь (м. Клермон-Ферран, Франція)
в рамках проекту Європейського Союзу "TEMPUS MODEP", 2010 р.
- Стажування в Бухарестській економічній академії (м. Бухарест,
Румунія) в рамках стипендії для удосконалення наукового дослідження
Агенції університетів франкофонії, AUF, 2008 р.
|
|
|
ДОДАТКОВІ ВИДИ
ДІЯЛЬНОСТІ |
- Експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства
із забезпечення якості вищої освіти, з 2019 р. до цього часу.
- Директор Центру європейської освіти Київського національного
торговельно-економічного університету, з 2014 р. по 2022 р.
|
|
|
ХОБІ |
подорожі, іноземні мови, кіно
|
остання редакція 15.06.2024