logo
Кафедра туризму та менеджменту креативних індустрій
Кафедра туризму та менеджменту креативних індустрій
logo
Кафедра туризму та менеджменту креативних індустрій
img

Забалдіна Юлія Борисівна

туризму та менеджменту креативних індустрій

ЗАБАЛДІНА ЮЛІЯ БОРИСІВНА

кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри туризму та менеджменту креативних індустрій, 

гарант освітньої програми ОС "Магістр" «Міжнародний івент менеджмент в туризмі»

e-mail: .y.zabaldina@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar
ORCID

Social Science Research Network

Researchgate 

Academia

Сертифікати

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

розвиток туристичних дестинацій, стратегічне планування розвитку туристичних дестинацій, івент-менеджмент, маркетинг в туризмі

ДИСЦИПЛІНИ

“Маркетинг”, “Івент менеджмент”, “Управління туристичними дестинаціями”, “Екскурсознавство”

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
  • доцент кафедри туризму та рекреації, 2015 р.
  • доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ", 2013 р.
  • кандидат економічних наук, 08.10.01 «Розміщення продуктивних сил і регіональна економіка», тема дисертації: "Економічна діагностика та прогнозування розвитку регіонального ринку туристичних послуг ", 2006 р.
ДОСВІД РОБОТИ
  • 2013 і дотепер доцент кафедри туризму та рекреації Київського національного торговельно-економічного університету, м. Київ,  Україна
  • 2012 Проректор з навчальної роботи Інституту туризму ФПУ
  • 2010-2012 Декан факультету туристичного менеджменту Інституту туризму ФПУ
  • 2006 -2010 Завідувач кафедри економіки та менеджменту Інституту туризму ФПУ. Старший науковий співробітник Наукового центру розвитку туризму в Україні
  • 1994-2006 Старший викладач кафедри економіки та менеджменту Інституту туризму ФПУ, Київ
  • 1993-1994 Спеціаліст відділу маркетингу Державного комітету України по туризму
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
  1. Забалдіна Ю. Б. Аналіз процесів регіоналізації ринку туристичних послуг України //Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. – Вип. 197: В 5-и т. Том ІІІ. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2004. – С. 705-711.
  2. Забалдіна Ю. Б.Методи дослідження кон¢юнктури регіональних ринків туристичних послуг // Культура народов Причорномор’я, 2004. - №5. – Т.3. – С. 83-86
  3. Забалдіна Ю. Б. Типологія регіональних ринків туристичних послуг України // Формування ринкових відносин в Україні, 2005. - №4(47). – С. 125-130.
  4. Забалдіна Ю. Б., Лещинський О.Л. Один підхід до побудови гравітаційної моделі міжрегіональних туристичних зв¢язків // Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право), 2005. –
  5. Забалдіна Ю. Б. Маркетинг туристичного підприємства. – К.: Музична Україна, 2005. – 211с.
  6. Забалдіна Ю. Б., Ліщинський О. Л. Дві адаптивні моделі короткострокового прогнозування туристичних потоків/ Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право). – 2006. – № 1. – С. 404 – 410.
  7. Забалдіна Ю. Б. Закономірності формування та розвитку регіональних туристичних ринків /Туристично-краєзнавчі дослідження: Збірник наукових статей. – Випуск 7. – К., 2007. –С.390-397
  8. Забалдіна Ю. Б. Інформаційне забезпечення діагностики регіонального ринку туристичних послуг/Інноваційні шляхи розвитку курортно-туристичних регіонів та ринків: Зб. наук. пр./ НАН України. Ін-т економіко-правових досліджень. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», - 2007. – С.262-271
  9. Забалдіна Ю.Б., Бугайко Д. О., Попович О. В., Ліщинський О. Л., Шевченко В. В. Використання моделі Леунга для нечіткого прогнозування туристичних об’єктів/Економіка. Фінанси. Право. – 2009. - №1. – С. 17-19
  10. Забалдина Ю. Б. Маркетинговые технологии управления предприятием сферы туризма// Проблемы теории и практики управления. - 2010. - №6. – С.78-83
