туризму та менеджменту креативних індустрій
|
ЗАБАЛДІНА ЮЛІЯ БОРИСІВНА
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри туризму та менеджменту креативних
індустрій,
гарант освітньої програми ОС "Магістр" «Міжнародний івент
менеджмент в туризмі»
e-mail: .y.zabaldina@knute.edu.ua
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ
АВТОРА |
Scopus
Web of
Science
Google Scholar
ORCID
Social Science Research Network
Researchgate
Academia
Сертифікати
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ
ІНТЕРЕСІВ |
розвиток туристичних дестинацій, стратегічне планування розвитку
туристичних дестинацій, івент-менеджмент, маркетинг в туризмі
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ |
“Маркетинг”, “Івент менеджмент”, “Управління туристичними
дестинаціями”, “Екскурсознавство”
|
|
|
АКАДЕМІЧНА
КВАЛІФІКАЦІЯ |
- доцент кафедри туризму та рекреації, 2015 р.
- доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ",
2013 р.
- кандидат економічних наук, 08.10.01 «Розміщення продуктивних
сил і регіональна економіка», тема дисертації: "Економічна
діагностика та прогнозування розвитку регіонального ринку
туристичних послуг ", 2006 р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ |
- 2013 і дотепер доцент кафедри туризму та рекреації Київського
національного торговельно-економічного університету, м. Київ,
Україна
- 2012 Проректор з навчальної роботи Інституту туризму ФПУ
- 2010-2012 Декан факультету туристичного менеджменту Інституту
туризму ФПУ
- 2006 -2010 Завідувач кафедри економіки та менеджменту Інституту
туризму ФПУ. Старший науковий співробітник Наукового центру
розвитку туризму в Україні
- 1994-2006 Старший викладач кафедри економіки та менеджменту
Інституту туризму ФПУ, Київ
- 1993-1994 Спеціаліст відділу маркетингу Державного комітету
України по туризму
|
|
|
ОСНОВНІ
ПУБЛІКАЦІЇ |
- Забалдіна Ю. Б. Аналіз процесів регіоналізації ринку
туристичних послуг України //Економіка: проблеми теорії та
практики: Збірник наукових праць. – Вип. 197: В 5-и т. Том ІІІ. –
Дніпропетровськ: ДНУ, 2004. – С. 705-711.
- Забалдіна Ю. Б.Методи дослідження кон¢юнктури регіональних
ринків туристичних послуг // Культура народов Причорномор’я, 2004.
- №5. – Т.3. – С. 83-86
- Забалдіна Ю. Б. Типологія регіональних ринків туристичних
послуг України // Формування ринкових відносин в Україні, 2005. -
№4(47). – С. 125-130.
- Забалдіна Ю. Б., Лещинський О.Л. Один підхід до побудови
гравітаційної моделі міжрегіональних туристичних зв¢язків //
Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право), 2005.
–
- Забалдіна Ю. Б. Маркетинг туристичного підприємства. – К.:
Музична Україна, 2005. – 211с.
- Забалдіна Ю. Б., Ліщинський О. Л. Дві адаптивні моделі
короткострокового прогнозування туристичних потоків/ Стратегія
розвитку України (економіка, соціологія, право). – 2006. – № 1. –
С. 404 – 410.
- Забалдіна Ю. Б. Закономірності формування та розвитку
регіональних туристичних ринків /Туристично-краєзнавчі дослідження:
Збірник наукових статей. – Випуск 7. – К., 2007. –С.390-397
- Забалдіна Ю. Б. Інформаційне забезпечення діагностики
регіонального ринку туристичних послуг/Інноваційні шляхи розвитку
курортно-туристичних регіонів та ринків: Зб. наук. пр./ НАН
України. Ін-т економіко-правових досліджень. – Донецьк: ТОВ
«Юго-Восток, Лтд», - 2007. – С.262-271
- Забалдіна Ю.Б., Бугайко Д. О., Попович О. В., Ліщинський О. Л.,
Шевченко В. В. Використання моделі Леунга для нечіткого
прогнозування туристичних об’єктів/Економіка. Фінанси. Право. –
2009. - №1. – С. 17-19
- Забалдина Ю. Б. Маркетинговые технологии управления
предприятием сферы туризма// Проблемы теории и практики управления.
