сучасних європейських мов
|
ДУРДАС АЛЛА ПЕТРІВНА
Доктор філософії з галузі "Освіта.
Педагогіка",
доцент кафедри сучасних європейських мов
e-mail: a.durdas@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Google Scholar
ORCID
Web of
Science
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ
ІНТЕРЕСІВ |
методика викладання іноземних мов, перекладознавство,
компаративні дослідження, оцінювання якості вищої освіти.
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ |
«Іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська,
французька)»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА
КВАЛІФІКАЦІЯ |
Доктор філософії. В 2021 році захистила дисертацію «Система
оцінювання якості університетської освіти у Французькій
Республіці» на здобуття наукового ступеню доктора філософії
(011 Науки про освіту (Освітні, педагогічні науки) Галузь знань 01
Освіта (Освіта/Педагогіка).
У 2020 році закінчила навчання в аспірантурі Київського
університету ім. Бориса Грінченка за спеціальністю «011 – Освітні
педагогічні науки».
У 2009 році закінчила Київський університет економіки та права
КРОК за спеціальністю «Економіка підприємства» і здобула
кваліфікацію спеціаліста з економіки підприємства.
У 2003 році закінчила з відзнакою Київський національний
лінгвістичний університет за спеціальністю «Переклад» і здобула
кваліфікацію магістра філології, перекладача англійської,
французької та іспанської мов, викладача.
У 1998 році з відзнакою закінчила Хмельницьке педагогічне
училище за спеціальністю «Дошкільне виховання».
|
|
|
ДОСВІД
РОБОТИ |
- Доцент кафедри сучасних європейських мов Державного
торговельно-економічного університету, (2022 - до цього часу)
- Старший викладач кафедри сучасних європейських мов, КНТЕУ
(2020-2022)
- Викладач кафедри сучасних європейських мов, КНТЕУ
(2015-2020).
- Викладала в Київському національному лінгвістичному
університеті, ліцеї «Інтелект», а також працювала редактором,
аналітиком і перекладачем.
|
|
|
ОСНОВНІ
ПУБЛІКАЦІЇ |
- Посібник для самостійної роботи студентів «Іноземна мова за
професійним спрямуванням. Збірник завдань для самостійної роботи»
для спеціальностей: «Інженерія програмного забезпечення»,
«Комп’ютерні науки», 2017 рік.
Статті у фахових виданнях, матеріали конференцій
- Durdas A. (2020). Assessment of higher education quality:
models, principles and approaches. Znanstvena misel journal,
Ljubljana, Slovenia, №41/2020
- Durdas A. (2020). Quality of higher education and the
educational models for its assessment. Polish Journal of Science,
Warszawa, Poland, № 32/2, 2020, p. 31-35
- Durdas A., Batechko N., Kishchak T., Mykhailichenko M. (2020).
The role of the scientific libraries in ensuring principles of
academic integrity. Неперервна професійна освіта: теорія і практика
(серія: педагогічні науки), № 2 (63), c. 42-49
- Durdas A., Batechko N., (2020). The French model for assessing
the quality of higher education: current trends. Неперервна
професійна освіта: теорія і практика (серія: педагогічні науки), No
1.
- Durdas A. (2020). University education in the French Republic:
structure and legal framework. Modern Higher Education Review,
Issue. 4, 2019 р.. 57-65
- Дурдас А., Батечко Н., (2019). Академічна доброчесність в
контексті європейських практик: досвід Франції. Неперервна
професійна освіта: теорія і практика, №3 (60), 2019.
- Durdas A. (2018). The system of Higher education quality
evaluation in France: History and Modernity. Неперервна професійна
освіта: теорія і практика (серія: педагогічні науки), 2018 (3-4)
(56-57), 2018, p. 139-143.
- Дурдас А. П. (2018). Розвиток університетської освіти Франції:
історичний аспект. Педагогічний процес: теорія і практика (серія:
педагогіка) № 1-2 (60–61), 2018, ст. 32-37
- Durdas A. (2018). Contemporary development tendencies of
France’s Higher Education. The Modern Higher Education Review No.
2, 2017, p. 101-109.
- Дурдас А.П., Сопова Д.О., Бровко К.А., (2018). Е-середовище як
складова корпоративної культури в університетах Французької
Республіки. Молодь і ринок, 157 (2), с. 133-137.
- Батечко Н., Дурдас А. (2018) Аксеологічні аспекти освіти
дорослих Франції. Освітологічний дискурс. № 1-2, c. 219-232.
- Дурдас А. П. (2018). Структурні особливості вищої освіти
Французької Республіки. Неперервна професійна освіта: теорія і
практика (серія: педагогічні науки), № 1-2 (54-55), 2018, с.
113-120.
- Durdas A. (2018). Higher education in France: historical
development. The Modern Higher Education Review, Issue 3, p.
26-32.
- Дурдас А. П. (2017). Вища освіта Франції в контексті сучасних
євроінтеграційних процесів. Неперервна професійна освіта: теорія і
практика (серія: педагогічні науки), №1-2 (50-51), с. 132-138.
- Durdas A. (2017). Education development trends of adults in
France: modernity and prospects. The pedagogical process: theory
and practice (Series: Pedagogy), № 2 (57), 2017, p.11-16.
- Дурдас А.П. «Вища освіта сучасної Європи – між тенденціями
різноманітності та гомогенізації: досвід Франції». Міжнародної
науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти: теорія,
практика, інновації», 23-24 лютого 2017 р.: Національний
університет біоресурсів і природокористування України, м.
Київ.