  11. Забалдіна Ю. Б. Сучасні підходи до оцінки конкурентоспроможності туристичних дестинацій//Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - №12(127). – С.165-168
  12. Забалдіна Ю.Б., Коковський Л.О. Управління розвитком туризму в Карпатському регіоні України// Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. - 2011. - №2. – С.128-137
  13. Zabaldina Y. Innovative polarization of Ukrainian tourism space//Business Management Dynamics. – 2012. – Vol.2. - №5. – Р.187-192
  14. Туристські дестинації (теорія управління брендом): монографія / [Ткаченко Т.І., Мельниченко С.В., Бойко М.Г., Михайліченко Г.І., Ведмідь Н.І. та ін.]; за заг. ред. д.е.н., професора А.А. Мазаракі – К.: КНТЕУ, 2013. – 347 с.
  15. Забалдіна Ю.Б. Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний і апостеріорний підходи /Ю.Б. Забалдіна// Ефективна економіка. – 2013. – №11. – Режим доступу: htt://www.ekonomy.nayka.com.ua
  16. Еволюція базових термінів у сфері туризму/ Т.І. Ткаченко, Ю.Б. Забалдіна// Ринков відносини. – №12. - 2014.
  17. Забалдіна Ю.Б. Інституалізація управління туристськими дестинаціями// Вісник Одеського національного університету. – Том 19, вип. 3. – Економіка. – 2014. – С. 90-94
  18. Забалдіна Ю.Б. Формування івентивного портфеля туристичних дестинацій/ Ю.Б. Забалдіна, А.П. Тараненко//Інелект ХХІ. – 2017. – №10.
  19. Інновінг у туризмі ): монографія / за заг. ред. д.е.н., професора А.А. Мазаракі – К.: КНТЕУ, 2017. – 347 с.
  20. Забалдіна Ю.Б. Формування івентивного портфеля туристичних дестинацій/ Ю.Б. Забалдіна, А.П. Тараненко//Інелект ХХІ. – 2017. – №10.
  21. Забалдіна Ю.Б., Дупляк Т.П., Босовська М.В. Вплив виставкового бізнесу на розвиток міста// Інвестиції: практика та досвід. – 2017. - №23. – С. 16-22
  22. Формування програм споживчої лояльності в туризмі /Ю.Б. Забалдіна, Т.П. Дупляк, А.М. Клімова, Н.О. Роскладка// Ефективна економіка. 2019. № 11. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7398 (дата звернення: 23.01.2020).
  23. Ткачено Т.І. Дупляк Т.П. Забалдіна Ю.Б. Івент-індустрія та туризм у світовій економіці Вісник КНТЕУ, 2020, № 4, С. 55–63 (0,8 друк. арк.) http://visnik.knute.edu.ua/files/2020/04/06.pdf
  24. Забалдіна Ю.Б., Роскладка Н., Передерко В. Визначення частки туризму в регіональній економіці з використанням методики допоміжного (сателітного) рахунку туризму на прикладі Івано-франківської області // Інфраструктура ринку. Одеса, 2021, №60
  25. Danylyshyn B., Olshanska O., Zabaldina Y., Mazurets R., Khlopiak S., Pivnova L. Designing a marketing strategy for the development of industrial tourism in the region Journal of Optimization in Industrial Engineering, 2020. P. 421-431 http://www.qjie.ir/article_677809_7e9c0386b70f56bda1ae33523710c0df.pdf (Scopus)
  26. Михайліченко Г.І., Кравцов С.С., Мельниченко С.В., Ведмідь Н.І., Забалдіна Ю.Б. Employer branding in formation of the intellectual capital of the tour operator: the case study of Ukraine Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики  http://fkd1.ubs.edu.ua/article/view/222399 (Web of Science)
  27. Svitlana V. Melnychenko, Yuliia Zabaldina, Hanna I. Mykhaylichenko, Sergiy S. Kravtsov, Svitlana S. Skakovska / The protected area as a tourism eco-brand Journ. Geol. Geograph. Geology, 30(1), 3–12. doi: 10.15421/112101 https://geology-dnu.dp.ua/index.php/GG/article/view/785 (Web of Science)
  28. Nataliia Roskladka, Yuliia Zabaldina, Andrii Roskladka, Ganna Kharlamova, Andriy Stavytskyy Cluster Analysis of Ukrainian Regions Regarding the Level of Investment Attractiveness in Tourism // International Conference on Information and Communication Technologies in Education, Research, and Industrial Applications. ICTERI Workshops. Communications in Computer and Information Science, 2022, vol 1635. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-14841-5_10 (SCOPUS)