- 2010. - №6. – С.78-83
- Забалдіна Ю. Б. Сучасні підходи до оцінки
конкурентоспроможності туристичних дестинацій//Формування ринкових
відносин в Україні. - 2011. - №12(127). – С.165-168
- Забалдіна Ю.Б., Коковський Л.О. Управління розвитком туризму в
Карпатському регіоні України// Наукові записки Тернопільського
національного педагогічного університету. - 2011. - №2. –
С.128-137
- Zabaldina Y. Innovative polarization of Ukrainian tourism
space//Business Management Dynamics. – 2012. – Vol.2. - №5. –
Р.187-192
- Туристські дестинації (теорія управління брендом): монографія /
[Ткаченко Т.І., Мельниченко С.В., Бойко М.Г., Михайліченко Г.І.,
Ведмідь Н.І. та ін.]; за заг. ред. д.е.н., професора А.А. Мазаракі
– К.: КНТЕУ, 2013. – 347 с.
- Забалдіна Ю.Б. Сегментація ринку туристичних дестинацій:
апріорний і апостеріорний підходи /Ю.Б. Забалдіна// Ефективна
економіка. – 2013. – №11. – Режим доступу:
htt://www.ekonomy.nayka.com.ua
- Еволюція базових термінів у сфері туризму/ Т.І. Ткаченко, Ю.Б.
Забалдіна// Ринков відносини. – №12. - 2014.
- Забалдіна Ю.Б. Інституалізація управління туристськими
дестинаціями// Вісник Одеського національного університету. – Том
19, вип. 3. – Економіка. – 2014. – С. 90-94
- Забалдіна Ю.Б. Формування івентивного портфеля туристичних
дестинацій/ Ю.Б. Забалдіна, А.П. Тараненко//Інелект ХХІ. – 2017. –
№10.
- Інновінг у туризмі ): монографія / за заг. ред. д.е.н.,
професора А.А. Мазаракі – К.: КНТЕУ, 2017. – 347 с.
- Забалдіна Ю.Б. Формування івентивного портфеля туристичних
дестинацій/ Ю.Б. Забалдіна, А.П. Тараненко//Інелект ХХІ. – 2017. –
№10.
- Забалдіна Ю.Б., Дупляк Т.П., Босовська М.В. Вплив виставкового
бізнесу на розвиток міста// Інвестиції: практика та досвід. – 2017.
- №23. – С. 16-22
- Формування програм споживчої лояльності в туризмі /Ю.Б.
Забалдіна, Т.П. Дупляк, А.М. Клімова, Н.О. Роскладка// Ефективна
економіка. 2019. № 11. – URL:
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7398 (дата звернення:
23.01.2020).
- Ткачено Т.І. Дупляк Т.П. Забалдіна Ю.Б. Івент-індустрія та
туризм у світовій економіці Вісник КНТЕУ, 2020, № 4, С. 55–63 (0,8
друк. арк.) http://visnik.knute.edu.ua/files/2020/04/06.pdf
- Забалдіна Ю.Б., Роскладка Н., Передерко В. Визначення частки
туризму в регіональній економіці з використанням методики
допоміжного (сателітного) рахунку туризму на прикладі
Івано-франківської області // Інфраструктура ринку. Одеса, 2021,
№60
- Danylyshyn B., Olshanska O., Zabaldina Y., Mazurets R.,
Khlopiak S., Pivnova L. Designing a marketing strategy for the
development of industrial tourism in the region Journal of
Optimization in Industrial Engineering, 2020. P. 421-431
http://www.qjie.ir/article_677809_7e9c0386b70f56bda1ae33523710c0df.pdf
(Scopus)
- Михайліченко Г.І., Кравцов С.С., Мельниченко С.В., Ведмідь
Н.І., Забалдіна Ю.Б. Employer branding in formation of the
intellectual capital of the tour operator: the case study of
Ukraine Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та
практики http://fkd1.ubs.edu.ua/article/view/222399 (Web of
Science)
- Svitlana V. Melnychenko, Yuliia Zabaldina, Hanna I.
Mykhaylichenko, Sergiy S. Kravtsov, Svitlana S. Skakovska / The
protected area as a tourism eco-brand Journ. Geol. Geograph.