- Дурдас А. П. (2017) Тенденції розвитку освіти дорослих: досвід
Франції. Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної
конференції «Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах
сучасності й майбутнього»: Національний педагогічний університет
імені М.П. Драгоманова 30-31 березня 2017 р., м. Київ.
- Дурдас А. П. (2017). Якість освіти: зарубіжний досвід.
Освітологія – 2017: наукова конференція, Київ (Україна), 18 травня.
2017. Київ: Київський університет імені Бориса
Грінченка.
- Дурдас А. П. (2018). Розвиток університетської освіти Франції:
історичний аспект. IV міжнародна науково-практична конференція
«Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми,
перспективи, 15 червня 2018 р., Конін-Ужгород-Дрогобич.
- Дурдас А. П. (2018). Особливості оцінювання якості
університетської освіти Франції. Збірник Всеукраїнської
науково-практичної конференції «Диференціація у шкільній освіті:
історичний досвід і сучасні технології», 18 травня 2018 р., м.
Київ.
- Дурдас А. П. (2018). Вища освіта Франції: особливості структури
та тенденції розвитку. Збірник матеріалів V Міжнародної
науково-практичній конференції «Розвиток сучасної освіти і науки:
результати, проблеми, перспективи», 30 листопада 2018 року,
Конін-Ужгород-Херсон-Кривий Ріг.
- Дурдас А. П. (2019). Освітні моделі оцінювання якості
університетської освіти. Збірник ІІ-ї Міжнародної
науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності
педагога в умовах нової соціокультурної реальності», 11-12 квітня
2019 року.
- Дурдас А. П. (2019). Університетська освіта Франції: структурні
особливості та державне регулювання. Міжнародна науково-практичній
конференція «Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку
наук: актуальні питання теорії і практики», 20-21 грудня 2019 року,
м. Одеса.
- Дурдас А. П. (2019). Сучасні тенденції розвитку академічної
доброчесності на прикладі досвіду Франції. Міжнародна
науково-практична конференція «Психологія і педагогіка в системі
сучасного гуманітарного знання», 13-14 грудня 2019 року, м.
Київ.
- Дурдас А. П. (2019). Якість вищої освіти та її забезпечення в
ЄС: досягнення Франції. Міжнародна науково-практична конференція
«Актуальні питання педагогіки та психології: наукові дискусії»,
11-12 жовтня 2019 року.
- Дурдас А. П. (2019). Освіта дорослих у контексті сучасних
європейських традицій: досвід Франції. Міжнародна
науково-практична конференція «Інформаційне забезпечення сфери
освіти та науки: до 20-річчя Державної науково-педагогічної
бібліотеки України і. В.О. Сухомлинського, 7 листопада 2019 року,
м. Київ.
- Дурдас А. П. (2019). Аналіз доцільності імплементації досвіду
Французької Республіки щодо оцінювання якості освіти у вітчизняному
освітньому просторі. Всеукраїнська науково-практична конференція
підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті
ідей нової української школи, 11 квітня 2019 р. м.
Старобільськ.
- Durdas A. (2020). Assessment of university education quality in
France and in Ukraine: common and distinctive features. Міжнародна
науково-практична конференція «Психологія і педагогіка в системі
сучасного гуманітарного знання xxi століття», 11–12 грудня 2020 р.,
м. Харків.
- Дурдас А.П. (2020). Забезпечення якості вищої освіти: досвід
Республіки Франція. Міжнародна конференція «Забезпечення якості
вищої освіти у країнах Європейського Союзу» за підсумками
реалізації Модуля «програми «Еразмус +: Жан Моне», 15 квітня 2020
року, м. Київ.
- Дурдас А. П. (2020). Оцінювання якості вищої освіти у Франції:
історичний досвід і сучасність. Міжнародна науково-практична
конференція «Психологія і педагогіка у XXI столітті: перспективні
та пріоритетні напрямки досліджень, 5-6 червня 2020 року, м.
Київ.
- Дурдас А. П. (2020). Університетська освіта Франції: етапи
історичного розвитку. Збірник матеріалів ІІI Міжнародної
науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності
педагога в умовах нової соціокультурної реальності», 09-10 квітня
2020 року, м. Тернопіль.
- Durdas A. (2020). Development of French higher education:
current trends. Міжнародна науково-практична конференція
«Психологія і педагогіка: актуальні питання», 10-11 квітня 2020 р.,
м. Харків.
- Дурдас А. П. (2020). Організація докторських досліджень у
Франції. Збірник наукових робіт учасників міжнародної
науково-практичної конференції «Сучасні наукові дослідження у
психології та педагогіці – прогрес майбутнього», 15-16 травня 2020
року, м. Одеса.
|
|
|
НАГОРОДИ ТА
ВІДЗНАКИ |
Почесна грамота Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України за сумлінну і
плідну працю, 2020 р.
Подяка за сумлінну працю у справі навчання та виховання
підростаючого покоління, 2014 р.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ |
Модуль «Якість вищої освіти та експертний супровід її
забезпечення: рух України до Європейського Союзу» програми «Еразмус
+: Жан Моне», НДЛ Освітології Київського університету імені Бориса
Грінченка, вересень 2019 - березень 2020 року (60 годин - 2 кредити
ECTS).
ІІІ Грінченківська зимова наукова школа для аспірантів і
докторантів у галузі знань «01 Освіта/Педагогіка», 19.02.-23.02
2018 р.
ІІ Грінченківська зимова наукова школа для аспірантів і
докторантів у галузі знань «01 Освіта/Педагогіка», 13.02.-17.02
2017 р.
|
|
|
ХОБІ |
вивчення іноземних мов. мистецтво, література. |
остання редакція 05.12.2023