https://scholar.google.com.ua/citations?user=i96vujAAAAAJ&hl=uk

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
  • 2009 р.  Відзнака Міністерства культури та туризму України
  • 2008 р.  Відзнака Державної туристичної адміністрації України за участь у розробці Стратегії сталого розвитку туризму та курортів України
  • 2006 р. Грамота Державної служби туризму та курортів України
  • 2005 р.  Подяка Асоціації навчальних закладів України приватної форми власності
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
  • Стажування на факультеті гостинності та туризму Університету Каїру (Єгипет), 2002 р.
  • Стажування в Туристичній асоціації України, 2015-2018 р.
  • Курс інтернет-маркетингу «Маркетинг у мурашнику» від школи SMS, 2019 р.
ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
  • 2019 та 2021 рр. консультант з місцевого економічного розвитку програми DOBRE USAISD
  • 2020 р. експерт з питань статистики туризму Національної туристичної організації України, розробник Туристичного барометра України та концепції курсу «Статистика туризму», розміщеного на платформі Prometheus
  • 2019 р. консультування Мліївської (Черкаська обл.), Тетерівської (Житомирська обл.), Зборівської (Тернопільська обл.), ОТГ та агротуристичного кластера «Фрумушика Нова» (Одеська обл.) з питань розроблення проектних пропозицій для фінансування з ДФРР.
  • 2018 р. участь у робочій групі з розроблення Стратегії та Програми розвитку туризму сіл Казавчинської сільської ради на період 2018-2023 рр.;
  •  участь у робочій групі з розроблення Стратегії та Програми соціально-економічного розвитку сіл Казавчинської сільської ради на період 2018-2023 рр.
  • 2017 р. участь у робочій групі з розроблення Стратегії та Програми активізації  туристичного потенціалу м. Дніпро у 2017-2020 рр. та Стратегії розвитк бренду м. Дніпро.
  • 2017 р. участь у робочій групі з розроблення стратегії розвитку туризму м. Житомир (документ не прийнятий)
  • 2016 р. і дотепер експерт Міністерства аграрної політики та продовольства України з питань розвитку агротуристичних кластерів, розроблення проектів розвитку агротуристичних кластерів «Диканька, «Медвино», «Горбогори»           
  • 2015 р. і дотепер Проведення стратегічних сесій у населених пунктах  Вінницької (м. Тульчин), Київської (с. Велика Бугаївка), Кіровоградської (с. Казавчин і Бугове), Львівської (Пустомитівський р-н), Черкаської (Уманський р-н), Сумської (м. Путивль), Житомирської (м. Житомир), Харківської (м. Чугуїв), Тернопільської (м. Бучач) областей на тему розроблення стратегій і програм соціально-економічного розвитку та розвитку туризму
  • 2016 р. Розроблення Стратегії розвитку туризму м.Чугуїв Харківської області
  • 2015 р. і дотепер    засновник і керівник проекту «Місто: Розвиток через Туризм» Туристичної асоціації України
  • 2012 р.Радник на громадських засадах Державного агентства України з туризму та курортів з питань взаємодії з експертами Ради Європи
  • 2011 - 2012 рр. Бізнес-тренер тренінгового центру Інституту туризму ФПУ
  • 2005 - 2013 рр.Зовнішній бізнес-тренер компанії «Next step and partners”, Київ
ХОБІ

подорожі, читання

17.02.2021
43220
2143
остання редакція 05.04.2024
42396