Geology, 30(1), 3–12. doi: 10.15421/112101
https://geology-dnu.dp.ua/index.php/GG/article/view/785 (Web of
Science)
- Nataliia Roskladka, Yuliia Zabaldina, Andrii Roskladka, Ganna
Kharlamova, Andriy Stavytskyy Cluster Analysis of Ukrainian Regions
Regarding the Level of Investment Attractiveness in Tourism //
International Conference on Information and Communication
Technologies in Education, Research, and Industrial Applications.
ICTERI Workshops. Communications in Computer and Information
Science, 2022, vol 1635. Springer, Cham.
https://doi.org/10.1007/978-3-031-14841-5_10 (SCOPUS)
https://scholar.google.com.ua/citations?user=i96vujAAAAAJ&hl=uk
|
|
|
НАГОРОДИ ТА
ВІДЗНАКИ |
- 2009 р. Відзнака Міністерства культури та туризму
України
- 2008 р. Відзнака Державної туристичної адміністрації
України за участь у розробці Стратегії сталого розвитку туризму та
курортів України
- 2006 р. Грамота Державної служби туризму та курортів
України
- 2005 р. Подяка Асоціації навчальних закладів України
приватної форми власності
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ |
- Стажування на факультеті гостинності та туризму Університету
Каїру (Єгипет), 2002 р.
- Стажування в Туристичній асоціації України, 2015-2018 р.
- Курс інтернет-маркетингу «Маркетинг у мурашнику» від школи SMS,
2019 р.
|
|
|
ДОДАТКОВІ ВИДИ
ДІЯЛЬНОСТІ |
- 2019 та 2021 рр. консультант з місцевого економічного розвитку
програми DOBRE USAISD
- 2020 р. експерт з питань статистики туризму Національної
туристичної організації України, розробник Туристичного барометра
України та концепції курсу «Статистика туризму», розміщеного на
платформі Prometheus
- 2019 р. консультування Мліївської (Черкаська обл.),
Тетерівської (Житомирська обл.), Зборівської (Тернопільська обл.),
ОТГ та агротуристичного кластера «Фрумушика Нова» (Одеська
обл.) з питань розроблення проектних пропозицій для фінансування з
ДФРР.
- 2018 р. участь у робочій групі з розроблення Стратегії та
Програми розвитку туризму сіл Казавчинської сільської ради на
період 2018-2023 рр.;
- участь у робочій групі з розроблення Стратегії та
Програми соціально-економічного розвитку сіл Казавчинської
сільської ради на період 2018-2023 рр.
- 2017 р. участь у робочій групі з розроблення Стратегії та
Програми активізації туристичного потенціалу м. Дніпро у
2017-2020 рр. та Стратегії розвитк бренду м. Дніпро.
- 2017 р. участь у робочій групі з розроблення стратегії розвитку
туризму м. Житомир (документ не прийнятий)
- 2016 р. і дотепер експерт Міністерства аграрної політики та
продовольства України з питань розвитку агротуристичних кластерів,
розроблення проектів розвитку агротуристичних кластерів «Диканька,
«Медвино»,
«Горбогори»
- 2015 р. і дотепер Проведення стратегічних сесій у населених
пунктах Вінницької (м. Тульчин), Київської (с. Велика
Бугаївка), Кіровоградської (с. Казавчин і Бугове), Львівської
(Пустомитівський р-н), Черкаської (Уманський р-н), Сумської (м.
Путивль), Житомирської (м. Житомир), Харківської (м. Чугуїв),
Тернопільської (м. Бучач) областей на тему розроблення стратегій і
програм соціально-економічного розвитку та розвитку туризму
- 2016 р. Розроблення Стратегії розвитку туризму м.Чугуїв
Харківської області
- 2015 р. і дотепер засновник і керівник
проекту «Місто: Розвиток через Туризм» Туристичної асоціації
України
- 2012 р.Радник на громадських засадах Державного агентства
України з туризму та курортів з питань взаємодії з експертами Ради
Європи
- 2011 - 2012 рр. Бізнес-тренер тренінгового центру Інституту
туризму ФПУ
- 2005 - 2013 рр.Зовнішній бізнес-тренер компанії «Next step and
partners”, Київ
|
|
|
ХОБІ |
подорожі, читання
|
остання редакція 26.06.2024